simonsi Objavljeno Avgust 2, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2005 Premontiraj gumo, če te moti. Pride okol 2k sit.
Robert Objavljeno Avgust 3, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2005 Premontiraj gumo, če te moti. Pride okol 2k sit. ← Če je slučajno narobe zmontirana, mu jo morajo na Elisi zastonj premontirat. Sem mu dal tudi njihov račun. Pozdrav od Roberta
ndancu Objavljeno Avgust 6, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2005 zdravo! imam suzukija sv650s, letnik 2002. sedaj imam gor gume metzeler me4.sicer imam motor šele 2 dni in so gume še čisto nove.zanima me pa ali so te gume ok za hiro vožnjo skozi ovinke in ali ima kdo kakšne izkušnje glede teh gum. hvala za odgovor
KimJackie Objavljeno Avgust 6, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2005 zdravo! imam suzukija sv650s, letnik 2002. sedaj imam gor gume metzeler me4.sicer imam motor šele 2 dni in so gume še čisto nove.zanima me pa ali so te gume ok za hiro vožnjo skozi ovinke in ali ima kdo kakšne izkušnje glede teh gum. hvala za odgovor ← Te gume meni niso odgovarjale, ker so pretrde za bolj športno vožnjo. Predvsem sprednja mi je nekajkrat čisto slučajno, brez pravega vzroka zdrsnila in nazaj prijela. Zadnja je še kar vredu. Zdržijo pa zelo dolgo cca 10k km in več...
urqlle Objavljeno Avgust 7, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2005 sem tik pred menjavo prednje gume, pa me zanima kaj bi naredil oz. s tem spremenil, če bi originalno dimenzijo 120/70/17 zamenjal z recimo 120/65 ali celo 120/60, je to kdo že prakticiral, gre pa za motor z750
mipros Objavljeno Avgust 7, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2005 sem tik pred menjavo prednje gume, pa me zanima kaj bi naredil oz. s tem spremenil, če bi originalno dimenzijo 120/70/17 zamenjal z recimo 120/65 ali celo 120/60, je to kdo že prakticiral, gre pa za motor z750 ← Ne vem, če bi spremenil vozne lastnosti motorja, ker nimam s tem nobenih izkušenj. Najprej poglej potrdilo o homologaciji vozila, ki si ga dobil ob nakupu vozila in ga je potrebno predložiti ob registraciji, ker na njem piše katere pnevmatike lahko uporabljaš na motorju. Nisem prepričan, ampak mislim, da lahko samo pnevmatike ene dimenzije. Če je tako, boš z vsemi ostalimi dimenzijami pnevmatik imel probleme, ker ga ne boš mogel registrirati. Tudi, če boš opravil postopek registracije pa te lahko policija, ko te ustavi ob tej ugotovitvi, izloči iz prometa (odvzem prometnega dovoljenja, tablic). Največkrat tako vozilo odpeljejo na izredni tehnični pregled. Tam ugotovijo ali vozilo ustrezna pogojem iz homologacije. Kakšna je denarna kazen za tak prekršek, pa ne vem, niti se mi ta trenutek ne da pogledat ZVCP-ja, verjetno pa za naš standard ni majhna.
bladzo Objavljeno Avgust 7, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2005 sem tik pred menjavo prednje gume, pa me zanima kaj bi naredil oz. s tem spremenil, če bi originalno dimenzijo 120/70/17 zamenjal z recimo 120/65 ali celo 120/60, je to kdo že prakticiral, gre pa za motor z750 ← Motor bi veliko hitreje "padal" v ovinek, lahko bi bilo že moteče, izgubil bi nekaj na smerni stabilnosti.
urqlle Objavljeno Avgust 7, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2005 Ne vem, če bi spremenil vozne lastnosti motorja, ker nimam s tem nobenih izkušenj. Najprej poglej potrdilo o homologaciji vozila, ki si ga dobil ob nakupu vozila in ga je potrebno predložiti ob registraciji, ker na njem piše katere pnevmatike lahko uporabljaš na motorju. Nisem prepričan, ampak mislim, da lahko samo pnevmatike ene dimenzije. Če je tako, boš z vsemi ostalimi dimenzijami pnevmatik imel probleme, ker ga ne boš mogel registrirati. Tudi, če boš opravil postopek registracije pa te lahko policija, ko te ustavi ob tej ugotovitvi, izloči iz prometa (odvzem prometnega dovoljenja, tablic). Največkrat tako vozilo odpeljejo na izredni tehnični pregled. Tam ugotovijo ali vozilo ustrezna pogojem iz homologacije. Kakšna je denarna kazen za tak prekršek, pa ne vem, niti se mi ta trenutek ne da pogledat ZVCP-ja, verjetno pa za naš standard ni majhna. ← ti pa znaš komplicirat, nism tega spraševal, hvala bladzo, tak odgovor se mel v mislih, kako misliš stabilnost, pri vožnji naravnost???
gizmOkak Objavljeno Avgust 7, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2005 (popravljeno) moja prejšnja guma je bla pilot power 120/60/17. Dej gor, ker ti ne bo žal. Zdej mam ponovno višine 70 in se kesam 100na uro :cry: motor ti bo "lažji" in lepše boš prelagu z ovinka u ovink, pa bl bo padu tko ku je blaž napisu :grim vožnja naravnost, isti kakec kukr z višjo gumo, nobenga problema :grrr Popravljeno Avgust 7, 2005. Popravil gizmOkak
urqlle Objavljeno Avgust 9, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2005 evo naročil pilot power 120/60, če motor ne bo vozn bova pa zamenjala gizmo, kaj pravš :D
Gregs Objavljeno Avgust 10, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2005 Urqlle: jaz imam na CBRi 120/70 original in mi je vedno žal, ko pozabim, da si moram kupiti višino 65. Zdaj imam spet končno 120/65 in motor precej lepše pada v ovinek. Je pa res, da pri visokih hitrostih rahlo malo manj drži smer... ampak ker imam raje hitro prelaganje iz ovinka v ovinek, me to ne moti, ker se niti nočem prehitro peljati (govoriva o hitrostih 170 kmh plus, do 170 sploh ni panike). Za CBRo vsakemu svetujem, da bi dal nižjo višino... za ostale motorje pa ne vem...
bajsi Objavljeno Avgust 10, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2005 Zdaj tak je kaj je, ampak mislim da je Z750 že po naravi bolj "nervozen", ne vem kje voziš na kart progi??? :? Jaz je ne bi menjal bo nad 2banki kar nemiren, da bi pa ta motor bil okoren oziroma da bi ga bilo naporno podirat pa tudi še nisem slišal oz. občutil. Saj pravim zdaj si že naročil.... Po mojem ne bo pozitvnih izkušenj. Priporočila si dobil od dveh ki vozita CBRke ki morajo bit stabilne tudi pri 250+ in si precej z ferklajdungo pomagajo, kar pomeni da niso hin če motor malo lepše v ovinek pada in je kanček nemirnejši pri visoki hitrosti kot običajno, ti na drugi strani imaš precej širše krmilo in zelo malo zažčite pred vetrom kar pomeni da vsako frfotanje tvoje obleke prenašaš na krmilo in posledično na okvir in s tem negativno vplivaš na stabilnost pri večji hitrosti, z nižjo gumo si zmanjšal predtek. LP Bajsi
urqlle Objavljeno Avgust 10, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2005 Zdaj tak je kaj je, ampak mislim da je Z750 že po naravi bolj "nervozen", ne vem kje voziš na kart progi??? :? Jaz je ne bi menjal bo nad 2banki kar nemiren, da bi pa ta motor bil okoren oziroma da bi ga bilo naporno podirat pa tudi še nisem slišal oz. občutil. Saj pravim zdaj si že naročil.... Po mojem ne bo pozitvnih izkušenj. Priporočila si dobil od dveh ki vozita CBRke ki morajo bit stabilne tudi pri 250+ in si precej z ferklajdungo pomagajo, kar pomeni da niso hin če motor malo lepše v ovinek pada in je kanček nemirnejši pri visoki hitrosti kot običajno, ti na drugi strani imaš precej širše krmilo in zelo malo zažčite pred vetrom kar pomeni da vsako frfotanje tvoje obleke prenašaš na krmilo in posledično na okvir in s tem negativno vplivaš na stabilnost pri večji hitrosti, z nižjo gumo si zmanjšal predtek. LP Bajsi ← mogoče to drži v teoriji kar si povedal, kako bo v praksi bom pa sam najbolj znal povedat... je tak? :P
bajsi Objavljeno Avgust 11, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2005 Točno! V glavnem poročaj ko boš zbral prve vtise. :OK: LP Bajsi
Stric Burek Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 Ej, jest mam zdej nove gumce gor... Kolk časa je treba vozt da se mal udelajo? Pa tista plast ko je gor, treba mal bolj pazt čez ovinke al kako? Sm slišu da je dost folka padl z novimi gumami, k so pretiravali pa tisti sloj je biu še gor :?
Eross Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 :P Zdaj jih moraš najprej obrusit, najbolje kar s smirkovim papirjem, da se ne boš mučil po cesti .... :OK:
MK-R1 Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 (popravljeno) Ej, jest mam zdej nove gumce gor... Kolk časa je treba vozt da se mal udelajo? Pa tista plast ko je gor, treba mal bolj pazt čez ovinke al kako? Sm slišu da je dost folka padl z novimi gumami, k so pretiravali pa tisti sloj je biu še gor :? ← Točno tako, guma se more nekajkrat ogret na delovno temperaturo in nekaj km naredit, da potem opravlja svojo funkcijo tako kot treba. Ta čas pa bodi tudi bolj pazljiv, boš pa tudi sam hitro ugotovil razliko med prvimi km z novimi gumami in po 100km prevoženih, spremembo. Popravljeno Avgust 12, 2005. Popravil MK-R1
suzuki Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 (popravljeno) ti pa znaš komplicirat, nism tega spraševal, hvala bladzo, tak odgovor se mel v mislih, kako misliš stabilnost, pri vožnji naravnost??? ← Hola! Da se takoj pohvalim, ne zna komplicirat samo mipros ampak tudi moja malenkost!!! Takole: seveda ti ne želim, ampak če boš imel nesrečo in bo zavarovalnica ugotovila da si imel na motorju nehomologirane gume, ti bodo z največjim veseljem povedali (pokazali?) kam si lahko vtakneš svoj zahtevek za povrnitev škode... Vseeno prav lep dan! Popravljeno Avgust 12, 2005. Popravil suzuki She, Krejzi in SharpNinja 2 1
Stric Burek Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 Aha, mene bolj tista plast skrbi ku je gor, kako drži, a bo kej zdrsavanja v ovinkih?
Erik Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 Po 100km bi mogla guma že noramlno držati .)
maXXXimum Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 Aha, mene bolj tista plast skrbi ku je gor, kako drži, a bo kej zdrsavanja v ovinkih? ← Počasi vedno dlje.. vulkanizerji ponavadi pravijo "prvih 100km bolj počasi"..seveda ne po ravnem ampak s postopoma vedno večjimi nagibi. Jst sm novo zadnjo 208RR po 150 km že brez strahu nagnu do polnega nagiba.. brez posledic seveda :yea2:
MK-R1 Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 Aha, mene bolj tista plast skrbi ku je gor, kako drži, a bo kej zdrsavanja v ovinkih? ← Bo zdrsval, prvih nekaj metrov kar precej.Se pa tudi od enga do druzga proizvjalca razlikuje. NEKAJ KILOMETROV PREVIDNO!!!
urqlle Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 Hola! Da se takoj pohvalim, ne zna komplicirat samo mipros ampak tudi moja malenkost!!! Takole: seveda ti ne želim, ampak če boš imel nesrečo in bo zavarovalnica ugotovila da si imel na motorju nehomologirane gume, ti bodo z največjim veseljem povedali (pokazali?) kam si lahko vtakneš svoj zahtevek za povrnitev škode... Vseeno prav lep dan! ← nimam kasko zavarovanja, tako, da me to prav nič ne skrbi :P
maXXXimum Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 nimam kasko zavarovanja, tako, da me to prav nič ne skrbi :P ← Kaj pa če se zaletiš v avto.. kdo bo njemu kril, če bo zavarovalnica rekla, da niso dolžni izplačat, ker je blo vozilo tehnično neizpravno? .)
polarbear Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 Mam en velik problem.Pred 3.dnevi zamenjal zadnjo gumo(Bridgestone BT 014-se odlično obnese). Danes sem mazal verigo in točno na sredini našel vijak-cvek skratka eno sranje zabito u gumo :cry: .Zdaj me zanima ena stvar-a se da to popravit-inekcija al kej podobnega in ali je to varno.Guma je NOVA-300km zato je ne bi rad menjal.Skratka če ma kdo izkušnje s tem.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se