MiDge Objavljeno Maj 9, 2012 Opozori Objavljeno Maj 9, 2012 Kaj pravte na Pirelli Diablo vs. Dunlop Qualifier 2 za prvo gumo? Razn to da je pirelli 30€ cenejš pirelli: http://tinyurl.com/7t6d9kz dunlop: http://tinyurl.com/72qaazt Vzemi raje pirelli diablo rosso 2, jaz jih imam obe in so super gume nikoli ni popustila, občutek je bil vedno dober v nagibu, z prvo naredu 10.000km zadnjo 6.000km tut po AC in 2 gor.
MihaJ Objavljeno Maj 9, 2012 Opozori Objavljeno Maj 9, 2012 Vozi oz. je vozil že kdo Diablo Rosso Corsa......mogoče kaka primerjava glede na izkušnje s Supercorsicami in Diablo Rosso II, bo počasi čas za menjavo, pa so spet čist prebekslal tale poimenovanja in spet ne vem kaj naj nataknem. Diablo Rosso II je guma srednjega ranga- touring-sport nekako, bolj turistic style. Diablo Rosso Corsa pa je namenjena bolj hitri vožnji. Po sredini je bolj trda, ob strani pa ima zmes od Dragon Supercorse Pro, tako da drži dovolj. Na očetovem mopedu sem jo malo vozil in je dovolj dobra, tako da ti jo priporočam. Prej je skos vozil Supercorso, pa pravi zdej da je ta zadosti. Sej Supercorsa je še bolj huda, sam za po cesti dejansko ni potrebe, pa premalo km zdrži. Diablo Rosso Corsa pa naredi nekaj več kilometrov, gripa je pa dovolj za globoko po kolenu. Edino razmeroma drage so..
SharpNinja Objavljeno Maj 9, 2012 Opozori Objavljeno Maj 9, 2012 Rosso II sm itak odpisala, mi že predhodnica ni bla všeč.....kilometrine neke hude ne bo ne tako ne drugače, če zdrži 4 jurčke bo že velik, kar se pa cene tiče se pa na gumah ne splača šparat.No ja, ene 14 dni mam še cajt, da si zmislim.Tnx za info.
Petzl Objavljeno Maj 9, 2012 Opozori Objavljeno Maj 9, 2012 Rosso II sm itak odpisala, mi že predhodnica ni bla všeč.....kilometrine neke hude ne bo ne tako ne drugače, če zdrži 4 jurčke bo že velik, kar se pa cene tiče se pa na gumah ne splača šparat.No ja, ene 14 dni mam še cajt, da si zmislim.Tnx za info. S Pirelli Diablo Rosso Corsa nimas kej falit - v osnovi gre za gumo, narejeno na pirellijevi mirc tehnologiji + pri straneh ma SC2 zmes od supercorse - ma pa malenkost debelejso tekalno povrsino in posledicno malenkost vecjo globino kanalov kot Diablo Supercorsa, tko da bo za cesto cist ok, pa kaksen dan na pisti tud ne bo problem... je pa manjsa razlika v preciznosti voznje na pisti, vendar jo nek amaterski dirkac ne opazi... SharpNinja 1
BIZKIT Objavljeno Maj 10, 2012 Opozori Objavljeno Maj 10, 2012 Vzemi raje pirelli diablo rosso 2, jaz jih imam obe in so super gume nikoli ni popustila, občutek je bil vedno dober v nagibu, z prvo naredu 10.000km zadnjo 6.000km tut po AC in 2 gor. Problem je v tem da te gume ni v dimenzijah 130/70/R16... Razn če se motim Sj najbrž bo šla res spet gor qualifier 2 samo sm mislu, če je kej bolj pametnga zunej k ta dunlopka.
MARE 65 Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 Še enkrat, kam po gume Dunlop sportsmart?
BIZKIT Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 K širniku shark90 in svobodnaptica01 2
DAMI34 Objavljeno Maj 12, 2012 Opozori Objavljeno Maj 12, 2012 V Logatec k Ta rumenmu svobodnaptica01, malakai, gsxf750 in 5 others 8
erciona Objavljeno Maj 12, 2012 Opozori Objavljeno Maj 12, 2012 Qualifier II vs Sport Smart? cbr 600 rr (06)
Zivnorc Objavljeno Maj 12, 2012 Opozori Objavljeno Maj 12, 2012 Qualifier II vs Sport Smart? cbr 600 rr (06) ...sportsmart zmagala.... trebor 1
BinaBana Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 (popravljeno) V Logatec k Ta rumenmu "ta rumeni" a mi lahko plis posljes na ZS kolk bi me prsle roadsmartke za ER6F obe? mi je ze keiko rekla zate, sam te se nism uspela kontaktirat.. Popravljeno Maj 13, 2012. Popravil BinaBana
m@dness Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 Qualifier II vs Sport Smart? cbr 600 rr (06) sportsmart.. boljša kilometrina, boljši grip.. če bi slučajno sprednja tresla jo reklamiraj
Petzl Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 Kupi diablo rosso corsa, pa ne bo treba nic reklamirat, ker ne bo nic treslo... pa se gripa bo vec
gandi Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 (popravljeno) Spredaj imam še vedno namontirano SportSmart in z njo prevoženih 9k km, zadaj pa RoadSmart II, ki sem jo montiral Februarja letos in ima že več kot 6k km za sabo in bo zdržala najbrž še kake 3-4 k km. Vsa čast za kilometrino, sicer v normalnih in suhih pogojih drži 100 %, le v dežju sem bil navajen na malo več oprijema. Je pa vožnja večinoma v dvoje, motor pa Ducati 748 (gumežder) ... :grrr Popravljeno Maj 13, 2012. Popravil gandi Zivnorc in gsxf750 2
Cartman Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Problem je v tem da te gume ni v dimenzijah 130/70/R16... Razn če se motim Sj najbrž bo šla res spet gor qualifier 2 samo sm mislu, če je kej bolj pametnga zunej k ta dunlopka. Jaz na sprednji 16ki nisem imel 130, ampak 120, zato sem bil precej omejen na ST gume tipa metzelet lasertec in avon venom trenutno vozim qualifire2 in sm z njo čist vesel. (motor sem menjal, zdaj imam 17 col) Po moje maš to montirano na CBR 900rr do letnika 1999. Če misliš met motor še naprej, se morda splača investirat v 17 inčno prednje platišče.
BIZKIT Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Sicer se ne gre za CBR 900rr ampak za hornet letnik 99'... Sm že razmišljal o menjavi platišča samo malo so se mi dvomi pojavili glede ujemanja diskov z zavornimi čeljustmi pa ali pašejo zavorni diski na 17" platišče od novejše hornetke. Se mi zdi, da ima od letnika 2000+ 17" platišče.
DAMI34 Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Spredaj imam še vedno namontirano SportSmart in z njo prevoženih 9k km, zadaj pa RoadSmart II, ki sem jo montiral Februarja letos in ima že več kot 6k km za sabo in bo zdržala najbrž še kake 3-4 k km. Vsa čast za kilometrino, sicer v normalnih in suhih pogojih drži 100 %, le v dežju sem bil navajen na malo več oprijema. Je pa vožnja večinoma v dvoje, motor pa Ducati 748 (gumežder) ... :grrr Tudi jaz vozim enako kombinacijo in zgleda, da bo roadsmart 2 dosegla lepo kilometrino. do sedaj 2.600km v dvoje, pa je še vedno skoraj kot nova. oprijem zanesljiv, navadil sem se je tudi, tako da bom ostal na isti kombinaciji.
honda2000 Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 (popravljeno) Tudi jaz vozim enako kombinacijo in zgleda, da bo roadsmart 2 dosegla lepo kilometrino. do sedaj 2.600km v dvoje, pa je še vedno skoraj kot nova. oprijem zanesljiv, navadil sem se je tudi, tako da bom ostal na isti kombinaciji. Opažam, da vas kar nekaj kombinira spredaj ss guma in zadaj st guma. V čem je fora? Ne zaupate tolk v st gume spredaj ali dejansko res ne držijo dovolj? Lp Popravljeno Maj 14, 2012. Popravil honda2000
DAMI34 Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Opažam, da vas kar nekaj kombinira spredaj ss guma in zadaj st guma. V čem je fora? Ne zaupate tolk v st gume spredaj ali dejansko res ne držijo dovolj? Lp Kar se tiče roadsmart1 imam slabe iskušnje. Mi je večkrat kar zdrsnila, poleg tega pa s sprednjo ss naredim zadovoljivo kilometrino, medtem ko z zadnjo nisem naredil in se mi je preveč pobirala po sredini. Seveda bi imel raje tudi zadaj SS, pa žal ne gre in potem se iščejo kompromisi. gsxf750 1
Urban K. Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 (popravljeno) Živjo. Ima kdo kakršnekoli izkušnje z GP Racerkami širine 200 namesto 190, namreč potrebujem novo zadnjo gumo in pa se odločam, če bi probal preizkusiti širino 200? Kakšna je rezlika v oprijemu in življenski dobi pri GP Racerkah med trdotama medium in intermediate? Lep pozdrav. Popravljeno Maj 14, 2012. Popravil Urban K.
Urban K. Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Živjo. Ima kdo kakršnekoli izkušnje z GP Racerkami širine 200 namesto 190, namreč potrebujem novo zadnjo gumo in se odločam, če bi probal preizkusiti širino 200? Kakšna je rezlika v oprijemu in življenski dobi pri GP Racerkah med trdotama medium in endurance? Lep pozdrav.
Zivnorc Objavljeno Maj 15, 2012 Opozori Objavljeno Maj 15, 2012 ..da ne bom preveč pameten.... pa ker nihče ni napisal odgovora...... ...če je za na cesto, bi dal gor kar je napisano v homologaciji... ker tisti, ko so ta kartonček izpolnili, že vejo, kaj gor paše.. če je pa za na pisto, pol pa eksperimentiraj....itaq boš dobil kolikor odgovorov - toliko različnih mnenj... Načeloma pa se ve, kakšna je razlika v odzivanju motorja, če montiraš višjo/širšo zadnjo gumo... Probaj! pa boš izvedel kar te zanima iz prve roke. Guma je itaq potrošni material....tko, da če ti ne bo všeč, boš dal pa naslednjič drugačno gor, ker boš Racerko tako ali tako zamenjal precej hitro ker jih hitro papca.. drugače pa naj bi trdote bolj kot po oprijemu izbirali glede na temperaturo asfalta...če pa imaš za na cesto, pa fantje v večini dajejo gor zadaj "E", spredaj "M".
Zivnorc Objavljeno Maj 15, 2012 Opozori Objavljeno Maj 15, 2012 "E"....endurance (trda) "M"...medium "S"....soft
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se