Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

z Dunlop sm naredu med 3-4k km ampak brez dirkališča... Moj stil vožnje je zelo agresiven!

 

 

veš kaj pomeni beseda agresiven...če bi bil res,bi delal veliko pod 4 kkm

Objavljeno

Vidim da je šel Dragon iz prodaje in je na voljo sedaj diablo in sicer SC(0,1,2,3), supercorsa SP in potem še roso2 in roso corsa.

Je kdo vozil še ostale, da lahko malo pokomentira?

Je pa res da je D211 kombinacija še vedno cenejša od bilokaterega pirellija...

Objavljeno

z Dunlop sm naredu med 3-4k km ampak brez dirkališča... Moj stil vožnje je zelo agresiven!

 

 

veš kaj pomeni beseda agresiven...če bi bil res,bi delal veliko pod 4 kkm

Se s tabo strinjam ampak med temi 4k km je bilo 2k km turistične vožnje po Bosni...sem pozabil napisat :glare:

Objavljeno (popravljeno)

Sem vozil Dragon SC1, SC2, Diablo SC1, SC2, Diablo SP, D211 GP racer S, M. Kilometrina je bila približno enaka, cca 3500km, pa je zadnja guma fuč... Najbolje sem se počutil na Diablo SC1 SC2 :grim , najslabše pa na D211 :grrr .

Popravljeno . Popravil Demon
Objavljeno

Najslabše na D211 ? :grrr  pol pa ne vem kaj zamujam :grrr

 

Meni je S,M kombinacija zdržala cca 3000zadnja, sprednja cca 6000.... Menda je dober kompromis roso corsa za cesto, kar nekaj več km pa oprijem tudi dober....

Me pa mika SP katera naj bi tudi naredila nekaj več kot SC....

 

Demon, si naredu tudi z SP okol 3500 in nič več?

Objavljeno (popravljeno)

Ja pri D211 gp racer S, M me je najbolj motilo to, da je prednja tresla, pa motor je bil malo bolj nemiren kot z Pirelli. Pa Pirelli je, ne vem kako bi napisal, veliko bolj natančna guma, bolj točno drži smer kot D211, ampak to so samo moji občutki... Ja z Diablo SC1, SC2 in tudi z SP delam cca 3500 km z zadnjo, žal nič več. Sem pa samo enkrat probal sprednjo SP pustiti staro in zamenjal samo zadnjo. No, po teh 3500 km je sprednja zgledala kot nova, zato sem jo pustil gor. Ampak NIKOLI VEČ! Po kakih naslednjih 1000 km je motor postal skoraj nevozen, sprednjo je pobralo v strehico in je tako bedasto padal v ovinek, da sem pri vsakem vstopu v ovinek imel občutek, da mi je prednja guma zdrsnila... Tako da, ko se zadnja guma poslovi zaradi obrabe, mi je čisto vseeno kako izgleda sprednja, ker bom vedno menjal OBE hkrati. :)

Za Rosso Corsa ne vem kako je, je nisem vozil. Po testih je kar dobra, ampak še vedno ne verjame, da boš z njo naredil občutno več kilometrov kot s Super Corso. Jaz Super Corsi zaupam, sem z njo zadovoljen in me zato ne boli obraba, ker se s temi gumami počutim odlično na motorju. Še malo bolje pa sem se počutil z Metzeler K3. :D

Popravljeno . Popravil Demon
Objavljeno

Pa z D211 mi je motor neenakomerno padal v ovinek kot z Pirelli, več moči sem porabil, da sem ga položil v ovinek, potem je kar naenkrat padel v ovinek, pa več moči sem porabil, ko sem ga pobiral iz ovinka. S Pirelli je to veliko bolj enakomerno in lažje. Je pa res, da mogoče je to bilo zato, ker D211 sem vozil zadnjo gumo dimenzije 200/55 R15, Pirelli pa vedno 190/55 R15.

Objavljeno

Za prednjo je znano da trese, samo mene ni motilo ker dva cilindra itak treseta :grim

 

Je pa res kar praviš, proti koncu sprednje ni več tako dober občutek, ker gre čudno v ovinek....

 

Hm...bom šu v smeri Pirellija samo verjetno na rosso corsa. Sem se pogovarjal z kolegom, kateri je vozil supercorso na KTMu in pravi da je bila samo za 1500km, sedaj pa ima rosso corsa za cca 3500-5000 odvisno od tur (morje, lokalno...)

Objavljeno

Hehe 1500, pa to ga 3x iz garaze das pa je fertik. :grim

Objavljeno

najbl mi je všeč k je treba motor z močjo polagat v ovinek in pol "pobirat"..pobirat????

hebo vas bog..z močjo prsta ene roke se to počne!!!

Objavljeno

najbl mi je všeč k je treba motor z močjo polagat v ovinek in pol "pobirat"..pobirat????

hebo vas bog..z močjo prsta ene roke se to počne!!!

Eh kaj ne razumeš veš da morajo dramatizirat da je bol cool .

Objavljeno

Eh kaj ne razumeš veš da morajo dramatizirat da je bol cool .

 

Eh kaj ne razumeš veš da morajo dramatizirat da je bol cool .

al pa se še morjo malo naučit :D

Objavljeno

al pa se še morjo malo naučit :D

dokler ni Rossi počasen se moremo vsi učit

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

dokler ni Rossi počasen se moremo vsi učit

 

dokler ni Rossi počasen se moremo vsi učit

res je

Objavljeno

Dečki, ko takole berem tole temo, se prav sprašujem, kakšen penzionist morem bit in pussy, ko pa naredim z Gp Racerko 5000 km in mi nič ne oddrsava, nič ne trese

in imam občutek, da je motor lepo vozen :D ....ja nimaš kaj, vsak dan se kaj naučim zraven :surrender: 

Objavljeno

prodam sportsmart (120/70 in 180/55), majo še več k pol profila in so enakomerno obrabljene

Objavljeno

prodam sportsmart (120/70 in 180/55), majo še več k pol profila in so enakomerno obrabljene

Zakaj pa jih prodajaš?? Greš na drugo gumo ali si prodala motor?

Objavljeno

jest tut prodam sportsmart..120/70 190/55..prva lepa, zadnja na polovici..

Objavljeno

grem na drugo gumo, razlogi so enaki kot pri bajkerju

Objavljeno

Kateri razlogi??

Objavljeno

Je že kdo vozil continental sport attack verzijo1 in 2? Zanima me, če je kakšna razlika med obrabo?

Objavljeno

Je že kdo vozil continental sport attack verzijo1 in 2? Zanima me, če je kakšna razlika med obrabo?

Vozil oboje. Razlike pri obrabi, so zanemarljive. Sem pricakoval veliko vec. Do 6000km pridem z zadnjo, vec ne.

Objavljeno

zdravo!

 

trenutno imam dimenzijo 140/70-17. Gumo ki si jo ogledujem pa dobim samo v 140/80-17. Gre se za izbolšavo predhodnice. Pa me zanima vaše mnenje. Je kul it na gumo z večjim presekom saj bo bok višji za 1,4cm, ali rajše ostanem na istem preseku?

hvala

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!