biker77 Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 meni najbolj odgovarjajo "smrtno nevarne" pnevmatike.. čeprav tudi ostale sploh niso slabe.. ampak pogovarjat se zdele o PP ko je zunaj že PP3..halo?? vse ta nove pnevmatike so super..ne se hecat gsxf750 1
m@dness Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 res je v današnjih časih o pilot power prve generacije nesmiselno govorit, ampak ko ti določen proizvajalec ne sede, prešaltaš na drugega.. in če ti drug ustreza pač ne probaš prvega več čeprav se je morda od takrat zelo popravil.. gume vseeno niso poceni da bi jih lahko menjavali zaradi firbca.. tak da verjetno ostajam na dunlopu =) TOMCAT 1
TOMCAT Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 res je v današnjih časih o pilot power prve generacije nesmiselno govorit, ampak ko ti določen proizvajalec ne sede, prešaltaš na drugega.. in če ti drug ustreza pač ne probaš prvega več čeprav se je morda od takrat zelo popravil.. gume vseeno niso poceni da bi jih lahko menjavali zaradi firbca.. tak da verjetno ostajam na dunlopu =) .....sva že dva
SF Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 No mene pa ravno Dunlop ne bo več videl... Delno zato, ker sem v pretelkosti pri Dunlopu skoraj vedno naletel na gume, ki so za uravnoteženje potrebovala polna platišča uteži, delno pa zaradi spodaj opisanega primera, ki mi daje vedeti, da polna platišča uteži niso slučaj, ampak posledica ŽBLJ kakovosti, ki jo drugje ne smejo prodajat, za nas je pa dobra... Klinc jih gleda! http://www.motosvet.com/tabla/topic/36146-dunlop-d-211-pnevmatika-ali-zivljenje/
m@dness Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 ta post se je tud mene dotaknil ampak mislim da takih problemov z "nedirkalnimi" gumami ni.. upam vsaj no.. sem tud sam vozil GP po pisti in cesti.. newem kaj bi, če bi se to zgodilo meni :closedeyes:
Frips Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Pilotka je zakon....vsaj zame in moj način vožnje . Drži v suhem in mokrem, dobra kilometrina, nič ne trese:)
SF Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Madness ali je tisto na linku dirkalna ali ne-dirkalna guma je stvar obrobnega pomena. Zadeva je homologirana za cestno rabo in je v prosti prodaji. Še enkrat. Kadar sem kupil Dunlop v Sloveniji, se je vrtel na platiŠču kot bi valil krompir namesto kugle. Zanimivo je, da tisto, kar so mi včasih montirali pri Wadel-u v Celovcu skoraj ni potrebovalo centriranja. Zato in tudi zaradi na linku opisanega odnosa uvoznika, Še zlasti pa iz solidarnosti do slovenske stranke iz katere se dobesedno norčujejo, sem se odločil, da Dunlopa ne montiram več.
m@dness Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 res se to nebi smelo zgodit ne glede na tip, vrsto, namenskost ali zmes pnevmatike ampak vseeno potihoma mislim, da je dirkalna guma malo drugače narejena, mogoče je problematična tudi sama zmes... newem, niti ne zagovarjam tega kar se je zgodilo in tudi obsojam odnos zastopnika.. ampak iz svojih izkušenj gledano sem kljub vsemu bil zadovoljen z dunlopom, predvsem z gripom, tud kilometrina štima.. in kar mi je najbolj všeč, guma drži enako dobro ne glede na obrabljenost.. mogoče bom proba conti sport attack 2 če bodo pozitivna mnenja uporabnikov in cena normalna.
srečko63 Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Za prijatelja iščem Bridgestone Exedra Max za žične felne, z notranjo gumo, dimenzije 90/90-21 i zadnja 160/80-15, motor je Honda Shadow Spirit 2007 VT750C2 se dobijo kje pri nas? Hvala
Necky Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Pozdravljeni Mene zanima, če je že kdo vozu DIABLO SUPERCORSA SP kolka je kilometrina z zadnjo gumo, z SC oznako je tm 3000-4000 km, širnik ponuja bolj cestno različico SP, pa če je že kdo zvozu gumo, pa kak je kej grip.
Demon Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Pozdravljeni Mene zanima, če je že kdo vozu DIABLO SUPERCORSA SP kolka je kilometrina z zadnjo gumo, z SC oznako je tm 3000-4000 km, širnik ponuja bolj cestno različico SP, pa če je že kdo zvozu gumo, pa kak je kej grip. Pozdravljen! Jaz vozim zdaj zadnjo Diablo Supercorsa SP. V bistvu je oprijem enak kot z Metzeler K3, guma drži odlično, je mirna, in hitro se segreje. Kilometrina ne vem kakšna bo, imam z njo zaenkrat samo 1000 km. Po moje bo držala tako kot mi je K3 tam okoli 3500 - 4500, kaj več pa ne verjamem. Če pa bo, pa bom javil. Za kilometrino dvomim da bo držala več kot mi je K3, ker je ta Supercorsa SP baje iz iste gumene zmesi kot je K3. Tako je pač rekel širnik. DXR16 1
Necky Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Dobr to, pol u bistvu sploh ni razlike od SC zmesi, kokr govorijo pri širniku. Hvala za info. no ko prilezeš do 3000 km, magar sporoč kolko je še ostalo gume.
biker77 Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Madness ali je tisto na linku dirkalna ali ne-dirkalna guma je stvar obrobnega pomena. Zadeva je homologirana za cestno rabo in je v prosti prodaji. Še enkrat. Kadar sem kupil Dunlop v Sloveniji, se je vrtel na platiŠču kot bi valil krompir namesto kugle. Zanimivo je, da tisto, kar so mi včasih montirali pri Wadel-u v Celovcu skoraj ni potrebovalo centriranja. Zato in tudi zaradi na linku opisanega odnosa uvoznika, Še zlasti pa iz solidarnosti do slovenske stranke iz katere se dobesedno norčujejo, sem se odločil, da Dunlopa ne montiram več. res zanimivo..ker jaz imam pa druge izkuŠnje.. pa sem vedno v sloveniji nabavljal.. zgleda da te ne marajo gsxf750 1
Demon Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Dobr to, pol u bistvu sploh ni razlike od SC zmesi, kokr govorijo pri širniku. Hvala za info. no ko prilezeš do 3000 km, magar sporoč kolko je še ostalo gume. Ja bom javil. Pač z Metzeler K3 sem delal med 3500 - 4000 km, pa je bila zadnja gladka, zato dvomim, da mi bo ta držala kaj bistveno več.
mihastopar Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Pozdrav! Konec sezone se mi je zapičil kamen točno na sredino zadnje gume, zdej bo potrebno gumo zamenjat in me zanima kaj priporočate. Guma je bila Dunlop roadsmart, tudi prednja je roadsmart. Motor je Honda CBF 600 SA 2004. Ali naj vzamem isto, roadsmart ali kaj drugega? Recimo Dunlop qualifier, mogoče kaj tretjega? Nimam športne vožnje in roadsmart mi je bila čisto vredu. Ali je razlika v kvaliteti med roadsmart in qualifier ali samo v ceni? http://www.gumax.si/..._compare/index/
m@dness Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 razlika je očitna.. mogoče je sam nebi opazil drugače kot v kilometrini (ker očitno tvojim potrebam zadostuje že roadsmart).. tako da kr ostani na tem.. probaj edino roadsmart 2, baje je odlična =) DAMI34 1
biker77 Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 razlika je očitna.. mogoče je sam nebi opazil drugače kot v kilometrini (ker očitno tvojim potrebam zadostuje že roadsmart).. tako da kr ostani na tem.. probaj edino roadsmart 2, baje je odlična =) ne baje..ampak je.. DAMI34 1
gregor46 Objavljeno Februar 29, 2012 Opozori Objavljeno Februar 29, 2012 Koliko kilometrov(od oka) ste naredili z metzeler M5 napram Z8? Se odločam za nakup pa nevem kaka je kaj obraba.
valve Objavljeno Februar 29, 2012 Opozori Objavljeno Februar 29, 2012 Zanima me primerjava Dunlop Roadsmart z Continental ContiRoadAttack. Sedaj sem imel Roadsmart na Hornetki . Kaj lahko pričakujem od ContiRoadAttack-a ? Nekje isto prevoženih kilometrov, boljši ali slabši oprijem ?
TOMCAT Objavljeno Marec 1, 2012 Opozori Objavljeno Marec 1, 2012 (popravljeno) Zanima me primerjava Dunlop Roadsmart z Continental ContiRoadAttack. Sedaj sem imel Roadsmart na Hornetki . Kaj lahko pričakujem od ContiRoadAttack-a ? Nekje isto prevoženih kilometrov, boljši ali slabši oprijem ? :blush: ....hm, mene pa zanima zakaj bi menjal? Si nezadovoljen z roadsmart ( ne zadostuje tvojim potrebam kar se tiče oprijema ) ali je tu samo vprašanje cene ??? :blush: Popravljeno Marec 1, 2012. Popravil TOMCAT
valve Objavljeno Marec 1, 2012 Opozori Objavljeno Marec 1, 2012 Zelo sem zadovoljen z Roadsmartko. Je zelo dobra guma , povrh tega pa še zelo dolgo drži . Gre se samo za to da Continental-ko dobim ugodneje.
bajsi Objavljeno Marec 1, 2012 Opozori Objavljeno Marec 1, 2012 Če primerjaš Roadsmart II z Road attack, primerjaš novo gumo s staro gumo (obe gumi se namreč prodajata v drugi različici, torej RoadsmartII in Roadattack 2) primerjaj cene teh dveh modelov z mislijo da se je RoadsmartII na testih obnesla bolje kot Roadattack2, edino v suhem gripu je bila primerljiva (mokro, kilometrina, odzivnost itd. pa je bila Dunloparca boljša). LP Bajsi
igr Objavljeno Marec 1, 2012 Opozori Objavljeno Marec 1, 2012 Metzeler Roadtec Z8 Interact Vs Dunlop Roadsmart 2? Že kakšne izkušnje ali primerjalni test? Lp!
Zivnorc Objavljeno Marec 1, 2012 Opozori Objavljeno Marec 1, 2012 igr... ..eni imajo raje bel špricer, eni pa črnega... pa po obeh si lahka pijan... gandi, tilingerossi, gsxf750 in 1 other 4
djfelix Objavljeno Marec 1, 2012 Opozori Objavljeno Marec 1, 2012 Koliko kilometrov(od oka) ste naredili z metzeler M5 napram Z8? Se odločam za nakup pa nevem kaka je kaj obraba. Z M5 pa V2 se nardi nekje med 5-6,5kkm kolega je pa z Z750 naredil 7-8kkm, foter pa z CBR XX in z Z8 10kkm
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se