Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Zadnje feltne so načeloma poceni, ker niso toliko iskane. Mogoče bi lahko nabavil eno zadnjo feltno in imel na eni SS na drugi pa ST.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnje feltne so načeloma poceni, ker niso toliko iskane. Mogoče bi lahko nabavil eno zadnjo feltno in imel na eni SS na drugi pa ST.

haha...pa odvisno od razpoloženja montiral in demontiral :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni motoristi,

sem približno pol leta nazaj kupil zelo malo rabljenega Ducati monstra od nekega fanta. Skratka, zanima me če mi priporočate nakup novih gum glede na to, da ima motor ternutno prevoženih cca. 3100km in da so gume stare skoraj 3 leta.

Če mi priporočate nakup novih gum, katere bi mi proporočili?

Me pa matra predvsem med Roadsmart in Sportsmart.

Najlepša hvala za odgovore.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so gume še dobre (imajo še veliko profila in niso čudno obrabljene) potem ni še nobenega problema, lepo jih zvozi to sezono in zamenjaj, ko bodo znucane, oziroma naslednjo pomlad.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni motoristi,

sem približno pol leta nazaj kupil zelo malo rabljenega Ducati monstra od nekega fanta. Skratka, zanima me če mi priporočate nakup novih gum glede na to, da ima motor ternutno prevoženih cca. 3100km in da so gume stare skoraj 3 leta.

Če mi priporočate nakup novih gum, katere bi mi proporočili?

Me pa matra predvsem med Roadsmart in Sportsmart.

Najlepša hvala za odgovore.

LP

Sem vozil Michelin Pilot 1, stare 6 let, profila ni in ni zmanjkalo, so bile totalno u kur... na dezju, gladki podlagi, itd.

Oboje sem poizkusil in Roadsmart in SportSmart, ampak meni to ni najbolj vsec, saj sem prej vozil mehkejse in zaneslivejse gume. Na sport smartki z lahkoto opleta zadnji konec, cim je manj grobi asfalt, pa tudi zdrzale ne bodo toliko, kot so obljublali. Grem nazaj na Conti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pa tapru dan pussy štrajfne poradirat.. :P

No Pirelli Diablo Supercorsa SP je sprobana. Pussy štrajfnov več ni. :grrr Sva šla z drago preko Golice in sem z gumo zadovoljen. Nisva je šparala, ker se je zadnja rahlo nasvaljkala po tistih ovinkih. :evilgrin: Torej z gripom sem zelo zadovoljen, kilometrina pa zgleda da nebo nič kaj večja kot SC1 in SC2. Ampak ni panike, guma drži ODLIČNO!!! :grim

Nebom pa nikdar več zamenjal samo zadnje gume, če bo prednja še OK. To sem naredil nazadnje in seveda mi prednja potem ni zdržala do konca druge, motor pa je bil zelo težko vodljiv, proti novim gumam lahko rečem skoraj nevozen! :jezen

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No Pirelli Diablo Supercorsa SP je sprobana. Pussy štrajfnov več ni. :grrr Sva šla z drago preko Golice in sem z gumo zadovoljen. Nisva je šparala, ker se je zadnja rahlo nasvaljkala po tistih ovinkih. :evilgrin: Torej z gripom sem zelo zadovoljen, kilometrina pa zgleda da nebo nič kaj večja kot SC1 in SC2. Ampak ni panike, guma drži ODLIČNO!!! :grim

Nebom pa nikdar več zamenjal samo zadnje gume, če bo prednja še OK. To sem naredil nazadnje in seveda mi prednja potem ni zdržala do konca druge, motor pa je bil zelo težko vodljiv, proti novim gumam lahko rečem skoraj nevozen! :jezen

... benti sem ti fouš za Golico... letos bil samo enkrat... pa so me še takrat pujsiji štrafal... hahahha

kar se prednje gume tiče.... tudi jaz vedno menjam obe....ko menjaš prednjo gumo z novo imaš praktično nov motor....

..RAZEN... zdej, ko imam GP Racer, se mi pa sprednja nenormalno skoraj nič ne obrablja.. zadnja pa skoraj na indikatorjih po dobrih 3000 km.. tko da menjam samo zadnjo..... dokler prednja ne bo v "qu*cu", jo bom vozil... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tako zalagat, kakšne gume rabiš? :P

post-10572-0-35589800-1338835771_thumb.jpg

...črne.. pa da držijo.. :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tako zalagat, kakšne gume rabiš? :P

post-10572-0-35589800-1338835771_thumb.jpg

Supercorsa diablo sodeč po profilu prednje. Zdej a je SC1, 2 al pa SP boš mogu pa majstra vprašat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem vozil Michelin Pilot 1, stare 6 let, profila ni in ni zmanjkalo, so bile totalno u kur... na dezju, gladki podlagi, itd.

Oboje sem poizkusil in Roadsmart in SportSmart, ampak meni to ni najbolj vsec, saj sem prej vozil mehkejse in zaneslivejse gume. Na sport smartki z lahkoto opleta zadnji konec, cim je manj grobi asfalt, pa tudi zdrzale ne bodo toliko, kot so obljublali. Grem nazaj na Conti :)

Zanimivo, pri hiši že zvozili kakšne 4 ali 5 kompletov sportsmartk pa ni bilo nikakršnega "opletanja"(?). Kar pa se kilometrine tiče meni zdržijo kakšnih 9000 km, na SS-u pa preko 10.000. V glavnem so super sport turing gume :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... benti sem ti fouš za Golico... letos bil samo enkrat... pa so me še takrat pujsiji štrafal... hahahha

kar se prednje gume tiče.... tudi jaz vedno menjam obe....ko menjaš prednjo gumo z novo imaš praktično nov motor....

..RAZEN... zdej, ko imam GP Racer, se mi pa sprednja nenormalno skoraj nič ne obrablja.. zadnja pa skoraj na indikatorjih po dobrih 3000 km.. tko da menjam samo zadnjo..... dokler prednja ne bo v "qu*cu", jo bom vozil... :P

Ja jaz sem imel prej gor Mezeler K3 in ko je bila zadnja hin, je prednja bila še več kot polovica profila gor, zato sem poskusil in zamenjal samo zadnjo. Ampak žal, je prednjo potem zelo hitro pobralo in je motor bil grozno nervozen pri menjavanju smeri. Tako da nikoli več ne pustim prednje gor, ko bo zadnja hin, gresta gor obe novi! Je pa res ja, ko sem dal zdaj obe novi gor, kot da bi vozil čisto drug motor. To sem komaj zdaj opazil razliko, ker sem do zdaj vedno zamenjal obe hkrati, in nikoli ni bilo tako drastične razlike, ker nikoli prednja ni bila hin tako kot zdaj. Pa tudi nebo več! :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje... Metzeler Sportec M5 ali Metzeler Racetec K3? Guma naj bi bila v rangu Supercorsice, torej da bi držala do roba.., ampak, da bi malce dlje zdržala na sredini!

Ima kdo izkušnje ali kaj predlaga? :hmm:

Hvala! :sleep2:

Popravljeno . Popravil Izek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od M5 je boljša Sport Smart (isti rang gume) (več km, boljši "občutek"...itd)

K3 je pa itak track day guma ranga GP Racer..itd.... :OK: drži do roba..ne moreš verjet ;) ..... pa M5 tut.. pa Sport Smart tut.. pa razne Corse tut... pa Briđitstonke tut...pa Contike.... vse po vrsti... vse gume držijo do roba, da ne bom preveč našteval...

Vidim, da imaš v ožjem izboru Metzeler gume.

Če boš Dirkal in se zadovoljil z nekaj kkm (3-5kkm odvisno od mopeda in desnega zapestja)...K3

Sport touring (še vedno po "kolenih" čez ovinke 6-8 kkm)... M5

Touring...( tut po "kolenih", sam ne pretiravat pri močnih pospeševanjih iz ovinkov)...Z8

Ampak ..... Metzeler gume nimajo tršega sredinskega tekalnega dela zmesi gume... tko da bi jaz raje gledal po kakem drugem proizvajalcu, če želiš tako gumo...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od M5 je boljša Sport Smart (isti rang gume) (več km, boljši "občutek"...itd)

K3 je pa itak track day guma ranga GP Racer..itd.... :OK: drži do roba..ne moreš verjet ;) ..... pa M5 tut.. pa Sport Smart tut.. pa razne Corse tut... pa Briđitstonke tut...pa Contike.... vse po vrsti... vse gume držijo do roba, da ne bom preveč našteval...

Vidim, da imaš v ožjem izboru Metzeler gume.

Če boš Dirkal in se zadovoljil z nekaj kkm (3-5kkm odvisno od mopeda in desnega zapestja)...K3

Sport touring (še vedno po "kolenih" čez ovinke 6-8 kkm)... M5

Touring...( tut po "kolenih", sam ne pretiravat pri močnih pospeševanjih iz ovinkov)...Z8

Ampak ..... Metzeler gume nimajo tršega sredinskega tekalnega dela zmesi gume... tko da bi jaz raje gledal po kakem drugem proizvajalcu, če želiš tako gumo...

Veš kaj, pa si ti res ziher, da grejo vse te gume do roba? Jaz sem slisal, da baje grejo celo preko in to tudi cisto vse! :loooolllll

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K3 ni ravno za po mrzlem in mokrem, meni na dirkališču zdrži okrog 1000km, sem pa bolj "hrabre" sorte, na dirki ponavadi vse "preganjam".... pa ne zaradi gum.

Za SS cestno rabo je verjetno bolj primerna M5 nima pa ne ena ne druga double compounda. Oplet oz. zgradba karkase naj bi omogočala malo daljšo življenjsko dobo v teoriji.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K3 ni ravno za po mrzlem in mokrem, meni na dirkališču zdrži okrog 1000km, sem pa bolj "hrabre" sorte, na dirki ponavadi vse "preganjam".... pa ne zaradi gum.

Za SS cestno rabo je verjetno bolj primerna M5 nima pa ne ena ne druga double compounda. Oplet oz. zgradba karkase naj bi omogočala malo daljšo življenjsko dobo v teoriji.

LP Bajsi

Opa, to pa sploh ni res kar si napisal. Zvozil sem ze 3 komplete K3 Interact in drzijo vec kot odlicno tudi na hladni podlagi, na mokrem pa se tudi da cisto normalno peljati. Pa nisem ravno nezen z motorjem, mi zadnja nikoli ni zdrzala vec kot cca. 3500 km. M5 sicer nisem vozil, ampak ne verjamem, da drzi bolje od K3..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opa, to pa sploh ni res kar si napisal. Zvozil sem ze 3 komplete K3 Interact in drzijo vec kot odlicno tudi na hladni podlagi, na mokrem pa se tudi da cisto normalno peljati. Pa nisem ravno nezen z motorjem, mi zadnja nikoli ni zdrzala vec kot cca. 3500 km. M5 sicer nisem vozil, ampak ne verjamem, da drzi bolje od K3..

mogoče pa nisi dovolj "hraber".. če bi "preganjal" vse pred sabo bi verjetno začela drset :boobies:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče pa nisi dovolj "hraber".. če bi "preganjal" vse pred sabo bi verjetno začela drset :boobies:

Ne vem no, to je ravno tak, kot eni pravijo da Supercorsa ne drzi na hladnem in da ne drzi dokler ni segreta, jaz pa imam drugacne izkusnje s tem.. No, pa saj mi je vseeno. Meni je K3 drzala vedno odlicno, pa ce je bilo mrzlo ali vroce.. Pozimi, ko pa je asfalt zelo mrzel, pa po moje nobena ne drzi odlicno...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem vozil M5... bil zadovoljen, dokler ni pobralo 50% profila. Potem pa ni več "držala". Na Golico (ko že poznaš traso ;) ) sem jo pregreval že na "tazavitem delu"... je spuščala.......proti jezeru raje nisem probal, ker je že ko je bila nova, vlekla črno špuro...

Na Marofu sem užgal, ker sem jo scvru.... (bil 2 meseca na bolovanju)...

.... ko pa je bila proti koncu sem pa samo čakal, da jo čimprej dol (dobesedno) fuknem... ker mi je šla pošteno na živce... zdrsavala... opletala....skratka dobival popizdevce in nisem se počutil varno na njej.... Zamenjal sem jo s SportSmart. Bil mnogokrat bolj zadovoljen z njo... nisem jo pa skuril do konca, ker sem prej zamenjal motor.

Imam Dvovaljnika 1000 ccm...

..pa lahko za primerjavo napišem kilometrine ( kolikor se še spomnim)

Bridgestone 003 RS... 4500 km

Metzeler M5... 5000 km

Dunlop Sport Smart (predvideno ene 5500-6000 km)

Dunlop GP Racer E ..4000 km

..tako na kratko;)

Pa ne nažigam po ravninah, nežno speljujem.. ovinki ... pa kukr upam :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opa, to pa sploh ni res kar si napisal. Zvozil sem ze 3 komplete K3 Interact in drzijo vec kot odlicno tudi na hladni podlagi, na mokrem pa se tudi da cisto normalno peljati. Pa nisem ravno nezen z motorjem, mi zadnja nikoli ni zdrzala vec kot cca. 3500 km. M5 sicer nisem vozil, ampak ne verjamem, da drzi bolje od K3..

saj tudi jaz nisem vozil M5, sploh nisem primerjal, zgolj podajal mnenje glede oprijema za K3, zdrse sem doživel samo s hladno ali pa na vlažni podlagi (na cesti doživiš takšne pogoje večkrat kot pa na pisti), gumo uporabljam, ker je boljša od mene in jo imam izključno za RTDje (sedaj z grelci)

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nataknil Conti Sport Attack 2 ravnokar... Pa da vidimo če bo in kako bo... :) Od servisa do doma je šlo, samo premalo za kakšen večji vtis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še eno vprašanje. Se mi zdi da ,ko ugasnjen motor porivam (v garažo), gre nekoliko težje kot je šlo prej. Kot d se nekaj ''drajsa'' pri sprednjem kolesu. Vzrok?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!