DAMI34 Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 (popravljeno) Se popolnoma strinjam! Ampak inženirji, ki posvetijo razvoju gume ogromno truda in časa očitno nimajo pojma kaj počnejo, ker je očitno potem vsak drugi uporabnik bolj pameten od njih Skratka, tudi meni je skregano z logiko zakaj bi nekdo kupoval nove gume iz različnih setov. Ajde, štekam, da je ena še dobra, pa bi rad prešel na ene druge in pač ne zamenjaš hkarti obeh. Ampak da greš pa k vulkanizerju, pa rečeš eno tako, drugo tako je pa kar se mene tiče totalni nesmisel. Če ti je npr zadnja Z8 zadost dobra za tvojo vožnjo, potem ni potrebe, da daješ spredaj M5, ker bo tudi prednja Z8 dovolj dobra za tako vožnjo. Inženirji ja imajo tolk soli v glavi, da dajo prvi gumi dovolj oprijema, da lahko folga zadnjo! Če je guma isti model, še ne pomeni, da je tudi zmes identična spredaj in zadaj. Kaj hočem torej povedat. Če voziš M5, pa te matra kilometrnina in daš zato zadaj Z8 in ti to ustreza, potem ni nobene potrebe, da spredaj še naprej ostajaš na M5 Različne gume, različni ogrevalni časi, različno obnašanje pri različnih razmerah, predvsem pa drugačne oblike karkase, kar se ponavadi ne odraža v tem, da bi se motor peljal lepše, prej obratno. Ne pravim, da se nekatere kombinacije v praksi ne obnesejo, zgolj da ni nobene potrebe po takem kompliciranju, ker je več šanse da bo vse skupaj slabše kot bolje. v osnovi drži, pri dunlopu pa sigurno ne. ROADSMART1 prednja je zelo slaba guma in rada zdrsne za kakih 15-20 cm, pri prehodih različnih tipov asvalta, sploh ko je malce izrabljena (mnenje večih, ki so to gumo vozili, sploh je problem pri motorjih ki imajo bolj centralno težo), medtem ko je zadnja čist dobra. tudi jaz bi na mojem raje ostal na SS gumi, pa ne morem, ker je kilometrina z zadnjo premala. Zato zadaj ST guma, spredaj pa SS. Vsaj pri meni se kombinacija obnese, pa še nekaj jih poznam, ki jim ta način odgovarja (100x raje pa bi mel tut zadaj SS) Žal so tudi v tem primeru potrebni kompromisi...kot je recimo vožnja v dvoje Popravljeno Maj 22, 2012. Popravil DAMI34 NejcN, gsxf750, TOMCAT in 1 other 4
siks Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 mitas je v zadnjem času ceno dvignil bolj kot kvaliteto, zato se tudi ofrovderji manj odločajo za njih kot pred časom (in raje za malenkost več denarja kupijo bolj uveljavljene proizvajalce)
alko1 Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 Letos sem se ogrel za Dunlop roadsmart II. Po 1K sem povozil žebelj - tekalna površina zakrpana z enekcijo. Premišljeval sem, da bi gumo menjal pa me je vulkanizer prepričal, da bo zadeva OK samo da naj ne zvozim gume do konca. Ima kdo prakso z zaflikanimi gumami??
Zivnorc Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 ..je že bilo debate nekaj strani nazaj o "flikanju" moto pnevmatik...
djfelix Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 Letos sem se ogrel za Dunlop roadsmart II. Po 1K sem povozil žebelj - tekalna površina zakrpana z enekcijo. Premišljeval sem, da bi gumo menjal pa me je vulkanizer prepričal, da bo zadeva OK samo da naj ne zvozim gume do konca. Ima kdo prakso z zaflikanimi gumami?? Jaz sem imel z injekcijo popravljeno gumo pa sem jo bp. zvozil do kraja trebor 1
Sorty Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 jst sm slišu, da mora bit predrta guma vulkanizirana se pravi zaflikana iz notranje strani in ne zakrpana z injekcijo. drugače je pa preveč dragoceno moje življenje, da bi kaj eksperimentiral. Pozanimaj se še kje! Spider™ 1
trebor Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 Letos sem se ogrel za Dunlop roadsmart II. Po 1K sem povozil žebelj - tekalna površina zakrpana z enekcijo. Premišljeval sem, da bi gumo menjal pa me je vulkanizer prepričal, da bo zadeva OK samo da naj ne zvozim gume do konca. Ima kdo prakso z zaflikanimi gumami?? Alko, tudi jaz sem že povozil žebelj, pa ne enkrat, tudi odlomljeno rezilo olfa noža sem že pobral. Gumo sem zapeljal k Pestatorju na Brod, ki mi jo je vedno popravil z vulkanizacijo. In vsaka tako popravljena guma je zdržala do konca svoje življenske dobe, s tem, da nisem zaradi tega nič počasneje vozil, niti je nisem predčasno menjal. LP Robert
Scarabeo 500 Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 Letos sem se ogrel za Dunlop roadsmart II. Po 1K sem povozil žebelj - tekalna površina zakrpana z enekcijo. Premišljeval sem, da bi gumo menjal pa me je vulkanizer prepričal, da bo zadeva OK samo da naj ne zvozim gume do konca. Ima kdo prakso z zaflikanimi gumami?? Enako se je meni zgodilo po 500 kilometrih. Gumo sem zvozil z injekcijo do kraja. Proti kraju se je začela pri injekciji delati bula. Če bi se mi to še enkrat zgodilo, bi se odločil za gobico. Scarabeo
Scarabeo 500 Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 Tako zgleda znotraj injekcija. Scarabeo
gregor46 Objavljeno Maj 23, 2012 Opozori Objavljeno Maj 23, 2012 Koliko pumpate gume (Z8) za normalno cestno vožnjo 2.9 in 2.5bar-a ali več? In koliko pri polno naloženem motoreju (sopotnica, tanktorba, 3je kufri)?
aleksandergabriel Objavljeno Maj 23, 2012 Opozori Objavljeno Maj 23, 2012 Jaz imam sprednjo na 2.5, zadnjo pa na 2.8.
Dejanx Objavljeno Maj 23, 2012 Opozori Objavljeno Maj 23, 2012 mene zanima katero trdoto gpracerja za spredaj priporočate bolj za cestno uporabo? trenutno vozim M. LP Dejan
ferek Objavljeno Maj 23, 2012 Opozori Objavljeno Maj 23, 2012 Koliko pumpate gume (Z8) za normalno cestno vožnjo 2.9 in 2.5bar-a ali več? In koliko pri polno naloženem motoreju (sopotnica, tanktorba, 3je kufri)? Vseskozi enako, nič ne spreminjam spredaj cca 2,5, zadaj 2,8 ...vozim prvi komplet Z8, prej Z6 in ene 3x Roadsmart. Ugotavljam, da je Z8 res daleč najboljši od vseh predvsem kar se kilometrine tiče... Trenutno že blizu 12000, pa bodo šle sigurno še preko 14000! naslednji komplet bo isti ali Roadsmart II, odvisno od cene...
vonAxl Objavljeno Maj 25, 2012 Opozori Objavljeno Maj 25, 2012 Je komu morda uspelo snet tele nove teste gum?: http://www.motorradonline.de/artikelvorschau/tourenreifen-12070-zr-17-und-18055-zr-17/411167
Shinobi70 Objavljeno Maj 25, 2012 Opozori Objavljeno Maj 25, 2012 Je komu morda uspelo snet tele nove teste gum?: http://www.motorrado...55-zr-17/411167 Tole se bo zagotovo znašlo že v naslednji številki hrvaške edicije Motorrada. Edini drek je to, da ta revija k nam prihaja z veliko zamudo. Aktualna številka je zuni že vsaj 14 dni, a je ni nikjer za dobit. Vse prodajalke me samo čukasto gledajo, kaj hudiča iščem...
skuterist Objavljeno Maj 25, 2012 Opozori Objavljeno Maj 25, 2012 (popravljeno) Je komu morda uspelo snet tele nove teste gum?: http://www.motorrado...55-zr-17/411167 Revijo imam doma, kaj te zanima? Vrstni red (po točkah): 1.Roadtec Z8 Interact 2.Pirelli Angel ST 3.Dunlop RoadSmart II 4.Continental RoadAttack 2 5.Bridgestone BT-023 5.Michelin PR3 Tole se bo zagotovo znašlo že v naslednji številki hrvaške edicije Motorrada. Edini drek je to, da ta revija k nam prihaja z veliko zamudo. Aktualna številka je zuni že vsaj 14 dni, a je ni nikjer za dobit. Vse prodajalke me samo čukasto gledajo, kaj hudiča iščem... V CE so jo še imeli 2 dni nazaj. Popravljeno Maj 25, 2012. Popravil skuterist
Shinobi70 Objavljeno Maj 25, 2012 Opozori Objavljeno Maj 25, 2012 V CE so jo še imeli 2 dni nazaj. Jutr grem torej v CE.
Slyder Objavljeno Maj 25, 2012 Opozori Objavljeno Maj 25, 2012 Vseskozi enako, nič ne spreminjam spredaj cca 2,5, zadaj 2,8 ...vozim prvi komplet Z8, prej Z6 in ene 3x Roadsmart. Ugotavljam, da je Z8 res daleč najboljši od vseh predvsem kar se kilometrine tiče... Trenutno že blizu 12000, pa bodo šle sigurno še preko 14000! naslednji komplet bo isti ali Roadsmart II, odvisno od cene... Ziv, neki me zanima. Na kermu motorju maš tok? Ker men za er6 piše u manualu spredaj 2,25 in zadaj 2,5 (hladne) tko da jst že skos kr tok pumpam. Al si to mislu tok k so tople gume? :hmm:Al je to kšna fora da se več napumpa?
Shinobi70 Objavljeno Maj 25, 2012 Opozori Objavljeno Maj 25, 2012 Ziv, neki me zanima. Na kermu motorju maš tok? Ker men za er6 piše u manualu spredaj 2,25 in zadaj 2,5 (hladne) tko da jst že skos kr tok pumpam. Al si to mislu tok k so tople gume? :hmm:Al je to kšna fora da se več napumpa? Za vožnjo po cesti pumpaj, kot imaš specificirano v manualu. Jaz osebno malenkost spreminjam pritisk glede na temperature. 10°C ali 35°C ozračja/asfalta drugače vpliva na gume. Pritisk seveda preverjaš na hladnih gumah.
ferek Objavljeno Maj 25, 2012 Opozori Objavljeno Maj 25, 2012 Ziv, neki me zanima. Na kermu motorju maš tok? To mam vse izkušnje z XJR 1300... Na er-6f - kupil sem novega 2007 in ga 2009 prodal - sem tovarniško bt 20 zamenjal pri 16000, z roadsmart 1 in ga z znucano pri 32000 prodal. Torej dve sezoni, dva kompleta, vsak 16000. Z XJR teče tretja sezona in tale Z8 se resnično kaže od vseh kompletov, kot najbolj vzdržljiv...
ferek Objavljeno Maj 25, 2012 Opozori Objavljeno Maj 25, 2012 kar se pa toplote gum tiče, pa verjetno moj poatek velja za tople, ker jih ponavadi pumpam oziroma preverjam na bencinski pumpi, nikoli pa ne gledam kako mi jih vulkanizer ob menjavi napolne...
DAMI34 Objavljeno Maj 26, 2012 Opozori Objavljeno Maj 26, 2012 Ziv, neki me zanima. Na kermu motorju maš tok? Ker men za er6 piše u manualu spredaj 2,25 in zadaj 2,5 (hladne) tko da jst že skos kr tok pumpam. Al si to mislu tok k so tople gume? :hmm:Al je to kšna fora da se več napumpa? V bistvu ma isto v manualu XJ6. Za eno osebo 2,25 in 2,5 medtem ko za 2 osebi 2,5 in 2,9. Jaz sm se tega stalno držal, ma neke bistvene razlike nisem opazil. Po mojem bi lahko imel stalno 2,5 spredaj in 2,9 zadaj.
Slyder Objavljeno Maj 26, 2012 Opozori Objavljeno Maj 26, 2012 Aha, a ni tko da se gume zmeri pumpa hladne, torej ko štartaš oziroma narediš <5km? Pr toplih morš pa zihr kj več nafilat kukr piše tm u manualu, še posebi polet. Bom šou prou enkrat zmert kok je razlika med toplimi pa hladnimi, če je sploh kj, da vidm kok tople pol pumpat
krucymucy Objavljeno Maj 26, 2012 Opozori Objavljeno Maj 26, 2012 Razlika gotovo je. Poročaj semle kot izmeriš.
Dejanx Objavljeno Maj 26, 2012 Opozori Objavljeno Maj 26, 2012 Dober dan! Mene zanima glede gum continetal sportattack kako se obnesejo proti dunlop road smart. zdaj pri road smart sploh pri sprednji gumi je čutiti zdrsavanje. me zanima če continentalove nudijo kaj več oprijema za malo več priganjanja in kako dolgo naj bi zdržale z neko mešano vožnjo. zanima me če z obrabo dosti tudi pada oprijem pri continetalkah? če je kdo vozil obe bi bilo lepo da napiše kakšno primerjavo. Lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se