Demon Objavljeno April 30, 2013 Deli Objavljeno April 30, 2013 Za na pisto, sploh Grobnik NITI NE RAZMIŠLJAJ O TEM, DA BI ŠEL Z IZRABLJENO GUMO VOZIT! Če imaš sam sebe rad, želiš ostati cel, želiš imeti cel motor, potem pri gumah ne skopari in nabavi NOVE GUME! Če greš na Grobnik so najprimernejše Dunlop GP Racer obe medium. Te lahko koristiš tudi na cesti brez skrbi. Izrabljeno gumo pa boš na Grobniku pregrel, sprednja ti bo v hipu spustila in verjemi mi, da neboš motorja obdržal na kolesih. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno April 30, 2013 Deli Objavljeno April 30, 2013 na pisti ni šparanja, ne na gumah, niti na zavorah sesir in Demon 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BenX Objavljeno Maj 1, 2013 Deli Objavljeno Maj 1, 2013 ok, torej nove gume. kaj pomeni, če na motor dam 200/55-17 namesto 190/55-17? bo to pasalo? sprašujem, ker bi lahko dobil komplet takih precej poceni. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Maj 1, 2013 Deli Objavljeno Maj 1, 2013 na pisti ne bo problema, na cesti pa vsi mogoči (zakonski, homolagacijski, zavarovalniški za bože ne daj), Dunlopova 200 verjetno niti ne bo kaj dosti širša kot npr. Pirellijeva 190. LP Bajsi BenX 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alenka19 Objavljeno Maj 5, 2013 Deli Objavljeno Maj 5, 2013 ojla, a kdo ve a bi širša zadnja guma na Kawasaki ER-5 kej (slabo?) vplivala na vožnjo oz. varnost? Uradne mere so 130/70-17, za to dimenzijo se niti Dunlop RoadSmart ne dobi (no, dobi se samo sprednja guma:)). Motor pa seveda od zadaj zgleda kot da bi bil 125ccm - pa me mal matra, da bi vzela mal širšo gumo, recimo 150/70-17? Thx! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nxyz Objavljeno Maj 5, 2013 Deli Objavljeno Maj 5, 2013 Dobi se novi model Dunlop Arrowmax Sreetsmart, Dunlop Arrowmax gt501, Metzeler Lasertec, Sava mc 50 in sigurno še kakšna. Meni je bilo rečeno, da je z nekim razlogom predpisana dimenzija in da se motor lepše pelje s tako gumo kot naj bi bila. Kaj več bodo pa bolj izkušeni povedali Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Maj 5, 2013 Deli Objavljeno Maj 5, 2013 kot da bi bil 125ccm Thx! gre še manj Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
blabla Objavljeno Maj 6, 2013 Deli Objavljeno Maj 6, 2013 Če to komu kaj pomaga....novi test gum. Pa še zaključek v nemščini: Was für ein Einstand. Mit einem komfortablen Vorsprung setzt sich der neue Bridgestone S 20 an die Spitze des Sportreifentests. Seine Stärke: die Ausgewogenheit in fast allen Testkapiteln. Wer Wert auf einen 1a-Landstraßenjäger legt, sollte zum Conti greifen. Sportfans mit Rennallüren müssen Pirelli aufziehen. djfelix 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MARJA Objavljeno Maj 6, 2013 Deli Objavljeno Maj 6, 2013 ojla, a kdo ve a bi širša zadnja guma na Kawasaki ER-5 kej (slabo?) vplivala na vožnjo oz. varnost? Uradne mere so 130/70-17, za to dimenzijo se niti Dunlop RoadSmart ne dobi (no, dobi se samo sprednja guma:)). Motor pa seveda od zadaj zgleda kot da bi bil 125ccm - pa me mal matra, da bi vzela mal širšo gumo, recimo 150/70-17? Thx! Obseg gume bi moral bit enak, kar pa pri tej dimenziji ( 150/70-17 ) zagotovo ni. Pa še vprašanje je če je dovolj prostora kajti gre za 2 cm širšo gumo od originalne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alenka19 Objavljeno Maj 6, 2013 Deli Objavljeno Maj 6, 2013 oj, ful hvala vsem za nasvete in vse napisano! bom zgledala morala kar pridno ostat pri taozkih gumah, da ne bo težav... V pripočniku za ER-5 so sicer "zapovedane" gume Dunlop GT501, čeprav si zdaj ogledujem tudi Streetsmart - saj sem videla, da ste že pred časom v tej isti temi ravno o tem pisali. Če sem prav zastopla, je StreetSmart novejši model in naslednik GT501 nekako... Hvala! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nxyz Objavljeno Maj 6, 2013 Deli Objavljeno Maj 6, 2013 (popravljeno) Streetsmart naj bi bila izboljšana gt501. Tudi mene je mikala širša guma ampak potem ugotoviš, da nima smisla samo zaradi izgleda. Važno kako se pelje ne pa kako izgleda tja v rit Popravljeno Maj 6, 2013. Popravil nxyz sand66, cikadina, igorkr in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alenka19 Objavljeno Maj 6, 2013 Deli Objavljeno Maj 6, 2013 hehe tko nekak ja... sej zdej sem se tud jaz že zmenila za StreetSmart, in to za ta originalne dimenzije k bomo hotl res širšo gumo bo treba pa zgleda motor zamenjat Thx! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vrho1679 Objavljeno Maj 7, 2013 Deli Objavljeno Maj 7, 2013 ? Ima mogoče kdo primerjavo med Dunlop Roadsmart 2 in Metzeler Z8 Interact? Osebne iskušnje ali link do primerjalnega testa. Če še med drugimi ST gumami še toliko bolje. Najbolj me, itak da, zanima oprijem in kilometraža. Lep pozdrav! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiM Objavljeno Maj 7, 2013 Deli Objavljeno Maj 7, 2013 (popravljeno) A je probal kdo vozit 120/60/17 namesto predpisane 120/70/17? Kaj je drugač razen, da je guma 12mm nižja? Predvsem me zanima po ovinkih kaj se spremeni? Zdi se mi, da so 120/60 bolj okrogle, 120/70 pa bolj "trikotne" oblike. Popravljeno Maj 7, 2013. Popravil SiM Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Maj 7, 2013 Deli Objavljeno Maj 7, 2013 A je probal kdo vozit 120/60/17 namesto predpisane 120/70/17? Kaj je drugač razen, da je guma 12mm nižja? Predvsem me zanima po ovinkih kaj se spremeni? Zdi se mi, da so 120/60 bolj okrogle, 120/70 pa bolj "trikotne" oblike. Dost več moči potrebno za preložitev....in v več zaporednih ovinkih ni fajn--odsvetujem Demon 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nekdo Objavljeno Maj 7, 2013 Deli Objavljeno Maj 7, 2013 v teoriji bi motor z nižjo pnevmatiko težje spreminjal smer in imel manj naležne površine pri nagibu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Demon Objavljeno Maj 7, 2013 Deli Objavljeno Maj 7, 2013 v teoriji bi motor z nižjo pnevmatiko težje spreminjal smer in imel manj naležne površine pri nagibu ...v praksi pa mu boš podrl kompletno geometrijo in s tem stabilnost... hajoktejn in DAMI34 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GKeko Objavljeno Maj 7, 2013 Deli Objavljeno Maj 7, 2013 ? Ima mogoče kdo primerjavo med Dunlop Roadsmart 2 in Metzeler Z8 Interact? Osebne iskušnje ali link do primerjalnega testa. Če še med drugimi ST gumami še toliko bolje. Najbolj me, itak da, zanima oprijem in kilometraža. Lep pozdrav! Nevem kako se obnese metzelerka, vem pa da je roadsmart2 super guma (vsaj meni na mojem motorju). Lih danes sem dal gor novo zadnjo gumo roadsmart2. Nardil pa sem 8000km, drugi delajo še več kot to Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiM Objavljeno Maj 7, 2013 Deli Objavljeno Maj 7, 2013 Dost več moči potrebno za preložitev....in v več zaporednih ovinkih ni fajn--odsvetujem OK, opuščam idejo Drugače pa, kot zanimivost imam zadaj predpisano 190/50/17, pa se mi ne dopade preveč. Dosti lepše se pelje s 190/55, še lepše pa s 180/55, to imam trenutno gor, zato mi je tudi padla na misel tale 120/60... sesir 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Maj 7, 2013 Deli Objavljeno Maj 7, 2013 OK, opuščam idejo Drugače pa, kot zanimivost imam zadaj predpisano 190/50/17, pa se mi ne dopade preveč. Dosti lepše se pelje s 190/55, še lepše pa s 180/55, to imam trenutno gor, zato mi je tudi padla na misel tale 120/60... tud jz vozim 55 s tem,da mi je 180 na felgi za 190 kao preozka Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skalaprava Objavljeno Maj 7, 2013 Deli Objavljeno Maj 7, 2013 ? Ima mogoče kdo primerjavo med Dunlop Roadsmart 2 in Metzeler Z8 Interact? Osebne iskušnje ali link do primerjalnega testa. Če še med drugimi ST gumami še toliko bolje. Najbolj me, itak da, zanima oprijem in kilometraža. Lep pozdrav! Jaz imam osebne izkušnje z obema in to kar obilne. Lani sem poradiral tri komplete Metzelerk Z8 Interact ter letos nataknil že drugi komplet Dunlop RoadSmart 2. Če grem po vrsti: Metzeler - če je bila zadnja z dodatno oznako C (ojačana za težje touring motocikle), je zdržala tudi do 9.000km. Oprijem v vseh legah odličen, celo na mokrem daje zelo dober občutek. Kar me je jezilo, da se je prva guma (pri vseh treh kompletih) pri meni vedno ekstremno ošilila in to na način, da je začel motor zelo neugodno padati v zavoj, čeprav pri oprijemu ni bilo opaznejšega popuščanja s kilometrino! Drugo kar me pri tej gumi moti je, da ko se zadnja guma obrabi do indikatorja obrabe, se potem v naslednjih nekaj sto kilometrih dobesedno do platna poradira! Sem doživel celo dvakrat in če te dobi nekje sredi poti nazaj, je cela jeba, ko se začneš po platnu voziti, čeprav je bilo še 300km prej videti ok. Takšne so pač moje izkušnje - torej ko prideš do indikatorjev menjaj, pa četudi si prepričan, da bo še malo šlo. Itak pa je pri vsaki gumi pravilni postopek menjava ko prideš do inikatorjev. Ali bi jo še kupil? Bi, ampak sem rekel, da bom poizkusil še Dunlop. Sem konec lanske sezone nataknil nove Roadsmart 2 in že letos pred prvomajskimi poradiral prvo do indikatorjev zadnjo pa "samo što nije"! Prevozil s tem kompletom samo kakih 4500-5000km max. Je pa res, da sem se v začetku te sezone vozil samo solo in to kar precej živahno - dopuščam, da je to krivo, zato sem se še enkrat odločil za komplet RoadSmart 2. Sedaj ko so se začeli izleti, kjer sva na motorju dva in prtljaga pa tudi tempo je temu primeren, bom videl koliko km bo potem zdržal komplet. Opažanja pri prvem kompleti RS2 so, da kljub temu da se je prva guma tudi precej ošilila, se to ni tako zelo poznalo pri vstopanju v zavoj (za razliko oz Z8). To štejem vsekakor v velik plus. Minus pa bi dejal, da ta guma mnogo mnogo bolj drsi preko zalivk v asfaltu. Takega drsenj nikoli nisem doživel na Metzeler Z8. Za zaključek bi povedal, da bom počakal, kako se bo odrezal drugi koplet RS 2, da pa malo pogledujem proti Pirelli Angel ST. Vem da je to v bistvu Metzeler, ampak morda spoznam kaj novega. Zanima me tudi, če ima kdo izkušnje s Continental RoadAtack2 ali Michelin Road Pilot 3. Lp. malakai, TakeALookAround, gandi in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urkoman Objavljeno Maj 7, 2013 Deli Objavljeno Maj 7, 2013 Continental RoadAtack2, dobro drzi, 6000km na CB919. Zanima me Michelin Road Pilot 3, bojda vec kmjev, ce nimas take smole: ups Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gretzky Objavljeno Maj 7, 2013 Deli Objavljeno Maj 7, 2013 SS so mehkejše in zato primernejše za višjo delovno temperaturo. Za optimalno delovanje potrebuje višjo temperaturo od ST gume, 5 - 10 km je takšno splošna razdalja v kateri naj bi dosegle delovno temperaturo, potem pa postopoma naprej. LP Bajsi Razumem prav, da hočeš povedati, da so SS gume mehkejše in se segrejejo počasneje kot ST gume? Sem mislil, da se mehkejše gume hitreje zagrejejo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vonAxl Objavljeno Maj 7, 2013 Deli Objavljeno Maj 7, 2013 ? Ima mogoče kdo primerjavo med Dunlop Roadsmart 2 in Metzeler Z8 Interact? Osebne iskušnje ali link do primerjalnega testa. Če še med drugimi ST gumami še toliko bolje. Najbolj me, itak da, zanima oprijem in kilometraža. Lep pozdrav! Tole bo verjetno prava reč vonAxl 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
exclan Objavljeno Maj 7, 2013 Deli Objavljeno Maj 7, 2013 (popravljeno) Tole bo verjetno prava reč Popravljeno Maj 7, 2013. Popravil exclan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se