Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Pneumatic jih pa nima na zalogi, tako da tudi cene nima

Objavljeno

tle bom reku samo nekaj

ko pogledaš na motorju gume (govorimo o športnih motorjih) vidiš kako se to fura (govorim o firmi gum)

ce hoceš zaupati motorju in gumam moraš kupiti samo eno firmo: Metzeler in nic drugega....za na cesto ni boljših gum. Sem vozu prej Dunlop letos pa Metzeler, pa lahko rcem da ni primerjave.

Metzeler je zakon! Za SportTourer-je Z8 Interact (3-delni compaund) pravi hit. Vse varianrte (za BMW, daljši kilometrino, ... itd.) dobiš tukaj:

http://www.superponudba.si/For-motorcycles/

Objavljeno (popravljeno)

To je zelo dobra cena, se ti ne zdi? Dvomim, da boš dobil kje ceneje... :grrr

Popravljeno . Popravil dragoj
Objavljeno

Michelin Pilot Power sem ravnokar montiral na mojo "Fazanko", kako to, da se po forumih tako malo omenja to znamko gum, pa cenovno so zelo ugodne.

Objavljeno

če preskočiš na 618 stran (6 strani nazaj) boš dobil odgovor na točno to vprašanje

Objavljeno

Hello

Je mogoče že kdo naročal iz strani superponudba.si? Sem si ta teden nagledal ene gume po kar solidni ceni. V zanimanju glede dobavnega roka sem pisal mail in nato so se skupaj z odgovorom cene kar naekrat dvignile za x2.

Hmmm...

lp

Objavljeno

Včeraj stestiral roadsmart2 na Marofu. Rekreativna vožnja in malo treniranja vožnje čez ovinke. Gume so držale kot prilimane. po 5-6 krogih se še niso pregrele. Sem se pa jaz :). Ni kondicije za tako intenzivno prekladanje motorja.

Objavljeno

Pred tednom montiral Dunlop Qualifier 2. Od takrat naprej so se začeli tresljaji na tačkah in bilanci. Najbolj se pozna ko greš 100km/h pa gor. šel do vulkanizerja nazaj, da jo bo še 1x scentriral, če slučajno ni ok. Glej ga zlomka, nacentrirana ok. Drugače guma ok, oprijem super, zaviranje ok. Samo tresljaji me pa precej motijo tako da treba to uredit. Pred temi gumami sem imel Metzeler in ni bilo nobenih vibracij. Je imel še kdo podobne težave z omenjeno gumo?

LP!

Objavljeno

Sem imel Qualifier 2. Ni bilo nobenih tresljajev.

Objavljeno

enako kot cofko.. brez tresljajev, vredu guma

Objavljeno

Mi zna kdo povedat kaj pomenijo, na gumah Tourance, oznake G, H, C, M.

Objavljeno (popravljeno)

Sem imel Qualifier 2. Ni bilo nobenih tresljajev.

tudi jaz ne. guma je perfektna.

sem za tem dal michelin power pure in mi zadnjo včasih v ovinku malo spodnese. hecno. qualifier2 mi tega ni delala.

Popravljeno . Popravil BenX
Objavljeno

tudi jaz ne. guma je perfektna.

sem za tem dal michelin power pure in mi zadnjo včasih v ovinku malo spodnese. hecno. qualifier2 mi tega ni delala.

hmmm... zanimivo.. mogoče bi pa moral preverit vzmetenje in tlak v pnevmatikah.. ali pa še nisi dobro motorja navajen :hmm:

(sarkazem off) :kva2:

Objavljeno
:P ne boš me uspel sprovocirat.....meni Pilotka ne zdrsuje/spodnaša....:P
Objavljeno

.. včeraj dal gor GP Racer..

...jebenti... zalivke po cesti, flike, luknje....... ko da jih ni več... :D

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

hmmm... zanimivo.. mogoče bi pa moral preverit vzmetenje in tlak v pnevmatikah.. ali pa še nisi dobro motorja navajen :hmm:

(sarkazem off) :kva2:

Nekateri enostavno niso rojeni za motor :blush: .

Objavljeno

so so, samo še dunlopa niso probali ;)

..mater ej.. sej že zgledam kot kaki komercialist njihov hehehe... eh.. bomo nehali s tem ane, da nebo hude krvi..

sej tud pirelli ni slab sploh :D

Objavljeno

so so, samo še dunlopa niso probali ;)

..mater ej.. sej že zgledam kot kaki komercialist njihov hehehe... eh.. bomo nehali s tem ane, da nebo hude krvi..

sej tud pirelli ni slab sploh :D

Kaj pa če smo :blush: ?

Objavljeno

pol pa mogoče res drži spodnje :P

Nekateri enostavno niso rojeni za motor :blush: .

...hehe ok.. konec zdaj, se umikam iz te razprave.. smo se strinjali - vsakomu svoje :yea1:

Objavljeno

Mene pa zanima vaše mnenje, kaj je boljše 180/55 ali 190/50? ti dve dimenziji sta v homologaciji, kaj pa 190/55?

Objavljeno

če je guma višja bi naj bila bolj stabilna v nagibu zarai večje naležne površine in manj stabilna na ravnem pri visokih hitrostih. prav tako bi naj lažje padla v ovinek.. vprašanje če se v praksi res čuti ta teorija :hmm:

Objavljeno

če je guma višja bi naj bila bolj stabilna v nagibu zarai večje naležne površine in manj stabilna na ravnem pri visokih hitrostih. prav tako bi naj lažje padla v ovinek.. vprašanje če se v praksi res čuti ta teorija :hmm:

Hja, v praksi se razlika med 190/50 in 190/55 čuti. :grim

Objavljeno

...se strinjam da čutiš razliko.. ti, pa še kdo, ko ima bistvu rit zraščeno z motorjem ;) konkretno nekdo, ki ni "dirkač", pa te razlike verjetno ne bo opazil.

..fejst opaziš tudi, če samo zamenjaš obrabljeno gumo z novo (isti proizvajalec, isti tip)...in misliš, da imaš nov motor....

kot sta rekla že madness in demon, je 55 bolj "mehurjasta", ima višji presek, torej večjo naležno površino v globokem nagibu. ...in kolikor vidim, imaš BMW in z njim verjetno ne boš drajsal z ušesi po asfaltu, zato se lepo drži nižjega profila, oz. kot je predpisano v homologaciji.

Objavljeno

Hja, v praksi se razlika med 190/50 in 190/55 čuti. :grim

da guma lažje pade v ovinek bi že čutil.. da pa bi bolj držala oz. bila bolj stabilna v nagibu in manj po ravnem v višjih hitrostih.. to pa bi bil bullshit..

čeprav sem tud sam za 55, tud moja naslednja bo take velikosti

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!