Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

danes ko sem se peljal iz faaker sea proti tržiču sem začutil da nekaj ne štima, se ustavim in vidim drote, ejejej.

Zdaj sem mel Metzeler sportec M3, sedaj pa moram nekaj na brzino kupit in bi poprosil za kako mnenje kaj vzet? iščem pa nekaj mehkega da se hitro ogreje in da ima bol trdo sredino...

Objavljeno

danes ko sem se peljal iz faaker sea proti tržiču sem začutil da nekaj ne štima, se ustavim in vidim drote, ejejej.

Zdaj sem mel Metzeler sportec M3, sedaj pa moram nekaj na brzino kupit in bi poprosil za kako mnenje kaj vzet? iščem pa nekaj mehkega da se hitro ogreje in da ima bol trdo sredino...

Mogoče Conti Sport attack 2?

Objavljeno (popravljeno)

Roadsmart?

Potem raje Sportsmart

LP Robert

Popravljeno . Popravil trebor
Objavljeno (popravljeno)

Hvala vama...

Trebor, sem se odlocu za sportsmartke, sem bil mal skepticen prvo da bi sploh menjal letos gume ker nimam opcije primerno skladiscit motorja/gum na + stopinjah, pa mi je prodajalec reku da pri teh gumah ni problem tako da bo se akcija juhuhu

Popravljeno . Popravil GDII
Objavljeno

Pa bom vseeno poskusil. Torej, doma imam nove gume Dunlop D 211 GP Racer slick, prednja Soft, zadnja Endurance. Zdaj pa mene zanima, kakšne imate kaj izkušnje z vožnjo po Grobniku z njimi, pa še to, ker nimam grelcev, jih bom vozil pač brez. Kaj to pomeni za gumo? A je en krog ali dva dovolj, da se bo ogrela na delovno temperaturo? A se jo tudi pregreje in če se jo po kolikih krogih?

Objavljeno

Js mam RoadSmart II zdej gor, pa po 5k km zgleda, da bo tezko do 10k prslo...we shall see.

Objavljeno

Pa bom vseeno poskusil. Torej, doma imam nove gume Dunlop D 211 GP Racer slick, prednja Soft, zadnja Endurance. Zdaj pa mene zanima, kakšne imate kaj izkušnje z vožnjo po Grobniku z njimi, pa še to, ker nimam grelcev, jih bom vozil pač brez. Kaj to pomeni za gumo? A je en krog ali dva dovolj, da se bo ogrela na delovno temperaturo? A se jo tudi pregreje in če se jo po kolikih krogih?

Poznam take ko vozijo z GP racerom po grobniku 1:43:xx Sicer nevem kakšne trdote ampak razlika je pri časih nad 1:45:xx je tako samo v obrabi :P

Edino kaj je voznik rekel je to da ne nadri več ko kakih 5-6krogov na polno da se ne bi pregrele... uporablja pa grelce... Drugi pa vozi okoli 1:50 z GP racerom brez grelcev, pravi da prva dva kroga segreva...

Objavljeno

Poznam take ko vozijo z GP racerom po grobniku 1:43:xx Sicer nevem kakšne trdote ampak razlika je pri časih nad 1:45:xx je tako samo v obrabi :P

Edino kaj je voznik rekel je to da ne nadri več ko kakih 5-6krogov na polno da se ne bi pregrele... uporablja pa grelce... Drugi pa vozi okoli 1:50 z GP racerom brez grelcev, pravi da prva dva kroga segreva...

Hvala! :)

Objavljeno

Jaz imam Sportsmartke pa so zelo dobre samo zadnja guma je po 4000 km so že bolj pri koncu (1 mm do indikatorja).

Objavljeno

Je kdo, ki je vozil dunlop sportsmart in continental sport attack 2, ce bi napisal eno primerjavo? Moram menjat pa continentalk se nisem vozil.

Prevdsem me zanima glede voznih lastnosti, oprijema, kilometrina ni tako pomembna.

lp

Jaz sem imel oboje na istem motorju. Conti so mi bolj všeč ... kilometri so tam tam.

Objavljeno

Jaz imam Sportsmartke pa so zelo dobre samo zadnja guma je po 4000 km so že bolj pri koncu (1 mm do indikatorja).

Torej za okrog 5k km?

Js sem mel metzeler M3 pa pri 5.500km so pogledal droti ven pa naj bi dunlopka bla bol vzdrzljiva...

Objavljeno

Kak motor pa je ?

Z M3 sem naredil dobrih 9 tisoc, sam je bila cela slik

sam drodoh pa ni blo

Objavljeno

Jaz imam Sportsmartke pa so zelo dobre samo zadnja guma je po 4000 km so že bolj pri koncu (1 mm do indikatorja).

pri meni tut zadnja ne bo vidla 5000kmjev, mislim da okrog 4500kmjev. je pa fajn guma. še eno zadnjo, pol pa verjetno conti sportattack 2.

Objavljeno

Kak motor pa je ?

Z M3 sem naredil dobrih 9 tisoc, sam je bila cela slik

sam drodoh pa ni blo

Kak motor pa je ?

Z M3 sem naredil dobrih 9 tisoc, sam je bila cela slik

sam drodoh pa ni blo

na r1

Kak motor pa je ?

Z M3 sem naredil dobrih 9 tisoc, sam je bila cela slik

sam drodoh pa ni blo

Kak motor pa je ?

Z M3 sem naredil dobrih 9 tisoc, sam je bila cela slik

sam drodoh pa ni blo

na r1

Kak motor pa je ?

Z M3 sem naredil dobrih 9 tisoc, sam je bila cela slik

sam drodoh pa ni blo

Kak motor pa je ?

Z M3 sem naredil dobrih 9 tisoc, sam je bila cela slik

sam drodoh pa ni blo

na r1

Objavljeno

Saj je glih prav, jo bom vsaj vsako sezono zamenjal.

Koliko pa sprednja zdrži? (dve zadnji?)

Objavljeno

Saj je glih prav, jo bom vsaj vsako sezono zamenjal.

Koliko pa sprednja zdrži? (dve zadnji?)

Meni je na FZ6S zadnja zdržala cca.. 5500-6000km (pri 6000 ni bila več legalna), sprednja pa 8000.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

je kdo že zvozu roadsmart 2 do konca in kolko so mu zdržale?

tnx

lp

Objavljeno

je kdo že zvozu roadsmart 2 do konca in kolko so mu zdržale?

tnx

lp

jst. Na xj6 so zdržale dobrih 13 000 km. Pa sem bil enkrat na marofu z njimi in 6 krogov na Grobniku. Pa parkrat po jadranki.... Uglavnem , šparal je nisem :)

Objavljeno

je kdo že zvozu roadsmart 2 do konca in kolko so mu zdržale?

tnx

lp

10000 pa še mal, 50% v dvoje, nič šparanja.
Objavljeno

10000 pa še mal, 50% v dvoje, nič šparanja.

Je vključene kaj vožnje po kolenu, kaj agresivne vožnje po znanih lokacijah (Kačje ride, Marija reka...) ali je šlo bolj za touring?

Objavljeno

Je vključene kaj vožnje po kolenu, kaj agresivne vožnje po znanih lokacijah (Kačje ride, Marija reka.. .) ali je šlo bolj za touring?

vključeno, pač kolikor agresivno vozim. Ride vsaki teden, ostalo občasno, dalmatinka brez šparanja. Moram potrdit da je sredica izredno trda in odporna tudi na AC vožnjo (beri več kot 130km/h :D) žal pa se na gladkem asfaltu neogreta kaj hitro zavrti v prazno (trda sredina, pa 140konjev).

So pa robovi precej mehki in jih hitro pobira (zmerno hiter tempo od Senja do Karlobaga, je kar zradiral markerje, kar se pri ostalih gumah ki so bolj hypersport ne dogaja). Mogoči bi si želel več roba, kot ga ima naprimer sportsmart. In tu se pozna, da ni ravno preveč za terat po ovinkih, ker (bom laično napisal) rata čigumasta in kar slabše drži-drsi. Ampak nič pretirano nevarnega, v osnovi je guma za moj stil vožnje, z malce pozornosti dovolj dobra, ker prenese ogromno kilometrino in vožnjo v dvoje.

V začetku naslednje sezone jo bom spet namestil, tako da prefuramo tiste običajne izlete, ko se hitro nabere 2-3tisoč kilometrov, nato pa nazaj BT016pro ali pa S20 od Bridgestona. Kilometrina je sicer manjša, samo ABČUTKI SO PA BAŽANSKI :P

post-18923-0-90671500-1348678994_thumb.jpg

Objavljeno

vključeno, pač kolikor agresivno vozim. Ride vsaki teden, ostalo občasno, dalmatinka brez šparanja. Moram potrdit da je sredica izredno trda in odporna tudi na AC vožnjo (beri več kot 130km/h :D) žal pa se na gladkem asfaltu neogreta kaj hitro zavrti v prazno (trda sredina, pa 140konjev).

So pa robovi precej mehki in jih hitro pobira (zmerno hiter tempo od Senja do Karlobaga, je kar zradiral markerje, kar se pri ostalih gumah ki so bolj hypersport ne dogaja). Mogoči bi si želel več roba, kot ga ima naprimer sportsmart. In tu se pozna, da ni ravno preveč za terat po ovinkih, ker (bom laično napisal) rata čigumasta in kar slabše drži-drsi. Ampak nič pretirano nevarnega, v osnovi je guma za moj stil vožnje, z malce pozornosti dovolj dobra, ker prenese ogromno kilometrino in vožnjo v dvoje.

V začetku naslednje sezone jo bom spet namestil, tako da prefuramo tiste običajne izlete, ko se hitro nabere 2-3tisoč kilometrov, nato pa nazaj BT016pro ali pa S20 od Bridgestona. Kilometrina je sicer manjša, samo ABČUTKI SO PA BAŽANSKI :P

post-18923-0-90671500-1348678994_thumb.jpg

Hvala za izčrpen odgovor.

Sam namreč razmišljam da bi iz SportSmart prešel na RoadSmart 2 - predvsem zaradi kilometrine.

Pri SportSmartu mi zadnja guma zdrži max. 6000km (pa še to je bila cela nelegalna - Širnik mi je dejal, da je ta guma hin že najmanj 1000km :( ) sprednja pa nekje 8000km.

Tlak vedno na 2.5 in 2.9.

Nisem vedel, da ima RoadSmart manj roba, tako da me spet manj mika, da bi iz SportSmart prešel na RoadSmart 2. To pomeni, če motor nagneš do kolena, da lahko zmanjka roba?

Nimam prave predstave kakšen je občutek na ST gumah, ker jih nikoli nisem vozil. Ko sem motor kupil, so bile že nameščene nove Qualifer RR (seveda sem jih takrat zradiral le po sredini :grrr ) in potem sem ostal na SS gumah oz hypersport (SportSmart).

Je občutek dosti slabši pri RoadSmartu2 naparam SportSmart (predvsem mislim občutek v ovinku in zanesljivost, da guma drži)?

Napisal si, da guma drsi v ovinku (verjetno če je pregreta), kar se mi na SportSmart ni nikoli zgodilo (edino, ko je bila že čisto izrabljena mi je cca. dvakrat odneslo zadnji konec).

Če iz tega potegnem sklep, je bolje, da ostanem na SportSmart?

Objavljeno

Če bi se rad športno vozil moraš imet tudi takšno gumo. drži sigurno ne tako kot sport smart ki je narejena tudi za kakšen obisk piste. Če se rad neseš po ovinkih bi reko ne šparaj za gume.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!