Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

FZ6 ima zadnjo gumo široko 180mm

Bi se dalo z 190mm v ovinek peljati isto ali težje oz. lažje?

fz6 sploh gre v ovink?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa nove bridžstovnke s20 je že kdo sprobal. Prvi vtisi? Sem bil tik pred tem, da jih namontiram pa je bla vrsta pri vulkanizerju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem vozil motor, ki je imel 18kkm z enim parom narejen. Ble so BT 21 ali 20 se ne spomnem točno, vglavnem ST gume. In s takŠnim motorjem oz. s takŠnimi gumami bi mene bilo zelo, zelo strah se vozit, pa ne zato, ker sem vedel koliko imajo gume prevožene ampak zato, ker je bila zadeva totalno nevozna oz. nevarna, po mokrem pa zelo nevarna.

Nevem v čem je problem z gumami s prevoženimi več km. Gume Še niso povsem obrabljene profila je Še vedno povsod preko 2 mm. Starost gum pa je manj kot leto. Sama kilometrina po mojem mnenju ne vpliva na oprijem oziroma stanje gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem v čem je problem z gumami s prevoženimi več km. Gume Še niso povsem obrabljene profila je Še vedno povsod preko 2 mm. Starost gum pa je manj kot leto. Sama kilometrina po mojem mnenju ne vpliva na oprijem oziroma stanje gume.

Dokler ne probaŠ druga je dobra :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj ti lahko samo pritrdim, kar se Roadsmarta tiče. Jaz nisem občutil-opazil nobene razlike pri oprijemu med Road in Sportsmart. Kar se pa mokrih razmer tiče mi je bila pa Sportsmart veliko bolj zanesljiva kot Roadsmat II, celo stara Roadsmat I se je lepše peljala kot Roadsmart II...

to mi je zelo čudno da med enko in dvojko nisi opazil spremembe..ker je čist drugač oblikovana..

Primerjal je oprijem Sportsmart in Roadsmart2. Spremembo je pa tudi opazil, v dežju se enka pelje lepše kot dvojka :P Da ne bom čist offtopic, zdejle mam še kak mm tastare Roadsmart za zradirat, meni osebno je bila čist fajn guma, potem mam še eno staro Supercorso za ubit potem pa pade Roadsmartka 2. Za spredi sem pa staknila eno rabljeno QRR, milina prelaganja v primerjavi S Sport in Roadsmart :))

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Za spredi sem pa staknila eno rabljeno QRR, milina prelaganja v primerjavi S Sport in Roadsmart :))

Hola,

Q RR so tudi zame najboljše cestne gume kar jih je naredil Dunlop (no ja, ne samo Dunlop ;) ) res škoda da so jih nehali delat :(

če slučajno kdo še ve za kakšno, takoj kupim!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

Q RR so tudi zame najboljše cestne gume kar jih je naredil Dunlop (no ja, ne samo Dunlop ;) ) res škoda da so jih nehali delat :(

če slučajno kdo še ve za kakšno, takoj kupim!

Če te zanima RR-ka, kontakt na PM.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... nekje sem zapisal (še ta teden), da na 5,5 feltni naj bi 190 guma bila nekako enako široka kot 180 ... ker je 190 narejena za 6J feltno.

190 bi ti prišla zato višja (bolj balonasta), skrajni robovi gume zato bolj pod kotom (jih zato najbrž tudi ne boš povaljal do konca)...

...na vožnjo pa naj bi vplivalo tako, kot da bi za razliko višine zadnje gume na križih spustil vilice.... da pa bi šel v to, pa motor najbrž ni primeren...to pa bodo znali bolje povedati tisti, ki rihtajo motorje za na pisto kako postane motor boj "živčen" za prekladanje... stabilnost...itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem na pisti velikokrat vozil 190/55 na 5.5 col feltni.

Ful je odvisno od modela pnevmatike kako sede in se uvije po feltni. Ampak vse se pa na pisti komot zvozi do roba. Moj občutek je bil, da je 190/55 malce bolj okorna za prekladanje pa malce bolj mirna pri pospeševanju iz zavoja. Sam to so bile malenkostne razlike, mogoče tudi, da bolj v moji glavi, ker sem se zavedal, da imam gor tako gumo.. Bi moral najbrž bolj na nož in na meji peljat, da bi zares čutil oreng razliko.. Pa motor malce bolj pade v zavoj zato ker je zadaj bolj dvignjen.

Po cesti bi pa jaz (vsaj kar se tiče cestnik Dunlopk) ostal na predpisani dimenziji. 190/55 GP Racer se je izkazala bolj problematična za zvozit do roba kakor 180/55. Sicer sem tudi 190 imel lepo zvoženo po celi površini brez, ampak sem imel občutek, da skrajnih robov gume ne izkoriščam tako kakor jih pri 180. Medtem ko je bila 190/55 Bridgestone BT 002 Pro na feltni praktično identična GP Racer 180/55.. Tako po širini kakor po obliki.. Veliko je torej odvisno od same gume :)

Kakorkoli, kar se mene tiče pri 5.5 col feltnah za na pisto kar pride pač pod roke, pa če je to 180 al pa 190, za po cesti pa raje 180 :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vseeno bi bilo zanimivo vedet primerjavo med 180/55 in 190/50 na 5,5colski felni.. da bo 190/55 bolje ležala v nagibu je logično..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

@ mojster m@dness: hmnja, pravzaprav sploh ni logično ;) namreč na gumi napisane dimenzije gum in realnost (če jo izmeriš) dostikrat nimajo posebne povezave ;) npr na pisti vozim spredaj KR106 dimenzije 125/80, pa ni (po merah) nič kaj posebej različna od "navadne" 120/70; poleg tega lahko prebereš na primerjalnih testih gum da se gume enake dimenzije a različnih proizvajalcev razlikujejo ne le po teži in obliki, ampak tudi v širini in višini; potem je tu še vpliv čvrstosti karkase (koliko se bo guma deformirala med vožnjo, npr v ovinku), pa najbrž še kaj... zato je IMHO zelo težko pri takih zadevah govoriti o "logičnosti", ali sploh logično sklepat, vse preveč faktorjev vpliva na obnašanje gume ;)

verjamem, da se neka dimenzija gume bolje obnaša na določeni velikosti feltne, sicer izdelovalci motorja ne bi tko "komplicirali" in bi rekli samo: dej gor kar ti paše ;)

začutit razliko v živo pa tudi ni komplicirano: hop na Marof, vse gume s seboj, pa eno za drugo preizkušat, zamenjat in gasa ;)

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Suzuki ja, se strinjam s teboj, samoumnevno se mi je zdelo da govorimo o istem tipu pa tega nisem napisal..

če bi šli zadevo posploševat na vse tipe kar jih imamo bi si na koncu lahko samo še lase pulili

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prišli smo do spoznanja da naj dam na fz6 180mm ali 190mm pnevatiko???

za cestno vožnjo in njenih ovinkih

dunlop sportsmart

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja najboljše bo itaq če daš gor gumo ki je predpisana (180/55), tvoje vprašanje bi imelo smisel če bi doma že imel 190 gumo in bi spraševal kako bi guma vplivala na obnašanje motorja.. če kupuješ novo je bv kaj študirat 180 pa gas..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti pa si :grrr

koker hočte, pomagat al pa bedarije vzgajat, to drugo me ne gane :closedeyes:

Nevem a ti imaš gumo zaradi lepote gor ali zato da se voziš varno ?????? Suzuki ti je lepo napisal.

Daj gor predpisano dimenzijo gume zdej pa kako je odvisno od tvojega načina vožnje če je vožnja ST daj gor roadsmart 2ali 1( ali kako podobno)če je LS daj gor sportsmart (ali kako podobno) če pa imaš SS vožnjo pa daj gor racerko (ali kako podobno)

Z roadsmartko (sicer 1) boš naredil cca 10k z sportsmartko cca 7 do 8k in racerko pa cca 4 do 5k.

Je dovolj v pomoč?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tulk kompliciranja pa čist preveč offtopic besed

sem samo vprašu če se bo z 190 gumo boljše slabše ali enako peljati v ovinek

samo to

brez zamere :004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tulk kompliciranja pa čist preveč offtopic besed

sem samo vprašu če se bo z 190 gumo boljše slabše ali enako peljati v ovinek

samo to

brez zamere :004

Za 190 gumo rabiš 6 col platišče in ne 5,5 col !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...jebenti... pa kolkrat ti mormo še povedat.....

..pa brez zamere...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam na svojem 190/50/17 in vam povem, da se vsaj pri meni odlično obnese. pa imam 5,5 colsko platišče. ko sem imel namontirano 180 sem šel velikokrat preko roba gume in mi je spodvilo zadek. sedaj pa ko pobrusim tačko, mi ostane še cca 3 do 5 mm do roba. pnevmatika ne zgleda nič širša, radius je pa večji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..a ni na Fazer 1000 original 190?

.. drugače pa če si imel na 5,5 feltni 180 gumo, pa da si šel preko roba, pa da te je spodvijalo, si moral biti že hujši kot Rossi....

Tudi ko rob gume zvoziš do roba - po kolenu... je guma samo povaljana do roba..več ne verjamem da si šel..... obraba je na skrajnem robu zanemarljiva...skrajni rob gume se "poravna" z asfaltom... če ti ostane tistih 3-5mm nepovaljane gume, pomeni, da je tistih 3-5mm odveč. Nč bat... inženirji že mnoooogo let razvijajo gume in je guma narejena za globoke nagibe... tudi za po pisti..

O.K.... pustimo zdej dirkalne dimenzije 200 /60 ..ipd...ki so narejene strogo za tekmovalne namene....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!