Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Bemti si že en cajt razbijam glavo pa tuhtam kje je težava:

X660X

nova sprednja RoadSmart 2

Pri vožnji nad 120km/h začne sprednji konec prestavljati levo desno....seveda me je presenetilo v ovinku ko je bil motor nagnjen, je le tega prestavljalo kot divje. (trese ne)

Se komu še sanja, na stojalu ob vrtečem kolesu ni bilo videti, da bi tekalna površina bila kakorkoli deformirana.

Kakšna ideja...

?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali obstaja kakšna metoda, s katero preveriš kako je guma obrabljena (v špico, trapez, enakomerno...)? Samo preverjanje z roko, merjenje profila s šublerjem? Če gumo vrtiš, kaj je treba spremljat?

Popravljeno . Popravil BelaStrela
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali obstaja kakšna metoda, s katero preveriš kako je guma obrabljena (v špico, trapez, enakomerno.. .)? Samo preverjanje z roko, merjenje profila s šublerjem? Če gumo vrtiš, kaj je treba spremljat?

Najboljša in preverjena metoda, prižgeš luč v kolikor je motor v zaprtem temnem prostoru, odpreš oči in pogledaš sprednjo gumo.... tadam to je vsa znanost :)...mal heca more bit...

No ampak je pa tudi nekaj resnice, enostavno pogledaš...če je lepo ovalna kot nova, potem je enakomerno obrabljena, čeprav dvomim...trikotna pa izgleda tako, da so robovi pobrani na U. Morda sem v zadnjem delu res na grobo narisal, ampak samo zaradi tega, da ti bo bolj jasno....posledica in najpogostejši pojav je seveda zadnji primer-pozno zaviranje v ovinku in težišče preveč na sprednjem delu motocikla.

Tko na hitro in amatersko napisano :P

bela-strela-guma.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BS:

...samo pogledaš z vrha, če ima guma lepo krivino čez celo površino je o.k.

.. že če je znucana samo za pol milimetra recimo v špico, se že opazi na uč, da je neenakomerno pobrana.

Drugače pa če nimaš uča za to... pa pridemo tudi na dom, pa vržemo uč na gumo.... :P

HJ:

..a to je bila čisto nova-nova guma...tudi če ima še tisti "zaščitni premaz" gor ne bi smela delat tega...

... da ni pihal bočni veter :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HJ:

..a to je bila čisto nova-nova guma...tudi če ima še tisti "zaščitni premaz" gor ne bi smela delat tega...

... da ni pihal bočni veter :D

Ko je bila nova tega opazil nisem...premaz smo znucali, brez težav, potem pa kar enega lepega popoldneva ko sem se vračal iz lj, mi zadeva pri cirka 140km/h po ravnem začne plesat ko pijanc...umirim tempo se zadeva umiri, potem me pa spet preseneti v ovinku, res čudn filing...smo dvignili pritisk gume, je nekoli boljše, ampak še vseeno se pojavljajo težave....si ne znam predstavljat kaj bi naredilo pri kakšnem sposobnejšem motorju, verjetno bi pri 200km/h dvignilo sprednji konec :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm... ne vem..

je pa imel en kolega podobne težave s K3 gumo, samo pri višji brzini. Če je pritisk o.k.... tega ne bi smelo delat pod nobenim pogojem....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, potem se mi je zanest samo na oko... js sm jo mal "pošlatala" in se mi zdi, da ustreza slikci pod točko c). In bo držal ja, res se zanašam na integral abs in včasih počnem neumnosti še globoko v ovinek. A je možno, da se zadnja in sprednja enako obrabita? Mi je prišlo na uho, da jih veliko menja 2 zadnji na eno predno... pri meni bo prej obratno :whistle: Ampak itak bom obe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali obstaja kakšna metoda, s katero preveriš kako je guma obrabljena (v špico, trapez, enakomerno.. .)? Samo preverjanje z roko, merjenje profila s šublerjem? Če gumo vrtiš, kaj je treba spremljat?

:blush: :grrr

Popravljeno . Popravil exclan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aloo bebasta pupči spelji se ali se pejt vozit in klobasaj z takimi vprašanji mater -..........

Hyper Jack a misliš da je kaj razumela?

Aha, potem se mi je zanest samo na oko... js sm jo mal "pošlatala" in se mi zdi, da ustreza slikci pod točko c). In bo držal ja, res se zanašam na integral abs in včasih počnem neumnosti še globoko v ovinek. A je možno, da se zadnja in sprednja enako obrabita? Mi je prišlo na uho, da jih veliko menja 2 zadnji na eno predno... pri meni bo prej obratno :whistle: Ampak itak bom obe...

:grrr :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, potem se mi je zanest samo na oko... js sm jo mal "pošlatala" in se mi zdi, da ustreza slikci pod točko c). In bo držal ja, res se zanašam na integral abs in včasih počnem neumnosti še globoko v ovinek. A je možno, da se zadnja in sprednja enako obrabita? Mi je prišlo na uho, da jih veliko menja 2 zadnji na eno predno... pri meni bo prej obratno :whistle: Ampak itak bom obe...

dokaj obširno

http://www.rattlebars.com/tirewear/index.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, potem se mi je zanest samo na oko... js sm jo mal "pošlatala" in se mi zdi, da ustreza slikci pod točko c). In bo držal ja, res se zanašam na integral abs in včasih počnem neumnosti še globoko v ovinek. A je možno, da se zadnja in sprednja enako obrabita? Mi je prišlo na uho, da jih veliko menja 2 zadnji na eno predno... pri meni bo prej obratno :whistle: Ampak itak bom obe...

Večina tistih, ki vozi "pravilno" gume obrablja enakomerno. Če se to ne zgodi, je največkrat večja obraba na zadnji gumi, zaradi močnega pospeševanja ali po ravnem ali pa iz ovinka. Prekomerna obraba prednje gume lahko pomeni ali konstanten nepravilni pritisk v gumi ali pa zaviranje globoko v ovinek in pa popravljanje smeri v ovinku. Oboje je nevarno! Vem, da ti ne bo všeč, ker ti je folk to že svetoval pa so po tvoje bili nesramni in kaj vem kaj še vse ampak resno, poglej si vsaj dvd Twist of the wrist in pa riskiraj kakšen dan in se zapelji do Novega marofa in si najdi koga, ki ti bo razložil vožnjo skozi ovinke. Lahko bereš objave in sprašuješ v vseh mogočih temah in počakaš, da bo nekdo napisal odgovor, ki ti bo všeč, ampak bo to samo podaljševalo tvoje probleme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala tistim s koristnimi informacijami, bom pogledala kako in kaj, sicer bo pa vulkanizer povedal.

Gume so na kraju življenja in so se vse do zadnjih 1000 km peljale povsem normalno. Poleg tega je neenakomerna obraba zgolj domneva, ker, če niste opazili, tega bebasta punčica niti ne zna preverit in bo rajši lonc z marmelado pristavla naslednjo sončno soboto.

Popravljeno . Popravil BelaStrela
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še ena od MOJSTRA Dave Moss-a, must see

http://www.ustream.tv/recorded/6516891

ni ravno vezano na obrabo trapez, strehca, ..

je pa na večino ostalega.

Na mojemu Suzukiju prednjo pretirano pobira na strehco,

še posebej gume SS ki so mehkejše od ST gum in to intenzivna obraba.

Najverjetneje pretežak prednji del, zaviranje v zavoj sem omejil na minimum,

pa jo vseeno pobira. Dotrajano gumo zamenjal z drugo podobnega tipa,

a se dogaja enako. Dobro, da so bile rabljene in cenejše.

Motor je že na balanci čutit kot precej težji od drugega primerljivega,

ki je v osnovi lažji le nekaj kilogramov, vsaj po papirnati dokumentaciji.

Bo treba na vago zapeljat, verjetno spustit zadnji del (tačke bodo trpele),

dvigniti spredaj v križu.

nekaj slik obrabe

post-22275-0-41543700-1342420120_thumb.jpg

post-22275-0-54286000-1342420145_thumb.jpg

post-22275-0-47392600-1342420158_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil gsxf750
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bemti si že en cajt razbijam glavo pa tuhtam kje je težava:

X660X

nova sprednja RoadSmart 2

Pri vožnji nad 120km/h začne sprednji konec prestavljati levo desno....seveda me je presenetilo v ovinku ko je bil motor nagnjen, je le tega prestavljalo kot divje. (trese ne)

Se komu še sanja, na stojalu ob vrtečem kolesu ni bilo videti, da bi tekalna površina bila kakorkoli deformirana.

Kakšna ideja...

?

to isto se dogaja tudi meni z novimi gumami ... in to samo ko sem sam na motorju...ko sva dva teh težav ni - testirano na istem ovinku pri isti hitrosti - 120 minus laž števca ...prej s starimi "plastikami " od metzelerja ni bilo ...

najprej krivil napačen pritisk ...potem prednapetost prednjih vzmeti ... pa zadnjih vzmeti ... pa prednje šipce ... vse dokler nisem opazil , da mi to dela veliko bolj opazno čez dan ob visokih temperaturah ... proti večeru se vse skupaj omeji na normalo ... ker imam touring diagonal gume - pač zaradi enormno majhne izbire dimenzij / proizvajalcev - se zgleda le-te pregrevajo in izgubljajo pravilno obliko ....

če ima kdo kakšno drugo razlago - se globoko priporočam !

naslednji komplet gre gor pirelli sport daemon - edine gume ki zadovoljujejo voznike truxton-ov : http://www.pirelli.c...port_demon.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večina tistih, ki vozi "pravilno" gume obrablja enakomerno. Če se to ne zgodi, je največkrat večja obraba na zadnji gumi, zaradi močnega pospeševanja ali po ravnem ali pa iz ovinka. Prekomerna obraba prednje gume lahko pomeni ali konstanten nepravilni pritisk v gumi ali pa zaviranje globoko v ovinek in pa popravljanje smeri v ovinku. Oboje je nevarno! Vem, da ti ne bo všeč, ker ti je folk to že svetoval pa so po tvoje bili nesramni in kaj vem kaj še vse ampak resno, poglej si vsaj dvd Twist of the wrist in pa riskiraj kakšen dan in se zapelji do Novega marofa in si najdi koga, ki ti bo razložil vožnjo skozi ovinke. Lahko bereš objave in sprašuješ v vseh mogočih temah in počakaš, da bo nekdo napisal odgovor, ki ti bo všeč, ampak bo to samo podaljševalo tvoje probleme.

sem že pisal o tem, pa še enkrat...

delal sem točno kar je napisal KeC. Zaviranje globoko v zavoj in potem posledično popravljanje smeri. Obraba prednje gume na "strehico". Popravil stil vožnje z zaviranjem pred zavojem in potem tekoče skozi zavoj praktično z vožnjo z gasom skozi celoten zavoj. Vožnja je precej lepša, tekoča in bolj dinamična kot prej, brez zaletavanja v zavoj, telovadbe v zavoju...itd.

Posledica tega je... lepa "okrogla" prednja guma, ki bo sigurno zdržala še eno zadnjo ( prej sem moral vedno menjati obe hkrati)... pa pazi!.. ne gre se mi za gumo... ampak vožnja je dosti lepša (kot sem omenil prej).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem dal na svojega GP RACER 190/55/17 namesto predvidene 180.

Kot amater razlike v obnašanju motorja v primerjavi s 180( po spominu ;) ) nisem opazil (ker je bila prejšnja GP Racer 180 čisto na koncu pa še malo čez, je seveda občutek z vsako novo gumo čisto drugačen).

p.s.

190 sem dal, ker sem dobil gumo zelo ugodno.. če bi kupoval v trgovini, bi sigurno kupil 180, kot jepredvideno za motor...

še nekaj:

širina 180 gume je bila 187 mm

širina 190 gume pa 191mm na 5,5 široki feltni

to se pravi da za tiste, ki hočejo imeti "širšo gumo" samo zaradi izgleda, niso naredili prow nič.. :P

... pa težje jo bo povaljal do konca in ostanejo pussy štrajfni.... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večina tistih, ki vozi "pravilno" gume obrablja enakomerno. Če se to ne zgodi, je največkrat večja obraba na zadnji gumi, zaradi močnega pospeševanja ali po ravnem ali pa iz ovinka. Prekomerna obraba prednje gume lahko pomeni ali konstanten nepravilni pritisk v gumi ali pa zaviranje globoko v ovinek in pa popravljanje smeri v ovinku. Oboje je nevarno! Vem, da ti ne bo všeč, ker ti je folk to že svetoval pa so po tvoje bili nesramni in kaj vem kaj še vse ampak resno, poglej si vsaj dvd Twist of the wrist in pa riskiraj kakšen dan in se zapelji do Novega marofa in si najdi koga, ki ti bo razložil vožnjo skozi ovinke. Lahko bereš objave in sprašuješ v vseh mogočih temah in počakaš, da bo nekdo napisal odgovor, ki ti bo všeč, ampak bo to samo podaljševalo tvoje probleme.

Zakaj? Sej če je prisotno močno pospeševanje iz ovinka, potem sklepam, da je logično da se zadnja hitreje obrabi. Al se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem dal na svojega GP RACER 190/55/17 namesto predvidene 180.

Kot amater razlike v obnašanju motorja v primerjavi s 180( po spominu ;) ) nisem opazil (ker je bila prejšnja GP Racer 180 čisto na koncu pa še malo čez, je seveda občutek z vsako novo gumo čisto drugačen).

p.s.

190 sem dal, ker sem dobil gumo zelo ugodno.. če bi kupoval v trgovini, bi sigurno kupil 180, kot jepredvideno za motor...

še nekaj:

širina 180 gume je bila 187 mm

širina 190 gume pa 191mm na 5,5 široki feltni

to se pravi da za tiste, ki hočejo imeti "širšo gumo" samo zaradi izgleda, niso naredili prow nič.. :P

... pa težje jo bo povaljal do konca in ostanejo pussy štrajfni.... :P

na Dunlop strani za ZDA trg našel podatek za D211GP:

recomended rim for 190/55: 5,5 inch

fitment - Roadrace USA 2010.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na Dunlop strani za ZDA trg našel podatek za D211GP:

recomended rim for 190/55: 5,5 inch

Sej to je splošno znano, tudi pri nas se tako priporoča.

GP 190/55 so delane za 5.5 col 200/55 pa za 6 col. Gre pa tut obratno, samo ni optimalno. 180 Gpjka zato namreč sploh ne obstaja.

Medtem ko GP Racer so pa 180/55 za 5.5 col pa 190/55 za 6 col. Tudi tu gre obratno, ampak 190/55 je pač malo bolj stisnena na 5.5 col fetni. Se da pa isto čisto normalno vozit, ne podre bostveno ciklistike, malo bolj okoren motor.. Al pa še to ne :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Medtem ko GP Racer so pa 180/55 za 5.5 col pa 190/55 za 6 col.

Hvala Jure za GPRacer, sem, na hit pogooglu, pa ni ven skočla ta info.

Za mojo R1 je tovarniško guma 190/50 feltna pa je 6".

Takrat 200 gum verjetn še ni blo al pa.

Za RF-a, ki ima feltno 5,5" pa je tovarniško guma 170/60.

Zopet verjetno v povezavi z letnikom (motor je namreč 1995).

Popravljeno . Popravil gsxf750
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam na motorju R1 metzeler 190, gume in me zanima kak tlak naj bi imela sprednja in zadnja?

Sicer maš to napisano v navodilih, ampak odvisno za kam rabiš. Za na cesto se ponavad pumpa na 2.3 -2.5 sprednja in 2.7- 2.9 zadnja... pač odvisn kako komu paše in kakšne gume uporabljaš.... Medtem ko je na dirkalnih gumah tlak precej manjši.

Popravljeno . Popravil erch
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že nekaj časa opažam da, ko se guma segre je občutek kot bi bila guma prazna! sicer v ovinek gre super nič ne zdrsne tut pri ornk dodajanju gasa iz ovinka, ampak vseen čudn občutek.

Jasno mi je da, ko se guma segreje se raztegne...........Ima še kdo podobne izkušnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!