Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

mislim da ima vecina soft. razn ce za dirkanje po grobniku priporocajo kaj drugega.

Sej lih to, ker naj bi bila na Grobniku lih obrnjena logika trdote gum.

 

Hej. GP Racer so meni na Grobniku svetovali obe M. :)

Hvala, bom pol kr M vzel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej lih to, ker naj bi bila na Grobniku lih obrnjena logika trdote gum.

 

Hvala, bom pol kr M vzel.

Obrnjena logika je ja, glede na temperaturo. Bolj je vroče, mehkejše gume vozijo po Grobniku. GP Racer pa so meni svetovali na Grobniku naj kar obe M vzamem. Pa v klubu imamo par ljudi, ki so vozili z GP Racer (sicer slick, ampak zmes gume je tako enaka) tudi 1.37. na dirki, tako da se nimaš kaj bati da bi zgrešil. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume še niso prišle na vrsto, morajo v kratkem...

Ima kdo kakšno varianto kako najceneje do Pirelli kompleta?

 

Lahko na ZS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en tip na netu prodaja diablo supercorso sp (120/190) po 250€. toliko je do nedavnega hotel tudi širnik, ne vem ali je cena še aktualna. bolj poceni bo pa težko, če pa zveš, se priporočam za informacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne najdem tega tipa, vidim samo oglase širnika.

Si vozil supercorso SP?

 

Sicer iščem rosso corsa 120/180

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rosso corsa je (skoraj) povsod dražji od supercorse sp. od pirellija sem vozil samo diablo, pa še to pred par sezonami. tel. tistega tipa je 041-515-645. rekel mi je, da je komplet diablo supercorsa sp (120/190) pri njemu 255€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rosso corsa je (skoraj) povsod dražji od supercorse sp. od pirellija sem vozil samo diablo, pa še to pred par sezonami. tel. tistega tipa je 041-515-645. rekel mi je, da je komplet diablo supercorsa sp (120/190) pri njemu 255€.

Sem ga klical, malenkost je dražji kot pa info od rosse20 - govorim za rosso corsa

 

Še kakšen kontakt?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a sem samo jaz tak specialist, da sem prednjo gumo prej ponucal kot zadnjo??  :blink: 

sem mislil, da ena prednja običajno preživi dve zadnji, tu nekje...

michelin power pure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprašujem za prijatelja, ki ni ravno pogost uporabnik interneta...

 

Kje bi še lahko dobil pnevmatike SET PREDNJE IN ZADNJE PIRELLI DRAGON SUPERCORSA SC2 120 IN 190/55/17?

 

Potreboval bi jih več kompletov. Cca 10.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a sem samo jaz tak specialist, da sem prednjo gumo prej ponucal kot zadnjo??  :blink: 

sem mislil, da ena prednja običajno preživi dve zadnji, tu nekje...

michelin power pure

ponavadi ja, ampak tut men se je to zgodilo z S20 bridgestone, je prednja po 3000kmjih šla v maloro, medtem ko bo zadnja naredila pričakovanih 4500.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po nekaj prvih vtisih s Pirelli Diablo Rosso Corsa;

 

v primerjavi z GP Racer za po cesti enako dobra, mogoče daje malenkost več občutka sprednja guma, ker je bolj mehke konstrukcije, je pa v ovinku malce bolj živčna, GP racer se mi zdi da je bolj ''ležala'', bila bolj mirna.

Prehod v nagib je malce hitrejši, daje pa veliko zaupanja na pospeševanju iz nagiba. Jaz bi jo generalno ocenil enako dobro kot Gp racer, malo moram še počakat, kakšno bom naredil kilometrino. Za na pisto najbrž ni, za cesto je pa super.

 

Bom pa še enkrat napisal malo kasneje; čez zimo sem zamenjal motor in gume, je pa res da je motor enak model, ampak bistvenih sprememb ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po nekaj prvih vtisih s Pirelli Diablo Rosso Corsa;

 

v primerjavi z GP Racer za po cesti enako dobra, mogoče daje malenkost več občutka sprednja guma, ker je bolj mehke konstrukcije, je pa v ovinku malce bolj živčna, GP racer se mi zdi da je bolj ''ležala'', bila bolj mirna.

Prehod v nagib je malce hitrejši, daje pa veliko zaupanja na pospeševanju iz nagiba. Jaz bi jo generalno ocenil enako dobro kot Gp racer, malo moram še počakat, kakšno bom naredil kilometrino. Za na pisto najbrž ni, za cesto je pa super.

 

Bom pa še enkrat napisal malo kasneje; čez zimo sem zamenjal motor in gume, je pa res da je motor enak model, ampak bistvenih sprememb ni.

več občutka ti daje prednja guma ampak je pa bolj živčna? kak občutek ti pol daje?

zadnje kar si želim je to da mi prva guma daje občutek živčnosti :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče sem malo narobe napisal; daje boljši občutek, kaj se dogaja s sprednjo gumo, kakšen je asfalt itd., a je nekaj manj stabilna v nagibu, zato tudi motor hitreje pade v nagib.

Pri GP Racer sem pač slepo vrjel in zaupal in je tudi vedno držalo, nikoli pa nisem točno vedel da bo res držalo.

Pirelli pa daje več povratnih informacij, je pa potrebno biti s telesom bolj pri miru in bolj mirno delati z balanco, drugače se takoj odzove in spreminja smer - kar se mi je zdelo kot živčnost. GP racer pa - kakor jo nastaviš, tako pa gre.

Nekaj tega sem sedaj že rešil z nastavitvijo vzmetenja.

 

Je pa zanimivo, da sem spredaj zelo hitro prišel skoraj do roba, GP racer se je dalj časa upirala se mi zdi.

post-17196-0-01247900-1366643622_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprašanje glede izbire pnevmatik za mojo ninjo 250r. Po vsej verjetnosti grem jutri v nabavo in ne vem za katere naj se odločim, bila sem prepričana, da bodo Dunlop arrowmax gt501.

Sedaj mi je pa vulkanizer predlagal Savine MC 50 M-Racer, letos imajo na novo na voljo več dimenzij in tudi za moj motor. Sava naj bi več vlagala v razvoj moto pnevmatik za manjše motorje kot ostale znamke..... No potem pa še Dunlop Arrowmax StreetSmart, ki je tudi nova pnevmatika, nekih mnenj o teli gumi ne najdem.

Ne vem, naj probam Savo ali raje ne? Za tole novo Dunlop StreetSmart ne vem, če bi jo, ker je na uradni strani napisano, da je bolj za starejše in klasične motorje, touring guma, Savina naj bi bila pa bolj športna. Mnenj pa na internetu ni za Dunlop, ker je guma nova. Za Savo sem najdla, da se na 125ccm motorjih odnese dobro. 

 

Vsako mnenje dobrodošlo, ker sem res na tistem, da nimam pojma kaj bi.

Popravljeno . Popravil nxyz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz bi ziher raj  dunlop, kot pa savo ,saj  se za avte nimajo dobrih gum :BUA:

Popravljeno . Popravil TINY35
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprašanje glede izbire pnevmatik za mojo ninjo 250r. Po vsej verjetnosti grem jutri v nabavo in ne vem za katere naj se odločim, bila sem prepričana, da bodo Dunlop arrowmax gt501.

Sedaj mi je pa vulkanizer predlagal Savine MC 50 M-Racer, letos imajo na novo na voljo več dimenzij in tudi za moj motor. Sava naj bi več vlagala v razvoj moto pnevmatik za manjše motorje kot ostale znamke..... No potem pa še Dunlop Arrowmax StreetSmart, ki je tudi nova pnevmatika, nekih mnenj o teli gumi ne najdem.

Ne vem, naj probam Savo ali raje ne? Za tole novo Dunlop StreetSmart ne vem, če bi jo, ker je na uradni strani napisano, da je bolj za starejše in klasične motorje, touring guma, Savina naj bi bila pa bolj športna. Mnenj pa na internetu ni za Dunlop, ker je guma nova. Za Savo sem najdla, da se na 125ccm motorjih odnese dobro. 

 

Vsako mnenje dobrodošlo, ker sem res na tistem, da nimam pojma kaj bi.

jaz bi izbral SAVO, saj sava že nekaj let izdeluje gume za pokal sava 125 ccm. Po tem takem sklepam, da ima izkusnje in ve kaj dela.

Jaz sem imel SAVA sporty na runner 180 in moram reči da je bila odlična guma. Izbira pa je seveda tvoja. Mogoče veš kakšna je razlika v ceni med Dunlop in Savo?  

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

 

@nxyz: IMHO lahko StreetSmart takoj pozabiš, ker sami pri Dunlopu pravijo da so narejene za "klasične" motorje, ki so imeli diagonalne gume, in so večinoma precej težji od tvojega motorčka...

 

torej ti ostane izbira med GT501 in Sava - lahko greš na zihr z GT501, al pa pokažeš jajca in sama sprobaš tanove Savine gume in boš točno vedla al so za kej al ne :P IMHO prav slabe najbrž niso, pa itak jih boš morala spet zamenjat čez par mesecev, ko bodo izrabljene... it's your choice ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprašanje glede izbire pnevmatik za mojo ninjo 250r. Po vsej verjetnosti grem jutri v nabavo in ne vem za katere naj se odločim, bila sem prepričana, da bodo Dunlop arrowmax gt501.

Sedaj mi je pa vulkanizer predlagal Savine MC 50 M-Racer, letos imajo na novo na voljo več dimenzij in tudi za moj motor. Sava naj bi več vlagala v razvoj moto pnevmatik za manjše motorje kot ostale znamke..... No potem pa še Dunlop Arrowmax StreetSmart, ki je tudi nova pnevmatika, nekih mnenj o teli gumi ne najdem.

Ne vem, naj probam Savo ali raje ne? Za tole novo Dunlop StreetSmart ne vem, če bi jo, ker je na uradni strani napisano, da je bolj za starejše in klasične motorje, touring guma, Savina naj bi bila pa bolj športna. Mnenj pa na internetu ni za Dunlop, ker je guma nova. Za Savo sem najdla, da se na 125ccm motorjih odnese dobro. 

 

Vsako mnenje dobrodošlo, ker sem res na tistem, da nimam pojma kaj bi.

S Savino gumo neboš nič falila. Na 125kah kot si rekla se obnese odlično, tvoja ninja pa ni neki dost močnejš, tolk da ti bo zihr super delovala ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

 

@nxyz: IMHO lahko StreetSmart takoj pozabiš, ker sami pri Dunlopu pravijo da so narejene za "klasične" motorje, ki so imeli diagonalne gume, in so večinoma precej težji od tvojega motorčka...

 

torej ti ostane izbira med GT501 in Sava - lahko greš na zihr z GT501, al pa pokažeš jajca in sama sprobaš tanove Savine gume in boš točno vedla al so za kej al ne :P IMHO prav slabe najbrž niso, pa itak jih boš morala spet zamenjat čez par mesecev, ko bodo izrabljene... it's your choice ;)

 

Na nekem špansko govorečem forumu sem našla podatek s testiranja te nove dunlop gume, da je to v bistvu nadgradnja gt501, da se bolje od tiste odnese v dežju, je bolj stabilna, drugih razlik pa naj ne bi bilo.

 

jaz bi izbral SAVO, saj sava že nekaj let izdeluje gume za pokal sava 125 ccm. Po tem takem sklepam, da ima izkusnje in ve kaj dela.

Jaz sem imel SAVA sporty na runner 180 in moram reči da je bila odlična guma. Izbira pa je seveda tvoja. Mogoče veš kakšna je razlika v ceni med Dunlop in Savo?  

 

Sava komplet je 110, dunlop pa 150. Ni take razlike, da bi odločala pri izbiri.

 

S Savino gumo neboš nič falila. Na 125kah kot si rekla se obnese odlično, tvoja ninja pa ni neki dost močnejš, tolk da ti bo zihr super delovala ;)

 

V moči ni razlike, je pa v primerjavi z yamaho 40kg ninja težja.

Hvala vsem za komentarje. Mogoče bi na moj turistični stil vožnje bila tudi Dunlopova vredu in imela kaj večjo kilometrino. Nočem pa da me v tistih redkih trenutkih, ko me prime čez kakšne ovinke pusti na cedilu. Glede na to, da sem čez arrowmax že slišala nekaj pripomb pri težjih motorjih bo verjetno res kar Sava, če ne probam ne bom nikol vedla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na nekem špansko govorečem forumu sem našla podatek s testiranja te nove dunlop gume, da je to v bistvu nadgradnja gt501, da se bolje od tiste odnese v dežju, je bolj stabilna, drugih razlik pa naj ne bi bilo.

 

 

Sava komplet je 110, dunlop pa 150. Ni take razlike, da bi odločala pri izbiri.

 

 

V moči ni razlike, je pa v primerjavi z yamaho 40kg ninja težja.

Hvala vsem za komentarje. Mogoče bi na moj turistični stil vožnje bila tudi Dunlopova vredu in imela kaj večjo kilometrino. Nočem pa da me v tistih redkih trenutkih, ko me prime čez kakšne ovinke pusti na cedilu. Glede na to, da sem čez arrowmax že slišala nekaj pripomb pri težjih motorjih bo verjetno res kar Sava, če ne probam ne bom nikol vedla.

Bravo, punca z "jajci" veliko varnih in veselih KM. Poročaj, da vidimo kako se obnesejo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče sem malo narobe napisal; daje boljši občutek, kaj se dogaja s sprednjo gumo, kakšen je asfalt itd., a je nekaj manj stabilna v nagibu, zato tudi motor hitreje pade v nagib.

Pri GP Racer sem pač slepo vrjel in zaupal in je tudi vedno držalo, nikoli pa nisem točno vedel da bo res držalo.

Pirelli pa daje več povratnih informacij, je pa potrebno biti s telesom bolj pri miru in bolj mirno delati z balanco, drugače se takoj odzove in spreminja smer - kar se mi je zdelo kot živčnost. GP racer pa - kakor jo nastaviš, tako pa gre.

Nekaj tega sem sedaj že rešil z nastavitvijo vzmetenja.

 

Je pa zanimivo, da sem spredaj zelo hitro prišel skoraj do roba, GP racer se je dalj časa upirala se mi zdi.

mi je všeč kar si povedal..ker zdaj sem 100% da je nikol več ne bom kupu ;)

zakaj..

ker:

1. ne maram da občutim vsako zalivko in vsak kamenček..

2. ker gp racer vedno drži..

3. ker ne maram "držat" balance..mam raj da motor sam pelje..zna bistveno bolš to narest kot jaz ;)

4. ker (pre)hitr zmanka robu :P

 

je pa fajn da vsak najde nekaj zase...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....bo verjetno res kar Sava, če ne probam ne bom nikol vedla.

... poznam majstra, ki testira Savine gume (včasih je dirkal v superbike), ki jih trenutno razvijajo za "tahude sportake".... in letijo na njih same pohvale...

... njegova sinova sta dirkala s skuterji.. mislim da tudi na savinih gumah...

 

glede zmesi gum ni kaj novega... formule za zmesi so več ali manj poznane... konstrukcija pnevmatike je tudi znana... med kvalitetami oz. lastnostmi pnevmatik odločajo samo malenkosti, ki so jih sposobni zaznati samo "tahudi" motoristi. Na 250 ccm Ninji tega najbrž ne boš opazila.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!