Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
Kaj pa če se zaletiš v avto.. kdo bo njemu kril, če bo zavarovalnica rekla, da niso dolžni izplačat, ker je blo vozilo tehnično neizpravno?  .)

in kdo bo kril tistim, ki se vozijo brez profila na gumah, ma daj mal preveč komplicirate, sploh pa je to moja odločite in ne vaša tak da....vse skup :topic:

Objavljeno

Mam en velik problem.Pred 3.dnevi zamenjal zadnjo gumo(Bridgestone BT 014-se odlično obnese). Danes sem mazal verigo in točno na sredini našel vijak-cvek skratka eno sranje zabito u gumo :cry: .Zdaj me zanima ena stvar-a se da to popravit-inekcija al kej podobnega in ali je to varno.Guma je NOVA-300km zato je ne bi rad menjal.Skratka če ma kdo izkušnje s tem.

seveda se da popravit! moj vulkanizer je rekel da injekcija zdrži do hitrosti 220. raje injekcija kot nova guma. sam sem popravil že dvakrat v enem mesecu. pa varno vožnjo .)

Objavljeno

seveda se da popravit! moj vulkanizer je rekel da injekcija zdrži do hitrosti 220. raje injekcija kot nova guma. sam sem popravil že dvakrat v enem mesecu. pa varno vožnjo

220......Ja in tu se pa svet konča al kaj? Na avtu ni problema, na motorju se pa ne bi igral.

LP Bajsi

Objavljeno
Bo zdrsval, prvih nekaj metrov kar precej.Se pa tudi od enga do druzga proizvjalca razlikuje.

Vzami šmirglpapir pa zaširglaj, toliko da se več ne sveti, pol pa gasa.

A tega res nihče ne ve ali kaj? :slap: :slap:

Objavljeno

Jaz sem svojo pošmirgal, je bolj ziher, kot da sprobavam kdaj bo spustila :hmm:

Objavljeno

:lol1: :lol1:

sami rossiji ki zalagajo takoj na polno al kaj :P .

recept je enostaven. Pri premontaži gume je le-ta itak hladna, se pravi ne drži tako ali drugače. Prvih par km bolj na easy da se sredina obrabi, potem pa postopno do roba in čez ;)

da bi brusil gumo? ja, sem jo. supercorso. Ker je bila po levem robu znucana do dratov, po desnem pa ni bilo nič več profila (malo še manjkalo do dratov), na sredini je bilo še več kot 3 mm profila (merjeno z od-oka-tivno metodo)

sem jo brusil s prvo in drugo na asfaltu... :naughty:

Objavljeno
Vzami šmirglpapir pa zaširglaj, toliko da se več ne sveti, pol pa gasa.

A tega res nihče ne ve ali kaj?  :slap:  :slap:

:lol1: Da bi brusil že tako predrage gume!? No way. :nono: Mi je vsake desetinke milimetra, ki ne bi šla na cesto, preveč škoda.

D.

Objavljeno

evo, premontiral gumo in nardil z njo nekaj čez 100km, gre seveda za omenjeno dimenzijo 12/60, kaj naj rečem, motor gre lažje v ovinek(nč novga, točno tko kot ste dejali), glede smerne stabilnosti pa ne vidim nobenih težav, ni mi žal, naslednjaa guma bo ravno takšna dimenzija...

Objavljeno

... pri "šmriglanu" gume ne gre za na vem kako brušenje ...

... z dokaj "blagim" papirjem zgolj na rahlo potegneš po gumi, ravno toliko, da se zaščitni sloj malenkost odpre, da ga zatem cesta hitreje - prej pobere ...

... pamentna poteza, še posebaj če greš takoj na mokro cesto ...

... če pa brusiš "ko norc" si pa ....

Objavljeno

že tako jih hitro pobere..... da bi jih še dol šmirglal :slap: :nono:

Objavljeno

Samo opozorilo za druge!

Zadnjič sem ruknil na motor NOVE pnevmatike Avon. (Ali pa, če bi kakšne druge).

Po nekaj kilometrih, ko sem (kar hudo) zapeljal v "S" ovinek - ob sredinski črti. Obe gumi sta zdrseli, da me je odneslo do zunanjega roba cestišča. Skoraj bi se zložil!

PODUK!

NOVA pnevmatika ima izredno gladko in spolzko površino!!! Dokler je ne obrabiš, da je "šmirgel" PAZIIIII !!!

To se mi je zgodilo prvič v življenju. Bilo pa je tako očitno, da raje še koga opozorim na to past

Želim vam dober oprijem!!!

Objavljeno

Se mi zdi da se ravno o tem pogovarjamo, ja... :)

Objavljeno
Samo opozorilo za druge!

Zadnjič sem ruknil na motor NOVE pnevmatike Avon. (Ali pa, če bi kakšne druge).

Po nekaj kilometrih, ko sem (kar hudo) zapeljal v "S" ovinek - ob sredinski črti. Obe gumi sta zdrseli, da me je odneslo do  zunanjega roba cestišča. Skoraj bi se zložil!

PODUK!

NOVA pnevmatika ima izredno gladko in spolzko površino!!! Dokler je ne obrabiš, da je "šmirgel" PAZIIIII !!!

To se mi je zgodilo prvič v življenju. Bilo pa je tako očitno, da raje še koga opozorim na to past

Želim vam dober oprijem!!!

Me je na to opozoril vulkanizer, ki mi je premontiral; da naj 20 - 30 km naredim na "izi", nagibe večam postopno; guma pa je normalna, ko površina postane matirana. Ker sem se odpelal od njega v mokroto, sem probal po takoj po gasu in garantiram, da zdrsne kot na olju. :photo:

Objavljeno

Se mi zdi da se ravno o tem pogovarjamo, ja... :)

////////

Boljši se je dvakrat pogovarjat', kot enkrat padet'.

Objavljeno
Samo opozorilo za druge!

Zadnjič sem ruknil na motor NOVE pnevmatike Avon.

Po nekaj kilometrih,

povej koliko km-jev so imele...mogoče ni problem v tem, da so gume nove , ampak je problem v samih gumah(Avon)

Objavljeno

Thundercat!

Pnevmatike so imele (do mesta zdrsa) cca 7 kilometrov (Avon). Tudi to se zavedam, da niso bile ogrete kot treba. Vem pa zagotovo, da mi tega tako očitno ni nikoli prej naredila nobena pnevmatika.

Ko sem kasneje preverjal površino, ki je bila zvožena in površino po robu, ki je bila še nedotaknjena, je bila slednja, gladka in mastna kakor puter.

To so pnevmatike, ki jih uporabljam prvič. Moram reči, da jih še nisem "naštudiral". So dobre in niso. V dežju mi včasih zakuha "kiks", ki mi ga predhodne gume niso.

Morda bo še kdo, ki ima več izkušenj z njimi, kaj več povedal na to temo.

Prejšnja leta sem vozil na Michelin in Dunlop, a moram reči, da takšnih "kiksov" nisem nikoli doživel. Enostavno nisem dosti "pameten", da bi prišel do pravega zaključka. To bi bilo potrebno dognati na pisti. Na cesti, se s takšnimi "testiranji" ni za "špilat".

motorist

Objavljeno

A se je že kdo ubadal z praktičnim odgovorom na vprašanje kok dolg traja preden so "cestne gume" naprimer D207-208 segrete dovolj za suvereno polaganje?

Bolj specifično; lep dan 25 stopinj odpelješ iz dvorišča in se normalno pelješ po cesti naravnost proti recimo Vrhniki...

In kdaj (pa ne sam po feelingu) so gume dovolj segrete; 10km? 20km? 10 minut? 20 minut? Pa če mal nažgeš - pospešek in bremzanje - koliko hitreje?

Ajde, da vidmo... pa brez ustavljanja in šlatanja gum prosim...

Objavljeno

jst mam iz Velenje do Marije reke( a je naselbinsko al nenaslebinski, še zdej nevem :blush: ) 20km, tako, da do tja se zagotov ogrejejo, pa še prvič gor ne grem na polno....aja vozim pa na pilot power

Objavljeno

na dvorišču narediš malce burnouta, pa je segreta... :afro1:

Objavljeno
na dvorišču narediš malce burnouta, pa je segreta... :afro1:

Ja tut opcija... sam maš pol tlakovce čist požgane...

Objavljeno

jst sicer ne zalagam oreng tako kot ti, vendar za varno vožnjo s postojne do planinskih rid 10 km je dovolj.... :)

da imam občutek, da je guma tam kjer mora bit...mam pa 208 spredaj in d220 zadaj

Objavljeno

Zdej mam še spredej novo gumo, Shimmyja je opazno manj, akr je kul, motor se mi zdi da "lepše teče"... Dimenzija je ista ampak imam občutek da motor nekako lažje pada v ovinke kar me malenkost čudi...

Objavljeno

Mam samo eno vprašanje,...

,...do sedaj sem mel na motorju (KTM SM) Metzeler rensport 160/60/17,zdej sm pa menjal gumo in dal gor Dunlopko D208 iste dimenzije 160/60/17 in guma "drsa" po verigi,...pri prejšnji tega ni blo,....kaj nardit?,...razrn tega da dam gor bolj ozko gumo (150/60/17),...

Hvala LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!