Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Lahko kombiniram predno GP zadno gp racer? Ali kakšno podobno zadnjo, K3? V igri bi bil največ marof, ceste skoraj nič.

Objavljeno

Lahko kombiniram predno GP zadno gp racer? Ali kakšno podobno zadnjo, K3? V igri bi bil največ marof, ceste skoraj nič.

komot..

s tem da gp racer pri malo nižjih časih na marofu ni glih za dolgo..

Objavljeno (popravljeno)

Eno vprašanje. Kaj povzroči poškodbo (glej sliko spodaj) ki sem jo opazil na skoraj novi zadnji gumi. Dot 19/10 (devetnajsti teden lani). Na otip je mesto udrtine povsem mehko, kot bi bilo kakšen milimeter ali dva mesa. Če pomislim, da sem danes vozil 150 s tako gumo me kar zmrazi. Ker sem motor jeseni kupil seveda nimam računa, da bi uveljavljal garancijo, vendar pa tole mora biti napaka v strukturi. Kakšno mnenje?

guma.jpg

Gre pa za Dunlop

Popravljeno . Popravil Dare1
Objavljeno

Dare1 - Ali uporabljaš zadnje stojalo sedaj čez zimo???

Objavljeno

Dare1 - Ali uporabljaš zadnje stojalo sedaj čez zimo???

Ne, vendar je motor na toplem in suhem, pa še premikam ga nonstop, tako da o kakšni uležnini ne more biti govora.

Objavljeno

komot..

s tem da gp racer pri malo nižjih časih na marofu ni glih za dolgo..

Prednjo mam še dobro gp-jko, zadno morm pa menat, pa ne vem kaj bi vrgu gor da bi blo najbolj, če bi bla kakšna supercorsa, bt03 boljša od racer? No najbolj bi blo dat še zadno gp, sam so drage k ps :D

Objavljeno

Prednjo mam še dobro gp-jko, zadno morm pa menat, pa ne vem kaj bi vrgu gor da bi blo najbolj, če bi bla kakšna supercorsa, bt03 boljša od racer? No najbolj bi blo dat še zadno gp, sam so drage k ps :D

Z ekonomskega vidika bi ti gp racerko odsvetoval(če misliš voziti marof). Za primerjavo racetek k3 veliko manj pobira, kar se pa gripa tiče pa ga nudita obe dovolj :naughty:. Take so moje izkušnje...

Objavljeno

Prednjo mam še dobro gp-jko, zadno morm pa menat, pa ne vem kaj bi vrgu gor da bi blo najbolj, če bi bla kakšna supercorsa, bt03 boljša od racer? No najbolj bi blo dat še zadno gp, sam so drage k ps :D

SC zadnja je za po marofu super kar se tiče obrabe, pa še drži bolj kot gp racer.

Objavljeno

Eno vprašanje. Kaj povzroči poškodbo (glej sliko spodaj) ki sem jo opazil na skoraj novi zadnji gumi. Dot 19/10 (devetnajsti teden lani). Na otip je mesto udrtine povsem mehko, kot bi bilo kakšen milimeter ali dva mesa. Če pomislim, da sem danes vozil 150 s tako gumo me kar zmrazi. Ker sem motor jeseni kupil seveda nimam računa, da bi uveljavljal garancijo, vendar pa tole mora biti napaka v strukturi. Kakšno mnenje?

guma.jpg

Gre pa za Dunlop

mogoče je bil zračen mehurček v gumi ko so jo vulkanizirali

Objavljeno

Z ekonomskega vidika bi ti gp racerko odsvetoval(če misliš voziti marof). Za primerjavo racetek k3 veliko manj pobira, kar se pa gripa tiče pa ga nudita obe dovolj :naughty:. Take so moje izkušnje...

SC zadnja je za po marofu super kar se tiče obrabe, pa še drži bolj kot gp racer.

se mi je zdelo ja, mislim da bom pa probal kar k3, sc že mel, treba sprobat še kaj novega. Upam da nebo sama cilistika motorja pokvarjena z dvema različnima gumama.

Objavljeno

se mi je zdelo ja, mislim da bom pa probal kar k3, sc že mel, treba sprobat še kaj novega. Upam da nebo sama cilistika motorja pokvarjena z dvema različnima gumama.

Sam sem tudi kombiniral spredaj gp racer, zadaj pa k3 in kar se ciklistike tiče ni bilo težav edino se je pojavilo tresenje sprednje gume katerega prej ko sta bile obe dunlopki ni bilo.Pa sem vozil tudi pannonijo v tej kombinaciji. Je pa ziher bolje imet enaki gumi.

Objavljeno

Dare1... koliko pa je še profila, na sliki se ne vidi najboljše? To je tovarniška napaka, če je zračen mehurček norer, reklamirati pod ''stvarno napako''. Vsekakor gumo bo treba menjati. S to pa pojdi k Sitarju, ki je zastopnik Dunlopa, pa razloži situacijo. Zgubiti nimaš kaj, s tako se itak ne moreš voziti. Po moje, lahko da je drugače.

Objavljeno

Dare1... koliko pa je še profila, na sliki se ne vidi najboljše? To je tovarniška napaka, če je zračen mehurček norer, reklamirati pod ''stvarno napako''. Vsekakor gumo bo treba menjati. S to pa pojdi k Sitarju, ki je zastopnik Dunlopa, pa razloži situacijo. Zgubiti nimaš kaj, s tako se itak ne moreš voziti. Po moje, lahko da je drugače.

Profila je še zelo veliko. Bom najprej poklical v Sitarja in poskušal kaj doseči. Hvala za predlog.

Objavljeno

Živjo.

mene pa zanima katere gume priporočate za motor. rad bi se z njimi vozil po cesti in kot off road.. po cesti se ne mislim 140 čez ovinke vozit, na gozdnih cestah bi pa še v hrib rad prišel:)

imam pa suzukija dr 650. 90/90/21 in 130/80/17

lp

Objavljeno

Živjo.

mene pa zanima katere gume priporočate za motor. rad bi se z njimi vozil po cesti in kot off road.. po cesti se ne mislim 140 čez ovinke vozit, na gozdnih cestah bi pa še v hrib rad prišel:)

imam pa suzukija dr 650. 90/90/21 in 130/80/17

lp

Metzeler Karoo... Takšnih tip pnevmatik je kar nekaj zato malo posrfaj po netu. Sigurno se bo kaj našlo pri tvoji najljubši znamki pnevmatik.

Objavljeno

Profila je še zelo veliko. Bom najprej poklical v Sitarja in poskušal kaj doseči. Hvala za predlog.

Kot mi je danes prijazno povedal gospod iz Sitarja, oni že od 2002 niso več generalni uvoznik, ampak je to Sava. Le-ta tudi tri leta po nakupu jamči za kvaliteto, z računom ali brez. Je pa menda postopek pri njih precej dolgotrajen, tudi 3 mesece, tako da bom moral nabaviti novo gumo, tisto bom pa imel za kasneje.

Objavljeno

Živjo!

Imam eno vprašanje. Sicer v debate na forumu se redko vključujem, ga pa dokaj redno prebiram vsaj kar se tiče tem okrog pnevmatik. Opazu sem, da gre večina debat, pohval na račun Dunlop, Michelin, Pireli pnevmatik, le redko kdo omenja naprimer kakšen Bridgestone. Sam sm na svoji ninji zx6r skuru 3 komplete bridgestonke(Bt014, Bt016, Bt003rs) in sm bil vedno zadovoljen. Vedno pa jih grem iskat v Italijo ker so cenejše. Zdej me pa zanima, a so naprimer ene Dunlop gume super sport tipa, res tolk bolše, da jih redno hvalste, al se sam na našmi trgi pač težko dobi Bridgestone in je dražji od ostalih, ker vseeno je bridgestone en vrhunska znamka z izkušnjami na GP-ju...

Objavljeno

Dunlop je cenejši in nič slabši ali celo bolši, odvisno kateri segment gledaš.

Objavljeno

Živjo!

Imam eno vprašanje. Sicer v debate na forumu se redko vključujem, ga pa dokaj redno prebiram vsaj kar se tiče tem okrog pnevmatik. Opazu sem, da gre večina debat, pohval na račun Dunlop, Michelin, Pireli pnevmatik, le redko kdo omenja naprimer kakšen Bridgestone. Sam sm na svoji ninji zx6r skuru 3 komplete bridgestonke(Bt014, Bt016, Bt003rs) in sm bil vedno zadovoljen. Vedno pa jih grem iskat v Italijo ker so cenejše. Zdej me pa zanima, a so naprimer ene Dunlop gume super sport tipa, res tolk bolše, da jih redno hvalste, al se sam na našmi trgi pač težko dobi Bridgestone in je dražji od ostalih, ker vseeno je bridgestone en vrhunska znamka z izkušnjami na GP-ju...

Moje izkušnje z Bridgestone 016 so,da držijo zadovoljivo,vendar sem z njimi naredil samo cca 2000 km s prednjo in nekaj več z zadnjo.Medtem ko z Dunlop GP racer 211

več kot 5500 z zadnjo ,prednja je pa še za kak tisoč km.Trdota je na obeh medium.Če bi imel zadnjo trdoto E bi verjetno naredil še precej več.

Zanimivo pri Gp racer je to da se od začetka do konca obnašajo enako dobro,kar pri 016 ni bilo tako.Prednja je bila kar hitro " trikotna".

Je pa res ,da je bil na nekaterih Dunlop gumah problem s tresenjem prednjega dela.

Lp

Objavljeno (popravljeno)

Moje izkušnje z Bridgestone 016 so,da držijo zadovoljivo,vendar sem z njimi naredil samo cca 2000 km s prednjo in nekaj več z zadnjo.Medtem ko z Dunlop GP racer 211

več kot 5500 z zadnjo ,prednja je pa še za kak tisoč km.Trdota je na obeh medium.Če bi imel zadnjo trdoto E bi verjetno naredil še precej več.

Zanimivo pri Gp racer je to da se od začetka do konca obnašajo enako dobro,kar pri 016 ni bilo tako.Prednja je bila kar hitro " trikotna".

Je pa res ,da je bil na nekaterih Dunlop gumah problem s tresenjem prednjega dela.

Lp

Hmmmm, kak ti uspe prednjo prej skurit kot zadnjo?? Madona, ko je moja zadnja popolnoma gladka po celotni površini , je sprednje še vsaj polovica profila gor. Pa enako mi je bilo pri Pirelli Dragon SC (soft - medium), Metzeler K3 Interact, pa zdaj na Dunlop D211 GP Racer (soft - medium) tudi.. :blink:

Popravljeno . Popravil Demon
Objavljeno

Hmmmm, kak ti uspe prednjo prej skurit kot zadnjo?? Madona, ko je moja zadnja popolnoma gladka po celotni površini , je sprednje še vsaj polovica profila gor. Pa enako mi je bilo pri Pirelli Dragon SC (soft - medium), Metzeler K3 Interact, pa zdaj na Dunlop D211 GP Racer (soft - medium) tudi.. :blink:

nič ne pospešuje in samo bremza in zalaga :naughty: js tut ne vem, kako mu to rata, meni ni še nikoli.

Objavljeno

nič ne pospešuje in samo bremza in zalaga :naughty: js tut ne vem, kako mu to rata, meni ni še nikoli.

Torej bremza v in skozi ovinek?? Nevarno.... :rolleyes:

Objavljeno

Torej bremza v in skozi ovinek?? Nevarno.... :rolleyes:

Vidim veliko ljudi, ki tako vozi. Peljejo s povsem normalno hitrostjo, s katero bi brez težav zvozili ovinek, pa vendar malo zavirajo in to skoraj do temena. Dovolj, da se prenese teža naprej in radira prednjo gumo na tretjini.

Pomoje, da je to strah, neka čudna zakrčenost. Ali pa navada iz avto šole, da je treba pred vsakim ovinkom zavirat. Potem pa menjajo spredaj ploščice na 15.000 km. Jaz imam pa pri 38.000 originalne.

Objavljeno

Hmmmm, kak ti uspe prednjo prej skurit kot zadnjo?? Madona, ko je moja zadnja popolnoma gladka po celotni površini , je sprednje še vsaj polovica profila gor. Pa enako mi je bilo pri Pirelli Dragon SC (soft - medium), Metzeler K3 Interact, pa zdaj na Dunlop D211 GP Racer (soft - medium) tudi.. :blink:

Mogoče res.Vendar vprašanje je zakaj se to dogaja samo pri BT 016.

Objavljeno

Vidim veliko ljudi, ki tako vozi. Peljejo s povsem normalno hitrostjo, s katero bi brez težav zvozili ovinek, pa vendar malo zavirajo in to skoraj do temena. Dovolj, da se prenese teža naprej in radira prednjo gumo na tretjini.

Pomoje, da je to strah, neka čudna zakrčenost. Ali pa navada iz avto šole, da je treba pred vsakim ovinkom zavirat. Potem pa menjajo spredaj ploščice na 15.000 km. Jaz imam pa pri 38.000 originalne.

Torej pri meni ta teorija ne drži povsem,ker imam pri 16k km še vedno ploščice na 3/4.

Sedaj pri gp racer pa je situacija obratna.

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!