biker77 Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 (popravljeno) Hvala za izčrpen odgovor. Sam namreč razmišljam da bi iz SportSmart prešel na RoadSmart 2 - predvsem zaradi kilometrine. Pri SportSmartu mi zadnja guma zdrži max. 6000km (pa še to je bila cela nelegalna - Širnik mi je dejal, da je ta guma hin že najmanj 1000km ) sprednja pa nekje 8000km. Tlak vedno na 2.5 in 2.9. Nisem vedel, da ima RoadSmart manj roba, tako da me spet manj mika, da bi iz SportSmart prešel na RoadSmart 2. To pomeni, če motor nagneš do kolena, da lahko zmanjka roba? Nimam prave predstave kakšen je občutek na ST gumah, ker jih nikoli nisem vozil. Ko sem motor kupil, so bile že nameščene nove Qualifer RR (seveda sem jih takrat zradiral le po sredini :grrr ) in potem sem ostal na SS gumah oz hypersport (SportSmart). Je občutek dosti slabši pri RoadSmartu2 naparam SportSmart (predvsem mislim občutek v ovinku in zanesljivost, da guma drži)? Napisal si, da guma drsi v ovinku (verjetno če je pregreta), kar se mi na SportSmart ni nikoli zgodilo (edino, ko je bila že čisto izrabljena mi je cca. dvakrat odneslo zadnji konec). Če iz tega potegnem sklep, je bolje, da ostanem na SportSmart? predno ti bo na FZ6 zmanjkalo robu na Roadsmart2 ti bo že marsikej na motorju zmankal ker bo tok drsal po tleh.. nč bat, čist zadost robu ima.. jest sm jo na pisti kr fajn nažigal pa ni šlo nič narobe.. pismu, da jo na cesti "prežgeš" moraš bit mal čuden.. http://www.motosvet....adsmart-ii.html Popravljeno September 27, 2012. Popravil biker77 Frips 1
DAMI34 Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 (popravljeno) predno ti bo na FZ6 zmanjkalo robu na Roadsmart2 ti bo že marsikej na motorju zmankal ker bo tok drsal po tleh.. nč bat, čist zadost robu ima.. jest sm jo na pisti kr fajn nažigal pa ni šlo nič narobe.. pismu, da jo na cesti "prežgeš" moraš bit mal čuden.. http://www.motosvet....adsmart-ii.html Roba mu ne bo zmanjkalo, ni pa tak fajn občutek kot na sportki. Po mojem jo najbolj muči, prevelika teža na motorju (2 osebi+vsa krama kufr stranske torbe) in zalaganje po ovinkih, kar je dokaj razumljivo, saj je stična površina manjša kot na sportki. Nikakor ne govorim o prežganju gume. Sicer je pa to samo moje "čudno" mnenje. No, sicer pa če prebereš svoj članek tudi lepo piše, da začne kontrolirano drseti na pisti. Hvala za izčrpen odgovor. Sam namreč razmišljam da bi iz SportSmart prešel na RoadSmart 2 - predvsem zaradi kilometrine. Pri SportSmartu mi zadnja guma zdrži max. 6000km (pa še to je bila cela nelegalna - Širnik mi je dejal, da je ta guma hin že najmanj 1000km ) sprednja pa nekje 8000km. Tlak vedno na 2.5 in 2.9. Nisem vedel, da ima RoadSmart manj roba, tako da me spet manj mika, da bi iz SportSmart prešel na RoadSmart 2. To pomeni, če motor nagneš do kolena, da lahko zmanjka roba? Nimam prave predstave kakšen je občutek na ST gumah, ker jih nikoli nisem vozil. Ko sem motor kupil, so bile že nameščene nove Qualifer RR (seveda sem jih takrat zradiral le po sredini :grrr ) in potem sem ostal na SS gumah oz hypersport (SportSmart). Je občutek dosti slabši pri RoadSmartu2 naparam SportSmart (predvsem mislim občutek v ovinku in zanesljivost, da guma drži)? Napisal si, da guma drsi v ovinku (verjetno če je pregreta), kar se mi na SportSmart ni nikoli zgodilo (edino, ko je bila že čisto izrabljena mi je cca. dvakrat odneslo zadnji konec). Če iz tega potegnem sklep, je bolje, da ostanem na SportSmart? Ostani na sportsmartu. Popravljeno September 27, 2012. Popravil DAMI34
biker77 Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Roba mu ne bo zmanjkalo, ni pa tak fajn občutek kot na sportki. Po mojem jo najbolj muči, prevelika teža na motorju (2 osebi+vsa krama kufr stranske torbe) in zalaganje po ovinkih, kar je dokaj razumljivo, saj je stična površina manjša kot na sportki. Nikakor ne govorim o prežganju gume. Sicer je pa to samo moje "čudno" mnenje. mogoče si jest tole narobe razlagam.. je malo manj zaobljena kot sportsmart.. se pravi da če ne greš v extreme čez rob, bi mogla bit stična površina večja.. sicer pa je jasno da je najbolš vozit tisto kar ti paše pa če vsi rečejo da je totalno zanič..sam probat je pa treba več različnih.. no, en kolega na cb1000r pravi da boljše gume še ni vozu.. pa je kr fajn hiter tut včasih..
DAMI34 Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 mogoče si jest tole narobe razlagam.. je malo manj zaobljena kot sportsmart.. se pravi da če ne greš v extreme čez rob, bi mogla bit stična površina večja.. sicer pa je jasno da je najbolš vozit tisto kar ti paše pa če vsi rečejo da je totalno zanič..sam probat je pa treba več različnih.. no, en kolega na cb1000r pravi da boljše gume še ni vozu.. pa je kr fajn hiter tut včasih.. Ampak se res ne razumeva, gumo sem pohvalil in jo bom naslednje leto ponovno nataknil, nikakor pa se ne more primerjati s sportsmart v segmentih za kar je sportsmart namenjena. In če pogledava v prečnem prerezu obe gumi je roadsmart skoraj za 2 cm ožja os sportsmarta (in to prav na račun robov).govorim za 190 gumo Je pa tudi takole, nekaterim bolj ustreza nizka pa široka guma, drugim bolj zaobljena, pač je odvisno od tehnike vožnje. Ker pa jas nism ravno neki težki dirkač, se pa tudi peljem malce bolj živo, moram imeti gumo, ki včasih rešuje moje napake in tu so Hypersport gume bolj primerne zame. Pa še nekaj: maximalno naložen motor deluje na gumo kot bi jo vozil po pisti, sploh v poletni vročini nekje po jadranki.
svobodnaptica01 Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Hvala za izčrpen odgovor. Sam namreč razmišljam da bi iz SportSmart prešel na RoadSmart 2 - predvsem zaradi kilometrine. Pri SportSmartu mi zadnja guma zdrži max. 6000km (pa še to je bila cela nelegalna - Širnik mi je dejal, da je ta guma hin že najmanj 1000km ) sprednja pa nekje 8000km. Tlak vedno na 2.5 in 2.9. Nisem vedel, da ima RoadSmart manj roba, tako da me spet manj mika, da bi iz SportSmart prešel na RoadSmart 2. To pomeni, če motor nagneš do kolena, da lahko zmanjka roba? Nimam prave predstave kakšen je občutek na ST gumah, ker jih nikoli nisem vozil. Ko sem motor kupil, so bile že nameščene nove Qualifer RR (seveda sem jih takrat zradiral le po sredini :grrr ) in potem sem ostal na SS gumah oz hypersport (SportSmart). Je občutek dosti slabši pri RoadSmartu2 naparam SportSmart (predvsem mislim občutek v ovinku in zanesljivost, da guma drži)? Napisal si, da guma drsi v ovinku (verjetno če je pregreta), kar se mi na SportSmart ni nikoli zgodilo (edino, ko je bila že čisto izrabljena mi je cca. dvakrat odneslo zadnji konec). Če iz tega potegnem sklep, je bolje, da ostanem na SportSmart? Meni je bla Roadsmart čisto kul guma, u bistvu mi je bila bolj všeč kot Sportsmart, ki zna bit živčna čez zalivke. Tud na koleno/tačko je šla na R6 po stari pošti brez problema. Jo pa po robovih dosti prej pobere kot Sportsmart, sploh ko je vroče na grobem asfaltu (beri jadranka). Če ti zadnje zmanjka prej po robovih kot po sredini ostani na Sportsmart, če gre prej sredina poskusi Roadsmart. Roadsmart2 pa ne morem komentirat, ker je nisem vozila.
blabla Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Recimo da športna guma ni nujno bolj športna...
svobodnaptica01 Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Recimo da športna guma ni nujno bolj športna... Recimo da nisi natančno prebral... trebor, vanucci, Dadi in 1 other 4
GregaSLO Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Pa še nekaj: maximalno naložen motor deluje na gumo kot bi jo vozil po pisti, sploh v poletni vročini nekje po jadranki. Točno ta situacija se mi je zgodila letos... Ko sem ustavil v ovinku na kafe, sem vprašal kolega motorista zakaj imam tako nasvaljkano gumo Nikol še nisem tega videl
WhiteWolf Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Meni je bla Roadsmart čisto kul guma, u bistvu mi je bila bolj všeč kot Sportsmart, ki zna bit živčna čez zalivke. Tud na koleno/tačko je šla na R6 po stari pošti brez problema. Jo pa po robovih dosti prej pobere kot Sportsmart, sploh ko je vroče na grobem asfaltu (beri jadranka). Če ti zadnje zmanjka prej po robovih kot po sredini ostani na Sportsmart, če gre prej sredina poskusi Roadsmart. Roadsmart2 pa ne morem komentirat, ker je nisem vozila. V bistvu gre za (po moje) dokaj enakomerno obrabo. Tole je bil prvi set SportSmart, narejenih okol 5500-5800km. FOTOLINK
siks Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 V bistvu gre za (po moje) dokaj enakomerno obrabo. Tole je bil prvi set SportSmart, narejenih okol 5500-5800km. FOTOLINK js do take obrabe sploh nisem prišo, ker sem prej zamenjal, saj so v avstriji, kjer se največ vozim, strici zelo alergični na preveč obrabljene gume, zato lahko hitro dobiš kazen višjo kot stane ena guma. s sportsmart sem naredo z zadnjo 4500kmjev, pa bi do take na sliki še šlo enih 500, več ne. sprednja bo po moje približno zdržala še eno zadnjo. je pa fajn guma. in jo na zalivkah in črtah malo premetuje, tako kot vsako gumo doslej. halls 1
DAMI34 Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 V bistvu gre za (po moje) dokaj enakomerno obrabo. Tole je bil prvi set SportSmart, narejenih okol 5500-5800km. FOTOLINK To je čisto lepa normalna obraba, žal sportsmartke naredijo med 5 in 7 jurji. Roadsmart2 ti bo sigurno naredila 10 ali več.
DAMI34 Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Točno ta situacija se mi je zgodila letos... Ko sem ustavil v ovinku na kafe, sem vprašal kolega motorista zakaj imam tako nasvaljkano gumo Nikol še nisem tega videl saj nasvaljkana mora bit, če je bila športno vožena, žal jo pa tudi radira
sand66 Objavljeno September 29, 2012 Opozori Objavljeno September 29, 2012 To je čisto lepa normalna obraba, žal sportsmartke naredijo med 5 in 7 jurji. Roadsmart2 ti bo sigurno naredila 10 ali več. Približno enake izkušnje imam sam,povprečno z sportsmart naredim 6 jurjev(sprednja bi še bla za kaga jurja) z roadsmart tut osem...v toplem vremenu je itak vseeno obe držijo... na dežju pa je sportsmart dosti boiljši...je pa treba pazit,če dost športno voziš,da jo spuščaš!! Za PISTO pa po 5 krogih ,beži dol...al pa še prej če ga pališ... Na zadnjem motorju sem zamenjal dva kompleta sport smart, trenutno pa sem gor dal Metzeler M5...dokler je toplo zaenkrat dobro...kej več se napišem ko jo sesujem....
DAMI34 Objavljeno September 29, 2012 Opozori Objavljeno September 29, 2012 Jaz sm se ponovno vrnil na BT16pro- ugodna cena in drži tako nova kot popolnoma obrabljena. Prednja ima že 6000, pa bo še za kakih 1000 v redu. Zadnja bo pa tudi tam okrog. Naslednje bodo pa najbrž S20.
sand66 Objavljeno September 29, 2012 Opozori Objavljeno September 29, 2012 Jaz sm se ponovno vrnil na BT16pro- ugodna cena in drži tako nova kot popolnoma obrabljena. Prednja ima že 6000, pa bo še za kakih 1000 v redu. Zadnja bo pa tudi tam okrog. Naslednje bodo pa najbrž S20. Se vstrinjam,a premal nardim z njo...4500..drži pa norooo....jz ga kr palim,pa je prehit hin...
krucymucy Objavljeno September 29, 2012 Opozori Objavljeno September 29, 2012 Samo ne vem katera je, ali je Qualifier RR ali pa Sportsmart. Vem da je imela 4500km na tej fotki ... DAMI34 1
stuhec Objavljeno September 29, 2012 Opozori Objavljeno September 29, 2012 Men je M3 drsnila ko sem bil na fussrasterju, drugace sem jo lahk pri nagibu kontrolirano zdrsnil. M5 se nisem uspel podrsat Pomeni da je dost boljsa guma Bomo vidli km
gsxf750 Objavljeno September 29, 2012 Opozori Objavljeno September 29, 2012 Samo ne vem katera je, ali je Qualifier RR ali pa Sportsmart. Vem da je imela 4500km na tej fotki ... QRR krucymucy 1
TakeALookAround Objavljeno September 29, 2012 Opozori Objavljeno September 29, 2012 (popravljeno) Dvojka kar dalj drzi kot enka, po 7 jurjih je se profila, medtem ko je bla enka po 8 jurjih cist brez. Popravljeno September 29, 2012. Popravil DIN
DAMI34 Objavljeno September 30, 2012 Opozori Objavljeno September 30, 2012 Se vstrinjam,a premal nardim z njo...4500..drži pa norooo....jz ga kr palim,pa je prehit hin... PRO varianta zdrži nekoliko več kot original bt016 prva vgradnja. S tistimi sem tudi jaz prišel samo do ene 5000.
monst3r Objavljeno September 30, 2012 Opozori Objavljeno September 30, 2012 PRO varianta zdrži nekoliko več kot original bt016 prva vgradnja. S tistimi sem tudi jaz prišel samo do ene 5000. Sem zvozil 3 komplete bt 016 pro... enega na 600ccm je zdrzala cca. 5500km, z 1000ccm pa cca. 600km manj... kar se mi zdi zadovoljiva kilometrina za tako sportno gumo. Hitro se zgreje, drzi pa tud kot je blo prej komentirano od zacetka do konca, brez zdrsavanja.
krucymucy Objavljeno September 30, 2012 Opozori Objavljeno September 30, 2012 Bo kar Q RR, ker sem gledal po datumu nastanka fotke in računu za sportsmart katere sem nataknil teden pozneje.
gsxf750 Objavljeno September 30, 2012 Opozori Objavljeno September 30, 2012 (popravljeno) Bo kar Q RR, ker sem gledal po datumu nastanka fotke in računu za sportsmart katere sem nataknil teden pozneje. Po profilu jo prepoznam kot QRR, zvozil sem 3 zadnje. Na sliki spodaj pa je SS (slikana na Pannonia ringu). Popravljeno September 30, 2012. Popravil gsxf750
LuckyStrike Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Hello, Ker je prisel cas za menjavo gum (upam da bo se kaj vremena letos) sem se odlocil da menjam komplet. No,do sedaj sem skuril dva kompleta Pirelli Diablo Supercorsa SP .. kar se tice "ogrevanja in gripa" sem z njimi "zelo zelo" zadovoljen (taksne gume se nisem imel) ..ko se je guma ogrela na delovno temperaturo sem lahko vozil relacijo Ajdovscina - Hrusica - Logatec po tackah :grrr ..edino kar zamerim je "km" zadnja zdrzi cca 2500-3500km (ce gres 2X na grobnik lahko samo 2000km) no,saj vem da je to hypersport guma toda vseno me zanima (poskusil bom Dunlop) koliko "km" kaj naredite z Dunlop GP 212??? LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se