Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

... jaz tudi ne razumem, kako enaka guma nekomu zdrži 12.000 km, meni pa 5.000..

..kot pravi siks, tudi jaz NIKOLI ne nažigam od semaforja do semaforja, NIKOLI na polno pospešujem, NIČ vožnje po zadnjem (ker ne znam :P )

... Žena se vozi z mano.. no ja...kako četrtino kilometrine....

.. res pa je, da rad pa pospešujem iz ovinkov (tudi na polno), po ravnini NE!

..zeloooo malo AC pa še to max. 130-včasih do150 km/h (ker mi je brezveze in škoda gume)

Zaradi takega načina vožnje nimam problemov z obrabo po sredini gume, mi jo prej zmanjka pri strani (ne čisto pri robu - tam po navadi malenkost ostane).

.. pa sem delal naslednje kilometrine ( z mojim SV-jem) Samo po cesti !

Bridgestone BT003RS 4500 km (zdrajsani obe gumi)

Metzeler M5 5000km (zdrajsani obe gumi)

Dunlop SporSmart 5500 km (zdrajsani obe gumi)

Dunlop GP Racer (E zadaj, M spredaj) mislim da 4800km ( sprednja guma še skoraj kot nova!) zadaj imam zdaj drugo GP Racer E

Najmanj zadovoljen z Metzeler ( mi je bila nezanesljiva po polovici obrabe...in mi jo je uspelo pregrevati na cesti)

Bridgestone ..... no ja... se ne spomnim več dobro... ampak je držala do konca..

Sport Smart.... zadovoljen

GP Racer :OK: ... brezkompromisna, zanesljiva .... in tudi presenetljivo velika kilometrina glede na ostale gume glede na to kar ti nudi...

Nisem ekspert, da bi zdaj dajal kake strokovne ocene (glede raznih stabilnosti v raznih položajih, prekladanju.. itd... itd.. .) ker itak ko daš staro gumo dol, pa novo gor, se ti zdi, da imaš nov motor :OK: .. tko da to je čisto moja nestrokovna - laična ocena, kar sem opazil pri teh gumah..

Ne vem.. a je veliki obrabi gum proti ostalim kriv motor ( 2 cilindra)... al pa jaz nimam občutka.... :blush:

Norc, prvo bi omenil, da si skoz ride grmel kot malo kdo. Zato je nepomembno a maš V2 al karkoli drugega. Tvoj SV je skoz ovinke grmel na gasu, večina turistov ma takrat ročko precej manj odprto......Drugo kar bi omenil...kdaj gume ocenimo za uničene, se nismo zmenili. Eni jih snamejo takoj ko indikatoji ven pogledajo men na boku to nardijo v 5000Km, ampak pol mal gonim še jurja, če sm dost u dvoje tud dva jurja. Pa je po sredi zmer še kej profila, po bokih pa....Drugi jih drgnejo dokler po sredi ne zdrsajo profila, kar je pr 2ct gumah skor nemogoče. .

No, sej si sam ugotovil, da u bistvu ni blo rezerve, ne? Pač ti ga pališ. face it :P

To je res zanimivo... lahko rečem da imam popolnoma enak stil vožnje kot ti. Po AC navadno vozim še hitreje. Res pa je da uporabljaš sport gume; jaz pa ST. Ampak resnično nobene še nisem menjal prej kot pri 11000. Zvozil pa na er6: BT20 (prva vgradnja) 16000, Roadsmart 16000; na XJR pa 2x roadmart po 12000; 1x Z6 11000; 1 x Z8 14000, zdaj je gor drug komplet in bo gotovo isto!

Morda pa precej bremzaš?

Enak stil ampak (verjetno) na drugem nivoju. Če skoz ovink ropota na uho bi reku z ene 5500-6000rpm, in pol 120 konjski motor odpre na tilt, pred naslednim ovinjkom more žlajfat. Pa se mu vseeno ne izide vedno.........

Meni so na zadnji feltni v mal manj kot 30 000 crknile dve qualifire, 3 roadsmart in pol Qualifire 2. Pa ne vozim tako hitro kot sm vidu Norca palit čez ride..

Zdej mam gor Sportsmart....že cel mesc je k novoa :D

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

tak na brzino prve ali pa zadnje, oni dve vmes sta preživeti, ostalo pa odvisno od stila vožnje, pa probaj še zraven S20 od Bridgestona, ampak, ker pišeš da si začetnik mi SS gume niso ravno prva misel

LP Bajsi

Objavljeno

No to je pa tudi res... jaz vso to tudi agresivno in hitro "drajsanje" in pospeševanje iz ovinka opravljam zadnji, torej 5 prestavi... na xjr res nimaš kaj šaltat... Že če bi govorili o 4000 obratih V OVINKU bi bilo to bistveno prehitro... in pri meni je konec gume ko po bokih (ne po robu) profila in indikatorjev več NI... torej NULA! Črtice morajo zginit, saj plačam vso debelino gume! :OK:

Objavljeno

S20 je fenomenalna guma, predvsem ker ima dober oprijem tudi ko je hladna. Kot kaže, pa bo kilometrina bolj kratka.

Objavljeno

za mene je divja vožnja, ko vedno alpa vsaj na vhodu v ovinek, med potekom ovinka, in na izhodu iz ovinka voziš v zgornji tretjini možnih obratov svojega motorja! če voziš v srednji tretjini je to lagano sportski, če pa v spodnji tretjini pa ležerno. mogoče par obratov gor dol. moje mnenje!

Objavljeno

včasih sem js tut gume zvozo globoko v nelegalnost. v zadnjih par sezonah pa so avstrijski prijatelji v zelenem postali glede tega veliko bolj strogi, kazni za nelegalne gume so pa v avstriji mnogo višje kot za prekoračitev hitrosti. zato menjam pred kritično točko.

Objavljeno (popravljeno)

za mene je divja vožnja, ko vedno alpa vsaj na vhodu v ovinek, med potekom ovinka, in na izhodu iz ovinka voziš v zgornji tretjini možnih obratov svojega motorja! če voziš v srednji tretjini je to lagano sportski, če pa v spodnji tretjini pa ležerno.v posamezni prestavi seveda!

Popravljeno . Popravil siks
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Na autoneti sem gledal gume pirelli

Sicer stare nekaj let vendar nerabljene

Ali so takšne gume lahko nevarne?

Objavljeno

Koliko stare? Če so bile skladiščene pravilno in jih boš zvozil hitro pomoje nebi smelo biti problema, drugače pa raje nove pri vulkanizerju.

Objavljeno

No to je pa tudi res... jaz vso to tudi agresivno in hitro "drajsanje" in pospeševanje iz ovinka opravljam zadnji, torej 5 prestavi... na xjr res nimaš kaj šaltat... Že če bi govorili o 4000 obratih V OVINKU bi bilo to bistveno prehitro... in pri meni je konec gume ko po bokih (ne po robu) profila in indikatorjev več NI... torej NULA! Črtice morajo zginit, saj plačam vso debelino gume! :OK:

Kako se pa z policistom zmenis?

Objavljeno

za mene je divja vožnja, ko vedno alpa vsaj na vhodu v ovinek, med potekom ovinka, in na izhodu iz ovinka voziš v zgornji tretjini možnih obratov svojega motorja! če voziš v srednji tretjini je to lagano sportski, če pa v spodnji tretjini pa ležerno.v posamezni prestavi seveda!

post-20956-0-09063700-1357236057_thumb.jpg

Hmmm, drug let bo treba tole laganosportsko vožnjo med dirko skenslat, in dat v prvo, da ne bo kdo zadi divjou pa me zbil :P

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mam eno vprašanje .. Gledam za dunlop pnevmatike tip sportmax ampak sem v dilemi ker je samo teh sportmaxov 10 vrst in cene se gibljejo med 110 do 180 € .. na tujih forumih berem da so navadne quailiferke najbolša izbira .. pa tud cena je primerna samo 115€ za zadnjo gumo ? Mi lahko mal pomagate ..

Gledal sem pa tele gume

111.jpg

hvala =)

Objavljeno (popravljeno)

klik Začuda ti znajo na Dunlopovi uradni strani kaj povedat o tem, kam kaj spada in zakaj katero gumo. Ker če rečeš da gledaš Dunlop Sportmax, je to nekako tako kot, če bi rekel da kupuješ motor in gledaš Kawasakija za vožnjo po cesti. Kateri je najboljši?

Poglej kera guma paše v kak segment, premisli, kje se s svojim stilom vožnje in željami nahajaš, potem pa vprašaj kaj te o dotičnih gumah ali dveh, če se ne znaš odločit, zanima, pa boš dobil bistveno bolj informativne odgovore. Saj veš, brez muje se še čevelj ne obuje ;)

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

js osebno bi LadoK-ju priporočou izbero mehke pnevmatike, ker kot začetnik predvidevam da še nebo meu lih taprauga občutka na bremzah k ga bo kj presenetl, kdaj bo pozabu da ma mrzlo gumo in bo znou pretiravat, res da je reku da je miren voznik ampk usi vemo da je dovol trenutk in ena napačna odločiteu, kokrkol že bilokakšna presenečenja bi ga čakala za ovinkom bi se z začetniškimi izkušnami in trdo gumo lah slabo končala, tko da jst priporočam mehko gumo, jebiga bo bol mal kilometrou narjenih ampak se peleš merne vesti dokler ne nabereš zadost km da si zbereš gumo k ti ustreza, mehka športna guma te bo zavarovala pred marsikatero neprijetno situacijo,

- znamka in model pnevmatike: Bridgestone S20

- model motorja: Honda VFR 800

- prevoženi kilometri: 3500 zadnja, 5000 prednja

- način vožnje: 70%agresivna-športna, 30% umirjena-potovalna, 0%dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 80%, mesto 0%, avto cesta 20%

-oprijem na mokrem: nisem sprobal

- oprijem izven sezone: (12°-18°C) 10

- oprijem v "sezoni" 20°C < 10

-način obrabe: v solo bolj po robovih, avtocesta in z sopotnikom pa izenačita robove z sredino tako da nekako enakomeren

-CENA z montažo: € 300

-komentar: guma je izredno hitro ogreta, oprijem takojšen, brez neprijetnih presenečenj, stabilna in umirjena pnevmatika, kar se tiče hladnih temperatur, do okoli 14°C brez težav in odličen oprijem, pri okoli 12°C pa z agresivnešjo vožnjo prihaja do neprijetnih zdrsov, z normalno oz. malo hitrejšo vožno pa ni nobenega problema, hladneje od 12°C nisem probal..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ola!

Mene pa zanima kdo je pri nas uvoznik za gume AVON, kje jih lahko kupim v širši okolici kranja??? Me malo firbec matra kakšna guma je to....

Objavljeno

A če so gume stare 2 leti sam še niso rabljene , shranjene v temi na hladnem se jih splača kupit ? za polovico cene ?

Objavljeno

A če so gume stare 2 leti sam še niso rabljene , shranjene v temi na hladnem se jih splača kupit ? za polovico cene ?

Jaz bi jih definitivno. So pa nekateri, ki so na DOT občutljivi, sam nevidim razloga, da b ibilo karkoli narobe!

Objavljeno

Dobro so že dane na stran :) odločil sem se pa za dunlop sportmax sportsmart :)

Objavljeno

Za pol cene? Dej se men! :grim

Objavljeno

Na motorju imam gume PIRELLI DIABLO in so izdelane leta 2008. Prevoženih nimajo skoraj nič ( manj kot 1000km). Prejšnjo sezono sem naredil z njimi 200km in so se mi zdele čisto v redu. Sedaj sem pa v dilemi ali bi jih zamenjal ali ne, saj so stare 5 let in na otip dokaj trde. Razmišljam pa tudi da se bodo mogoče "zvozile" in omeščale po nekaj kilometrih... Zanima me vaše mnenje.

Objavljeno

A če so gume stare 2 leti sam še niso rabljene , shranjene v temi na hladnem se jih splača kupit ? za polovico cene ?

resno, če lahko daš kontakt bi jih js tut mel.

Objavljeno

Na motorju imam gume PIRELLI DIABLO in so izdelane leta 2008. Prevoženih nimajo skoraj nič ( manj kot 1000km). Prejšnjo sezono sem naredil z njimi 200km in so se mi zdele čisto v redu. Sedaj sem pa v dilemi ali bi jih zamenjal ali ne, saj so stare 5 let in na otip dokaj trde. Razmišljam pa tudi da se bodo mogoče "zvozile" in omeščale po nekaj kilometrih... Zanima me vaše mnenje.

itak ti sam zvoz.lohk pa men das bom jz
Objavljeno

Na motorju imam gume PIRELLI DIABLO in so izdelane leta 2008. Prevoženih nimajo skoraj nič ( manj kot 1000km). Prejšnjo sezono sem naredil z njimi 200km in so se mi zdele čisto v redu. Sedaj sem pa v dilemi ali bi jih zamenjal ali ne, saj so stare 5 let in na otip dokaj trde. Razmišljam pa tudi da se bodo mogoče "zvozile" in omeščale po nekaj kilometrih... Zanima me vaše mnenje.

... pri minusu pozimi je tudi voda trda....

.. ti jih lepo ogrej na cesti, pa jo pol probaj otipat, al bo mehka ali trda.....

Objavljeno

... pri minusu pozimi je tudi voda trda....

.. ti jih lepo ogrej na cesti, pa jo pol probaj otipat, al bo mehka ali trda.....

Vem vem.. Hvala za odgovor, bom videl ko bom naredil nekaj kilometrov kako se bodo obnesle. Sem pa danes podrobno pregledal gume in mi izgledajo v odličnem stanju(brez razpokic ali bilo česa)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!