Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Verjetno si mislil Roadsmart? Ker Sportsmart je še en rang bolj športna kot Qualifire2. Btw, drugače sem pa s Sportsmartko naredla 12,5k spredi -15k zadi do ilegale, z Roadsmart pa 6,6k spredi (sem jo res martretirala s kratkimi ovinki in zaviranji v njih)- 15k zadi pa je še em mm do indikatorjev. Je pa res zadnje čase bolj na izi vožnja in redkeje zaidem na ovinke, kljub temu je roadsmartka zadaj pobrana prav lepo enakomerno. Sportsmartke mi je zmanjkalo na levem boku, prednji sta šli obe na levem robu. Zadnjih nekaj mesecev sem vozila kombinacijo Gp racer in Roadsmart, pa morem rečt, da mi je všeč. Motor ni tumpast za prekladanje,pa kilometrina zadaj je več kot solidna ;)

Do nadaljnega sem zaključila z nakupi novih gum, treba začet šparat in povozit še ostanke prejšne(ih) sezon. Za začetek sezone mam eno SC še za ubit do konca, pol pa če bo imel kdo kako dobro ohranjeno zadnjo dunlopko ali pireliko za prodat, naj se javi :)

Z SportSmarko si z enim kompletom naredila naredla 12,5k spredi -15k zadi do ilegale???

Dobro spredaj razumem (jaz porabim eno sprednjo na 2 zadnji), samo da bi pa z zadnjo lahko naredila 15000km se mi pa zdi misija nemogče.

Nekje 6000km je pri meni maksimum za zadnjo.

Objavljeno (popravljeno)

Verjetno si mislil Roadsmart? Ker Sportsmart je še en rang bolj športna kot Qualifire2. Btw, drugače sem pa s Sportsmartko naredla 12,5k spredi -15k zadi do ilegale, z Roadsmart pa 6,6k spredi (sem jo res martretirala s kratkimi ovinki in zaviranji v njih)- 15k zadi pa je še em mm do indikatorjev. Je pa res zadnje čase bolj na izi vožnja in redkeje zaidem na ovinke, kljub temu je roadsmartka zadaj pobrana prav lepo enakomerno. Sportsmartke mi je zmanjkalo na levem boku, prednji sta šli obe na levem robu. Zadnjih nekaj mesecev sem vozila kombinacijo Gp racer in Roadsmart, pa morem rečt, da mi je všeč. Motor ni tumpast za prekladanje,pa kilometrina zadaj je več kot solidna ;)

Do nadaljnega sem zaključila z nakupi novih gum, treba začet šparat in povozit še ostanke prejšne(ih) sezon. Za začetek sezone mam eno SC še za ubit do konca, pol pa če bo imel kdo kako dobro ohranjeno zadnjo dunlopko ali pireliko za prodat, naj se javi :)

No ja sem res falil, pa hotel povedati to kot pravi Madness, gledal bi med sportsmart, ker je boljši od qualifaier tako po oprijemu kot kilometrini, oziroma vzel roadsmart2 za ST vožnjo. Kot ST vožnjo ne govorim o počasni ali pussy vožnji ampak o celoletni vožnji. Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Z SportSmarko si z enim kompletom naredila naredla 12,5k spredi -15k zadi do ilegale???

Dobro spredaj razumem (jaz porabim eno sprednjo na 2 zadnji), samo da bi pa z zadnjo lahko naredila 15000km se mi pa zdi misija nemogče.

Nekje 6000km je pri meni maksimum za zadnjo.

......meni je ratal 7500 km pa nič več.....zadnja je dobra samo še do servisa :blush: .....

za naslednje leto razmišljam, da bi dal gor spredaj sportsmart zadaj pa roadsmart2....neki takega je omaenjal dami :?:hmm:

Objavljeno

Z SportSmarko si z enim kompletom naredila naredla 12,5k spredi -15k zadi do ilegale???

Dobro spredaj razumem (jaz porabim eno sprednjo na 2 zadnji), samo da bi pa z zadnjo lahko naredila 15000km se mi pa zdi misija nemogče.

Nekje 6000km je pri meni maksimum za zadnjo.

Ja. Dejansko je to guma s katero sem naredila daleč daleč največ takih tapravih kilometrov. Ever. In se ni pustila ubit. Sploh. Npr s QRR in Qualifire 1 sem jih naredla 8k in 10,5k. Roadsmart rešuje to, da se zadnje čase veliko vozim pretežno po mestu, kjer se res pozna ta trša sredinska zmes, drugače bi verjetno zadnja zdržala po robovih okrog 12k. Je pa tko, da jest vedno prej ponucam prednjo, zadnjo šparam, k je dražja ;) in nekak ne vidim veselja v nažiganju ven iz ovinkov na cesti, 180+ po avtocesti in motogp štartih iz semaforjev.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

......meni je ratal 7500 km pa nič več.....zadnja je dobra samo še do servisa :blush: .....

za naslednje leto razmišljam, da bi dal gor spredaj sportsmart zadaj pa roadsmart2....neki takega je omaenjal dami :?:hmm:

Ja, to sem govoril, vendar za xj6 kjer se to obnese, ne vem pa kako bo na FZ1 in 150 konjičih..
Objavljeno

..jebenti sem vam jest fouš...koliko km naredite z gumam..

..jest tudi "šparam" gume kolkor se le da, kot pravi svobodna ptica, pa mi ne kako ne uspe priti čez dobrih 5kkm. Zadnja znucana, sprednja pa taka...čudna :OK: ..s še vedno nekaj profila, pa vendar "nevozna", ker se ji spremeni oblika, pa dam vedno obe novi gor.

...na to tematiko je napisanih že 597 strani, pa vseeno bom šeenkrat podal svoje mnenje:

ko sprašujete za Xj, date komot gor Sport Smart. Z Road Smart nimam izkušenj, tko da vam za te ne morem reči. Je pa odvisno kaj hočete ( tudi že 100x napisano), predvidevam pa, da če bi hotel voziti po kolenih, bi najbrž kupil R6, ne pa Xj, zato mislim, da je guma ranga sport-touring odlična izbira. Tudi sport touring guma "drži po kolenih" kot pravi izguljena fraza na MS, vendar pa bi pri pretiravanju ob konstantnem drgnjenju gumo pregrel..

Objavljeno (popravljeno)

ko sprašujete za Xj, date komot gor Sport Smart. Z Road Smart nimam izkušenj, tko da vam za te ne morem reči. Je pa odvisno kaj hočete ( tudi že 100x napisano), predvidevam pa, da če bi hotel voziti po kolenih, bi najbrž kupil R6, ne pa Xj, zato mislim, da je guma ranga sport-touring odlična izbira. Tudi sport touring guma "drži po kolenih" kot pravi izguljena fraza na MS, vendar pa bi pri pretiravanju ob konstantnem drgnjenju gumo pregrel..

Podpis

Le mogoče še en moj komentar na ST gume in koleno, ko smo ravno na tem.. Tole da tudi ST drži do kolena je sicer res.. Ampak jaz tako gledam na stvar. športna in hitrejša vožnja, v katero spada tudi vožnja po kolenu pomeni, da si bližje limitu kakor pri neki umirjeni vožnji, pomeni, da so hitrosti večje in posledično tudi morebitne posledice zdrsa oz padca toliko hujše.. Ravno zato je meni osebno najbolj pomembno, da tako početje prakticiram z najbošim (oz najbolj primernim) materialom kar se ga pač da dobit - v tem primeru so to športne gume. ST guma ni bila narejena za ta namen in tudi če pogojno omogoča takšno vožnjo, zanjo ni najbolj primerna in prej fašeš kakšen nepotreben zdrs, ki se lahko grdo konča.

Ne pomeni to, da bi bila guma kriva za padec, v vsakem primeru je kriv voznik, ki ni prilagodil vožnje svojemu materialu, ampak če se maš namen vozit športno je dost bolš reskirat tiste par € več in par km manj, pa maš oprijem tak kot mora bit.

Sem videl že veliko padcev z ST gumami, tako na Kačjih ridah kakor na Marofu. Ne, da jih na športnih nisem videl, ampak tisti z ST gumami so se peljali veliko manj na nož pa vseeno šli po tleh. Najbrž nimamo brezveze toliko gum različnih segmentov, ene so pač boljše za eno, druge za drugo. In smiselno je izbor prilagodit svoji vožnji.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

da ne boste izuml tople vode..

za hitro vožnjo po cesti je guma tipa roadsmart2 več kot dovolj..

preden vse tiste padce na cesti pripišete touring gumam je treba vprašat se, zakaj je do padca prišlo..

ko pa gumo na cesti pregrevaš pa ni čas za boljše gume ampak za kak pregled..

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

da ne boste izuml tople vode..

za hitro vožnjo po cesti je guma tipa roadsmart2 več kot dovolj..

preden vse tiste padce na cesti pripišete touring gumam je treba vprašat se, zakaj je do padca prišlo..

ko pa gumo na cesti pregrevaš pa ni čas za boljše gume ampak za kak pregled..

Se strinjam, a pazi, tu je bilo govora tudi o roadsmart1, kar pa je razlika in imam (pa ne samo jaz) kar nekaj negativnih izkušenj predvsem s prvo gumo)
Objavljeno (popravljeno)

Se strinjam, a pazi, tu je bilo govora tudi o roadsmart1, kar pa je razlika in imam (pa ne samo jaz) kar nekaj negativnih izkušenj predvsem s prvo gumo)

kot jih ima kar nekaj slabe izkušnje s sportsmart pa si jih vseen priporočal..

sej jest mam tut sportsmart..ampak so pokvarjene ker ne drsijo in ne tresejo..

drugače pa sem vozil tudi roadsmart1..pri dokaj nizkih temperaturah..pa hudič ni drsel..

problem je v nas samih..in v naših bedarijah ki jih počnemo..

Popravljeno . Popravil biker77
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

da ne boste izuml tople vode..

za hitro vožnjo po cesti je guma tipa roadsmart2 več kot dovolj..

preden vse tiste padce na cesti pripišete touring gumam je treba vprašat se, zakaj je do padca prišlo..

ko pa gumo na cesti pregrevaš pa ni čas za boljše gume ampak za kak pregled..

:OK:

Objavljeno

da ne boste izuml tople vode..

za hitro vožnjo po cesti je guma tipa roadsmart2 več kot dovolj..

preden vse tiste padce na cesti pripišete touring gumam je treba vprašat se, zakaj je do padca prišlo..

ko pa gumo na cesti pregrevaš pa ni čas za boljše gume ampak za kak pregled..

No ja, s tem se sicer načeloma strinjam, zato sem tudi jasno napisal, da padcev ni pripisati gumam, ampak voznikom, ki so v dani situaciji pretiravali z materialom, ki so ga imeli na motorju. Dejstvo pa je, da ima pri ožemanju na polno iz ovinkov na ridah boljši grip SS guma kakor ST guma. In kdor ima namen to počet bo prej doživel zdrs na ST gumi, kar pa še ne pomeni, da se s takšno gumo tega ne da počet.

Glede zadnjega stavka pa to drži, če se menimo o športnih gumah. Določene ST gume pa na vroč poletni dan ni nobena znanost pregret, pa ni treba bit ravno Rossi. Kakšne so Roadsmart2 ne vem, sem pa enkrat poleti julija na kolegovi fejzrci vozil Bridgestone BT021 in so začele že drugo rundo po rakitni navzgor puščat črne črte in odnašat, pa ni šlo na polno..

Za po cesti je načeloma vsaka guma dobra, so pa določene v nekaterih segmentih boljše. In ST pač ni optimum za postavljat nove lokalne rekorde na Ridah in Rakitni ko je zunej 35 stopinj. še manj pa za vožnjo na Marofu.

Objavljeno

kot jih ima kar nekaj slabe izkušnje s sportsmart pa si jih vseen priporočal..

sej jest mam tut sportsmart..ampak so pokvarjene ker ne drsijo in ne tresejo..

drugače pa sem vozil tudi roadsmart1..pri dokaj nizkih temperaturah..pa hudič ni drsel..

problem je v nas samih..in v naših bedarijah ki jih počnemo..

Ravno v tem je štos, nobenih bedarij, vožnja po pravilih, in to ne samo meni...mislim, pa da vseeno lahko napišem iskušnje in mnenje, ker nisem edini.

p.s. Sploh ni šlo za zdrse v zimskem času, ampak poleti in jeseni. V bistvu je šlo za oddrs dobrih 15 cm, pri določenem nagibu, kot bi se zapeljal čez kačko. Kar posledično pomeni, da ne zaupaš več gumi.

Toliko o roadsmartu na XJ6.

Ne vem kaj mi pa hočeš povedati o sportsmartu, ker ga uporabljam (na močnejšem motorju SX) in sem z njim pogojno zadovoljen. Kajti če naredim primerjavo z bt016, (edine ki sem jih na SX vozil) pada sportsmart počasneje v ovinek, kot bi dobro desetinko zamujal in občutek natančnosti vožnje je nekoliko manjši kot pri bt016, kar pa vse odtehta kilometrina, ki bo verjetno 100% boljša.

Sedaj, če smatraš da si edini, ki vse ve in pozna, si odpri svojo temo pa tam govori o bedarijah. Kot sem ti že enkrat povedal, različni motorji, iščejo različne gume, kot tudi ni dovolj, da si gume testiral. šele ko boš komplet znucal boš lahko povedal kaki je občutek od začetka do konca, pa še to za določen tip motorja.

Objavljeno (popravljeno)

strinjam se z zapisanim (Biker77), ker sem enostavno prepričan, da ST guma za normalno udeležbo v cestnem prometu zadošča v vseh situacijah, sam jo uporabljam čez vse leto (tudi pri temperaturah okrog in pod ničlo), vsekakor pa debate o desetinkah, pregrevanjih gum in podobnih stvareh niso za na cesto (vsaj ne slovensko), zdrsi brez razloga pa so vsi brez primere zdrsi z razlogom, potrebno je razumeti okoliščine in nikakor niso priljubljeni med motoristi. Dejstvo je da SS potrebuje drugačno delovno temperaturo od ST, in temperature za SS po mojem ni mogoče doseči čez vse leto vsaj na takih vožnjah kot jih je človek opisal in kot sem ga jaz razumel.

@Dami34 - sorry ampak zgleda, da vsak po svoje bere tele vrstice, ker jaz nisem zasledil neke nestrpnosti s strani Biker77 proti tebi mogoče nekaj sarkazma ali ironije v tistem delu ko trdi da ima pokvarjeno gumo, ostanimo na višjem nivoju, brez jeze

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Objavljeno

kot jih ima kar nekaj slabe izkušnje s sportsmart pa si jih vseen priporočal..

sej jest mam tut sportsmart..ampak so pokvarjene ker ne drsijo in ne tresejo..

drugače pa sem vozil tudi roadsmart1..pri dokaj nizkih temperaturah..pa hudič ni drsel..

problem je v nas samih..in v naših bedarijah ki jih počnemo..

DAMI34 ima prav. Tudi sam sem imel namontirane RS1 na svojem motorju in glej ga zlomka: sprednja guma mi je vsake toliko prav grdo zdrsnila na prav vsakem mogocem asfaltu, da sploh ne omenjam, ce niso bili ravno idealni pogoji. Prejšnje Z6 in sedanja Z8 pa pri isti vožnji prav nikoli. Zadnja RS1 je bila zadovoljiva, čeprav je mogoče za kak % prekratka življenjska doba, sprednja RS1 pa je za en kurc, vsaj pri motorjih, ki imajo določen % teže obešene na sprednje kolo.

Objavljeno

Ravno v tem je štos, nobenih bedarij, vožnja po pravilih, in to ne samo meni...mislim, pa da vseeno lahko napišem iskušnje in mnenje, ker nisem edini.

p.s. Sploh ni šlo za zdrse v zimskem času, ampak poleti in jeseni. V bistvu je šlo za oddrs dobrih 15 cm, pri določenem nagibu, kot bi se zapeljal čez kačko. Kar posledično pomeni, da ne zaupaš več gumi.

Toliko o roadsmartu na XJ6.

To je meni tudi delalo na orginal prvi vgradnji gum. In jaz nebi tega samo prepisoval pnevmatikam ampak tudi zgresenem težišču motorja. Definitivno pa bojo naslednje pnevmatike sportsmart.

Objavljeno

strinjam se z zapisanim (Biker77), ker sem enostavno prepričan, da ST guma za normalno udeležbo v cestnem prometu zadošča v vseh situacijah, sam jo uporabljam čez vse leto (tudi pri temperaturah okrog in pod ničlo), vsekakor pa debate o desetinkah, pregrevanjih gum in podobnih stvareh niso za na cesto (vsaj ne slovensko), zdrsi brez razloga pa so vsi brez primere zdrsi z razlogom, potrebno je razumeti okoliščine in nikakor niso priljubljeni med motoristi. Dejstvo je da SS potrebuje drugačno delovno temperaturo od ST, in temperature za SS po mojem ni mogoče doseči čez vse leto vsaj na takih vožnjah kot jih je človek opisal in kot sem ga jaz razumel.

@Dami34 - sorry ampak zgleda, da vsak po svoje bere tele vrstice, ker jaz nisem zasledil neke nestrpnosti s strani Biker77 proti tebi mogoče nekaj sarkazma ali ironije v tistem delu ko trdi da ima pokvarjeno gumo, ostanimo na višjem nivoju, brez jeze

LP Bajsi

Jaz pa sem dobil občutek, da bi mi nekdo rad povedal, da sem bučman in da sem sam kriv za oddrse gume, pa se potem vprašam, le zakaj se je to zgodilo tudi nekomu drugemu na xj6 z enakim tipom gume-roadsmart( bdw Simpelmanu)? Toliko sem že pameten, da mi je jasno kdaj jo jaz skuham in kdaj sem kaj povozil in kdaj sem prehiter. O podobnem primeru sem se sicer že lani razpisal, pa so mi zelo lepo svetovali...

Mogoče sem res preveč alergičen na vzvišenost, ali pa si mojo objavo razumel kot nestrpnost?

Drugače pa jeze ni nobene, in če je forum je pač debata, ne pa samogovori..

Objavljeno

@Dami..še dobro da roadsmart1 gre iz prodaje..ker res ni bila ne vem kaj..sem pa samo povedal da meni hudič ni drsel..no, mogoče ima pa Honda VFR1200 premalo teže spredaj ali zadaj..

ko pa se začne debata o pregrevanju gum na ridah ali rakitni pa kot sem povedal..pregled..pa ne motorja ali pnevmatik..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Na vfr800 držijo roadsmartke1 zelo dobro :D Do roba z lahkoto, pa še "tačke" brusim :)

Objavljeno (popravljeno)

@Dami..še dobro da roadsmart1 gre iz prodaje..ker res ni bila ne vem kaj..sem pa samo povedal da meni hudič ni drsel..no, mogoče ima pa Honda VFR1200 premalo teže spredaj ali zadaj..

ko pa se začne debata o pregrevanju gum na ridah ali rakitni pa kot sem povedal..pregled..pa ne motorja ali pnevmatik..

S tem se pa strinjam :OK: , ampak pri meni sploh ni bilo govora o pregrevanju. Sedaj pa ko si omenil, dejansko me ima da bi poiskusil na SXu roadsmart2, predvsem zaradi kilometrine (cca10000km, kar je dobre 3-4tisoč veš kot jih naredi sportsmart) a hkrati se res bojim pregrevanja predvsem poleti kje po dalmaciji, ko sva na motorju 2, pa še ful naložena mašina. Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

@Dami..še dobro da roadsmart1 gre iz prodaje..ker res ni bila ne vem kaj..sem pa samo povedal da meni hudič ni drsel..no, mogoče ima pa Honda VFR1200 premalo teže spredaj ali zadaj..

ko pa se začne debata o pregrevanju gum na ridah ali rakitni pa kot sem povedal..pregled..pa ne motorja ali pnevmatik..

Hec je samo v tem, da je bila moja izkušnja s tisto BT021, ko mi je na vroč poletni dan začela drset, pri tempu, ki je še mal počasnejši od tvojega recimo na ridah.. Pregled?

Pa ne pravim, da so vse ST gume take.. Pa tudi nimam veliko izkušenj z njimi.. Ampak tisto kar imam, z vidika športne vožnje nisem bil navdušen. So pa najbrž katere druge lahko tudi boljše.

Objavljeno

Metzeler Z8 pa pika.

Objavljeno

Michelin PP2CT pa pika! :D

Objavljeno

Roadsmart pa pika! :slap:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

S tem se pa strinjam :OK: , ampak pri meni sploh ni bilo govora o pregrevanju. Sedaj pa ko si omenil, dejansko me ima da bi poiskusil na SXu roadsmart2, predvsem zaradi kilometrine (cca10000km, kar je dobre 3-4tisoč veš kot jih naredi sportsmart) a hkrati se res bojim pregrevanja predvsem poleti kje po dalmaciji, ko sva na motorju 2, pa še ful naložena mašina.

Poglej... za ST način vožnje so roadsmart 2 v redu, ne se bat, jih ne boš pregrel po navadnih cestah. Na pisti ala Grobnik pa ST gumo lahko pregreješ.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!