Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Sicer sem že neki časa v Lj ampak nimam pojma kam naj peljem Japansko Bubo, da zamenjajo gume. Nisem ravno izbirčen... nekam tako, da ne bo treslo, pa da ne bojo cele feltne počohal. Tam kamor sem prej vozil na žalost ne moram več.

Sedaj so gor dunlopke roadmaster TT100. V 10K km mi jo je pobral po sredini, tak da je ostal prav lep pussy štrajfen. Drugač fajn mehka guma za motorje starejšega dizajna. Bi bil pa tudi čist zadovoljen z kakšnimi drugimi, še sploh če bi bile malo bolj "touring".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer sem že neki časa v Lj ampak nimam pojma kam naj peljem Japansko Bubo, da zamenjajo gume. Nisem ravno izbirčen... nekam tako, da ne bo treslo, pa da ne bojo cele feltne počohal. Tam kamor sem prej vozil na žalost ne moram več.

Sedaj so gor dunlopke roadmaster TT100. V 10K km mi jo je pobral po sredini, tak da je ostal prav lep pussy štrajfen. Drugač fajn mehka guma za motorje starejšega dizajna. Bi bil pa tudi čist zadovoljen z kakšnimi drugimi, še sploh če bi bile malo bolj "touring".

Mogoče v Jetcommerce, Gasilska 22, Ljubljana - Šiška

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer sem že neki časa v Lj ampak nimam pojma kam naj peljem Japansko Bubo, da zamenjajo gume. Nisem ravno izbirčen... nekam tako, da ne bo treslo, pa da ne bojo cele feltne počohal. Tam kamor sem prej vozil na žalost ne moram več.

Sedaj so gor dunlopke roadmaster TT100. V 10K km mi jo je pobral po sredini, tak da je ostal prav lep pussy štrajfen. Drugač fajn mehka guma za motorje starejšega dizajna. Bi bil pa tudi čist zadovoljen z kakšnimi drugimi, še sploh če bi bile malo bolj "touring".

u Logatec k RumenemuCestaku :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa v Briše pri Polhovem gradcu v Avtoklep.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo kakšno gp racer 180/17 M ali E za prodat? iščem gumo ki ima vsaj polovico oz več profila.pa cena naj bo prijazna. ponudbe kar na pm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam rabljeni dve sprednji gumi Sportsmart 0511 in Supercorsa Pro 2610 obedve sta dobri za sigurnih 6000-7000km

Obe gumi sta bili lepo vzdrževani in hranjeni v toplem prostoru.

Več na PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol sem pa narobe vedel:D. Dolgo sem bil v zmoti:D

Navodila od Pintar Racing Service, glavnega dobavitelja in prodajalca tekmovalnih pnevmatik v Slo:

post-1190-0-32502500-1345141667_thumb.jpg

Samorai je s "toplim prostorom" najbrž mislil sobno temperaturo, ki je za hrambo gum primerna.. Veliko folka spravlja gume v kakšni lopi zunaj, ali v neogrevanih prostorih kjer so temperature pozimi veliko pod ničlo in to je za dirkalne gume slabo!

Zelo nizke temperature so pri teh gumah sporne iz dveh razlogov:

1. tako kot je navedeno v gornji priponki, če so gume fajn mrzle in jih premetavaš, se lahko poškodujejo

2. pri temperaturah veliko pod minusom naj bi se spremenila struktura gume in oprijem naj ne bi bil več optimalen

Glede slednjega sicer po mojih izkušnjah ni neke panike ker sem se vozil tudi že z GPjko, ki je bila pozimi na -15 in se je ok peljala, je pa zagotovo problem, če premetavaš gumo ki je spravljena v zelo mrzlem prostoru ker se res hitro poškoduje.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdaj ko vem bom pozimi menda gume v koco zamotal na motorju:D mam precej hladno v neogrevanem prostoru:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, nisem imel zamar da gre za Sportsmart in Supercorse pro, to so navadne cestne gume.. Te na mraz niso tako občutljive kot dirkalne gume, tako da ni panike če so mal na hladnem :) Ampak tudi sobna temperatura jim ne škodi pretirano :) Je pa fajn da je temno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi za normalne cestne gume je boljše da so na sobni temperaturi kot na 0°C ali celo na minusu. Je pa res da so mnogo manj občutljive kot dirkalne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsem hvala za info! Javim kako sem uredil.

Nisem kaj hudo kompliciral in se zapeljal do Špana. Nov komplet Dunlop 501 z menjavo okroglih 200 orlov. Mojster, ki ima preko motocikle je motorist z dolgim stažem. Uglavnem uštimajo kot se šika...

BTW Če kdo rabi tisti set za krpanje pnevmatik, ga imajo na zalogi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšne gume dat na suzuki gsr, da bi zdržale čim več km za voznika začetnika, za ne preagresivno vožnjo, brez avtocest, ponavadi po bolj ovinkastih cestah. Zdej ima obute Pirelli, pa jih je potrebno menjat ker so stare po letniku.Se priporočam za kako mnenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Metzeler Z8

Pireli Angel ST

Dunlop Roadsmart (2 nisem čisto prepričan če je že nova izvedba zunaj, tudi za ta model ali samo za sportsmart, bo vulkanizer zagotovo vedo)

Continental Roadsmart 2

Michelin Pilot road 3

Bridgestone BT-023

Zagoto je še kakšen model, ki sem ga pozabil. Sam sem vozil bridgestonke, bil zelo zadovoljen. kilometrina cca 10 k km, ko je bila prva zrela za menjavo, vendar sem menjal obe in trenutno vozim Metzeler Z8, s katero sem prav tako zelo zadovoljen, kilometrina bo pa najverjetneje večja kot pri bridgestonu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Metzeler Z8

Pireli Angel ST

Dunlop Roadsmart (2 nisem čisto prepričan če je že nova izvedba zunaj, tudi za ta model ali samo za sportsmart, bo vulkanizer zagotovo vedo) Dunlop roadsmart 2

Continental Roadsmart 2 Continental Roadattack 2

Michelin Pilot road 3

Bridgestone BT-023

Zagoto je še kakšen model, ki sem ga pozabil. Sam sem vozil bridgestonke, bil zelo zadovoljen. kilometrina cca 10 k km, ko je bila prva zrela za menjavo, vendar sem menjal obe in trenutno vozim Metzeler Z8, s katero sem prav tako zelo zadovoljen, kilometrina bo pa najverjetneje večja kot pri bridgestonu.

Popravljeno . Popravil jozexj6
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Navodila od Pintar Racing Service, glavnega dobavitelja in prodajalca tekmovalnih pnevmatik v Slo:

post-1190-0-32502500-1345141667_thumb.jpg

Samorai je s "toplim prostorom" najbrž mislil sobno temperaturo, ki je za hrambo gum primerna.. Veliko folka spravlja gume v kakšni lopi zunaj, ali v neogrevanih prostorih kjer so temperature pozimi veliko pod ničlo in to je za dirkalne gume slabo!

Zelo nizke temperature so pri teh gumah sporne iz dveh razlogov:

1. tako kot je navedeno v gornji priponki, če so gume fajn mrzle in jih premetavaš, se lahko poškodujejo

2. pri temperaturah veliko pod minusom naj bi se spremenila struktura gume in oprijem naj ne bi bil več optimalen

Glede slednjega sicer po mojih izkušnjah ni neke panike ker sem se vozil tudi že z GPjko, ki je bila pozimi na -15 in se je ok peljala, je pa zagotovo problem, če premetavaš gumo ki je spravljena v zelo mrzlem prostoru ker se res hitro poškoduje.

Me veseli da si to najdel....ko sem jaz o tem govoril sem izpadel čudak:))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima Suzuki gladius letnik 2009 in po 11500km bo treba zamenjat zadnjo gumico

zanima me če še hkrati zamenjam tudi prednjo glede na to da se tudi ona počasi bliža svojemu koncu in da so gume narejene v začetku leta 2009

gor imam Dunlop Spotrmax Qualifier in so mi kar dobro služile

kaj mi priporočate

Stil vožnje mam lagano sportski (po ovinkih oz. cestni prelazih se rad peljem malo hitreje) pa mogoče enkrat letno obiščem Grobnik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!