Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

..če me kdo "sprovocira" ali se mi zahoče malo "zasledovanja" se bom zelo enostavno "prilimal za rit" in držal tempo, pa še nikoli nisem niti razmišljal o SS gumah...

Prekticiranje tega na kakšni Rakitni ali Planinskih ridah, ko te bo sprovociral kakšen od lokalnih fantov na svoji SS petardi je odličen recept za it v maline..

Jaz pravim vsaka guma za svoj namen.. Tudi za mojo vožnjo bi v 90% bile čez glavo dovolj ST gume.. Ampak zaradi tistih 10% (ali pa še manj) ko gre malo bolj agresivno pač prakticiram uporabo SS gum, ki to dovoljujejo.

Če se človek odloči za ST, je pametno, da se pač zavestno odpove tudi tem občasnim "tiščanjem", ker drugače je to nepotrebno izzivanje usode. Sploh če se spraviš nekoga lovit se tempo nehote dvigne in tega sploh nimaš zamar.. Takrat mišljenje deluje nekako tako, če bo njemu zneslo, bo tudi meni.. Ampak to sploh ni nujno, če si ti na slabšem materialu, je to super recept za pizdarijo.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prekticiranje tega na kakšni Rakitni ali Planinskih ridah, ko te bo sprovociral kakšen od lokalnih fantov na svoji SS petardi je odličen recept za it v maline..

Jaz pravim vsaka guma za svoj namen.. Tudi za mojo vožnjo bi v 90% bile čez glavo dovolj ST gume.. Ampak zaradi tistih 10% (ali pa še manj) ko gre malo bolj agresivno pač prakticiram uporabo SS gum, ki to dovoljujejo.

Če se človek odloči za ST, je pametno, da se pač zavestno odpove tudi tem občasnim "tiščanjem", ker drugače je to nepotrebno izzivanje usode. Sploh če se spraviš nekoga lovit se tempo nehote dvigne in tega sploh nimaš zamar.. Takrat mišljenje deluje nekako tako, če bo njemu zneslo, bo tudi meni.. Ampak to sploh ni nujno, če si ti na slabšem materialu, je to super recept za pizdarijo.

... pa sej tukaj ne gre samo za grip gume... a ne?

.. tudi pelje se moped čisto drugače...

...samo zamenjaš touring gume za SS, pa imaš praktično nov moped..

..kaj pa komu odgovarja pa vsak samo zase ve. Jaz raje peljem "tahude" gume, čeprav vem, da Hypersport glih tko "držijo" na cesti... se pa moped drugače pelje...in to mi je všeč... in raje prevozim jurja ali dva manj z njimi... pa je ostalo tolk bolj z užitkom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...sicer fer napisano... Ampak... a sta fanta prepričana da res "znata" izkoristit ST gumo tako, da bi jo "za tistih 10 % ekstrema zmanjkalo"? ...če je odgovor da, potem "kapo dol" ...takih je po mojem škoda za "turizem", saj bi jih na pisti čakala bleščeča dirkaška kariera...

Moje mnenje je, da vsaka ST guma dovoljuje veliko več kot smo amaterji sploh sposobni, ali si "upamo" peljat... vsaka gre do "tačk" (pri meni do štenderja)... več se pa itak ne da, ali kako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...sicer fer napisano... Ampak... a sta fanta prepričana da res "znata" izkoristit ST gumo tako, da bi jo "za tistih 10 % ekstrema zmanjkalo"? ...če je odgovor da, potem "kapo dol" ...takih je po mojem škoda za "turizem", saj bi jih na pisti čakala bleščeča dirkaška kariera...

Moje mnenje je, da vsaka ST guma dovoljuje veliko več kot smo amaterji sploh sposobni, ali si "upamo" peljat... vsaka gre do "tačk" (pri meni do štenderja)... več se pa itak ne da, ali kako?

Ferek, ni glih tako...

Če ne drugega, razlika je kako prideš do tačk in potem kaj tam delaš... :grim

Isto kot pri seksu, vsakdo ga zna vtaknit... potem naprej pa se pokaže kdo kaj zna in zmore... ;)

Če bi bil zloben, bi napisal, da nisi še zrel za to. :evilgrin:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...sicer fer napisano... Ampak... a sta fanta prepričana da res "znata" izkoristit ST gumo tako, da bi jo "za tistih 10 % ekstrema zmanjkalo"? ...če je odgovor da, potem "kapo dol" ...takih je po mojem škoda za "turizem", saj bi jih na pisti čakala bleščeča dirkaška kariera...

Moje mnenje je, da vsaka ST guma dovoljuje veliko več kot smo amaterji sploh sposobni, ali si "upamo" peljat... vsaka gre do "tačk" (pri meni do štenderja)... več se pa itak ne da, ali kako?

sicer se strinjam stabo, da so ST gume že zelo zelo dobre in dorasle veliki večini motoristov. Ko berem da motorji pijejo 4,2 ko jih žgeš, pa sem v to prepričan. Vseeno, supersport gume ponujajo več boka in se ostrejše odzovejo na spremembe.

Enim je pač samo najboljše dost dobro, drugim je všeč, in tretji so fouš.

Meni osebno je zadnjo roadsmart lepše vozit kot qualifire in qualifire 2.

do tačk, do štenderja. . .bol ne gre.. . . . Seveda gre. Naklon sam po sebi ni pokazatel brzine. jez mam gumo uničeno do roba, pa niti pod razno ne spadam v kategorijo hitrih.

Tole je moj roadsmart 1, po ne vem točno 8800, ali 8300Km, sem si grdo nakracal na koledar.

Zelo neodgovorno sem se zanašal na sončno vreme in stavko policije. . . . :blush: ampak po sredi je bla še dobra. . . .

post-1354-0-93645400-1338362563_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...sicer fer napisano... Ampak... a sta fanta prepričana da res "znata" izkoristit ST gumo tako, da bi jo "za tistih 10 % ekstrema zmanjkalo"? ...če je odgovor da, potem "kapo dol" ...takih je po mojem škoda za "turizem", saj bi jih na pisti čakala bleščeča dirkaška kariera...

Moje mnenje je, da vsaka ST guma dovoljuje veliko več kot smo amaterji sploh sposobni, ali si "upamo" peljat... vsaka gre do "tačk" (pri meni do štenderja)... več se pa itak ne da, ali kako?

Z zgornjim odgovorom se delno strinjam, ampak je po mojem razlika, če boš motor z ST gumo nagnil do tačk pri npr.50km/h ali npr.150km/h.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....

Dobro napisano ampak pod pogojem, da je SS oz hyper guma ogreta (tudi že videl padce, ker ni bila).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VHD iščejo Matildo...,

pa je vsem skupaj v tej debati sploh jasno, da se pogovarjate o vožnji z motociklom na javnih prometnih površinah in ne na pisti?!

Zgolj v razmislek...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VHD iščejo Matildo...,

pa je vsem skupaj v tej debati sploh jasno, da se pogovarjate o vožnji z motociklom na javnih prometnih površinah in ne na pisti?!

Zgolj v razmislek...

... imaš čisto prav.....

...ja..in tudi je bilo to omenjeno...

... pa tut kitajcev bi blo najbrž manj, če bi dobre gumice delal....

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jure:....."PS. Za tiste, ki je pa meja oprijema zgolj nagib pri drsanju tačk pri raznih fejzercah, po možnosti z original distančniki v njih, je pa pomoje dobra še kros guma :)"

..... :blush: .....rabim eno kros gumo :blush: ....a kdo podari? :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, nisem nič slabega mislil, samo od nekdaj me že jezi zakaj so ti japonski ST, naked, itd motorji, tako čudno dizajnirani, da takoj vse pluži :)

Drugače imam tudi sam FZ1S.. Ampak s športnimi stopalkami pa brez centralnega štenderja :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...sicer fer napisano... Ampak... a sta fanta prepričana da res "znata" izkoristit ST gumo tako, da bi jo "za tistih 10 % ekstrema zmanjkalo"? ...če je odgovor da, potem "kapo dol" ...takih je po mojem škoda za "turizem", saj bi jih na pisti čakala bleščeča dirkaška kariera...

Moje mnenje je, da vsaka ST guma dovoljuje veliko več kot smo amaterji sploh sposobni, ali si "upamo" peljat... vsaka gre do "tačk" (pri meni do štenderja)... več se pa itak ne da, ali kako?

No, potem pa poskusi tako. Kupi si 180 KM cestaka, bilokaterega, ker vsi trgajo od moči, daj nanj ST gume in bodi grob z njim. Vhod v ovinek naj bo hiter, zaviraj karseda pozno, izhod iz ovinka pa na HARD! Odpri gas na grobo, dovoli, da se sprosti cela konjušnica... Če boš z ST gumami to preživel brez padca, pa poskusi enako zgodbo z SS in potem še z trackday gumami, pa boš sam opazil razliko. Dejstvo je, da če bi vsi vozili po omejitvah, potem so za VSE motorje dovolj dobre najtrše gume za čoperja. Če pa želiš res odlične vozne lastnosti, odlično ciklistiko in tudi odlične zmogljivosti, pa žal tega na takem motorju z ST gumo nimaš. Dejstvo je, da vsi ki vozimo supersport rakete s 180 KM, smo načeloma prehitri na cesti. Eni bolj eni manj, velika večina se nas zna "normalno" voziti (čeprav prehitro) in vse nas tudi kdaj pa kdaj prime, da gremo ne na furo, ampak na nizki let, torej, da res damo gas! Potem pa verjemi, da nam vsaka guma ni dovolj dobra. Niti vsaka SS guma, zato nekateri vozimo trackday gume tudi po cesti. :grim

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika je kot dan in noč med SS in ST gumo, pa ne samo v drsenju, oprijemu etc ampak vsaj pri meni tudi pri občutku, kako se na gumi počutiš. Ampak včasih je potreben kompromis...če hočeš kilometrino in če se voziš veliko v dvoje, boš - sem moral namestiti ST gumo. In to dejstvo je potrebno imeti malce v glavi pri ostrih pospeševanjih iz ovinka in podobnem..

Vse bo pa na koncu pokazala matematika..v kolikor bom naredil okrog 10000km z ST bo ostala, v nasprotnem grem nazaj na SS, kjer sportsmart naredi okrog 7000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes me je pa Pirelli totalno razočaru, gremo nazaj na Dunlop :D Danes na planini štirikrat spustila brez kakšnih hudih pretiravanj, no na srečo sem ostal na dveh kolesih. :O

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pirelli katera? Če ti je Supercorsa, sploh katera od višjega ranga, upam rečt da zaradi napake voznike ali slabega vzmetenja.

Ker, Supercorse bojda še 9 let stare držijo do ušes... :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Supercorsa je ja. Stara je pa 2 leti, profila je dost. Res nevem kaj je blo ampak se je guma ful čudn obnašala. Dvakrat v štartu bi lohka reku da mogoče zaradi močnega pospeševanja iz ovinka, vender sem šel potem še enkrat res 'uizi(komaj sem jo na koleno spravil)' in mi jo je še dvakrat uzel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, sedaj ste me pa še bolj zmedli. Bom verjetno kar na SportSmartu ostal :blush:

Nič bat.

Tle se je debata razgrela, ker je nekdo trdil, da je ST guma čisto primerljiva s SS in kot taka slednja je nepotrebna.

Jaz bi na tvojem mestu (FZ6) brez pomišljanja prešel na ST gumo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz vedno nataknem ss gume, res je kilometrina skoraj pol manjša, ampak raje imam več oprijema (morda celo viška) kot pa manj.Pa tud lepše se prelaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja zanimiva debata... takole po "občutku" bi rekel, da so največji zagovorniki SS gum res, kot je nekdo napisal "lokalni rosiji ali nekaj takega na Ridah"... ne sam ne sodim sem... Ride in Marija reka itd. so mi bolj del užitka "na poti nekam..." me bolj skrbi dejstvo, da ne sodim ravno med "zaspane" oziroma me bolj malo "mopedov" na vožnji prehiteva - torej "večina tahitrih" postavlja "rekorde" o katerih pišete na par "znanih" lokacijah, in od tod taka "reklama za tiščanje"... je pa res dejstvo, da moraš pač "v glavi imet" kako iz ovinka odpirat gas... Priznam pa, da bi me malo "denarnica bolela" če bi pri trenutnih 12000 (pa še za ene 2 jurja bodo) na Z8, v primeru SS znucal že 2 komplet! Sem pa na začetku napisal, ne pozabit, če res rabiš in res znaš izkoristit, pol nabavi SS gumo... ko bom opazil, da sem vsaj malo počasnejši, manj siguren, ali komu težje sledim, bom morda o čem takem razmišljal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jure je lepo napisal glavne razloge za prehod na SS ali še zmogljivejše gume. Predvsem gre tukaj za občutek v vožnji.

Boljša/zmogljivejša guma nudi bolj intuitivno vožnjo, odzivanje je hitrejše, natančnejše, stabilnost je boljša, v rezervi imaš več gripa, dobiš veliko več povratnih informacij itd.

Vse to povečuje užitek v vožnji.

Ali je to vredno manjše kilometrine, ve vsak zase. Dokler pa ne probaš, je ta debata brezpredmetna..

Jaz vedno na novem motociklu takoj zamenjam serijsko nameščene gume za boljši model. Pa ne zato, ker bi jaz bil prehiter ali predober, sem samo prevelik užitkar :)

Worry less, ride more!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, z vsem spostovanjem prosim za pomoc! Zacetnik na motorju in pocasi bo treba fazerko preobut! Ker trenutno in se nekaj casa ne bom vozil na noz (tacke se niso poljubile asfalta) in grem cez ovinke po babje presrano, ker pojma nimam ne o svojih zmogljivostih, ne motornih in gumarskih bi bila verjetno primerna sport touring guma! Top 3 so...? Trenutno so obute sport attack! Km se bo ob primernem vremenu naredilo kar nekaj, ker je motor prakticno v dnevni uporabi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!