Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

A je mogoče že kdo imel kdaj podoben problem: spredaj imam sportsmart in sedaj po cca 6000 km je precej neenakomerno obrabljena..prvič v špico (trikotnik), drugič pa je jajčasta..skače za cel mm in zaradi tega ima tudi neenakomerno obrabljen rob. (centriral sem ponovno in je malce bolje, vsaj ne trese, čakam pa šefa da poskusim uveljavljati reklamacijo)

Problem se mi je pa začel pojavljati sedaj ko mi je že tretjič zdrsnila in sicer pri manjšem nagibu. V trenutku me spodnese, ko se nagib poveča pa spet zagrabi. Kot bi bila po sredini narejena iz plastike :D vsaj take so bile včasih Barum gume.

Stil vožnje pa sploh samo turistički..če jo ful ugrejem in forsiram je ponavadi bolj odzivna in bolš drži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je mogoče že kdo imel kdaj podoben problem: spredaj imam sportsmart in sedaj po cca 6000 km je precej neenakomerno obrabljena..prvič v špico (trikotnik), drugič pa je jajčasta..skače za cel mm in zaradi tega ima tudi neenakomerno obrabljen rob. (centriral sem ponovno in je malce bolje, vsaj ne trese, čakam pa šefa da poskusim uveljavljati reklamacijo)

Problem se mi je pa začel pojavljati sedaj ko mi je že tretjič zdrsnila in sicer pri manjšem nagibu. V trenutku me spodnese, ko se nagib poveča pa spet zagrabi. Kot bi bila po sredini narejena iz plastike :D vsaj take so bile včasih Barum gume.

Stil vožnje pa sploh samo turistički..če jo ful ugrejem in forsiram je ponavadi bolj odzivna in bolš drži.

Glede na to, da si napisal, da je obrabljena v trikotnik, torej je na skrajnem robu še dobra, potem obrabljena, po obodu pa spet dobra mislim, da ti ne zdrsne, ampak da samo zaradi oblike obrabe, ful neenakomerno pade v ovinek, torej ko ga nagneš, se spredaj kar sesede v ovinek, to pa daje občutek kot da ti je zdrsnila, kar pa v bistvu ni. Nimaš kaj druga narediti, kot da jo menjaš, ker je žal hin. In zakaj misliš po 6000 km uveljavljati reklamacijo?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jajčasta...pomerjeno skače za 1 mm , sedaj kje je krivda se ne bom ubadal, mogoč jo je slabo pri namestitvi scentriral (šef je na dopustu, ma njegov pomočnik, ko sem mu jo pokazal pravi da jo bi reklamiral)...skakala je že kr neki časa, sam v začetku ne toliko, pa tut sam veš kok je...namestil sem jo pred daljšo vožnjo, prevozil 2500km..potem si misliš ah sj se bo udelala..nakar te začne jeziti in potem sem jo pomeril in videl kaj je na nji..zaradi te oblike je pa tudi po obodu (če greš z roko preko nje) neenakomerno obrabljena, nekje ma na robu več profila, nekje pa manj. Tist da je obrabljena v trikotnik (če gledamo prerez) ni tak problem, sem jo že pobrusil in je manj robca, ki bi grabil cesto in močneje prijemal. Je pa to tretja guma na tem motorju in prva, ki imam podobne probleme. S prvo sportsmart nisem imel takih problemov, čeprav ko je izrabljena slabše drži, oziroma je slabše odzivna.

sem že razmišljal da je za tak način obrabe mogoče kriva zadnja ki je drugačne oblike, namreč zadaj je roadsmart2, ki ima manj robov, pa skoraj dvomim, mogoče za trikotno oblika da, za neenakomerno pa ne...

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jajčasta...pomerjeno skače za 1 mm , sedaj kje je krivda se ne bom ubadal, mogoč jo je slabo pri namestitvi scentriral (šef je na dopustu, ma njegov pomočnik, ko sem mu jo pokazal pravi da jo bi reklamiral)...skakala je že kr neki časa, sam v začetku ne toliko, pa tut sam veš kok je...namestil sem jo pred daljšo vožnjo, prevozil 2500km..potem si misliš ah sj se bo udelala..nakar te začne jeziti in potem sem jo pomeril in videl kaj je na nji..zaradi te oblike je pa tudi po obodu (če greš z roko preko nje) neenakomerno obrabljena, nekje ma na robu več profila, nekje pa manj. Tist da je obrabljena v trikotnik (če gledamo prerez) ni tak problem, sem jo že pobrusil in je manj robca, ki bi grabil cesto in močneje prijemal. Je pa to tretja guma na tem motorju in prva, ki imam podobne probleme. S prvo sportsmart nisem imel takih problemov, čeprav ko je izrabljena slabše drži, oziroma je slabše odzivna.

sem že razmišljal da je za tak način obrabe mogoče kriva zadnja ki je drugačne oblike, namreč zadaj je roadsmart2, ki ima manj robov, pa skoraj dvomim, mogoče za trikotno oblika da, za neenakomerno pa ne...

Jst sem imel tudi ze tezave s sportsmart, ampak mi je tresla v zaviranju. Ce je bla tudi takrat kaka neenakomerna obraba ne vem. Sem pa prej ves motor pregledal, ker sem bil ziher da so diski krivi...ko sem gumo menjal tezav ni blo vec. Ker pa to ni bil osamljen primer (oz. pri roadsmart je znal bit problem še hujši) sem Dunlop opustil. Ker enostavno med sezono nimam cajta, da bi se s problemi ukvarjal. Raje dam v štartu 20€ več za komplet gum, in imam pol najmanj 15.000km mir. Marsikdo se zaradi te razlike v ceni odloči za "cenejso", pol ko so tezave, pa porabi vsaj toliko za bencin, da se spet do vulkanizerja zapelje, da pa o casu, zivcev in skrbi sploh ne omenjam (ter morda manjsi kilometrini... ) :P Jst mam zdej mislim da cetrti komplet Z8 in nikoli nobenega problema. Pa z vsakim kompletom nardim cez 15.000km, in vedno menjam obe gumi hkrati.

Popravljeno . Popravil rdeci_vragec
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem reklamiral eno prednjo sport smart je tresla in ko sem dobil novo sem po nekem času opazil da zgleda da je jajčasta saj je mela na enem delu 5mm roba na drugem pa nič. no nisem je dolgo vozil ker sem jo prepiknil in pol kar šel na gp racer pri tej pa ni dobenih težav. že na splošno sportsmartke mi niso dajale nekega dobrega občutka nikoli nisem vedel kdaj bojo zdrsnile to mislim predvsem zadnjo gumo. v tem rangu je sport attack 2 ki sem ga sprobal mnogo boljši po mojem mnenju. se mi zdi da je dunlop plačal dobro besedo v vseh testih na račun sportsmartk ker realno niso tako dobre ko so govorili.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rv verjamem kar si napisal, sicer ne mešat sport in roadsmart. Dejstvo je da je to prva sportsmart, ki mi ustvarja te probleme in mislim, da je kr vulkanizer kriv..sicer pa pri gumi ne gledam na ceno...ampak je vedno razmerje cena,kvaliteta in prevoženi kilometri. Bom pojasnil ST gume kot je roadsmart ali z8 ali še kaka druga naredijo ogromno km, niso pa ravno za preganjanje po ridah, so pa odlične za dolge izlete in vožnjo v dvoje. Drugače pa v mojem primeru za z1000sx metzeler predlaga M5 gumo, kar bi bilo ekvivalent sportsmartu.

p.s. pri močnem zaviranju tudi trese in to mi je že jasno zakaj, ker je jajčasta in neenakomerno obrabljena-se pravi ne bo druge kot menjat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI34, jst poznam dobro vse range in tipe gum. Roadsmart še nisem vozil. Od Dunlopa sem vozil Sportsmart, Qualifire II, ter GP. Od teh Sportsmart na dirkališču (panonia) Sportsmart sem že večkrat pohvalu, ko sem jih imel na F800S sem imel z njimi zelo dober obcutek, se najbolj mi je ostalo v spominu, kako dobro so se obnesle v mocnem dezju od zadra proti reki, ko je celo pot dezevalo, ampak voznja z njimi je bil vseeno uzitek. Z njimi sem naredu cez 10kkm, vendar mi je proti koncu prednja parkrat zdrsnila v ovinku (na ridah pri nizki hitrosti). Tako kot ti opisujes. Na zalost zgleda da imajo vsaketolko slabo serijo materialov, ali pa slabo kontrolo nad proizvodnimi procesi ali kak drug problem. Dvomim da je vulkanizer kriv, ker se tej problemi pojavljajo mnozicno pri uporabnikih.

Kar se M5 tiče, sem želel namontirat na moj motor (prednjo) in kombinirat z zadnjo Z8, vendar kar sem po forumih bral feedbacke uporabnikov, ima zelo slabe lastnosti v mokrem. Precej slabše od Z8. Tako da sem pol opustil idejo o M5 - Z8 kombinaciji, (tudi zato, ker je to zakonsko prepovedano v tujini)

Za Pirelli ST Angel, sem bral samo in izkljucno kritike. Na testih je kao dobra, uporabniki so jo pa popljuvali na veliko. Tako da sem se tudi o tem premislil (zelel sem jo letos spomladi montirat) Ostala mi je le se Michelin Pilot Road 3, pa mi je Širnik pol raje svetoval Z8, ker se baje PR3 bolj poseda v ovinkih, ce je motor tezek (polno nalozen). Lahko je res lahko ni. Ker pa sem bil na daljsem potovanju v juniju, sem pol raje sou na sigurno z Z8. Pa nisem pristaš kake znamke. v danem trenutku ko kupujem poskusim izbrat tisto, ki mi deluje najboljsa glede na info ki jih uspem razbrskat po netu od drugih uporabnikov. Je pa tu se Conti Road Attack (2), na katero sem pozabil, pa ne vem zakaj :) Sport Attack sem fural 3 komplete (na zacetku z F800) in so odlično drzale, le kilometrina je bila vedno okrog 6kkm, kar mi je blo premalo. Morda pa naslednje res poskusim Road Attack.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI34, jst poznam dobro vse range in tipe gum. Roadsmart še nisem vozil. Od Dunlopa sem vozil Sportsmart, Qualifire II, ter GP. Od teh Sportsmart na dirkališču (panonia) Sportsmart sem že večkrat pohvalu, ko sem jih imel na F800S sem imel z njimi zelo dober obcutek, se najbolj mi je ostalo v spominu, kako dobro so se obnesle v mocnem dezju od zadra proti reki, ko je celo pot dezevalo, ampak voznja z njimi je bil vseeno uzitek. Z njimi sem naredu cez 10kkm, vendar mi je proti koncu prednja parkrat zdrsnila v ovinku (na ridah pri nizki hitrosti). Tako kot ti opisujes. Na zalost zgleda da imajo vsaketolko slabo serijo materialov, ali pa slabo kontrolo nad proizvodnimi procesi ali kak drug problem. Dvomim da je vulkanizer kriv, ker se tej problemi pojavljajo mnozicno pri uporabnikih.

Kar se M5 tiče, sem želel namontirat na moj motor (prednjo) in kombinirat z zadnjo Z8, vendar kar sem po forumih bral feedbacke uporabnikov, ima zelo slabe lastnosti v mokrem. Precej slabše od Z8. Tako da sem pol opustil idejo o M5 - Z8 kombinaciji, (tudi zato, ker je to zakonsko prepovedano v tujini)

Za Pirelli ST Angel, sem bral samo in izkljucno kritike. Na testih je kao dobra, uporabniki so jo pa popljuvali na veliko. Tako da sem se tudi o tem premislil (zelel sem jo letos spomladi montirat) Ostala mi je le se Michelin Pilot Road 3, pa mi je Širnik pol raje svetoval Z8, ker se baje PR3 bolj poseda v ovinkih, ce je motor tezek (polno nalozen). Lahko je res lahko ni. Ker pa sem bil na daljsem potovanju v juniju, sem pol raje sou na sigurno z Z8. Pa nisem pristaš kake znamke. v danem trenutku ko kupujem poskusim izbrat tisto, ki mi deluje najboljsa glede na info ki jih uspem razbrskat po netu od drugih uporabnikov. Je pa tu se Conti Road Attack (2), na katero sem pozabil, pa ne vem zakaj :) Sport Attack sem fural 3 komplete (na zacetku z F800) in so odlično drzale, le kilometrina je bila vedno okrog 6kkm, kar mi je blo premalo. Morda pa naslednje res poskusim Road Attack.

super, hvala za odgovor, se pravi nimam samo jaz slabih odzivov na dunlopove prve gume...zgleda, da ko se obrabijo slabše držijo, oziroma preveč otrdijo. Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

joze zakaj si pa sport uzel,napisal si da si prej veliko kmjev z roadsmart naredu. raje bi vzel potemtakem roadattack,sicer so mal drazje ampak bi ti dlje drzale. meni dunlop ni drzal vec kot 7000,res lepo vozte pa sm mislu da jest to znam :)

Čeprav mi RS2 ni nikol zdrsnila sem se vedno malo bal če pretiravam na ovinkih.In bom probal še sport gumo. Tuki vem da bo držala vprašanje samo kolk km :). Mal je treba eksperimentirat ane?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje...

Kdo ve kaj so te črte na gumah in čemu služijo?

LP,

G

Eno vprašanje...

Kdo ve kaj so te črte na gumah in čemu služijo?

LP,

G

post-20979-0-11012700-1341835246_thumb.jpg

post-20979-0-84925700-1341835257_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajaaaa te črte misliš... to so pa une za radovedne fukat... :grim :kva2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne tist je vidno popolnoma lepo. To je ena črta, ki gre malo iz sredine, po zadni in sprednji gumi.

Je zanimiva ane haha :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stik kalupa ko brizgajo material - najbolj verjetno ... tudi na mojih novih opazil ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi kdo mogoče imel GP Racer 211 sprednja, trdota M? Nova je 115, dam za 100 evrov. Letnik mislim da nekje pomlad 2011.

Grem na Pirelli, pa mi je ta ostala (hudiči Dunlopovi se spredaj nočejo obrabit... ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima vaše mnenje... če je ta guma na spodnji sliki še za malo uporabe, bila je zareza pa sem odrezal vstran kar je viselo :) vse skupaj je dolžina 1cm. je za uporabo neke normalne vožnje brez velikih nagibov ali ni najbolj ziher?

post-16842-0-81714300-1342189985_thumb.jpg post-16842-0-76546200-1342190040_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si pa to povozil?!

hehe, avto :) pač zanima me toliko, da lahko dam to gumo na drugo felno in da se naslednjo sezono lahko zapeljem do širnika po drugo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, avto :) pač zanima me toliko, da lahko dam to gumo na drugo felno in da se naslednjo sezono lahko zapeljem do širnika po drugo...

Jest se tudi 100 m ne bi peljal, direkt za v smeti je tale tvoja guma

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, avto :) pač zanima me toliko, da lahko dam to gumo na drugo felno in da se naslednjo sezono lahko zapeljem do širnika po drugo...

Pa res, šele zdaj vidim zvito feltno na drugi sliki! Dober si jo kresnu ... :D Sicer pa tudi jaz ne bi tvegal, raje novo feltno pelji k vulkanizerju pa naj ti tam namontira in centrira gumo. Doma boš novo feltno pa že našraufal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!