Spider™ Objavljeno Januar 14, 2011 Opozori Objavljeno Januar 14, 2011 Lahko kombiniram predno GP zadno gp racer? Ali kakšno podobno zadnjo, K3? V igri bi bil največ marof, ceste skoraj nič.
biker77 Objavljeno Januar 14, 2011 Opozori Objavljeno Januar 14, 2011 Lahko kombiniram predno GP zadno gp racer? Ali kakšno podobno zadnjo, K3? V igri bi bil največ marof, ceste skoraj nič. komot.. s tem da gp racer pri malo nižjih časih na marofu ni glih za dolgo..
Dare1 Objavljeno Januar 14, 2011 Opozori Objavljeno Januar 14, 2011 (popravljeno) Eno vprašanje. Kaj povzroči poškodbo (glej sliko spodaj) ki sem jo opazil na skoraj novi zadnji gumi. Dot 19/10 (devetnajsti teden lani). Na otip je mesto udrtine povsem mehko, kot bi bilo kakšen milimeter ali dva mesa. Če pomislim, da sem danes vozil 150 s tako gumo me kar zmrazi. Ker sem motor jeseni kupil seveda nimam računa, da bi uveljavljal garancijo, vendar pa tole mora biti napaka v strukturi. Kakšno mnenje? Gre pa za Dunlop Popravljeno Januar 14, 2011. Popravil Dare1 malakai 1
Prix Objavljeno Januar 14, 2011 Opozori Objavljeno Januar 14, 2011 Dare1 - Ali uporabljaš zadnje stojalo sedaj čez zimo??? special749 in malakai 1 1
Dare1 Objavljeno Januar 15, 2011 Opozori Objavljeno Januar 15, 2011 Dare1 - Ali uporabljaš zadnje stojalo sedaj čez zimo??? Ne, vendar je motor na toplem in suhem, pa še premikam ga nonstop, tako da o kakšni uležnini ne more biti govora.
Spider™ Objavljeno Januar 15, 2011 Opozori Objavljeno Januar 15, 2011 komot.. s tem da gp racer pri malo nižjih časih na marofu ni glih za dolgo.. Prednjo mam še dobro gp-jko, zadno morm pa menat, pa ne vem kaj bi vrgu gor da bi blo najbolj, če bi bla kakšna supercorsa, bt03 boljša od racer? No najbolj bi blo dat še zadno gp, sam so drage k ps
mcv Objavljeno Januar 15, 2011 Opozori Objavljeno Januar 15, 2011 Prednjo mam še dobro gp-jko, zadno morm pa menat, pa ne vem kaj bi vrgu gor da bi blo najbolj, če bi bla kakšna supercorsa, bt03 boljša od racer? No najbolj bi blo dat še zadno gp, sam so drage k ps Z ekonomskega vidika bi ti gp racerko odsvetoval(če misliš voziti marof). Za primerjavo racetek k3 veliko manj pobira, kar se pa gripa tiče pa ga nudita obe dovolj :naughty:. Take so moje izkušnje...
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 15, 2011 Opozori Objavljeno Januar 15, 2011 Prednjo mam še dobro gp-jko, zadno morm pa menat, pa ne vem kaj bi vrgu gor da bi blo najbolj, če bi bla kakšna supercorsa, bt03 boljša od racer? No najbolj bi blo dat še zadno gp, sam so drage k ps SC zadnja je za po marofu super kar se tiče obrabe, pa še drži bolj kot gp racer.
special749 Objavljeno Januar 15, 2011 Opozori Objavljeno Januar 15, 2011 Eno vprašanje. Kaj povzroči poškodbo (glej sliko spodaj) ki sem jo opazil na skoraj novi zadnji gumi. Dot 19/10 (devetnajsti teden lani). Na otip je mesto udrtine povsem mehko, kot bi bilo kakšen milimeter ali dva mesa. Če pomislim, da sem danes vozil 150 s tako gumo me kar zmrazi. Ker sem motor jeseni kupil seveda nimam računa, da bi uveljavljal garancijo, vendar pa tole mora biti napaka v strukturi. Kakšno mnenje? Gre pa za Dunlop mogoče je bil zračen mehurček v gumi ko so jo vulkanizirali
Spider™ Objavljeno Januar 15, 2011 Opozori Objavljeno Januar 15, 2011 Z ekonomskega vidika bi ti gp racerko odsvetoval(če misliš voziti marof). Za primerjavo racetek k3 veliko manj pobira, kar se pa gripa tiče pa ga nudita obe dovolj :naughty:. Take so moje izkušnje... SC zadnja je za po marofu super kar se tiče obrabe, pa še drži bolj kot gp racer. se mi je zdelo ja, mislim da bom pa probal kar k3, sc že mel, treba sprobat še kaj novega. Upam da nebo sama cilistika motorja pokvarjena z dvema različnima gumama.
mcv Objavljeno Januar 15, 2011 Opozori Objavljeno Januar 15, 2011 se mi je zdelo ja, mislim da bom pa probal kar k3, sc že mel, treba sprobat še kaj novega. Upam da nebo sama cilistika motorja pokvarjena z dvema različnima gumama. Sam sem tudi kombiniral spredaj gp racer, zadaj pa k3 in kar se ciklistike tiče ni bilo težav edino se je pojavilo tresenje sprednje gume katerega prej ko sta bile obe dunlopki ni bilo.Pa sem vozil tudi pannonijo v tej kombinaciji. Je pa ziher bolje imet enaki gumi.
motofrik Objavljeno Januar 15, 2011 Opozori Objavljeno Januar 15, 2011 Dare1... koliko pa je še profila, na sliki se ne vidi najboljše? To je tovarniška napaka, če je zračen mehurček norer, reklamirati pod ''stvarno napako''. Vsekakor gumo bo treba menjati. S to pa pojdi k Sitarju, ki je zastopnik Dunlopa, pa razloži situacijo. Zgubiti nimaš kaj, s tako se itak ne moreš voziti. Po moje, lahko da je drugače.
Dare1 Objavljeno Januar 15, 2011 Opozori Objavljeno Januar 15, 2011 Dare1... koliko pa je še profila, na sliki se ne vidi najboljše? To je tovarniška napaka, če je zračen mehurček norer, reklamirati pod ''stvarno napako''. Vsekakor gumo bo treba menjati. S to pa pojdi k Sitarju, ki je zastopnik Dunlopa, pa razloži situacijo. Zgubiti nimaš kaj, s tako se itak ne moreš voziti. Po moje, lahko da je drugače. Profila je še zelo veliko. Bom najprej poklical v Sitarja in poskušal kaj doseči. Hvala za predlog.
Dejkoooo Objavljeno Januar 16, 2011 Opozori Objavljeno Januar 16, 2011 Živjo. mene pa zanima katere gume priporočate za motor. rad bi se z njimi vozil po cesti in kot off road.. po cesti se ne mislim 140 čez ovinke vozit, na gozdnih cestah bi pa še v hrib rad prišel:) imam pa suzukija dr 650. 90/90/21 in 130/80/17 lp
mamkabozja Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Živjo. mene pa zanima katere gume priporočate za motor. rad bi se z njimi vozil po cesti in kot off road.. po cesti se ne mislim 140 čez ovinke vozit, na gozdnih cestah bi pa še v hrib rad prišel:) imam pa suzukija dr 650. 90/90/21 in 130/80/17 lp Metzeler Karoo... Takšnih tip pnevmatik je kar nekaj zato malo posrfaj po netu. Sigurno se bo kaj našlo pri tvoji najljubši znamki pnevmatik.
Dare1 Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Profila je še zelo veliko. Bom najprej poklical v Sitarja in poskušal kaj doseči. Hvala za predlog. Kot mi je danes prijazno povedal gospod iz Sitarja, oni že od 2002 niso več generalni uvoznik, ampak je to Sava. Le-ta tudi tri leta po nakupu jamči za kvaliteto, z računom ali brez. Je pa menda postopek pri njih precej dolgotrajen, tudi 3 mesece, tako da bom moral nabaviti novo gumo, tisto bom pa imel za kasneje.
eagle13 Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Živjo! Imam eno vprašanje. Sicer v debate na forumu se redko vključujem, ga pa dokaj redno prebiram vsaj kar se tiče tem okrog pnevmatik. Opazu sem, da gre večina debat, pohval na račun Dunlop, Michelin, Pireli pnevmatik, le redko kdo omenja naprimer kakšen Bridgestone. Sam sm na svoji ninji zx6r skuru 3 komplete bridgestonke(Bt014, Bt016, Bt003rs) in sm bil vedno zadovoljen. Vedno pa jih grem iskat v Italijo ker so cenejše. Zdej me pa zanima, a so naprimer ene Dunlop gume super sport tipa, res tolk bolše, da jih redno hvalste, al se sam na našmi trgi pač težko dobi Bridgestone in je dražji od ostalih, ker vseeno je bridgestone en vrhunska znamka z izkušnjami na GP-ju...
Dolenc™ Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Dunlop je cenejši in nič slabši ali celo bolši, odvisno kateri segment gledaš.
dore Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Živjo! Imam eno vprašanje. Sicer v debate na forumu se redko vključujem, ga pa dokaj redno prebiram vsaj kar se tiče tem okrog pnevmatik. Opazu sem, da gre večina debat, pohval na račun Dunlop, Michelin, Pireli pnevmatik, le redko kdo omenja naprimer kakšen Bridgestone. Sam sm na svoji ninji zx6r skuru 3 komplete bridgestonke(Bt014, Bt016, Bt003rs) in sm bil vedno zadovoljen. Vedno pa jih grem iskat v Italijo ker so cenejše. Zdej me pa zanima, a so naprimer ene Dunlop gume super sport tipa, res tolk bolše, da jih redno hvalste, al se sam na našmi trgi pač težko dobi Bridgestone in je dražji od ostalih, ker vseeno je bridgestone en vrhunska znamka z izkušnjami na GP-ju... Moje izkušnje z Bridgestone 016 so,da držijo zadovoljivo,vendar sem z njimi naredil samo cca 2000 km s prednjo in nekaj več z zadnjo.Medtem ko z Dunlop GP racer 211 več kot 5500 z zadnjo ,prednja je pa še za kak tisoč km.Trdota je na obeh medium.Če bi imel zadnjo trdoto E bi verjetno naredil še precej več. Zanimivo pri Gp racer je to da se od začetka do konca obnašajo enako dobro,kar pri 016 ni bilo tako.Prednja je bila kar hitro " trikotna". Je pa res ,da je bil na nekaterih Dunlop gumah problem s tresenjem prednjega dela. Lp
Demon Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 (popravljeno) Moje izkušnje z Bridgestone 016 so,da držijo zadovoljivo,vendar sem z njimi naredil samo cca 2000 km s prednjo in nekaj več z zadnjo.Medtem ko z Dunlop GP racer 211 več kot 5500 z zadnjo ,prednja je pa še za kak tisoč km.Trdota je na obeh medium.Če bi imel zadnjo trdoto E bi verjetno naredil še precej več. Zanimivo pri Gp racer je to da se od začetka do konca obnašajo enako dobro,kar pri 016 ni bilo tako.Prednja je bila kar hitro " trikotna". Je pa res ,da je bil na nekaterih Dunlop gumah problem s tresenjem prednjega dela. Lp Hmmmm, kak ti uspe prednjo prej skurit kot zadnjo?? Madona, ko je moja zadnja popolnoma gladka po celotni površini , je sprednje še vsaj polovica profila gor. Pa enako mi je bilo pri Pirelli Dragon SC (soft - medium), Metzeler K3 Interact, pa zdaj na Dunlop D211 GP Racer (soft - medium) tudi.. :blink: Popravljeno Januar 17, 2011. Popravil Demon roko in bajkr88 1 1
siks Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Hmmmm, kak ti uspe prednjo prej skurit kot zadnjo?? Madona, ko je moja zadnja popolnoma gladka po celotni površini , je sprednje še vsaj polovica profila gor. Pa enako mi je bilo pri Pirelli Dragon SC (soft - medium), Metzeler K3 Interact, pa zdaj na Dunlop D211 GP Racer (soft - medium) tudi.. :blink: nič ne pospešuje in samo bremza in zalaga :naughty: js tut ne vem, kako mu to rata, meni ni še nikoli.
Demon Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 nič ne pospešuje in samo bremza in zalaga :naughty: js tut ne vem, kako mu to rata, meni ni še nikoli. Torej bremza v in skozi ovinek?? Nevarno.... MihaJ in roko 1 1
MihaJ Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Torej bremza v in skozi ovinek?? Nevarno.... Vidim veliko ljudi, ki tako vozi. Peljejo s povsem normalno hitrostjo, s katero bi brez težav zvozili ovinek, pa vendar malo zavirajo in to skoraj do temena. Dovolj, da se prenese teža naprej in radira prednjo gumo na tretjini. Pomoje, da je to strah, neka čudna zakrčenost. Ali pa navada iz avto šole, da je treba pred vsakim ovinkom zavirat. Potem pa menjajo spredaj ploščice na 15.000 km. Jaz imam pa pri 38.000 originalne. malakai, roko in dive 2 1
dore Objavljeno Januar 18, 2011 Opozori Objavljeno Januar 18, 2011 Hmmmm, kak ti uspe prednjo prej skurit kot zadnjo?? Madona, ko je moja zadnja popolnoma gladka po celotni površini , je sprednje še vsaj polovica profila gor. Pa enako mi je bilo pri Pirelli Dragon SC (soft - medium), Metzeler K3 Interact, pa zdaj na Dunlop D211 GP Racer (soft - medium) tudi.. :blink: Mogoče res.Vendar vprašanje je zakaj se to dogaja samo pri BT 016.
dore Objavljeno Januar 18, 2011 Opozori Objavljeno Januar 18, 2011 Vidim veliko ljudi, ki tako vozi. Peljejo s povsem normalno hitrostjo, s katero bi brez težav zvozili ovinek, pa vendar malo zavirajo in to skoraj do temena. Dovolj, da se prenese teža naprej in radira prednjo gumo na tretjini. Pomoje, da je to strah, neka čudna zakrčenost. Ali pa navada iz avto šole, da je treba pred vsakim ovinkom zavirat. Potem pa menjajo spredaj ploščice na 15.000 km. Jaz imam pa pri 38.000 originalne. Torej pri meni ta teorija ne drži povsem,ker imam pri 16k km še vedno ploščice na 3/4. Sedaj pri gp racer pa je situacija obratna. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se