Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

BelaStrela

Mislim,da bi ti lahko maus kaj vec povedal o continentalkah sportattack 2. Ce se ne motim jih ima gor in lahko poroca o ogrevanju in stabilnosti gum na cesti. Jest sem bil s starejsim modelom zadovoljen, bolj kot z sportsmart 2, ki jih imam sedaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Belastrela zate so gume segmenta hypersport: BT016pro, sportsmart, diablo ross II, sportattack, pilotpower... :) razlike mednjimi so minimalne vsak bo pa za svojo naviju :P in druge kritiziral.

Popravljeno . Popravil MiDge
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še tukaj vprašala, fantje... samo ne me napast prosim.

Na R1200R imam Metzeler Z8. Imajo 5000 km, od tega sem 4000 naredila jaz. Videt so enakomerno obrabljene, a še dobre. DOT 1211. Nisem zadovoljna, ker dostikrat spustijo: pri pretikanju navzdol kljub medgasu, pri pospeševanju iz ovinka me "navija", kot bi rekel Gaber. Po dežju je drek. Tlak je pravi, zadaj še celo 0,1 bar nižji kot je po manualu. Redno pregledujem. Hitrostni razred W - zame čist preveč, ampak v tej dimenziji (zadaj 180 70 17) se drugega menda ne dobi. Eno "navijanje" mi uniči furo, ker potem po serpentinah cjazim, pa takoooo rada jih imam. Fantje pametni pravjo, da je problem moj način vožnje: menda grem po ravnini prepočasi (do 100), da se guma ne ogreje, v kljuko pridem s hladno gumo in moped divje rita. Svoje doda še kardan in zelo direkten gas in solze so v očeh. Padla še nisem. Mislim, sm že, ampak ne s tem motorjem. Ne bi več. Sicer sem ga "žgala" (kokr lahko bavarca, ki je še slečen povrhu, žgeš) tam od 140 do 170. Gume so nabrale okol 40 stopinj, tako "na roko". Premalo se mi zdi... menda je delovna velik večja???

Js se po ravnini nočem in ne morem hitrej peljat, tega mi ne bo nihče diktiral.

Kaj je za nrdit? Razmišljala sem o supersport gumi, ki je v štartu mehkejša in, ki bi imela profil, dober za odvodnjavanje... včasih se peljem tudi po dežju. A kaj takega obstaja? Načeloma mi je vseeno, koliko km naredi, samo da bo držala.

Hvala in se opravičujem za klobase...

BS

Najprej bi rekel to... Vsaka guma za po cesti, ki ne drži, brez da grobo kršiš omejitve, je za moje pojme totalno in neuporabno sranje.

Največja neumnost bi bila to, da bi nekdo namenoma vozil hitreje in kršil omejitve z namenom, da bo imel ogrete gume :) Tako, da jaz tistega razloga, da si poravnini prepočasna in da gume zato ne držijo, ne kupim...

Zdej kar se tiče delovne temperature... Track day gume imajo delavno temperaturo cca 70 stopinj in več..Tudi tja do 120+ na momente v določenih zavojih, ampak recimo da pri 70 že oreng limajo. 40 stopinj mora bit za sport touring gumo čez glavo dovolj. Oziroma sport touring guma mora držat tudi pri nižji temperaturi, čene je za moje pojme za v kontejner, ker z njo nekaj ni ok, ali pa je pač sranje od gume.

Supersport gume načeloma delajo pri višji temperaturi, nekje v rangu med sport touring in track day gumami, ampak če imaš dobre supersport gume, ti morajo nudit zadovoljiv grip tudi če se pelješ bolj počasi. Ne mogoče ravno za po komolcu v prvi ovinek, po tem ko si nekaj časa "kruzala" ampak držat pa mora!

Ne vem kako korajžna si čez ovinke, ampak jaz bi na tvojem mestu te Z8 vrgel stran in si kupil kakšne Dunlop Roadsmart 2, če si vseeno bolj umirjene sorte, ali pa kakšne Dunlop Sportsmart ali Conti Sport Attack 2, če si bolj korajžne sorte v ovinkih. Oboje gume morajo po tem ko se pelješ lep čas po omejitvah do 100 in prideš npr. do Planinskih rid, po tem ko si se čez celo vas Planina (ki je zelo dolga) peljala 50, že na prvem ovinku brez problema držat do kolena! Meni so vedno, pa se velikokrat do tja pripeljem zelo turistično :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni tudi St guma prej zavrti kot SS guma. V glavnem je problem konjenica in pospeševanje iz ovinka. St guma ma drugačno obliko, manj roba in je že zato verjetno bolj zdrsljiva, poleg tega pa je trša. Torej vse debate o ogrevanju oz nesegrevanju gum so po mojem bolj larifari. Vsaka guma se segreje, pa četudi voziš po omejitvah. (drugače ni vredna nič)Tudi za tiste, ki se imamo za neprevelike dirkače :D. Pa še moja iskušnja SS guma konkretno Sportsmart drži pozimi oziroma pri nižjih temperaturah dovolj dobro, da lahko počneš marsikaj in mi daje veliko boljši občutek kot ST (vsaj meni) Edini problem je obraba.

p.s. Vidim da me je pravkar prehitel Jure in se z njim strinjam :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vozim iste gume, letos prva montaža, zaenkrat naredil samo 2500 km, vendar mi niso še nikoli spustile, je pa res da imam manjšo konjenico kot ti. Kar se segrevanja tiče se strinjam z ostalimi da to ne sme biti problem. Saj tudi jaz, vsaj glede na otip ne segrejem gum veliko čez 40 stopinj, pa je občutek pri vožnji super :)

Mene bolj zanima kakšen tlak imaš v gumah, oziroma koliko ti piše v manualu. Kajti meni recimo piše da bi moral imeti sprednjo gumo napolnjeno na 2.2 bara, medtem ko pa na strani od metzelerja piše da na 2.5, česar se tudi držim. Kajti pri tovarniško predpisanem tlako se gume ne obnašajo lepo, medtem ko pa pri laku priporočenem s strani proizvajalca pnevmatik pa delajo neprimerljivo bolše.

Popravljeno . Popravil aleksandergabriel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okej, fantje. Kot vidim, ste naredili dve skupinci.

Eni ste za SS, ker da naj bi bila mehkejša in naj bi mela mehkejši bok? Meni tole ne da miru: če bi se meni SS guma pravilno ogrevala, to pomeni, da bi se enemu malo bolj gajstnemu pregrevala. Ne kupim?! Vulkanizer mi je rekel, da bom SS težje ogrela, če že ST ne morem.

Drugi za ST, ker naj bi se prej ogrela kakor SS, ker je za tako vožnjo namenjena. Tista zgodba o Metzelerju in trši karkasi... kako je s tem? Sem mislila, da ima Z8 tudi po sredini tršo maso (ali karkaso???) in na boku mehkejšo? Kaj je štos karkase in kaj gumene zmesi? Zakaj je torej almighty BMW dal Z8 za prvo vgradnjo, če pa guma ni okej?

Se pravi predlagate BT 023 ali RoadSmart 2?

Aja, manual od motorja predpisuje spredaj 2.2 bar, zadaj 2,5 bar. Js imam 2.2 in 2.4.

Popravljeno . Popravil BelaStrela
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej, ne se ti preveč sekirat glede ogrevanja gume. Kupi gume glede na to kako se voziš po ovinkih.

Če si defenzivna voznica, potem je brezveze da kupuješ SS gume, ker jih kot prvo ne rabiš in kot drugo, ker jih ne boš izkoriščala, ker tudi po serpentinah ne bodo nikoli prišle na temperaturo. V tem primeru ostani na ST gumah, lahko probaš omenjene RoadSmart 2 in je. Tudi za vožnjo po dežju, katero prej omenjaš, so načeloma bolj primerne ST gume kot neke hude športne gume..

Če pa se po ovinkih rada bolj agresivno pelješ, torej motor fajn nagibaš, fajn odpiraš gas iz ovinkov, itd, pa si počasna samo po ravninah, potem pa pač kupi SS gume, ker bodo za to vožnjo bolj primerne. Ne se sekirat, če ga ne boš prej žgala 200 preden prideš do serpentin. Lahko se čisto normalno pelješ in dobra SS guma, kar npr kakšna Conti Sport Attack je, bo držala dovolj tudi če ni ogreta na optimalno temperaturo. Ko boš pa naredila par zavojev bo začelo pa še toliko bolj limat.

Jaz s Conti Sport Attack ali celo z Dunlop GP Racer (SS rang oziroma track day rang) ne bi imel nobenega straha nagnit do kolena tudi če bi se iz Cerknice do prvega ovinka planinskih rid pripeljal 50 km/h. Ne bi ravno iz prvega zavoja potem odprl gas kot da sm na GP dirki, pač počakaš par ovinkov, da se še malo bolj ogreje, ampak držat pa MORA!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidm, d bom mogla kšn filmček prlimat, da boste vidl kko se peljem... najrajši mam prelaze in takšna jajca. :blush: Nagnem skor do tace (fali kšn centimeter do dva). Pussy štrajfna je par mm (Metzelerjev slonček je brez glave, revež).

Je pa res, da pri tem ne grem zelo hitro ... na Planini v ovinku pr skretih kšnih 50 (nimam časa gledat na cagr :kva1: )... Rada dinamično preložim... ampak dostikrat mi ritne tudi ko sem pokonci in šaltam navzdol... recimo pred ovinkom.

Roadsmart 2 praviš torej... može :grim

Mi lahko razložiš prosim sestavo te gume na linku: http://www.metzelermoto.com/web/products/newproducts/roadtecz8/technology/default.page

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidm, d bom mogla kšn filmček prlimat, da boste vidl kko se peljem... najrajši mam prelaze in takšna jajca. :blush: Nagnem skor do tace (fali kšn centimeter do dva). Pussy štrajfna je par mm (Metzelerjev slonček je brez glave, revež).

Je pa res, da pri tem ne grem zelo hitro ... na Planini v ovinku pr skretih kšnih 50 (nimam časa gledat na cagr :kva1: )... Rada dinamično preložim... ampak dostikrat mi ritne tudi ko sem pokonci in šaltam navzdol... recimo pred ovinkom.

Roadsmart 2 praviš torej... može :grim

Mi lahko razložiš prosim sestavo te gume na linku: http://www.metzelerm...gy/default.page

Sodeč po tem opistu ne rabiš SS gum.. Če bi rabila SS gume, bi vlekla tace po tleh in verjetno že davno nazaj odstranila distančnike pri tacah, ker bi te preveč motilo, da vse pluži :) Poskusi RoadSmart 2 :)

Metzelerk ne poznam, nikoli vozil, ter se nikoli ne tako ne drugače zanimal za njih.. Ampak kolikor sem preletel link ima omenjena guma 2 glavni značilnosti.

Prva je ta, da je večkomponentna, torej trša zmes gume za boljšo kilometrino in stabilnost po sredini in mehkejša zmes za boljši grip ob robovih.

Druga je pa ta, da je to kombinirano tudi z različno togostjo karkase. Mehkejša karkasa za boljši grip ob robovih in trša za boljšo kilometrino in stabilnost po sredini.

Nasprotno temu pa je karkasa v primerjavi s prejšnjo različico pnevmatike po sredini mehkejša, kar naj bi zagotovilo hitrejše ogrevanje in večjo stično površino ob robovih pa trša (spet v razmerju glede na prejšnjo različico) zato, da so zagotovili stabilnost. Ampak overall je karkasa še vedno trša po sredini kakor ob robovih.

Tolk sem razbral nahitro iz tega linka, lahko se pa tudi motim :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidm, d bom mogla kšn filmček prlimat, da boste vidl kko se peljem... najrajši mam prelaze in takšna jajca. :blush: Nagnem skor do tace (fali kšn centimeter do dva). Pussy štrajfna je par mm (Metzelerjev slonček je brez glave, revež).

Je pa res, da pri tem ne grem zelo hitro ... na Planini v ovinku pr skretih kšnih 50 (nimam časa gledat na cagr :kva1: )... Rada dinamično preložim... ampak dostikrat mi ritne tudi ko sem pokonci in šaltam navzdol... recimo pred ovinkom.

Roadsmart 2 praviš torej... može :grim

Mi lahko razložiš prosim sestavo te gume na linku: http://www.metzelerm...gy/default.page

Mogoče pa niso gume krive za ritanje ampak pretikanje...blipneš? Daš predgas..izenačiš obrate? Ker če ti motor pade na minimum+tega ima kardan rado zatrokira.

Glede na to, da rada nagibaš bi bil sportsmart boljši, se lepše pelje čez ovinke, pa tudi z roadsmart2 ne fališ nič.

Link od medzelerja pravi da je guma sestavljena iz razlišnih trdot zmesi..po sredi je trda, za kilometrino, na robovih pa mehkejša in dobro odvaja vodo. To je na kratko, več bodo strokovnjaki verjetno napisali. Mislim pa da ta guma ne bi smela drseti...v glavnem jo uporabniki hvalijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar tako tud ST, kot je Z8, ne bi smela kar zlahka popuščat (drset)

ob normalno aktivnem desnem zapestju in gležnju.

Zvozil nekaj kompletov touring gum (Michelin Pilot Activ, Avon Roadrider, Avon Storm (1x zadnjo)),

pa ni nikoli drselo kar tko, zlahka. Tudi ne po dežju.

Kobilca je bla GSXF 750 s 103 konji in 225 kg.

Nekaj malega vožnje v principu podobnim konjičem tvojemu sem imel možnost probat,

ampak samo malo tako, da o kaki bolj živahni vožnji skozi ovinke ne morem sodit.

Me je motilo posedanje konjička ob prestavljanju dol in gor (kardan).

Dodatna agresija na gumo, ki je v zavojih ne zaželjena, vsaj meni.

Pač lastnost dvo valjnika z velikim navorom in kardanom.

Glede gum, ki sem jih zvozil:

Vozil sem brez scen, pa ne turistično, z njimi tud na stezah (Grobnik, Marof in Raceland)

dokler ni k hiši prišla R1 in z njo SS gume in kasneje tud track day.

Mi je pa na primer zdrsnila SS guma (Qualifier RR konkretno zadnja) na Ridah,

ko se je zvečer ohladilo in po pavzi, ko se je tud guma ohladila.

Padca ni bilo, le ca 20cm zdrs. Pa je bila vožnja zelo blizu predpisom in ne kakšno priganjanje.

(mimo grede: za Q RR so v testih zapisali oceno 1 od 5 za oprijem hladne gume).

Drugače se z njo prav rad vozim, a jih ni več za dobit.

Več info o Z8 bi pričakoval od ostalih BMW-jašev, ki jih je precej videt na cestah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za začetek, ti bi jaz predlagal, da začneš nižat tlak, to je zastonj in rezultati bodo opazni takoj!

Znižaj tlak (za 0,1bar), pojdi en krog, preveri ogrevanje (pregrevanje) gume. Pa ne rabi it takoj zalagat ovinkov.

Ko bo tlak prenizek, bo motor postal gumijast in boš takoj opazila, da ni v redu.

Če ti na koncu ne bo v redu lahko začneš razmišljat o novih pnevmatikah.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah dajte ga no srat, kakšne SS gume.

Gume ranga Z8 so narjene tako da že ob povsem normalni vožnji nudijo optimalen oprijem za njihov rang vožnje in ne potrebujejo ogrevanja in kakšnega spceialnega pripogibanja po cesti, da bodo držale.

Zdej, ali si dobila gume z napako in drsijo, ali pa nekaj delaš narobe. Lahko povsem razštelano vzmetnje v kombinaciji z grobo roko, če praviš da rita.

Jaz imam GP Racer 211, pa če se s pumpe iz Postojne odpeljem po predpisih, takoj izven pospešim na 90-100, na levem ovinku okoli zelene hiše že drži do kolena. Ne globoko, ampak do kolena.

Tako da to, da gum ne segreješ ker voziš 100 po ravnici so bučke. Ker jaz vedno vozim 100 po ravnicah. Prvič zato, ker mi je škoda gume po sredini in drugič zato, ker zanimivo itak rata šele pri 200+...vmes je pa uničevanje gum in izzivanje policajev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Al imaš zjebane gume ali pa zjeban motor... Prelistaj malo nazaj in boš našla letošnji motorradov test gum. Z8 ima v ST rangu najboljšo skupno oceno! Torej je na prvem mestu pred vso ostalo konkurenco! Z cca 13000 prevoženimi imam na podobno "(ne)brutalnem" motorju prvi komplet Z8, pumpam na 2,5 in 2,8 in guma je glede na moje prejšnje izkušnje fenomenalna in popolnoma enakomerno obrabljena... Čez kakšnih 500 km grem po drug enak komplet!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ji ne uspe ogret gum z navadno vožnjo, ne vem kaj ima to veze s šoferjem?

Vsi vemo koliko drži hladna guma, pol fige nič. In kaj se zgodi ko daš po gasu, spodnese... če obvladaš motor je to še zabavno, drugače niti najmanj...

Za moj motor za polno obremenitev je predpisan tlak v navodilih 2,4 spredaj in 2,4 zadaj (za solo vožnjo pa 2,2 in 2,2). Gumarji priporočajo 2,5 spredaj in 2,9 zadaj.

Ko sem na začetku filal s priporočenim tlakom od gumarjev, so bile gume hladne kot špricar. Še posebej prednja, zadnja se je zaradi ostrega pospeševanja še nekako ogrela. In nikoli nisem imel nekega dobrega občutka, razen, ko je bilo zunaj 30+ °C.

Zdaj imam 2,2 spredaj in 2,4 zadaj in gumi sta sedaj topli in tudi držita.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah dajte ga no srat, kakšne SS gume.

Gume ranga Z8 so narjene tako da že ob povsem normalni vožnji nudijo optimalen oprijem za njihov rang vožnje in ne potrebujejo ogrevanja in kakšnega spceialnega pripogibanja po cesti, da bodo držale.

Zdej, ali si dobila gume z napako in drsijo, ali pa nekaj delaš narobe. Lahko povsem razštelano vzmetnje v kombinaciji z grobo roko, če praviš da rita.

Jaz imam GP Racer 211, pa če se s pumpe iz Postojne odpeljem po predpisih, takoj izven pospešim na 90-100, na levem ovinku okoli zelene hiše že drži do kolena. Ne globoko, ampak do kolena.

Tako da to, da gum ne segreješ ker voziš 100 po ravnici so bučke. Ker jaz vedno vozim 100 po ravnicah. Prvič zato, ker mi je škoda gume po sredini in drugič zato, ker zanimivo itak rata šele pri 200+...vmes je pa uničevanje gum in izzivanje policajev.

Bom pojasnil zakaj SS gume ranga sportsmart ali bridgestone Bt016. V bistvu so to Hypesport gume namenjene (po proizvajalcu) neked in tudi nekaterim ST motorjem s 1000ccm in od cca100 konjičev naprej. Jaz sem zvozil kar nekaj kompletov in sem se zaradi sile (beri dosežene kilometrine, ker pač potujem včasih tudi po ac ) moral preorientirati na ST gume ranga roadsmart. Pa vendar je občutek na hypersport gumi veliko boljši, predvsem v zavojih. Razlike v ogrevanju ni nobene (ali je zanemarljiva), tudi pozimi ne. Ene in druge držijo dovolj dobro tudi hladne. Poznam pa tudi kar nekaj ljudi, ki se veliko bolje počutijo na hypersport gumi, pa čeprav imajo motorje s približno 80km .
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

debata o gumah je neproduktivna, ženska ima pravo gumo na pravem motorju (Z8 dela tudi pod nulo),

ker pa je BMW kardanar, je treba malo prilagoditi stil vožnje, nič drugega ni,

pri šaltanju navzdol ritne ko zagrabi kardan in skupaj zloži motocikel, pri pospeševanju pa spet, ker se celoten motor dvigne.

Kardan je treba odpeljat skozi cel ovinek s konstantnim gasom (digitalno pospeševanje in zaviranje tipa 0 in 1 pri tem motorju odpade). Dober nasvet boš dobila od izkušenega in hitrega voznika BMWja ali Guzzija.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tak kot sem napisal, konstantno peljat skozi celoten ovinek v pravi prestavi. Se mi zdi, da bi lahko ride prevozila v 3 prestavi z lahkoto.

Voznja, pri kateri ne uporabljas bremz, je prava voznja z obcutkom in kontrolo nad motorjem. Pase kdaj potrenirat tudi ta del.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali ima kdo kakšno idejo za gume dimenzij 100/90 R18 in 130/80 R17 za triumph bonneville t100? imam sicer naročene avon-ke road rider pa ne vem če jih bom dočakal ... metzeler lasertec za spredaj in Z2 za zadaj izključeni ker sta preizkušeno neuporabni ..po možnosti naj bodo čiste touring gume tudi za malce hladnejše vreme in vožnjo v dvoje .... pa itak : ja sem divjak :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebujem malo pomoči pri izbiri gum za 250ccm ninjo, dimenzije gum so 110/70/17 in zadaj 130/70/17.

Zdaj sem imela Metzeler Lasertec.

Kupila sem jih v začetku lanske sezone, letnik 2010. Guma se je lansko sezono segrela po 10km vožnje bolj kot se letos, ko naredim 70km, postala je trda....

Iskala sem katere gume pridejo v poštev za moj motor: Michelin Pilot Active, Avon am26 Roadrider, Bridgestone bt45, Dunlop Arrowmax.

Metzeler Lasertec ne dam več gor. Mi priporočate katere od zgoraj naštetih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno, da si dobila stare gume že od dilerja-poglej DOT.

Jst mam Metzeler Lasertec (sicer mejčkeno drugačnih dimenzij) na moji Kwaki, pa se dokaj hitro segrejejo, držijo pa kot pes ježa-pa ma motor 270kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno, da si dobila stare gume že od dilerja-poglej DOT.

Jst mam Metzeler Lasertec (sicer mejčkeno drugačnih dimenzij) na moji Kwaki, pa se dokaj hitro segrejejo, držijo pa kot pes ježa-pa ma motor 270kg.

mogoče je catch v teži motorja ... jaz sem bil z avon roadrider na suzukiju zadovoljen - nikoli me ni pustila na hladnem ne pri nizkih in ne pri visokih temperaturah in tudi po mokri cesti po ridah navzdol ko mi je motor cukal zaradi težav z elektriko mi niso delale težav - teža 153kg in pač samo 27 konjev ...

za bonija jih pa čakam že ohoho ker ene ni bilo na zalogi v avstriji in je "na poti" ... saj čisto razumem , da imajo dilerji skupno dobavo večje količine zaradi stroškov prevoza a vseeno....

lasertec in z2 pa sta mi okoli 115 na uro spustile na suhem , vročem in dobrem asfaltu - tista dva dolga ovinka pred senožečami ko se pelješ nazaj proti postojni... 2-3 kratni zdrs po nekih 20-30cm vstran na enem ovinku .. guma vroča kot pes pa dobrih 5mm še od roba ...

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno, da si dobila stare gume že od dilerja-poglej DOT.

Jst mam Metzeler Lasertec (sicer mejčkeno drugačnih dimenzij) na moji Kwaki, pa se dokaj hitro segrejejo, držijo pa kot pes ježa-pa ma motor 270kg.

Sem šla še enkrat pogledat DOT 2010, se pravi 20.teden 2010. Guma se je lansko sezono obnašala čisto drugače kot letos, zdaj je trda, ne segreje se...zato bom menjala, teh več nočem.

Zanima me katere priporočate Michelin Pilot Active, Bridgestone bt45 ali Dunlop Arrowmax? Vzela bom ene izmed teh, trenutno se najbolj nagibam k Dunlopu, pride pa prav vsak predlog.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebujem malo pomoči pri izbiri gum za 250ccm ninjo, dimenzije gum so 110/70/17 in zadaj 130/70/17.

Jst sem mel na ninji ko sem jo še mel gor spredaj dunlop qualifier 110/70/17 in zadaj dunlop D208 SM 140/70/17 (guma za supermoto motorje isti segiment kot qualifier, usaj naj bi bla). To pa s tem razlogom ker dobre gume dimenzije 130 nisem najdu oziroma so ble use bolj touring gume. Sm biu pa ful zadovoln z njimi in tud kilometrina je bla super cca 7-8k (zadnja) sprednja je bla pa še ok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!