Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Po prebranem, ne vidim razloga da bi iz roadsmart mk1 prešaltal na roadsmart 2? po 7000 Km zmanjkuje bokov.

Če zmanjkuje bokov, bi lahko prešaltal na sportsmart
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če zmanjkuje bokov, bi lahko prešaltal na sportsmart

tud to razmišljam, ampak. . . kaj bi pridobil? Zame ima roadsmart gripa več kot dovolj. kilometrina mi je tud všeč, dvomim da bi sportsprt zdržala več. . .

Probali bi iz čiste radovednosti, po drugi strani pa se mi zdi eksperimentiranje tako nepotrebno kot zobobol. . . . ne veeeeeeem :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud to razmišljam, ampak. . . kaj bi pridobil? Zame ima roadsmart gripa več kot dovolj. kilometrina mi je tud všeč, dvomim da bi sportsprt zdržala več. . .

Probali bi iz čiste radovednosti, po drugi strani pa se mi zdi eksperimentiranje tako nepotrebno kot zobobol. . . . ne veeeeeeem :wallbash:

...dokler ne boš kake druge posexal, ne boš vedel kako dobra je tvoja tastara....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvi občutki, sicer pa poglej obliko ene in druge. Sem pa zvozil par kompletov roadsmart1 in sportsmart. Razlika je sigurno v občutku in gripu skozi ovinke, verjamem da se je bom slej ko prej navadil pa vendar, pri sportu moraš motor dol tiščati in je boljši občutek kontrole kot pri roadu ko ti pa kar sam pada. Sicer pa to ni toliko pomembno, če bo kilometrina zadovoljiva.

Zvozil sem tudi koplet BT016, kilometrina nikakva, pa vendar v primerjavi s sportsmart, vsaj po mojem okusu veliko boljša guma. Ne zamuja, je precizna natančna hitrej odzivna kot sportsmart, ki recimo v začetku nagiba zgubi kako desetinko (stotinko ) in šele potem reagira. Sicer so pa to moji občutki na moj stil vožnje.

a lahko pojasniš poboldan in podčrtan stavek? ni mi jasno kaj si hotel povedati!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a lahko pojasniš poboldan in podčrtan stavek? ni mi jasno kaj si hotel povedati!

zamuja, to pomeni da je slabše-počasnej odzivna kot bridgestone bt016. Ko se ti nagneš, pričakuješ takojšen odziv, no tu ni tega...ampak seveda samo če jo primerjam z bt016, potem ko se jo privadiš je vse ok. Isto velja sedaj ko sem namesto sport namestil road...čisto zgubljen v začetku, sploh pri globjem nagibu...pa se bom tudi tu privadil.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud to razmišljam, ampak. . . kaj bi pridobil? Zame ima roadsmart gripa več kot dovolj. kilometrina mi je tud všeč, dvomim da bi sportsprt zdržala več. . .

Probali bi iz čiste radovednosti, po drugi strani pa se mi zdi eksperimentiranje tako nepotrebno kot zobobol. . . . ne veeeeeeem :wallbash:

Jaz razmišljam takole: če je tvoj problem rob, potem vzemi gumo z močnejšim robom in tu je sport definitivno boljši, če ti zmanjkuje sredice, je po mojem ni boljše od roadsmarta, ker ima še več sredine kot sport. Sicer pa bomo videli, kako moj stil vožnje in konjički vplivajo nanjo.
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zamuja, to pomeni da je slabše-počasnej odzivna kot bridgestone bt016. Ko se ti nagneš, pričakuješ takojšen odziv, no tu ni tega...ampak seveda samo če jo primerjam z bt016, potem ko se jo privadiš je vse ok. Isto velja sedaj ko sem namesto sport namestil road...čisto zgubljen v začetku, sploh pri globjem nagibu...pa se bom tudi tu privadil.

ko nagnem pričakujem da guma drži(in sportsmart drži) , in ne znam si predstavljati, kaj bi pomenilo, da se odzove takoj- drži alpa ne drži. in bolj kot drži, bolj drži tudi pri pospeševanju iz ovinka. ok, lahko da js pač tega ne čutim, samo nihče izmed soborcev ne govori o tem. poznam par parametrov, na primer oprijem v različnih fazah ovinka, mirnost, stabilnost, vodljivost, obraba, ki jih lahko zaznam, tega o čemer govoriš ti pa ne. ok, lahko, da govorima z različnimi besedami o isti stvari....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

okej..RS1 in RS2 imata popolnoma različno obliko karkase..in če med tema pnevmatikama ne vidiš razlike, potem je zate Bridgestone, Michelin, Metzeler al pa Avon..

Al pa štirikolesnik..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...živijo...

..bi ti dal všečkota za tale post, ker mi ni všeč, da si ostal brez....

Upam, da ga dobiš nazaj v takem stanju, kot je šel...

Si imel kaj varovano (ketne, alarem, ključavnica.. .)?

(se opravičujem , ker smetim, ker tole bolj paše pod "Alarem za motor" ) ;)

Imel zaklenjenega samo na krmilu. Je pa bil parkiran ob hiši, ob oknu, kjer spimo. Na žalost še ni bilo denarja, da bi naredil garažo, da bi ga tja zaklenil, saj smo komajda zazidali hiško.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko nagnem pričakujem da guma drži(in sportsmart drži) , in ne znam si predstavljati, kaj bi pomenilo, da se odzove takoj- drži alpa ne drži. in bolj kot drži, bolj drži tudi pri pospeševanju iz ovinka. ok, lahko da js pač tega ne čutim, samo nihče izmed soborcev ne govori o tem. poznam par parametrov, na primer oprijem v različnih fazah ovinka, mirnost, stabilnost, vodljivost, obraba, ki jih lahko zaznam, tega o čemer govoriš ti pa ne. ok, lahko, da govorima z različnimi besedami o isti stvari....

V bistvu je pri gumah isto kot pri motorjih, rad bi mel ss performanse, terenske sposobnosti in porabo od kolibrija...težko je najti dobro gumo za vse. Nikoli nisem rekel da sportsmart ne drži, je pa precej slabše odzivna kot bt016...zato pravim da je počasnejša, oziroma da zamuja. In hkrati je tudi manj precizna-natančna. Poleg tega se tu vmes vrti še debata med

sportsmart in roadsmart

in sicer

1. katera bi se bolje obnesla na 140 konjskem motorju, s 30% vožnje v dvoje.

2. in seveda že razlike med njimi-kar je jasno že iz oblike in namena gume

Vse to pa bo moč zvedeti, šele ko bom komplet gum uničil do konca. Zaenkrat imam podatke za sportsmart in bt016, konec poletja pa bom imel tudi za roadsmart. Na podlagi teh podatkov se bom potem odločal katero gumo bom nameščal na motor. In kot sem že povedal, če bo ROAD naredil vsaj 10000km, potem bom z njo nadaljeval, kjub mojemu slabšemu občutku v ovinkih, v nasprotnem grem nazaj na SPORTsmart, s katero naredim 7-8000km. Bt016 ne pride v poštev, ker ima premalo kilometrino.(cca 4.500km)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol pa najboljš da eno trdo turing gumo gor obesš,ker take gume kot jo ti iščeš verjetno še ne delajo!?

Simpl,če hočeš,da guma res dobro drži se bo verjetno obrabila po prevoženih 3000-4000 km ali obratno lahko narediš z kakšno turing gumo tudi 10000 km.samo pozabi kakšen hug grip! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu je pri gumah isto kot pri motorjih, rad bi mel ss performanse, terenske sposobnosti in porabo od kolibrija...težko je najti dobro gumo za vse. Nikoli nisem rekel da sportsmart ne drži, je pa precej slabše odzivna kot bt016...zato pravim da je počasnejša, oziroma da zamuja. In hkrati je tudi manj precizna-natančna. Poleg tega se tu vmes vrti še debata med

sportsmart in roadsmart.....

DAMI34. Brez zamere, ampak a daš človeku že enkrat povedat, kaj misliš s tem "zamuja". In s tem tut men...

Če si lahko mal sam probam odgovort bi reku, da misliš s tem "zamuja", da motor ne nardi tazga radija pri istem nagibu, kot z gumami, ki ne zamujajo?

Al to pomen, da ko spreminjaš smer (radij krožnice) se z bt016 dost prej zgodi ta sprememba kot s sportsmartkami?

Al kaj za vraga :) hočeš povedat s tem zamujanjem :)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si mogoče toliko dober da mi poveš kaj so ugotovili :)

jaz anglešk ne znam

po domače povedano je napisano, da si z 190/50 gumo na 5,5 colski felni uničiš motor.. poslabša vozne lastnosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zamuja, to pomeni da je slabše-počasnej odzivna kot bridgestone bt016. Ko se ti nagneš, pričakuješ takojšen odziv, no tu ni tega...ampak seveda samo če jo primerjam z bt016, potem ko se jo privadiš je vse ok. Isto velja sedaj ko sem namesto sport namestil road...čisto zgubljen v začetku, sploh pri globjem nagibu...pa se bom tudi tu privadil.

Dami da ne boš tople vode odkril, najboljš da greš za testnega voznika pri Bridgestone ali Dunlopu...:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami da ne boš tople vode odkril, najboljš da greš za testnega voznika pri Bridgestone ali Dunlopu... :D

No ja, da naute pregorel, enako misli kar kup ljudi ki so vozili obe gumi (če je prav sila vam lahko tudi posredujem nicke).......jst vam bolj enostavno ne morem povedati kot sem. In ne, ne rabim iti za testnega voznika, niti ni moja vožnja dirkalna, pa kljub temu čutim in vidim razlike. Kaj bom pa izbral je itak stvar kompromisa med udobjem, kilometrino, gripom in odzivnostjo.
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI34. Brez zamere, ampak a daš človeku že enkrat povedat, kaj misliš s tem "zamuja". In s tem tut men...

Če si lahko mal sam probam odgovort bi reku, da misliš s tem "zamuja", da motor ne nardi tazga radija pri istem nagibu, kot z gumami, ki ne zamujajo?

Al to pomen, da ko spreminjaš smer (radij krožnice) se z bt016 dost prej zgodi ta sprememba kot s sportsmartkami?

Al kaj za vraga :) hočeš povedat s tem zamujanjem :)?

še 1x bom pojasnil, potem se mi pa ne bo dalo več: razlika je v odzivnosti in s tem tudi v natančnosti krivulje....če bi vozil robot, bi bile razlike, tako pa vozi človek in prilagaja nagib, hitrost etc.. Če je ena guma bolj odzivna pomeni, da hitrej in bolj natančno spelje določeno krivuljo. Če druga guma, ob enaki sili, nagibu (komandah ki jih da šofer) se odzove počasnej, pomeni da bo tudi radius drugačen.(skratka z mojimi besedami-zamuja) Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI34. Brez zamere, ampak a daš človeku že enkrat povedat, kaj misliš s tem "zamuja". In s tem tut men...

Če si lahko mal sam probam odgovort bi reku, da misliš s tem "zamuja", da motor ne nardi tazga radija pri istem nagibu, kot z gumami, ki ne zamujajo?

Al to pomen, da ko spreminjaš smer (radij krožnice) se z bt016 dost prej zgodi ta sprememba kot s sportsmartkami?

Al kaj za vraga :) hočeš povedat s tem zamujanjem :)?

Pomeni da je prva guma bolj "tumpasta", in zato rabi nekaj časa da se "odkotali" do željenega nagiba. Guma, ki je bolj "špičasta" bistveno hitreje pride do točke nagiba, kjer hočeš bit. Zato občutek, da "zamuja". Zato se jaz vedno, ko zamenjam motor in grem na Dunlop racing program, ki je res exstrem v tem pogledu, skoraj prevrnem v prvem ovinku, ker mi motor kar pade dol. Pirelli se mi zdi dosti bolj uglajen s tem prehodom. Vsaj za moj stil vožnje. In podobno se skor naravnost potem odpeljem, ko preklopim na cestnega, čeprav mi je to dosti lažje. Prednjo sportsmart/roadsmert za menjaš za staro QRR ali GP racer, in voila, motor ne "zamuja" več;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...mejduš, kolk ste eni.....

Dami se trudi povedat na čimbolj kmečki način, vi ga pa qu*cate....

..Ines..lepo si napisala...

pa še jest še enkrat...:

Motor se z SS gumami preklada iz ovinka v ovinek praktično sam od sebe...malo nakažeš, motor "pade" v ovinek.... pri Touring gumah pa moraš motor "prisilit", da gre v zavoj... in to "prisiljevanje" je Dami opisal kot "zamujanje".

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...mejduš, kolk ste eni.....

Dami se trudi povedat na čimbolj kmečki način, vi ga pa qu*cate....

..Ines..lepo si napisala...

pa še jest še enkrat...:

Motor se z SS gumami preklada iz ovinka v ovinek praktično sam od sebe...malo nakažeš, motor "pade" v ovinek.... pri Touring gumah pa moraš motor "prisilit", da gre v zavoj... in to "prisiljevanje" je Dami opisal kot "zamujanje".

Dobro si ti to pojasnil, sam js sm opisoval razliko med bt016 in sportsmartom-obe sta hypersport gume. Drugač pa vse ostalo drži.

razlika pri dulopu med sportsmart in roadsmart je pa tudi dokaj očitna predvsem v globokem nagibu, kjer se na (vsaj jaz-da ne bo ponovno zamer) veliko bolj zanesem in počutim na sportsmartkah (hypersport), ker mi lepo ležijo, se lahko naslonim nanje (vozim po robu), kot pa na roadsmart(sportturing), ki nima toliko roba in kar neka pada v prazno.

Se opravičujem vsem , ki ne bodo razumeli kmečkega opisa :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

primerjava:

http://www.bridgestone.com/products/motorcycle_tires/products/battlax/bt016pro.html: odzivna, natančna, zelo hitro ogreta, oz drži tudi ko je hladna, nasploh odlična tudi na mokrem, vendar zelo mala kilometrina cca 4-5kkm

http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/Sportmax_SportSmart.jsp: nekoliko manj odzivna kot bt016, drugače pa zelo podobna in zanesljiva guma z odlično kilometrino nekje med 7-8kkm

http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/Sportmax_Roadsmart_II.jsp: ST guma, katero testiram sedaj. Sicer sem zvozil že 2 kompleta RS1 na drugem motorju in je bila kilometrina okrog 10kkm, vendar je bil motor 600ccm in manj konjičev. Nikakor nisem bil zadovoljen s sprednjo gumo, kar sem že opisoval, zato sem tudi sedaj spredaj nataknil sportsmart. Če bo s to gumo dosežena približno taka kilometrina ostanem na nji, v nasprotnem grem raje nazaj na sportsmat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro si ti to pojasnil, sam js sm opisoval razliko med bt016 in sportsmartom-obe sta hypersport gume. Drugač pa vse ostalo drži.

..sevede so razlike med gumami istega ranga med različnimi proizvajalci, vendar so te razlike manjše....

...večja razlika je lahko pri enaki - isti gumi (se pogovarjamo o sprednji) ko je nova, ali pa ko zgubi obliko, ko jo naprimer zguli v "strehico" pri cestni vožnji. ( o.k., nekateri se boste spotaknili ob to, vendar niso vsi nabrušeni, pa da vozijo sprednjo gumo do roba, ampak do določenega kota)...takrat postane motor praktično nevozen. Zapira krmilo, motor moraš tiščat dol, krmilo pa tiščat v nasprotno smer....če češ da približno gre kamor hočeš...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomeni da je prva guma bolj "tumpasta", in zato rabi nekaj časa da se "odkotali" do željenega nagiba. Guma, ki je bolj "špičasta" bistveno hitreje pride do točke nagiba, kjer hočeš bit. Zato občutek, da "zamuja". Zato se jaz vedno, ko zamenjam motor in grem na Dunlop racing program, ki je res exstrem v tem pogledu, skoraj prevrnem v prvem ovinku, ker mi motor kar pade dol. Pirelli se mi zdi dosti bolj uglajen s tem prehodom. Vsaj za moj stil vožnje. In podobno se skor naravnost potem odpeljem, ko preklopim na cestnega, čeprav mi je to dosti lažje. Prednjo sportsmart/roadsmert za menjaš za staro QRR ali GP racer, in voila, motor ne "zamuja" več ;)

Provaj brigestonko R10 3x prej se boš prevrnila pa še ko misliš da se boš > ti guma zapoje a to je vse kar zmoreš< :)

Popravljeno . Popravil exclan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!