Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Lahko pa pogledaš kaj podobnega temu: http://www.metzelerm...e/sport_touring

...no, tega še pa res nisem videl:

ME Z4

Successful Sport-Touring tyres. No matter the weather, how far and how fast you want to ride, you can rely on them

  • Metzeler typical transverse directional pattern design provides optimum water drainage
  • Superb high-speed stability and total control even under heavy braking with loaded bike
  • High-Silica compound for excellent dry and wet grip. Outstanding mileage and even wear ideal for long-distance travelling

...bi pa znalo biti ravno nekaj uprabnega za daleč in vsepovsod...

je že kdo to mel?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preživeta zadeva iz začetka tega tisočletja, ne zdrži več kilometrov kot Z8 ali Z6 oprijem je pa slabši. Preizkušeno na Fazer1000 '04

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Normalna izraba ST gume na XJR je brez problema med 10 in 12000 km! Ko bom prišel pod to mejo, bom zaradi "skrbi za zdravje" najbrž opustil motociklizem...

bi blo pa fajn to kilometrino ob kakem ekstremno daljšem potovanju še malo "nategniti"...Poudarjam NI PROBLEM kilometrina ampak OGLATOST, ki jo povzroča tranzit.

bemti jes neki narobe delam 12000km z zadno gumo? zdej pa še reč de maš porabo 5l na xjr pa začnem spet v palčke verjet!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bemti jes neki narobe delam 12000km z zadno gumo? zdej pa še reč de maš porabo 5l na xjr pa začnem spet v palčke verjet!!!!

Samo, normalno voz pa boš naredu več kot 3000km z enim kompletom... DIVJAK! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bemti jes neki narobe delam 12000km z zadno gumo? zdej pa še reč de maš porabo 5l na xjr pa začnem spet v palčke verjet!!!!

He he he... mogoče boš pa res kakega (palčka) kje srečal... tudi 14000 se da naredit... na er-6f pa celo 18000...

Poraba na XJR? Jap, na easy izletih je že bila 4,8!... Drugače pa jo brez problema držim nekje med 5,6 in 6,4... to je tam pri vožnji do cca 20 % nad omejitvijo... Res pa je, da moj moped rdečega polja ne vidi! Pri njegovem navoru to itak ni potrebno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He he he... mogoče boš pa res kakega (palčka) kje srečal... tudi 14000 se da naredit... na er-6f pa celo 18000...

Poraba na XJR? Jap, na easy izletih je že bila 4,8!... Drugače pa jo brez problema držim nekje med 5,6 in 6,4... to je tam pri vožnji do cca 20 % nad omejitvijo... Res pa je, da moj moped rdečega polja ne vidi! Pri njegovem navoru to itak ni potrebno!

ma na Fazerju mi je tud ratal z zadnjo 16 narest pa s sprednjo skor 30000 pa za 4.5l se vozt.......sam na xjr je pa vsa ta matematka šla nekam.........res de skoz polhno obtežena 2+prtljaga pod 6.5 ne pride gume pa tud 6-7 mahajo v slovo(roadsmart)....rdeč polje??? kaj pa je to??? a xjr ma to tud???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo, normalno voz pa boš naredu več kot 3000km z enim kompletom... DIVJAK! ;)

če pa skoz gas neki šteka........pa zmer se kšn plastičar kje najde , jih je prov luštn podit k ovce na šarplanin!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ti podiš plastičarje...

he he he... jaz se pa najbolj z užitkom GSov lotim... in jih uspešno spravljam v obup... Kar se pa porabe tiče: jaz govorim o einšpric varianti... Fergazerji malo več popijejo... Če pa z einšpric varianto pod 6,5 ne prideš si pa "malo prehud" na gasu... čuvaj...v najboljšem primeru jo boš brez kakega jurja in z dodatnimi pikami odnesu... :glare:

In če se vrnemo h gumam: ker touratech in podobne "stret enduro" variante verjetno ne obstajajo bomo pač Z-8 in roadsmart še naprej tudi ob "raziskovanju daljnih dežel" in po makedamih gulili....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja tud z ajnšpricem, v dvoje + kufri od 6-6,5;

s prvovgrajeno zadnjo roadsmarko 6500km, z naslednjo pa bistveno več - 14500, ob tem, da je bil režim vožnje podoben (popotovanje 4000km + nekaj dni v Dolomitih) z obema kompletoma.

Ferek ti si pomoje ujel ugodno aerodinamiko s taveliko šajbo, od kle je pomoje razlika na dol pri porabi :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če pa skoz gas neki šteka........pa zmer se kšn plastičar kje najde , jih je prov luštn podit k ovce na šarplanin!!!!

Ne morm si pomagat:

BRUHAHAHAHAHA; Kwa te je Ferek zdej pohodu HA HA HA. Ne mors da verjames. Sej lih tebe sm mislu, k sm reku, da nad 8000km na XJR ne prides :D Pa Tontota, to pa sploh :D

HA HA, diujak :lol1:

hvala decki, se cel teden se bom smejal zarad te teme :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po drugi strani pa: Ferek, a si siguren, da nimas kake 35kw blokade na XJR? K da ti tko mal gum pozre, to pa ni normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ti podiš plastičarje...

he he he... jaz se pa najbolj z užitkom GSov lotim... in jih uspešno spravljam v obup... Kar se pa porabe tiče: jaz govorim o einšpric varianti... Fergazerji malo več popijejo... Če pa z einšpric varianto pod 6,5 ne prideš si pa "malo prehud" na gasu... čuvaj...v najboljšem primeru jo boš brez kakega jurja in z dodatnimi pikami odnesu... :glare:

In če se vrnemo h gumam: ker touratech in podobne "stret enduro" variante verjetno ne obstajajo bomo pač Z-8 in roadsmart še naprej tudi ob "raziskovanju daljnih dežel" in po makedamih gulili....

Kupi 5+ let staro gumo, da bo že fajn trda, samo pol se samo naravnost pelji :) :) Aniso ble par let nazaj AVONke znane po kilometrini, samo jih je bolj malo ljudi vozilo, če recimo primerjamo z Dunlop, Pirelli, Brid....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avon Storm ST, torej novi modeli, so ene boljsih Sport touring gum, kar sm jih mel pod ritjo. In so tudi najbolj priporocane za moj motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po drugi strani pa: Ferek, a si siguren, da nimas kake 35kw blokade na XJR? K da ti tko mal gum pozre, to pa ni normalno.

Izgleda, da je normalno... sta še ena dva napisala, da sta na xjr nardila po 14000 km z gumo...In zakaj ne? Motor tehta 222 kg, pripravljen na vožnjo in z vso prtljago seveda še nakaj zraven... Govorimo pa vseskozi o touring vožnji in ne od vsakodnevnih "izlivih" adrenalina... Če ta pa "moč in navor" tega motorja zelo premamita, pa verjamem da 8000 km gumo pobere.

Kar se pa porabe tiče... pri 4,8 je vožnja resnično "malo mučna"...je pa tudi res sem ob nakupu motorja, prva dva tanka pokuril s 6,6 in 6,4 l. In to je bil december ter januar tako da ni bilo ravno nekega divjanja... potem sem namontiral šipo in od takrat j je res za pol litra brez problema nižja... Jo pa redno spremljam... zgolj za svojo statistiko... Tudi 8 je že bila - polno obložen, 2 gor, po AC proti močnemu vetru konstantno nad 140 do 160!

Če bi delal letno tja nekje do 5000 km gotovo na ta dva faktorja ne bi gledal... tako pa pa v dveh letih z njim 34000!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster ferek,

ma daj ne kompliciraj, dej gor ST gume ki so ti najbolj všeč (Z8, RoadSmart, Michelin PR) in gasa, ko se bodo izrabile jih pač zamenjaš, tudi v drugih državah majo toliko gum da jih kar prodajajo v trgovinah, tudi če so 50€ dražje kot pri nas, samo pomisli koliko boš dal za tako potovanje, se je bv sekirat .) če misliš it kam kjer se jih ne da kupit, maš pa DHL in podobne...

in čist mimogrede, zgolj v vednost in ravnanje: XJR 1300 tehat 251kg pripravljena za vožnjo, stehtano na testu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki, dodaj se dve osebi, recimo desca s 100 kilami in zensko s kakimi 70, plus prtljaga pa si na ... kolk? Takrat se gumo pac nafila do amena, amortizer zategne, pa se vedno leti ko sneta sekira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi delal letno tja nekje do 5000 km gotovo na ta dva faktorja ne bi gledal... tako pa pa v dveh letih z njim 34000!

ma sej denar more krožit,b.v. jamrat .... letos 2xservis 250eur 1x sprednja 3x zadnja guma 530 eur užitek po 25000 neprecenljiv za ostalo je pa menda mastercard !!! najbol je pa to de sezone še ni konc!!!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me, kako se pravilno shranjujejo dirkalne guma (konkretno Dunlop GP&KR), predvsem sedaj čez zimo?

Do sedaj sem jih imel v garaži, ki pa je neogrevana, kar pomeni, da lahko temperatura pride blizu nule. Mal me skrbi, da to ni ravno optimalno?

Ima kdo kakšen nasvet, al pa izkušnje, kok je to pomembno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pred koncem sezone greš še 2x na Grobnik, pa ne boš mel težav s shranjevanjem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če verjmemo Motrradovemu testu jih ne bi dali niti na kolo, nepriporočljive, v suhem in v mokrem, Maxxis so vsaj po suhem bile za pol k.rca Shinko pa popolnoma zanič

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!