Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Zakaj vsi proizvajalci, navajajo čuda raznih podatkov o gumah, ki večini potrošnikov kaj preveč ne koristijo.

Kaj pa mene brigajo una zmes pa una, pa tisi trakci od znotraj....rabim praktične informacije.

Sorći, samo meni se to ne zdi neumno pitanje!? :doze:

Torej...

Katere gume, dovoljujejo največji kot nagiba :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma js mam zdej na hondi dunlopke cestne, nevem modela sam so super, drugače so tudi bridgestone ful dobre, sm jih meu na prejšnjem endurotu in so res ql, sam so ble kramperce :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mi lahko kdo svetuje glede gum! Mam daelima Daystar in so gume stare 5 let in na začetku sezone imam namen menjati (gume). a mi lahko nekdo pove, katere gume se splača kupit in da imajo dobr oprijem !

originalne gume so SWALLOW <- neka čudna korejska ferma, ampak gume pa držijo zelo dobro! (sam glede na starost je že čas da jih zamenjam)

sm mal po netu gledu in nikjer nisem zasledil, kje bi prodajali to znamko gum

SPREDNJA: 90/90-18

ZADNJA: 130/90-15

Popravljeno . Popravil GrCaR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ GrCar - za motor z takšnimi zmogljivostmi boš verjetno lahko kar nekritičen, pri "uveljavljenih" proizvajalcih boš verjetno kaj našel, probaj pri Bridgestonu najt BT45 če jo delajo v tvoji dimenziji :? . Malo se pogovori z svojim vulkanizerjem pa ti bo verjetno pomagal

@Krava - vsaka guma ki je dovoljena oz. homologirana (npr. v nemčiji) za tvoj motor drži bolj kot se pa ti nagibaš, če to ne bi bilo res, ti ne bi postavljal takšnih vprašanj, prej motocikel s čim nasede kot pa gume zmanjka, vprašaj se:

- kje voziš

- koliko kilometrov prevoziš v sezoni

- koliko denarja si pripravljen odšteti za gumo

in ti bo znal vsak vsaj približno dober vulkanizer pomagat :eek:

... aja pa skoraj vsak proizvajalec ima različne zmesi na svojih športnih gumah glede na tekalno površino

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A me kdo poduči o gumah, ki imajo sredino iz trde zmesi, rob pa mehki? :blush: :naughty:

Proizvajalci, modeli?

Ne bom te podučeval, vem pa da so tako Metzelerke model 880 :OK:

prjatu jih ima na Californiji že cca 16 kkm pa da ne rečem da so skor še k nove ???

Men vsake pobere pri 7 kkm kot da mam kazga sportaša :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Hmmm... glede na to da sem prav letos vozil najprej BT014 in potem D208 RR se ne bi strinjal, Red... isti rang so IMHO navadne D208 in BT014, D208 RR pa se mi zdijo bolj športne, z veliko boljšim oprijemom...

(poglej še MCNjev test - link je malo višje objavil premza)

Zanimivo.... sem bil v zmoti malo in šele zdaj vidim.

Nisem ziher.... se mi zato le zdi :hmm: , da jih Bridgestone po svoji tabeli uvršča precej visoko, sledijo BT 012SS in potem 002 serija itn ?

Pri meni je slika z oprijemom obratna: BT014R (zadnja)me je navdušila napram 208rr, sploh ker sem montiral skorajda izrabljeno po sredini, ob robovih pa kot novo...

Za Novi m. in cesto jim dam čisto desetko, tam kjer je Dunlopka včasih popuščala, je BT "brezobzirno" držala!

D 208RR so dale precej od sebe čez sezono, ampak zadnja je po krstu na Grobniku (slabih 50 krogov)slabše držala tako na cesti in Nm; sploh na raznolikih asfaltih kapo dol za BT 014-R.

Čez prednjo 208RR nimam pripomb, več kot odslužila je svoje....

Lep pozdrav, nasvidenje kmalu pravzaprav :) !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom te podučeval, vem pa da so tako Metzelerke model 880 :OK:

prjatu jih ima na Californiji že cca 16 kkm pa da ne rečem da so skor še k nove ???

Men vsake pobere pri 7 kkm kot da mam kazga sportaša :BUA:

A niso te Metzelerke 880 z oznako M (M=Marathon)?

.....če so, te se ne vdajo kar tako :grim , so ble na moji Kawi GPZ-R :slap:. Cca 20.000 km, ko nove. Špica-trde! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

metzeler ME 880 _naj bi bile_ dve inacici, M - marathon in "navadna". navadna je normalna, marathon pa trda in skoraj brez oprijema. normalna je na magni zdrzala 18k vzadaj. spredaj sem vozil ME 33.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo kaj izkušenj (in kakšne) z gumo

Bridgestone BT 54 R 130/80 R 17 (65H)

na endurcih ala F650, Pegaso in podobni

post-5241-1137422323_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako bi se obnesla kombinacija Danlop 208rr spredaj / Mišelin pilot power zadaj?? <_< :blink:

Boh ne daj, da bi mešal tipe gum, sploh pa proizvajalca. Vem.

Jeba je, ker ne dobim 16' cola za spredaj in, po vsej sili bi rad probal Mišelinke, zaradi trše sredice in mehkih robov. :?

Vzrok; kdaj pa kdaj kaka daljša tura, a v 70% prevladuje :whistle:

Sem pa nekje prebral, da so na enem testu uporabili enako dva različna proizvajalca in so dobili ekstra odlično kombinacijo.

<_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boh ne daj, da bi mešal tipe gum, sploh pa proizvajalca. Vem.

<_<

in zakaj ne?

sam sem na FJ 1200 vozil spredaj ME 33 in vzadaj michelinko. je bila najboljsa kombinacija zame.

kaj je dobro in kaj ne mora vsak zase preizkusiti. predlogi proizvajalcev so samo smernice pri tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boh ne daj, da bi mešal tipe gum, sploh pa proizvajalca. Vem.

poznam motoriste, ki so mešali na podoben način spredaj dunlop, zadaj michelin in pravijo, da se zadeva odlično obnese....ciklistika motorja se izboljša....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:blink: A to hitri, cestni voznika ali enduraši?? Tu za pridet do mičkene razlike!? :D

Sicer pa, katere 16' cola, SS gume so še dobavljive ? :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako bi se obnesla kombinacija Danlop 208rr spredaj / Mišelin pilot power zadaj?? <_< :blink:

Boh ne daj, da bi mešal tipe gum, sploh pa proizvajalca. Vem.

Jeba je, ker ne dobim 16' cola za spredaj in, po vsej sili bi rad probal Mišelinke, zaradi trše sredice in mehkih robov. :?

Vzrok; kdaj pa kdaj kaka daljša tura, a v 70% prevladuje :whistle:

Sem pa nekje prebral, da so na enem testu uporabili enako dva različna proizvajalca in so dobili ekstra odlično kombinacijo.

<_<

Erm, a nima Michelin samo Power Race modela dvokomponentnega? Kako Pilot Power? :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

živjo,

ma kdo izkušnje z METZELER SPORTEC M-1 120/70/17 IN 190/50/17

HVALA IN LP

primozh

post-6376-1138953923.gif

post-6376-1138953933.gif

Popravljeno . Popravil primozh
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo,

ma kdo izkušnje z METZELER SPORTEC M-1 120/70/17 IN 190/50/17

HVALA IN LP

primozh

na ZR7 sem imel m-1 120 spredaj in 160 zadaj. na oprijem gume nimam pripomb, hitro se zagreje in mi ni nikoli zdrsnila ne na cesti na koleno, ne na umazanem asfaltu marofa. v primerjavi z dunlop 207 RR in 207 R, ki sem jih imel pred tem je motor lepše "padal" v zavoje je pa zato bil bolj nemiren pri vožnji ravno pri večjih hitrostih, ampak to je verjetno odvisno predvsem od motorja in bi se guma na kakšnem drugem obnašala drugače. zadnja je zdržala okoli 7000-8000 km, sprednja pa je še vedno gor in ima okoli 8000. meni osebno za moj motor bolj paše dunlop.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kdo izkušnje z METZELER SPORTEC M-1 120/70/17 IN 190/50/17

Imel M1 na FZS600 spredaj in zadaj Dunlopko D207, je šlo super čez ovinke. Kot je omenil pervy - na ravnem je bilo mal več nestabilnosti, v ovinke je pa res bolj padalo, kot z Dunlopko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo,

ma kdo izkušnje z METZELER SPORTEC M-1 120/70/17 IN 190/50/17

HVALA IN LP

primozh

ce bi prebral doticno temo bi mogoce kaj izvedel. ali ce je ne najdes: iskalnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!