Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Sem šel preverjat mojo kilomertino, narejeno z RoadSmart in vidim, da je kar zadovoljiva...

Prednja guma mi je zdržala celih 11240 km, zadnja pa le 7840 km. Nikoli nobenega zdrsa.

Res pa, da sta bili na koncu obe že zlo, zlo nelegalni...

post-15567-0-70040000-1322067024_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem šel preverjat mojo kilomertino, narejeno z RoadSmart in vidim, da je kar zadovoljiva...

Prednja guma mi je zdržala celih 11240 km, zadnja pa le 7840 km. Nikoli nobenega zdrsa.

Res pa, da sta bili na koncu obe že zlo, zlo nelegalni...

Hmm, bo potrebno pisati kilometrino za legalno gumo, ne pa "slick" varianto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, bo potrebno pisati kilometrino za legalno gumo, ne pa "slick" varianto.

Sm samo hotu povedat, da mi tud, ko je bla že zlo nelegalna, držala brez najmanjšega zdrsa. Zdej mam gor SportSmart pa mam občutek, da bo kilometrina kar tam tam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm samo hotu povedat, da mi tud, ko je bla že zlo nelegalna, držala brez najmanjšega zdrsa. Zdej mam gor SportSmart pa mam občutek, da bo kilometrina kar tam tam...

To razumem, samo nekateri potem vzamejo to kot pribito, čeprav je še mnogo drugih dejavnikov, ki odločajo kako dolgo bo guma zdržala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastna izkušnja:

Kombinacija spredaj Qualifier in zadaj Roadsmart opravila 10.000 km do meje legalnosti na

900-taku s 100Nm, precej tega ga je tud v spodnjih in srednjih obratih; solo in le po cesti, živahno a brez zdrsov.

Roadsmartko pobralo dokaj enakomerno po celotnem obodu, Qualifier pa na "strehco".

Za 2012 pa bo zadaj Conti RoadAttack 2, spredaj bo pa najverjetneje SportAttack.

Gre lahkotno v zavoj in všeč mi je obnašanje v nagibu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

Ker je tema ravno o gumah me zanima ena informacija, če mi jo lahko kdo posreduje.

Odločam se namreč za nakup Honde CBF 500, ki bi naj imela 15000 km, pa me zanima kakšne gume (proizvajalec, tip) so na omenjeni motor nameščene v originalu.

Ko bi pogledal te podatke, bi videl če so še oroginalne, torej posledično če so kilometri realni.

Obenem pa me zanima katere gume priporočate za ta motor, saj so le te menda potrebne menjave.

Aja pa še to mi lahko kdo iz prve roke mogoče pove kako je sedaj z blokiranjem tega motorja na 25kw.

Hvala za odgovore

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kako je pravno urejeno glede gum pozimi? Velja isto kot za avto, da mora imeti vsaj 3mm profila, da je legalna (pa ketne v prtlažniku :D )?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rad bi te videl, kako se po polnem snegu voziš s ketnami :P ... včasih smo navili špago okoli feltne in gume, verjemi mi, hitro gre do kolena, komolca po vsakem ovinku ;)

kot je meni poznano, za motoriste ni zimske opreme, ki bi bila predpisana, saj je zakonodajalec predvidel, da so motoristi vsaj toliko pametni, da se po snegu in poledeneli cesti ne vozijo na izlete :lol:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakonsko veljajo isti predpisi kot pri avtomobilu, torej najmanj 3mm profila. Drugace te v osnovi lahko zezajo, sam v praksi pa hocejo samo videt kter idiot se pozimi fura z motorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@maus vrjamem, da gre po kolenu, komolcu in še po čem sam po cesti ne :P

Mah mal me je tako zanimalo k zadnja guma nima glih 3mm profila pa, da je takle dan kot danes mi ne da mira, da se nebi šel malo zapeljat... :)

K je možno, da bi blo bolje malo/veliko gumo spustit (varianta več gripa na cca. 1.9 - 2.0 bara), da se malo bolje drži po tej hladni cesti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljs, da imas kar klasicno napolnjene gume, ker imajo v tem primeru najlepšo obliko.. kar se pa mm tiče pa lej: zakaj bi riskiral, menjaj gumo pa je. Ustavljali pa te itak ne bojo kaj bistveno vec kot ponavadi, sam zakaj bi riskiral padec, ce ni treba?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakonsko veljajo isti predpisi kot pri avtomobilu, torej najmanj 3mm profila. Drugace te v osnovi lahko zezajo, sam v praksi pa hocejo samo videt kter idiot se pozimi fura z motorjem.

Kokr vem tale zakon o zimski opremi za enosledna vozila ne velja, se pravi 3mm profila in ketne v prtljažniku, oziroma zimske gume.

Pa so me že ustavli, pa niso verig čekirali..

tule je link in pojasnilo: http://www.varnostvp...ran=ps&nSvet=sb

sodeč po izjavi svetovalca, je 1mm profila dovolj, pa debele rokavice

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakonsko veljajo isti predpisi kot pri avtomobilu, torej najmanj 3mm profila. Drugace te v osnovi lahko zezajo, sam v praksi pa hocejo samo videt kter idiot se pozimi fura z motorjem.

Ekhm, po novem tut tale moja buča... :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI34: Pšššššt, tiho bodi, k bo človek mislu, da je kul, če se fura z 1mm profila okol, nooo!!!

3mm najmanj!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI34: Pšššššt, tiho bodi, k bo človek mislu, da je kul, če se fura z 1mm profila okol, nooo!!!

3mm najmanj!!!

+ verige na hrbtu!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko bi le imel harlija ne bi sploh nič spraševal... :lol:

snowplow2.jpg

Popravljeno . Popravil BIZKIT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kera izmed teh gum Pirelli diablo super corsa ali dunlop gp racer se na cesti segreje hitreje oz je potrebno manj truda da je na delovni temperaturi in kera naj bi bolje držala?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kera izmed teh gum Pirelli diablo super corsa ali dunlop gp racer se na cesti segreje hitreje oz je potrebno manj truda da je na delovni temperaturi in kera naj bi bolje držala?

Če misliš diablo supercorsa SC, potem ta drži bolje kot Gp racer. Za ST ne vem. Pri 20+ nisem opazila neke razlike kolk hitr se segrejejo, pri nižjih temp. sem pa vozila samo GP racer, in tud ni bil noben problem jo met na delovni temperaturi. No tm pod 0 se je začela nekaj počas trmit ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš diablo supercorsa SC, potem ta drži bolje kot Gp racer. Za ST ne vem. Pri 20+ nisem opazila neke razlike kolk hitr se segrejejo, pri nižjih temp. sem pa vozila samo GP racer, in tud ni bil noben problem jo met na delovni temperaturi. No tm pod 0 se je začela nekaj počas trmit ;)

No, če smo natančni.. Če delavno temperaturo definiramo kot temperaturo pri kateri se guma najbolje obnaša, potem imaš GP Racer relativno težko na delovni temperaturi po cesti, če ga ne žgeš na Rakitni al pa Ridah na en vroč poletni dan.. Njena delovna temperatura je 80°C in več ker gre primarno za track day gumo. Ima pa GP Racer to dobro lastnost, da se izredno dobro obnaša tudi, ko ni tako vroča, torej pri čisto običajnih temperaturah, ki jih dosegamo pri normalni vožnji in je zato zelo "univerzalna" guma, ki ti bo dober oprijem nudila tako pri navadni uporabi kakor pri morebitnem obisku dirkališča (tudi Grobnika).

Zaradi zgoraj omenjene lastnosti GP Racerja, da dobro drži tudi, ko je pravzaprav "neogreta" je zelo malo potrebno, da jo na cesti tolk segreješ, da dobro drži. Moja izkušnja je par ovinkov zmerno potem pa brez problema na koleno.

S supercorso SC imam po cesti glede tega slabše izkušnje, oziroma je rabila več ogrevanja in višjo temperaturo, da je začela vlivati zaupanje. Je pa res, da je šlo za izvedbo SC3 - torej hard, najbrž bi bile SC1 ali SC2 boljša izbira.

Podobno lahko rečem za Bridgestone BT003 pro, ki so tudi v razredu Gp Racerja in SC. Daljši čas ogrevanja v primerjavi z GP Racerjem in manj zaupanja ko je še relativno "hladna".

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, če smo natančni.. Če delavno temperaturo definiramo kot temperaturo pri kateri se guma najbolje obnaša, potem imaš GP Racer relativno težko na delovni temperaturi po cesti, če ga ne žgeš na Rakitni al pa Ridah na en vroč poletni dan.. Njena delovna temperatura je 80°C in več ker gre primarno za track day gumo. Ima pa GP Racer to dobro lastnost, da se izredno dobro obnaša tudi, ko ni tako vroča, torej pri čisto običajnih temperaturah, ki jih dosegamo pri normalni vožnji in je zato zelo "univerzalna" guma, ki ti bo dober oprijem nudila tako pri navadni uporabi kakor pri morebitnem obisku dirkališča (tudi Grobnika).

Zaradi zgoraj omenjene lastnosti GP Racerja, da dobro drži tudi, ko je pravzaprav "neogreta" je zelo malo potrebno, da jo na cesti tolk segreješ, da dobro drži. Moja izkušnja je par ovinkov zmerno potem pa brez problema na koleno.

S supercorso SC imam po cesti glede tega slabše izkušnje, oziroma je rabila več ogrevanja in višjo temperaturo, da je začela vlivati zaupanje. Je pa res, da je šlo za izvedbo SC3 - torej hard, najbrž bi bile SC1 ali SC2 boljša izbira.

Podobno lahko rečem za Bridgestone BT003 pro, ki so tudi v razredu Gp Racerja in SC. Daljši čas ogrevanja v primerjavi z GP Racerjem in manj zaupanja ko je še relativno "hladna".

Jaz mislim, da bi bilo najbolje, da prebere ob tvojem predolgo in preširoko opisanem postu, pe vseh ostalih 598 strani o gumah, da bo še bolj zmeden.... :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kera izmed teh gum Pirelli diablo super corsa ali dunlop gp racer se na cesti segreje hitreje oz je potrebno manj truda da je na delovni temperaturi in kera naj bi bolje držala?

Poglej, čisto "simpl" odgovor... Vozil sem obe, torej Pirelli Diablo Supercorsa spredaj SC1, zadaj SC2 in GP Racer D 211 spredaj soft, zadaj medium, obe gumi ti bosta ponudili VEČ oprijema, kot ga boš na cesti uspel izkoristit. Obe gumi se bosta "segreli" dovolj hitro, za potrebe na cesti! Če imaš namen zapeljati tudi na Grobnik je Dunlop nekoliko boljša izbira, če pa boš vozil samo po cesti, pa bi jaz izbral Pirelli. Obe pa ti bosta ODLIČNO služili! :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj pa bi recimo raje samo za cestno uporabo izbral pirelli?me zanima razlog:D

ker njemu po cesti ležijo bolj kot dunlop..

nekdo drug bi dunlop..

eni na dunlopu ne čutijo zalivk, drugi jih na pirelliju ne..

čudno je, jest tut ne vem zakaj je to tako..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!