Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Ja saj veš, tudi SC se tam pregreje brez nekih težav, torej, za Grobnik pač D 211 GP.. :rolleyes: Sem pa s K3 vozil tudi Pannonijo, pa je držala ODLIČNO, brez pregrevanja, pa niti je ni fejst požrlo. :worship: Ja pri Širniku ja, je tudi jaz nisem drugje našel, pa še on jih ima ful malo, tako da dvomim, da jo bom poleti spet dobil, ko bo ta set zrabljen... :BUA:

no pol morm hitro naročit :) ja ta grobnik ma res en drek od asvalta, dobr da mamo tele dunlopke :)

Objavljeno

no pol morm hitro naročit :) ja ta grobnik ma res en drek od asvalta, dobr da mamo tele dunlopke :)

Ma pizdo, če pa so drage ko žafran... Meni bi bolj odgovarjalo, da bi bil asfalt podoben Pannoniji, da bi brez strahu lahko kar te gume vozil.. :closedeyes:

Objavljeno

Ma pizdo, če pa so drage ko žafran... Meni bi bolj odgovarjalo, da bi bil asfalt podoben Pannoniji, da bi brez strahu lahko kar te gume vozil.. :closedeyes:

nene to bi blo brezveze :D

Objavljeno

Živjo,

je kombinacija Metzeler M5 in CBR 1000rr za cesto uredu? Do zdej sem probal samo Dunlop in Conti, .. in če sem prav razumel nej bi bla M5 nova izvedba M3 torej podobno kot SportSmart oz. Conti SportAttack ?

Hvala in LP

Objavljeno

Živjo,

je kombinacija Metzeler M5 in CBR 1000rr za cesto uredu? Do zdej sem probal samo Dunlop in Conti, .. in če sem prav razumel nej bi bla M5 nova izvedba M3 torej podobno kot SportSmart oz. Conti SportAttack ?

Hvala in LP

Ja M5 je v razredu teh gum ki si jih naštel ja, tako da če si bil zadovoljen s temi, boš verjetno tudi z M5. :rolleyes:

Objavljeno

Ja M5 je v razredu teh gum ki si jih naštel ja, tako da če si bil zadovoljen s temi, boš verjetno tudi z M5. :rolleyes:

Do sedaj sem vozil RaceAttack in D211 GpRacer samo je blo na 600tkah, na novi 1000ki sem pa dobil čisto nove M5ke in jih nebi vrgel stran :P

Objavljeno

Do sedaj sem vozil RaceAttack in D211 GpRacer samo je blo na 600tkah, na novi 1000ki sem pa dobil čisto nove M5ke in jih nebi vrgel stran :P

RaceAttack in D211 GP Racer pa so drugi segment gume, v bistvi track day guma. V ta segment pa spada Metzeler K3, Pirelli Diablo SuperCorsa,... Metzeler M5 je pa supersport guma. Ne meči jih stran, ko se boš navadil na motor bodo tako že počasi za zamenjavo.. :naughty:

Objavljeno (popravljeno)

RaceAttack in D211 GP Racer pa so drugi segment gume, v bistvi track day guma. V ta segment pa spada Metzeler K3, Pirelli Diablo SuperCorsa,... Metzeler M5 je pa supersport guma. Ne meči jih stran, ko se boš navadil na motor bodo tako že počasi za zamenjavo.. :naughty:

Vem vem, tak je bil tudi moj namen, samo sem vseeno vprašal, ker Metzelerk res še nisem niti km nisem vozil..

Pa tud tako opažam da večina na SS 1000ke za cestno rabo montira raje Supersport kot track day gume, vrjetno zarad kilometrine, pa še ko sem gledal M5 imajo indikator nagiba :P tako da, bi mogle ornk držat... Ker samo 1x sem vozil BT016 na 600tki pa so ble res čudne gume, upam da bodo M5 boljše..

Popravljeno . Popravil Gizmo_
Objavljeno

Vem vem, tak je bil tudi moj namen, samo sem vseeno vprašal, ker Metzelerk res še nisem niti km nisem vozil..

Pa tud tako opažam da večina na SS 1000ke za cestno rabo montira raje Supersport kot track day gume, vrjetno zarad kilometrine, pa še ko sem gledal M5 imajo indikator nagiba :P tako da, bi mogle ornk držat... Ker samo 1x sem vozil BT016 na 600tki pa so ble res čudne gume, upam da bodo M5 boljše..

Hja kakor se navadiš, jaz na moji vozim izključno track day gume, sem se navadil na njih, in mi zaenkrat Metzeler K3 najbolj odgovarja. Sicer verjamem da bi sigurno naredil kak kilometer več s SS gumo, pa vseeno, se bolje počutim na teh gumah. Naredim pač kakih 4000 kilometrov in grem po nove.. :rolleyes:

Objavljeno

Kolebam med michelin power pure in dunlop qualifier RR.

Je že kdo probal obe? Za QRR sem slišal marsikaj dobrega, a me michelinka vleče zaradi nizke mase. unsure.giftrance_19_hmm.gif

Objavljeno

Kolebam med michelin power pure in dunlop qualifier RR.

Je že kdo probal obe? Za QRR sem slišal marsikaj dobrega, a me michelinka vleče zaradi nizke mase. unsure.giftrance_19_hmm.gif

QRR ali po novem SportSmart :P

Objavljeno

Masa se sicer pozna nekaj malega, pri kakem kolesu recimo čustiš kar precej. Ampak motor nima 15kg ampak 200kg.

Pri motorjih, je pa tole bol marketing, očitno dober, če sploh kdo o tem razmišla :D

Stehtaj enkrat novo gumo pa eno znucano, pa boš videl kaka ogromna razlika je, pa ne gre motor nič bol z znucano :)

Objavljeno

-uf,te gume,po prebiranju si še bolj zmeden,ampak za to niso krivi vaši prispevki,nasprotno,takšne debate in opažanja so zelo dobrodošle

-na SV 650 imam komplet diabolo strada,ampak jih nisam istočasno dal gor

-prva je po cca 7000km po desni strani (?) blizu indikatorja,zadnja po cca 4000km verjetno tudi ne bo dočakala kaj več kot 7000

-sem bolj ziheraš,ne upam preveč polagat,peljem najraje okoli 120-140,rad imam pospeševanja,tudi žena je občasno gor,nekako razmišljam,da bi poskusil kakšno drugo znamko gume,mogoče roadsmart ali QII

-ampak ni najbolj zaželjeno imet različni komplet,koliko berem tukaj

-torej moral bi zamenjat sprednjo,rad bi presedlal počasi na dunlop,katera dunlopka je približek moji zadnji stradi?

Objavljeno

-uf,te gume,po prebiranju si še bolj zmeden,ampak za to niso krivi vaši prispevki,nasprotno,takšne debate in opažanja so zelo dobrodošle

-na SV 650 imam komplet diabolo strada,ampak jih nisam istočasno dal gor

-prva je po cca 7000km po desni strani (?) blizu indikatorja,zadnja po cca 4000km verjetno tudi ne bo dočakala kaj več kot 7000

-sem bolj ziheraš,ne upam preveč polagat,peljem najraje okoli 120-140,rad imam pospeševanja,tudi žena je občasno gor,nekako razmišljam,da bi poskusil kakšno drugo znamko gume,mogoče roadsmart ali QII

-ampak ni najbolj zaželjeno imet različni komplet,koliko berem tukaj

-torej moral bi zamenjat sprednjo,rad bi presedlal počasi na dunlop,katera dunlopka je približek moji zadnji stradi?

Poskusi z roadsmart, QII je malo bolj športna, roadsmart pa bolj touring, pa še sredino ima ojačano.

Jaz imam zdaj zadaj QII in se kar nekaj voziva 2, pa mi je že kar poznat sled po sredini.

Ko bom menjal gre gor roadsmartka.

lp

Objavljeno

Masa se sicer pozna nekaj malega, pri kakem kolesu recimo čustiš kar precej. Ampak motor nima 15kg ampak 200kg.

Pri motorjih, je pa tole bol marketing, očitno dober, če sploh kdo o tem razmišla :D

Stehtaj enkrat novo gumo pa eno znucano, pa boš videl kaka ogromna razlika je, pa ne gre motor nič bol z znucano :)

ni fora v tem koliko je teška ko jo tehtaš na mestu, ampak takrat ko se kolo vrti 150km/h+

po tvoji logiki z platišči iz magnezija ali karbona nebi bilo nobene razlike, saj se par kg pri masi 200kg itak ne pozna

kaj o tem pravijo pri michelinu;

Shaving 2lbs off the weight of a modern sport bike which tips the scales at 400lbs might not seem such a big deal.

Yet it is, since the saving in question concerns a part of the bike that is not covered by the suspension. So-called unsprung weight. In other words, the lower a bike's unsprung weight, the easier it is to switch from leaning into a right-hand turn to leaning into a left-hander. And vice-versa.

Gyroscopic forces mean that running a tyre which is 2lbs lighter is equivalent to saving 6lbs on rims or 8lbs on brake discs.

Objavljeno

ni fora v tem koliko je teška ko jo tehtaš na mestu, ampak takrat ko se kolo vrti 150km/h+

po tvoji logiki z platišči iz magnezija ali karbona nebi bilo nobene razlike, saj se par kg pri masi 200kg itak ne pozna

kaj o tem pravijo pri michelinu;

Shaving 2lbs off the weight of a modern sport bike which tips the scales at 400lbs might not seem such a big deal.

Yet it is, since the saving in question concerns a part of the bike that is not covered by the suspension. So-called unsprung weight. In other words, the lower a bike's unsprung weight, the easier it is to switch from leaning into a right-hand turn to leaning into a left-hander. And vice-versa.

Gyroscopic forces mean that running a tyre which is 2lbs lighter is equivalent to saving 6lbs on rims or 8lbs on brake discs.

sam čez ride gre pa isto a ne ;)

Objavljeno

Sej pravim, marketing.

Ps mam tud lažje feltne pa ti tud lahko povem kolk se poznajo :P

Objavljeno

Masa gume se z vidika giroskopskih sil seveda pozna in tisto kar je navedel P182 drži..

Ampak v praksi pa razlika ravno očitna pač ni. Kot je nekdo že omenil, razlika med novo in obrabljeno gumo je glede mase precejšnja. Potemtakem bi se moral z obrabljeno - lažjo gumo (seveda v primeru enakomerne obrabe, tako da ni kakšne čudne oblike) motor peljati občutno lažje.. Pa na cesti, vsaj kar se mene tiče, nekih bistvenih razlik ni :)

Tako da se tudi jaz pridružujem temu, da gre bolj za marketing kot kaj drugega

Objavljeno

Vsak proizvajalec hvali svojo robo, k sreči obstajajo forumi, da človek lahko dobi nepristranske vtise.

Jure, vem da si pred časom hvalil QRR, SportSmart je verjetno le še boljša.

Z michelin power pure nimaš izkušenj v praksi?

A še sploh kdo vozi michelinke dandanes? fredyjecar.gif

Objavljeno (popravljeno)

Power Pure na svojem motorju nisem imel (od Michelina sem vozil pred leti le Pilot Power in slick), sem pa peljal kolegovega gixxerja (isti letnik, sam 600), ki je imel gor te Michelinke. Men se ni zdelo kej bistveno drugače.

Gre se zgolj zato kar sem omenil zgoraj. Če bi se masa pnevmatike v praksi pri cestni vožnji res tako poznala, potem bi vsak motocikel z enakomerno obrabljenimi pnevmatikami bilo veliko lažje prekladat iz ovinka v ovinek. Jaz tega ne čutim. Lahko da so Power Pure boljše od konkurence, tega na podlagi ene testne vožnje ne morem vedet, ampak če so, je nabjrž te lastnosti prej pripisati zmesi pnevmatike in obliki, kakor manjši masi.. Vsaj kar se tiče normalne cestne uporabe.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

A še sploh kdo vozi michelinke dandanes? fredyjecar.gif

Jp, ne moreš vrjet.....nekateri poznamo tudi še kaj drugega kot samo Dunlop :P

Objavljeno

... Za QRR sem slišal marsikaj dobrega, a me michelinka vleče zaradi nizke mase.

Hola mojster,

QRR so se meni več kot odlično obnesle (so mi bile bolj všeč kot SportSmart), zato mi je žal da se jih ne dobi več :(

manjša masa gume pa dvomim da se ti bo veliko poznala pri vožnji na morje, saj je (prednja) Michelinka od ostalih lažja le 100, max 200 gramov - pomisli npr koliko imaš svinca na prednji feltni za uravnoteženje ;)

pa še Motorradov test SS gum 2010, za lažjo primerjavo

Objavljeno

Vprašanje bom zastavil kar tukaj kajti malo se navezuje tudi na gume!

Ali je že kdo naročal gume z internetne strani gume-direkt? Kakšni problemi pri nakazilu denarja na njihov račun? So gume prišle tako kot je bilo dogovorjeno?

Hvala!

Objavljeno

Vprašanje bom zastavil kar tukaj kajti malo se navezuje tudi na gume!

Ali je že kdo naročal gume z internetne strani gume-direkt? Kakšni problemi pri nakazilu denarja na njihov račun? So gume prišle tako kot je bilo dogovorjeno?

Hvala!

Ja, sicer za avto, a vendar. Večkrat že naročil, nobenega problema.

Po drugi strani je kolega enkrat naročil, imel neke težave z gumami in je moral kar precej časa težit, da so mu vrnili denar.

Objavljeno

Vprašanje bom zastavil kar tukaj kajti malo se navezuje tudi na gume!

Ali je že kdo naročal gume z internetne strani gume-direkt? Kakšni problemi pri nakazilu denarja na njihov račun? So gume prišle tako kot je bilo dogovorjeno?

Hvala!

Brez problema,samo moto gume so pa precej predrage.

Lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!