Zivnorc Objavljeno Oktober 19, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2011 Jest se strinjam s suzukijem. 1. Gripa dosti; 2. Kilometrov relativno veliko ( zakaj relativno: ker moja Suzika fuuulll gume radira.); 3. Peljejo se lepo; 4. Na SS 600 ccm kake touring gume že vizuelno ne pašejo.. :grrr ...
DAMI34 Objavljeno Oktober 19, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2011 Jaz sem poiskusil obe. Žal pa na različnih motorjih.(3 komplete roadsmart, 1 kom sportsmart)..sicer nimam nekih pripomb edino čez prednjo roadsmart, ki ko se nekoliko obrabi ne daje dobrega občutka, zelo rada zdrsne , brez predhodnega opozorila za 10-15 cm predvsem na prehodih različnih tipov asvalta, ali različnih temperatur. Enake probleme je imel kolega, ki je namestil potem sprednjo sportsmart in je veliko bolj zadovoljen, zadnjo pa vozi še vedno roadsmart.
MilanAndonovski Objavljeno Oktober 19, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2011 Jest se strinjam s suzukijem. 1. Gripa dosti; 2. Kilometrov relativno veliko ( zakaj relativno: ker moja Suzika fuuulll gume radira.); 3. Peljejo se lepo; 4. Na SS 600 ccm kake touring gume že vizuelno ne pašejo.. :grrr ... Če hočes vizualno lepe sport touring gume, greš pač kupit Pirelli Angel ST
maus Objavljeno Oktober 19, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2011 (popravljeno) Vsemi sport attack ... meni zdržijo cca 10.000 km .... no pa si tam, da nič več ne veš, vsak hvali svojo gumo, torej ... odločitev je tvoja p.s. ... vozil sem obe ... sport smart in sport attack, meni osebno se lepše vozi skozi ovinke sport attack, kilometrina je pa tuki - tuki ... približno enaka. Popravljeno Oktober 19, 2011. Popravil maus gsx750f 1
biker77 Objavljeno Oktober 19, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2011 (popravljeno) res je, vsak hvali tisto ki mu je najbolj všeč.. dejansko je tako: metzeler Z8 interact - super guma, Conti road atach - super prijetna guma, Michelin PP3 - slaboo drži smer v nagibu in motor je težak v zaporednih ovinkih, Bridgestone bt023 - vzdržljiva, malo nemirna, zadnja slaba v mokrem, Roadsmart II - zelo podobna Z8, le meni bolj paše ker je manj občutljiva na zalivke in kamenčke.. jaz bom vzel roadsmart II za cesto.. če že gledaš sport tourin segment Popravljeno Oktober 19, 2011. Popravil biker77 gsx750f 1
Dejanx Objavljeno Oktober 19, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2011 Dober večer Je kateri izmed vas vozil gume sport smart in metzeler m5.zanimam me primerjava med njima?katera se segreje hitreje katera bol prime, katera nudi boljši občutek?pa kera je bol primerna se za kaki krog po marofu?
Zivnorc Objavljeno Oktober 20, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2011 (popravljeno) ..sem nekaj strani nazaj napisal tole: M5 so se mi od začetka kar dopadle, kazalo je, da bodo naredile tudi solidno kilometrino, pa sem naredil z njo dobrih 5kKm , s tem da sem jo šparal po sredini ( AC, močno pospeševanje... Res pa je , da imam dvovaljnika, kar pomeni ene 20-30% manj prevoženih km kot s 4-valjnikom. Guma se je segrela zelo hitro, držala skoraj "do roba"- kot reče izguljena fraza na MS... zakaj SKORAJ?...ker do roba nisem nikoli prišel, pa sem drgnil kolena, pa je še vedno manjkal kak mm do roba. Se mi zdi, da je ta guma na koncu kar malo preveč "ukrivljena" in bi moral nagniti še precej, da bi zgulil še rob. Na marofu sem užgal, ker sem malo pretiraval in gumo scvrl, ravno tako mi jo je uspelo pregreti na Golici v Avstriji. Bolj ko je šla h koncu, bolj mi je šla na živce ( kot vsaka obrabljena guma) . Zaupanja vano nisem imel več nobenega. Naslednja je šla gor Dunlop SportSmart. Rezultat: . Zaenkrat. Za dvakrat bomo pa še videli. Drži v redu ( to je relativen pojem), glede obrabe se mi zdi enako kot pri vseh ostalih gumah - 1mm profila na 1000km. Če bi še enkrat izbiral med temi dvemi pnevmatikami........ Sport Smart Obvezno. ...mogoče gre naslednja gor GP racer...tako , iz firbca, ker fantje pravijo, da če sem z D SS tako zadovoljen, se mi bo pri GP racer smejalo do ušes.... Za na Marof bo absolutno boljša SportSmart, če že izbiraš med temi dvemi gumami. Tudi na Grobniku se za bolj turistično vožnjo mnoogo bolje obnese SS. kot M5. Z M5 boš odpeljal krog za ogrevanje, v naslednjem krogu gre pa že vse pošrek, ker gumo tik tak pregreješ na pisti. Popravljeno Oktober 20, 2011. Popravil Zivnorc gsx750f 1
m@dness Objavljeno Oktober 20, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2011 Dober večer Je kateri izmed vas vozil gume sport smart in metzeler m5.zanimam me primerjava med njima?katera se segreje hitreje katera bol prime, katera nudi boljši občutek?pa kera je bol primerna se za kaki krog po marofu? če že naprej veš da boš vozil po marofu ga obuj raje v gp racer ali supercorse ali k3... zelo dosti padcev se zgodi ravno zaradi neprimernih gum.. pravtako boljša guma odpušča več napak voznika.
Zivnorc Objavljeno Oktober 20, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2011 ...Saj pravim: Če že izbiraš med temi dvemi gumami, raje vzemi Sport Smart. Jaz sem s Sport Smart izjemno zadovoljen, pa kot poslušam kolege, se mi bo z GP Racer smejalo do ušes. Zdej ne vem, kako (Dejan) vozi, in kolikokrat boš šel na Marof. Če boš šel 1x iz firbca vozit turistično, je tudi Sport Smart o.k., če pa večkrat, pa GP Racer ali kaj drugega v tem razredu. Zgleda, kot da malo pametujem, ker GP racer na svojem mopedu še nisem imel ( bodo pa zagotovo naslednje, čeprav me kolega napeljuje na Pirelli diablo rosso corsa), ampak M5 zagotovo niso primerne za na Marofa, oz. mnogo manj kot Dunlop SportSmart.
Zivnorc Objavljeno Oktober 20, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2011 Zdaj pa še jaz sprašujem ( vezano na moj prejšnji post) glede primerjave med Dunlop GP Racer in Pirelli Diablo Rosso Corsa. A je kdo vozil te gume in jih zna primerjati. Zdej eni zagovarjajo Dunlop, drugi pa pravijo, da ko enkrat obuješ Pirelli je za vedno samo še Pirelli. ...pa me zanima ali je to res? Rad bi standardne odgovore na Standardna vprašanja ( grip, zalivke, vodljivost, kilometrina.... v mokrem me ne zanima, ker se dežja izogibam, če pa že, pa itak peljem kot po jajcih) Hvala.
biker77 Objavljeno Oktober 20, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2011 Zdaj pa še jaz sprašujem ( vezano na moj prejšnji post) glede primerjave med Dunlop GP Racer in Pirelli Diablo Rosso Corsa. A je kdo vozil te gume in jih zna primerjati. Zdej eni zagovarjajo Dunlop, drugi pa pravijo, da ko enkrat obuješ Pirelli je za vedno samo še Pirelli. ...pa me zanima ali je to res? Rad bi standardne odgovore na Standardna vprašanja ( grip, zalivke, vodljivost, kilometrina.... v mokrem me ne zanima, ker se dežja izogibam, če pa že, pa itak peljem kot po jajcih) Hvala. jest sm dvakrat šel iz dunlopa na pirelli..obakrat bil nezadovoljen..težko je rečt..vsakemu paše nekaj..meni nič razen dunlopa ne paše na zalivkah itd..spet drugi pravijo da karkoli sam dunlop ne.. najbolš da probaš..sam če si zadovoljen, če te ne zajebava po zalivkah, pesku itd..zakaj menjat? mimgrede..sportsmart se da pelat 1.15 na marofu..brez težav..sam vseeno bi jest raj dal gor kake magari malo rabljene KR. zihr je zihr.. gsx750f 1
MihaJ Objavljeno Oktober 20, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2011 Zdaj pa še jaz sprašujem ( vezano na moj prejšnji post) glede primerjave med Dunlop GP Racer in Pirelli Diablo Rosso Corsa. A je kdo vozil te gume in jih zna primerjati. Zdej eni zagovarjajo Dunlop, drugi pa pravijo, da ko enkrat obuješ Pirelli je za vedno samo še Pirelli. ...pa me zanima ali je to res? Rad bi standardne odgovore na Standardna vprašanja ( grip, zalivke, vodljivost, kilometrina.... v mokrem me ne zanima, ker se dežja izogibam, če pa že, pa itak peljem kot po jajcih) Hvala. Na svojem motorju imam GP racer in se odlično obnesejo, na enakem motorju pa sem peljal tudi Diablo Rosso Corsa. Upam da veš, da ti dve gumi nista enkega ranga, GP racer je nekako en rang bolj športna. GP Racer se mi je zdela bolj stabilna v ovinku, v ovinek gresta obe enako lepo, gripa za pospeševanje iz ovinka ima tudi Corsa zadosti. Meni se je GP racer zdela boljša samo zaradi oblike, ker gre bolj lepo, bolj enakomerno v nagib, Corsa se je pa kar nekaj zvračala. Če hočeš pri Pirelliju primerljiv rang, moraš gledat Supercorse. Na GP Racer imam spredaj nekaj čez 11000km, po sredini in levi strani jo je še nekaj, po desni pa je na indikatorjih, ker imam raje desne ovinke, in jih ponavadi vozim hiterje.
Dejanx Objavljeno Oktober 20, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2011 ...Saj pravim: Če že izbiraš med temi dvemi gumami, raje vzemi Sport Smart. Jaz sem s Sport Smart izjemno zadovoljen, pa kot poslušam kolege, se mi bo z GP Racer smejalo do ušes. Zdej ne vem, kako (Dejan) vozi, in kolikokrat boš šel na Marof. Če boš šel 1x iz firbca vozit turistično, je tudi Sport Smart o.k., če pa večkrat, pa GP Racer ali kaj drugega v tem razredu. Zgleda, kot da malo pametujem, ker GP racer na svojem mopedu še nisem imel ( bodo pa zagotovo naslednje, čeprav me kolega napeljuje na Pirelli diablo rosso corsa), ampak M5 zagotovo niso primerne za na Marofa, oz. mnogo manj kot Dunlop SportSmart. saj sport smart vozim zdaj ampak me je zanimala primerjava z m5 ker mi zadnja sportsmart ne lezi najbolse.moti me ker mi je ze veckrat zdrsnila se pa to dogaja zdaj ko je guma skoro na indikatorjih nvm mogoče zaradi tega mogoče pa tudi ker tempo moje voznje zdaj proti takrat ko je bila nova je cist drugacen. spredaj sem dal gp racer bi dal tudi zadaj ampak ko sem videl debato v sorodni temi kako naj bi bila nevarna ta guma me je malo minlo:D saj sport smart vozim zdaj ampak me je zanimala primerjava z m5 ker mi zadnja sportsmart ne lezi najbolse.moti me ker mi je ze veckrat zdrsnila se pa to dogaja zdaj ko je guma skoro na indikatorjih nvm mogoče zaradi tega mogoče pa tudi ker tempo moje voznje zdaj proti takrat ko je bila nova je cist drugacen. spredaj sem dal gp racer bi dal tudi zadaj ampak ko sem videl debato v sorodni temi kako naj bi bila nevarna ta guma me je malo minlo:D exclan 1
biker77 Objavljeno Oktober 20, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2011 saj sport smart vozim zdaj ampak me je zanimala primerjava z m5 ker mi zadnja sportsmart ne lezi najbolse.moti me ker mi je ze veckrat zdrsnila se pa to dogaja zdaj ko je guma skoro na indikatorjih nvm mogoče zaradi tega mogoče pa tudi ker tempo moje voznje zdaj proti takrat ko je bila nova je cist drugacen. spredaj sem dal gp racer bi dal tudi zadaj ampak ko sem videl debato v sorodni temi kako naj bi bila nevarna ta guma me je malo minlo:D mešaš d211gp in d211 gp racer..tisto kako NAJ BI BILA nevarna je govora o gumi ki je pač za na pisto..čeprav naj bi se lahko po cesti z njo vozu..gp racer je druga sorta gume..
Zivnorc Objavljeno Oktober 21, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2011 Hvala, MihaJ! Nekaj takega sem hotel slišat. Ja. tudi to vem, da sta ti dve gumi za en razred narazen, pa vseeno sem vprašal Saj v bistvu sem že odločen z aGP racer, pa vseeno... ni greh vprašat. Zdaj pa še eno vprašanje: Ali je primerno imeti spredaj soft, zadaj pa E, ali je prevelika razlika v trdotah, pa je bolje imeti sosednji trdoti, recimo spredaj M, zadajE. Vem, da je izbira trdote pogojena s temperaturo asfalta. Sprašujem zato, ker moj moped hudo oreng radira zadnjo gumo, ko pa menjam gume, menjam obe gumi hkrati, ker tudi prva zgubi obliko in je praktično nevozna, še vedno pa ostane na njej nekaj profila. Zato bi rad, da mi pobere obe gumi hkrati. Zadnje mi zmanjka pri cca 5000km, s tem da jo šparam po ravninah.
biker77 Objavljeno Oktober 21, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2011 Hvala, MihaJ! Nekaj takega sem hotel slišat. Ja. tudi to vem, da sta ti dve gumi za en razred narazen, pa vseeno sem vprašal Saj v bistvu sem že odločen z aGP racer, pa vseeno... ni greh vprašat. Zdaj pa še eno vprašanje: Ali je primerno imeti spredaj soft, zadaj pa E, ali je prevelika razlika v trdotah, pa je bolje imeti sosednji trdoti, recimo spredaj M, zadajE. Vem, da je izbira trdote pogojena s temperaturo asfalta. Sprašujem zato, ker moj moped hudo oreng radira zadnjo gumo, ko pa menjam gume, menjam obe gumi hkrati, ker tudi prva zgubi obliko in je praktično nevozna, še vedno pa ostane na njej nekaj profila. Zato bi rad, da mi pobere obe gumi hkrati. Zadnje mi zmanjka pri cca 5000km, s tem da jo šparam po ravninah. lahko tako narediš..veliko jih vozi M spredaj in E zadaj..
Zivnorc Objavljeno Oktober 21, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2011 Hvala za odgovor. Kaj pa spredaj S, zadaj pa E?
biker77 Objavljeno Oktober 21, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2011 Hvala za odgovor. Kaj pa spredaj S, zadaj pa E? sem napisal M a ne? prezgodaj..ja..S spredaj in E zadaj..ali S spredaj in M zadaj še bolj pogosto..
Zivnorc Objavljeno Oktober 21, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2011 ..se mi je zdel, da si se zmotu... THX!
Partizan Objavljeno Oktober 21, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2011 Da ne bom odpiral nove teme: Vozim Hondo Varadero 125, obuta je v Pirelli Scorpion MT90 S/T (spredaj dimenzije: 100/90 - 18, zadaj 130/80 - 17). Gume so stare že 4 leta če ne več, pregurale so že 20.000 km in jih bo treba menjat. Najprej sem mislu, da bi dal iste gume gor, pa sm videl da so jih baje zamenjale Scorpion Sync. Na enih spletnih straneh v Sloveniji sem jih sicer še našel, a je tud na vseh pisalo, da ni zaloge. Vozim se večinoma po cesti, tu pa tam tudi kak makadam, in me zanima, kere gume bi bile najprimernejše zame. Ma kdo slučajno izkušnje z Scorpion Trail ali pa Scorpion Sync ? Men so se zdele te, ki sm jih mel gor dokaj vredu, ne morem pa trdit, ker drugih gum še nisem mel na motorju :grrr, zato bom pa vas mal gnjavu. Hvala in lep pozdrav ! +
blabla Objavljeno Oktober 27, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2011 Živjo, a vozi kdo z bridgestone batlax bt016 PRO, zadnja izboljšana verzija? Se mi zdi, da je zlo nepriljubljena pri nas, a moje izkušnje z njo so več kot odlične.
siks Objavljeno Oktober 28, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2011 pol je pa tk ok. tut js sn bil načeloma z bt015 zadovoljen, ko so jo eni tolko prekritizirali. dokler nisem probo sportsmart. neprimerno boljša guma. a tudi z bt015 se je dalo spodobno peljat.
Demon Objavljeno Oktober 28, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2011 (popravljeno) pol je pa tk ok. tut js sn bil načeloma z bt015 zadovoljen, ko so jo eni tolko prekritizirali. dokler nisem probo sportsmart. neprimerno boljša guma. a tudi z bt015 se je dalo spodobno peljat. SPODOBNO peljat se da z popolnoma vsako novo ST, SS tudi s trackday gumo. Pomemben je občutek ki ti ga daje guma, oprijem, vodljivost, natančnost, mirnost.... Ogromno je dejavnikov, ki se razlikujejo pri moto pnevmatikah in ravno te razlike so za marsikoga od nas ZELO pomembne. :grim Popravljeno Oktober 28, 2011. Popravil Demon
bajsi Objavljeno November 1, 2011 Opozori Objavljeno November 1, 2011 koliko so gume napredovale pove podatek kako na predstavitvah gume testirajo, npr. Roadsmart II na pisti s Suzukijem GSX-R 750, ker ST motorji sami po sebi več ne omogočajo vožnje kot jo ST guma zmore.... je en kup testnega materiala (tudi na youtubu se kaj najde) ko novinarji lepo kolena brusijo na SS motorjih z ST gumami, seveda ne pozabijo povedat da guma tako ali tako ni zato namenjena in da se po nekaj krogih začne pregrevati in da vsekakor ne priporočajo takšne uporabe pnevmatik, je pa vseeno zanimivo videt Na drugi strani pa imamo slovenske vaške dirkače, ki na lokalnih cestah tudi SS gume pregrevajo (kljub vsem traktoristom, dreku in pijanim avtomobilistom ali pa čisto nič hudega slutečim običajnim uporabnikom cest). Kdorkoli uporablja motocikel vsaj v približni bližini cestnih predpisov in zdrave pameti skoraj več ne potrebuje drugega kot ST pnevmatike. Go figure LP Bajsi rdeci_vragec in malakai 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se