urqlle Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 Kaj pa če se zaletiš v avto.. kdo bo njemu kril, če bo zavarovalnica rekla, da niso dolžni izplačat, ker je blo vozilo tehnično neizpravno? .) ← in kdo bo kril tistim, ki se vozijo brez profila na gumah, ma daj mal preveč komplicirate, sploh pa je to moja odločite in ne vaša tak da....vse skup :topic:
zverina2 Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 Mam en velik problem.Pred 3.dnevi zamenjal zadnjo gumo(Bridgestone BT 014-se odlično obnese). Danes sem mazal verigo in točno na sredini našel vijak-cvek skratka eno sranje zabito u gumo :cry: .Zdaj me zanima ena stvar-a se da to popravit-inekcija al kej podobnega in ali je to varno.Guma je NOVA-300km zato je ne bi rad menjal.Skratka če ma kdo izkušnje s tem. seveda se da popravit! moj vulkanizer je rekel da injekcija zdrži do hitrosti 220. raje injekcija kot nova guma. sam sem popravil že dvakrat v enem mesecu. pa varno vožnjo .)
bajsi Objavljeno Avgust 14, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2005 seveda se da popravit! moj vulkanizer je rekel da injekcija zdrži do hitrosti 220. raje injekcija kot nova guma. sam sem popravil že dvakrat v enem mesecu. pa varno vožnjo ← 220......Ja in tu se pa svet konča al kaj? Na avtu ni problema, na motorju se pa ne bi igral. LP Bajsi
dašenka Objavljeno Avgust 14, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2005 Bo zdrsval, prvih nekaj metrov kar precej.Se pa tudi od enga do druzga proizvjalca razlikuje. Vzami šmirglpapir pa zaširglaj, toliko da se več ne sveti, pol pa gasa. A tega res nihče ne ve ali kaj? :slap: :slap:
simonsi Objavljeno Avgust 14, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2005 Jaz sem svojo pošmirgal, je bolj ziher, kot da sprobavam kdaj bo spustila :hmm:
misty Objavljeno Avgust 14, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2005 :lol1: :lol1: sami rossiji ki zalagajo takoj na polno al kaj :P . recept je enostaven. Pri premontaži gume je le-ta itak hladna, se pravi ne drži tako ali drugače. Prvih par km bolj na easy da se sredina obrabi, potem pa postopno do roba in čez ;) da bi brusil gumo? ja, sem jo. supercorso. Ker je bila po levem robu znucana do dratov, po desnem pa ni bilo nič več profila (malo še manjkalo do dratov), na sredini je bilo še več kot 3 mm profila (merjeno z od-oka-tivno metodo) sem jo brusil s prvo in drugo na asfaltu... :naughty:
danci1973 Objavljeno Avgust 14, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2005 Vzami šmirglpapir pa zaširglaj, toliko da se več ne sveti, pol pa gasa. A tega res nihče ne ve ali kaj? :slap: :slap: ← :lol1: Da bi brusil že tako predrage gume!? No way. :nono: Mi je vsake desetinke milimetra, ki ne bi šla na cesto, preveč škoda. D.
urqlle Objavljeno Avgust 18, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2005 evo, premontiral gumo in nardil z njo nekaj čez 100km, gre seveda za omenjeno dimenzijo 12/60, kaj naj rečem, motor gre lažje v ovinek(nč novga, točno tko kot ste dejali), glede smerne stabilnosti pa ne vidim nobenih težav, ni mi žal, naslednjaa guma bo ravno takšna dimenzija...
Gallus Objavljeno Avgust 19, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2005 ... pri "šmriglanu" gume ne gre za na vem kako brušenje ... ... z dokaj "blagim" papirjem zgolj na rahlo potegneš po gumi, ravno toliko, da se zaščitni sloj malenkost odpre, da ga zatem cesta hitreje - prej pobere ... ... pamentna poteza, še posebaj če greš takoj na mokro cesto ... ... če pa brusiš "ko norc" si pa ....
jose Objavljeno Avgust 20, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2005 že tako jih hitro pobere..... da bi jih še dol šmirglal :slap: :nono:
simonsi Objavljeno Avgust 20, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2005 Pa saj ne boš s fleksarco dol brusu :slap:
moto rider Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 Samo opozorilo za druge! Zadnjič sem ruknil na motor NOVE pnevmatike Avon. (Ali pa, če bi kakšne druge). Po nekaj kilometrih, ko sem (kar hudo) zapeljal v "S" ovinek - ob sredinski črti. Obe gumi sta zdrseli, da me je odneslo do zunanjega roba cestišča. Skoraj bi se zložil! PODUK! NOVA pnevmatika ima izredno gladko in spolzko površino!!! Dokler je ne obrabiš, da je "šmirgel" PAZIIIII !!! To se mi je zgodilo prvič v življenju. Bilo pa je tako očitno, da raje še koga opozorim na to past Želim vam dober oprijem!!!
Stric Burek Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 Se mi zdi da se ravno o tem pogovarjamo, ja... :)
Gamma Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 Samo opozorilo za druge! Zadnjič sem ruknil na motor NOVE pnevmatike Avon. (Ali pa, če bi kakšne druge). Po nekaj kilometrih, ko sem (kar hudo) zapeljal v "S" ovinek - ob sredinski črti. Obe gumi sta zdrseli, da me je odneslo do zunanjega roba cestišča. Skoraj bi se zložil! PODUK! NOVA pnevmatika ima izredno gladko in spolzko površino!!! Dokler je ne obrabiš, da je "šmirgel" PAZIIIII !!! To se mi je zgodilo prvič v življenju. Bilo pa je tako očitno, da raje še koga opozorim na to past Želim vam dober oprijem!!! ← Me je na to opozoril vulkanizer, ki mi je premontiral; da naj 20 - 30 km naredim na "izi", nagibe večam postopno; guma pa je normalna, ko površina postane matirana. Ker sem se odpelal od njega v mokroto, sem probal po takoj po gasu in garantiram, da zdrsne kot na olju. :photo:
moto rider Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 Se mi zdi da se ravno o tem pogovarjamo, ja... :) //////// Boljši se je dvakrat pogovarjat', kot enkrat padet'.
Thundercat Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 Samo opozorilo za druge! Zadnjič sem ruknil na motor NOVE pnevmatike Avon. Po nekaj kilometrih, ← povej koliko km-jev so imele...mogoče ni problem v tem, da so gume nove , ampak je problem v samih gumah(Avon)
moto rider Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 Thundercat! Pnevmatike so imele (do mesta zdrsa) cca 7 kilometrov (Avon). Tudi to se zavedam, da niso bile ogrete kot treba. Vem pa zagotovo, da mi tega tako očitno ni nikoli prej naredila nobena pnevmatika. Ko sem kasneje preverjal površino, ki je bila zvožena in površino po robu, ki je bila še nedotaknjena, je bila slednja, gladka in mastna kakor puter. To so pnevmatike, ki jih uporabljam prvič. Moram reči, da jih še nisem "naštudiral". So dobre in niso. V dežju mi včasih zakuha "kiks", ki mi ga predhodne gume niso. Morda bo še kdo, ki ima več izkušenj z njimi, kaj več povedal na to temo. Prejšnja leta sem vozil na Michelin in Dunlop, a moram reči, da takšnih "kiksov" nisem nikoli doživel. Enostavno nisem dosti "pameten", da bi prišel do pravega zaključka. To bi bilo potrebno dognati na pisti. Na cesti, se s takšnimi "testiranji" ni za "špilat". motorist
Terminator Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 A se je že kdo ubadal z praktičnim odgovorom na vprašanje kok dolg traja preden so "cestne gume" naprimer D207-208 segrete dovolj za suvereno polaganje? Bolj specifično; lep dan 25 stopinj odpelješ iz dvorišča in se normalno pelješ po cesti naravnost proti recimo Vrhniki... In kdaj (pa ne sam po feelingu) so gume dovolj segrete; 10km? 20km? 10 minut? 20 minut? Pa če mal nažgeš - pospešek in bremzanje - koliko hitreje? Ajde, da vidmo... pa brez ustavljanja in šlatanja gum prosim...
urqlle Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 jst mam iz Velenje do Marije reke( a je naselbinsko al nenaslebinski, še zdej nevem :blush: ) 20km, tako, da do tja se zagotov ogrejejo, pa še prvič gor ne grem na polno....aja vozim pa na pilot power
Špilferderber Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 na dvorišču narediš malce burnouta, pa je segreta... :afro1:
Terminator Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 na dvorišču narediš malce burnouta, pa je segreta... :afro1: ← Ja tut opcija... sam maš pol tlakovce čist požgane...
Thundercat Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 jst sicer ne zalagam oreng tako kot ti, vendar za varno vožnjo s postojne do planinskih rid 10 km je dovolj.... :) da imam občutek, da je guma tam kjer mora bit...mam pa 208 spredaj in d220 zadaj
Stric Burek Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 Zdej mam še spredej novo gumo, Shimmyja je opazno manj, akr je kul, motor se mi zdi da "lepše teče"... Dimenzija je ista ampak imam občutek da motor nekako lažje pada v ovinke kar me malenkost čudi...
David's Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 Mam samo eno vprašanje,... ,...do sedaj sem mel na motorju (KTM SM) Metzeler rensport 160/60/17,zdej sm pa menjal gumo in dal gor Dunlopko D208 iste dimenzije 160/60/17 in guma "drsa" po verigi,...pri prejšnji tega ni blo,....kaj nardit?,...razrn tega da dam gor bolj ozko gumo (150/60/17),... Hvala LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se