biker77 Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 Pa še eno vprašanje. Se mi zdi da ,ko ugasnjen motor porivam (v garažo), gre nekoliko težje kot je šlo prej. Kot d se nekaj ''drajsa'' pri sprednjem kolesu. Vzrok? si zihr da to kar slišiš niso pakne ki malo držijo disk? al prov po strehci drsa?
erciona Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 So pomojem kr pakne ja, sem še enkrat preveril. Samo mi je bilo malo čudno, ker sem moral bolj porivati kot prej.
biHONDA Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 A slovenija res ne premore junaka, ki je že preizkusil nove Bridgestone hypersport S 20 na svojem motorju? Čakam na informacije, upam da kdo že vozi te gume, testi naj bi bili naj naj, ampak kako se obnese v vsakdanji rabi bi blo lepo slišat!
Zivnorc Objavljeno Junij 7, 2012 Opozori Objavljeno Junij 7, 2012 .. pa bodi ti ta junak.. halls, gsxf750, Frips in 3 others 6
matej22 Objavljeno Junij 7, 2012 Opozori Objavljeno Junij 7, 2012 Danes sem povozil šrauf, ki je sedaj ostal v zadnji gumi. Zanima me če se to da rešit z inekcijo ali pride v poštev samo nova guma. Večina pravi da raje kar novo..
m@dness Objavljeno Junij 7, 2012 Opozori Objavljeno Junij 7, 2012 je že bilo kar nekaj debat o tem.. jaz bi rekel tak.. odvisno kakša je še guma.. če je mesa pol ali več bi jo dal popravit ampak ne z injekcijo ampak zvulkanizirat s smrekico.. če pa je mesa samo še kaka tretjina pa bi kupil novo Zivnorc 1
matej22 Objavljeno Junij 7, 2012 Opozori Objavljeno Junij 7, 2012 Glih nekje na polovici je še. Bom raje kar kupil novo. Da ne bo kakšnih nepotrebnih neprijetnosti.. Zivnorc 1
Zivnorc Objavljeno Junij 8, 2012 Opozori Objavljeno Junij 8, 2012 Danes sem povozil šrauf, ki je sedaj ostal v zadnji gumi. .. ... PA SMO REKLI, DA JE TREBA PAZIT, ČE SE JE PRED TABO PELJAL KDO Z DUCATIJEM!!! m@dness, Kor13, gandi in 3 others 6
Dejanx Objavljeno Junij 8, 2012 Opozori Objavljeno Junij 8, 2012 Dober dan! Jutri grem na menjavo sprednje gume Gp racer d211 in sem v dilemi katero trdoto naj vzamem za večinoma po cesti. Zanima me kako bi se obnesla Hard proti Medium katero vozim zdaj. kje bi bile razlike med tema dvema?kaj bi vi vzeli?
matej22 Objavljeno Junij 8, 2012 Opozori Objavljeno Junij 8, 2012 Imam obe medium, trdih še nisem probal. Gume so res špica, držijo k cuck ježa. Pr men se obrablajo enakomernu, res da ga kar pulm. Č trda vsaj polovico tuk drži pol se jo splača uzet. Z zadno sm do zdej naredu točnu 2000km pa je nekje na polovici, marde mau mn. res je da je mau kilometru sam te pa nikul strah da bi spustila. Men tu več šteje k vse. Č nisi nek norc pol pomoje dej zadej trdo, spredej pa medium.
matej22 Objavljeno Junij 8, 2012 Opozori Objavljeno Junij 8, 2012 ... PA SMO REKLI, DA JE TREBA PAZIT, ČE SE JE PRED TABO PELJAL KDO Z DUCATIJEM!!! Mislm da me zaenkrat po cesti še noben z ducatijom ni prehitu. vbistvu mi gužvo ponavad delajo. Sam majo pa ducatija. Jest pa gixerja za 4 jurje.
bagio Objavljeno Junij 8, 2012 Opozori Objavljeno Junij 8, 2012 Če bi kdo imel diablo supercorso 200/55 17 imam za prodat,gume so vožene 15 krogov na pisti in so skoraj nove cena pa odlična
Dejanx Objavljeno Junij 8, 2012 Opozori Objavljeno Junij 8, 2012 Imam obe medium, trdih še nisem probal. Gume so res špica, držijo k cuck ježa. Pr men se obrablajo enakomernu, res da ga kar pulm. Č trda vsaj polovico tuk drži pol se jo splača uzet. Z zadno sm do zdej naredu točnu 2000km pa je nekje na polovici, marde mau mn. res je da je mau kilometru sam te pa nikul strah da bi spustila. Men tu več šteje k vse. Č nisi nek norc pol pomoje dej zadej trdo, spredej pa medium. zdaj vozim obe medium in imam zadnjo tud jaz na polovici po okoli 2000km prednja medium mi je zdrzala 7000km. predvsem me zanima trda verzija zato ker naj bi imela nizjo delovno temperaturo kot mehkejša verzija kar se mi zdi bol smiselno uporabljat za po cesti. ne vem mogoče se motim.bom še vprašal jutri majstra širnika kako se kaj odločajo in zakaj. gume pa so itak bomba:D jaz sem tudi zelo zadovoljen samo pri mrzlem vremenu tam okoli 10-15 stopinj mi niso bile preveč sigurne. zdaj pa ko sekund kleber:D
matej22 Objavljeno Junij 8, 2012 Opozori Objavljeno Junij 8, 2012 Jest tut pr širniku kupujem gume. Zdej bom dau pa zadnjo gumo pirelli supercorsa sp, ker sm zadnjič šrauf povozu in morem menjat. Rad bi probou vse gume pa da vidm kera je top. Zaenkrat definitivno gp racer medium, daleč pred bridestone. Nism pa še vozu te njihove tanove 020 al kok je oznaka. Do naslednga šraufa bo zdej pirelli gor.
Zivnorc Objavljeno Junij 9, 2012 Opozori Objavljeno Junij 9, 2012 Do naslednga šraufa bo zdej pirelli gor. ... jebenti Ducatije... ... lej, fantje večino dajejo gor zadaj Endurance. Drži kot sekundenlkeber....enako kot Medium... ne vem kaj se tolko obremenjujete s trdotami. Za na cesto je E zadaj več kot dovolj, sprednjo pa daš M, ker jo itak skoraj nič ne znuca....... trdote zbiraš za na pisto, kjer loviš desetinke in stotinke pri vožnji na nož na robu zmogljivosti pnevmatike. Na cesti pa tega ni..oz... ne bi smelo biti. Če boš skuril na cesti GP Racer.. bilo katere trdote, se posvetuj pri zdravniku na Studencu ..ali pa pojdi na razgovor kateri tovarniški ekipi Moto GP.... halls 1
Dejanx Objavljeno Junij 9, 2012 Opozori Objavljeno Junij 9, 2012 ... jebenti Ducatije... ... lej, fantje večino dajejo gor zadaj Endurance. Drži kot sekundenlkeber....enako kot Medium... ne vem kaj se tolko obremenjujete s trdotami. Za na cesto je E zadaj več kot dovolj, sprednjo pa daš M, ker jo itak skoraj nič ne znuca....... trdote zbiraš za na pisto, kjer loviš desetinke in stotinke pri vožnji na nož na robu zmogljivosti pnevmatike. Na cesti pa tega ni..oz... ne bi smelo biti. Če boš skuril na cesti GP Racer.. bilo katere trdote, se posvetuj pri zdravniku na Studencu ..ali pa pojdi na razgovor kateri tovarniški ekipi Moto GP.... saj se ne gre za to da bi jo skuril daleč od tega pač sem mislil da so kakšne bistvene razlike med trdotami in bi za cesto prišlo v poštev kaj druga kot to kar vozim zdaj. bom kar ostal na M. LP
gandi Objavljeno Junij 9, 2012 Opozori Objavljeno Junij 9, 2012 Mislm da me zaenkrat po cesti še noben z ducatijom ni prehitu. vbistvu mi gužvo ponavad delajo. Sam majo pa ducatija. Jest pa gixerja za 4 jurje. Gixerja za štiri jutre pa nabildan EGO... Moja RoadSmart II je šla dons v reciklažo, kilometrina je bla super, kot so rekli ob nakupu, 9K km. V toplih razmerah se guma pelje zelo lepo in drži, v hladnejših pogojih in dežju pa jo je znalo odnesti in ni lih dajala vtisa zanesljivosti. To so samo moji občutki in opažanja. Zdej mam gor Conti SportAttack II in komi čakam, da jo sprobam... :grrr Zivnorc, Cartman in malakai 3
matej22 Objavljeno Junij 9, 2012 Opozori Objavljeno Junij 9, 2012 (popravljeno) EGO je čist v mejah normale. Sam jest si ne morem prvošt mopeda za 15 ali več jurju. Probam pa kar mam čim bl izkoristit. Kar ne drži za mnoge nakeširance k majo motorje sam da jih pač majo in so kul k se z dragimi motorji k so višek sodobne tehnologije furajo iz lokala do lokala. Popravljeno Junij 9, 2012. Popravil matej22
Spasky Objavljeno Junij 9, 2012 Opozori Objavljeno Junij 9, 2012 EGO je čist v mejah normale. Sam jest si ne morem prvošt mopeda za 15 ali več jurju. Probam pa kar mam čim bl izkoristit. Kar ne drži za mnoge nakeširance k majo motorje sam da jih pač majo in so kul k se z dragimi motorji k so višek sodobne tehnologije furajo iz lokala do lokala. In to predvsem velja za lastnike Ducatijev, kaj? Sem pa tudi sam nataknil nove gume - diablo rosso 2 (na žalost ob menjavi Širnik ni imel zaloge, tako da sem jih naročil v tujini), naslednjič pa mogoče le probam edino alternativo Conti race attack. halls 1
Dejanx Objavljeno Junij 9, 2012 Opozori Objavljeno Junij 9, 2012 Gixerja za štiri jutre pa nabildan EGO... Moja RoadSmart II je šla dons v reciklažo, kilometrina je bla super, kot so rekli ob nakupu, 9K km. V toplih razmerah se guma pelje zelo lepo in drži, v hladnejših pogojih in dežju pa jo je znalo odnesti in ni lih dajala vtisa zanesljivosti. To so samo moji občutki in opažanja. Zdej mam gor Conti SportAttack II in komi čakam, da jo sprobam... :grrr po mojem boš z continentalkami bolj zadovoljen. prejšni teden sem dal namontirati te gume na motor od punce in se pelje dosti boljše dobenih nepredvidljivih zdrsov in bolši občutek za moje pojme ob isti vožnji seveda. kilometrino pa bomo še vidli. pa še cena je boljša od dunlopa. Zivnorc in halls 2
halls Objavljeno Junij 10, 2012 Opozori Objavljeno Junij 10, 2012 po mojem boš z continentalkami bolj zadovoljen. prejšni teden sem dal namontirati te gume na motor od punce in se pelje dosti boljše dobenih nepredvidljivih zdrsov in bolši občutek za moje pojme ob isti vožnji seveda. kilometrino pa bomo še vidli. pa še cena je boljša od dunlopa. So Conti Sport Attack2 primerljive z Dunlop Road Smart,al bol z Sport Smart? Zanima me zaradi tega,ker me čaka menjava. Zdej mam Sport Smart,ampak o te Contijih berem samo lepe stvari.... Tko da.... Hvala za odgovor!!!!
Jure Objavljeno Junij 10, 2012 Opozori Objavljeno Junij 10, 2012 So Conti Sport Attack2 primerljive z Dunlop Road Smart,al bol z Sport Smart? Zanima me zaradi tega,ker me čaka menjava. Zdej mam Sport Smart,ampak o te Contijih berem samo lepe stvari.... Tko da.... Hvala za odgovor!!!! Sport Attack 2 so segment SportSmarta, Road Attack 2 so pa segment RoadSmarta. halls, Zivnorc in TOMCAT 3
halls Objavljeno Junij 10, 2012 Opozori Objavljeno Junij 10, 2012 Sport Attack 2 so segment SportSmarta, Road Attack 2 so pa segment RoadSmarta. Hvala Jure!!! Se mi je zdelo,da bo nekaj podobnega!
BelaStrela Objavljeno Junij 11, 2012 Opozori Objavljeno Junij 11, 2012 Bom še tukaj vprašala, fantje... samo ne me napast prosim. Na R1200R imam Metzeler Z8. Imajo 5000 km, od tega sem 4000 naredila jaz. Videt so enakomerno obrabljene, a še dobre. DOT 1211. Nisem zadovoljna, ker dostikrat spustijo: pri pretikanju navzdol kljub medgasu, pri pospeševanju iz ovinka me "navija", kot bi rekel Gaber. Po dežju je drek. Tlak je pravi, zadaj še celo 0,1 bar nižji kot je po manualu. Redno pregledujem. Hitrostni razred W - zame čist preveč, ampak v tej dimenziji (zadaj 180 70 17) se drugega menda ne dobi. Eno "navijanje" mi uniči furo, ker potem po serpentinah cjazim, pa takoooo rada jih imam. Fantje pametni pravjo, da je problem moj način vožnje: menda grem po ravnini prepočasi (do 100), da se guma ne ogreje, v kljuko pridem s hladno gumo in moped divje rita. Svoje doda še kardan in zelo direkten gas in solze so v očeh. Padla še nisem. Mislim, sm že, ampak ne s tem motorjem. Ne bi več. Sicer sem ga "žgala" (kokr lahko bavarca, ki je še slečen povrhu, žgeš) tam od 140 do 170. Gume so nabrale okol 40 stopinj, tako "na roko". Premalo se mi zdi... menda je delovna velik večja??? Js se po ravnini nočem in ne morem hitrej peljat, tega mi ne bo nihče diktiral. Kaj je za nrdit? Razmišljala sem o supersport gumi, ki je v štartu mehkejša in, ki bi imela profil, dober za odvodnjavanje... včasih se peljem tudi po dežju. A kaj takega obstaja? Načeloma mi je vseeno, koliko km naredi, samo da bo držala. Hvala in se opravičujem za klobase... BS
suzuki Objavljeno Junij 11, 2012 Opozori Objavljeno Junij 11, 2012 (popravljeno) Hola, zayebana situacija... če res niti navadne (sport-touring) gume ne moreš segret, boš supersport še toliko težje - te začnejo limat šele pri še višji temperaturi kot sport-touring!! najbrž vidiš kje je tle zayeb... hladna guma pa vsaka drsi hja, delo te čaka... daleč od tega da ti hočem kej diktirat, ampak fizike žal ne zanima kaj ti hočeš, nočeš ali ne moreš... IMHO boš morala zamenjat stil vožnje (kot so ti že svetovali fantje pametni), morda pa tudi moped za bolj prijaznega, da ne bo več solz v očeh... dejstvo je, da brez segretih gum ne bo veselja v ovinkih PS mam IR merilec temperature, ti ga lahko posodim za kak teden, da na furci prečekiraš temperaturo gum Popravljeno Junij 11, 2012. Popravil suzuki
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se