Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Jaz imam osebne izkušnje z obema in to kar obilne. Lani sem poradiral tri komplete Metzelerk Z8 Interact ter letos nataknil že drugi komplet Dunlop RoadSmart 2. 

Če grem po vrsti:

Metzeler -  če je bila zadnja z dodatno oznako C (ojačana za težje touring motocikle), je zdržala tudi do 9.000km. Oprijem v vseh legah odličen, celo na mokrem daje zelo dober občutek. Kar me je jezilo, da se je prva guma (pri vseh treh kompletih) pri meni vedno ekstremno ošilila in to na način, da je začel motor zelo neugodno padati v zavoj, čeprav pri oprijemu ni bilo opaznejšega popuščanja s kilometrino! Drugo kar me pri tej gumi moti je, da ko se zadnja guma obrabi do indikatorja obrabe, se potem v naslednjih nekaj sto kilometrih dobesedno do platna poradira! Sem doživel celo dvakrat in če te dobi nekje sredi poti nazaj, je cela jeba, ko se začneš po platnu voziti, čeprav je bilo še 300km prej videti ok. Takšne so pač moje izkušnje - torej ko prideš do indikatorjev menjaj, pa četudi si prepričan, da bo še malo šlo. Itak pa je pri vsaki gumi pravilni postopek menjava ko prideš do inikatorjev. Ali bi jo še kupil? Bi, ampak sem rekel, da bom poizkusil še Dunlop. Sem konec lanske sezone nataknil nove Roadsmart 2 in že letos pred prvomajskimi poradiral prvo do indikatorjev zadnjo pa "samo što nije"! Prevozil s tem kompletom samo kakih 4500-5000km max. Je pa res, da sem se v začetku te sezone vozil samo solo in to kar precej živahno - dopuščam, da je to krivo, zato sem se še enkrat odločil za komplet RoadSmart 2. Sedaj ko so se začeli izleti, kjer sva na motorju dva in prtljaga pa tudi tempo je temu primeren, bom videl koliko km bo potem zdržal komplet. Opažanja pri prvem kompleti RS2 so, da kljub temu da se je prva guma tudi precej ošilila, se to ni tako zelo poznalo pri vstopanju v zavoj (za razliko oz Z8). To štejem vsekakor v velik plus. Minus pa bi dejal, da ta guma mnogo mnogo bolj drsi preko zalivk v asfaltu. Takega drsenj nikoli nisem doživel na Metzeler Z8.

Za zaključek bi povedal, da bom počakal, kako se bo odrezal drugi koplet RS 2, da pa malo pogledujem proti Pirelli Angel ST. Vem da je to v bistvu Metzeler, ampak morda spoznam kaj novega.

Zanima me tudi, če ima kdo izkušnje s Continental RoadAtack2 ali Michelin Road Pilot 3.      

 

Lp.

 

 

Continental RoadAtack2, dobro drzi, 6000km na CB919.

Zanima me Michelin Road Pilot 3, bojda vec kmjev, ce nimas take smole: ups

 

Michelin Pilot Road 3:

Meni na CB 1300 polno natovorjeni so zdržale 15 in 16.000 km. Od vseh km je 10.000  iz potovanja (polno natovorjen, sopotnik, avtoceste, makedami, dokaj lepa vožnja večino). Oprijem na turi brez pripomb. Pač vožnja po pameti. Po 10.000 km sem lahko še vedno šel z njo na koleno po domačih poznanih ovinkih s solidnim asfaltom. Po slabšem in gladkem asfaltu je bilo treba bolj previdno in pametno. Proti koncu resda ni držala več bogvekaj, toda če rabiš na turi da te nekaj pripelje do doma pa ni nujno da z RR hitrostjo je to zelo dobra guma. Največji minus za mene pri tej gumi je grd, če ne že kar smešen profil.

Sem pa lani zopet nataknil iste gume, a sem turo moral odpovedati. Tako da sem se z gumami ganjal bolj lokalno in po balkanu. Tukaj pa se je pokazalo da za to pa le ni RR guma. Oprijem na slabšem asfaltu za hitrejšo vožnjo je bil pri Dunlop RS boljši se mi zdi. Tudi zalivke je treba paziti. Sedajle imajo 8000, pa mislim da čez 10.000 ne bodo šle. Vseeno pa niso nikdar kar naenkrat povsem zdrsnile. Le občutek mislim, da je bil na Dunlop boljši.

V glavnem za dolgo pot (10.000 km in več) bi jih še vedno dal gor. Za ganjanje po bivši jugi pa bi raje dal gor Dunlop RS2. Za po slo in solo pa seveda RR. Probal bom pa najbrž Metz Z8, ki so upam da še boljši kompromis med vzdržljivostjo in oprijemom.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

post-22985-0-82379000-1367820367_thumb.j

 

 

Tole lahko pa celo malo pokomentiram.

 

S20 nisem vozil, sem pa vozil Sport Attack 2, diablo rosso 2, sportsmart in M5. V enakem vrstnem redu bi jih postavil jaz. V suhem seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko kdo prilepi še kaj iz razreda enduro/touring, predvsem me zanimajo nove tourance next, trail attack 2 ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko kdo prilepi še kaj iz razreda enduro/touring, predvsem me zanimajo nove tourance next, trail attack 2 ...

 

 

No,v priponki je test iz 2011,mogoče kaj pomaga; v besedi pa letošnji test gum za hondo crosstourer,žal v nemščini.

 

Bridgestone BT 023

Der Sporttouren-Reifen harmoniert nicht mit der Crosstourer. Er macht die Honda unhandlich, sie muss in Kurven gezwungen werden. Der hohe Kraftaufwand beim Einlenken verwässert die Linie. Kurvenausgangs treibt das Motorrad nach außen, fährt weite Bögen. Merkliche Aufstelltendenz beim Bremsen in Schräglage. Mit dem BT 023 wirkt das Honda-Fahrwerk ziemlich unterdämpft. Gut ist die Haftung beim Rausbeschleunigen, selbst bei Kälte.

  Bridgestone Battle Wing BW 501/BW 502

Ganz klar der besser passende japanische Reifen. Die 1200er fühlt sich vertrauenerweckender an, rollt runder, homogener und neutraler als mit dem BT 023. Sie lenkt handlicher ein, ihre Front bleibt ruhiger. Die Eigendämpfung ist spürbar besser, allerdings auch das Aufstellmoment größer. Rückmeldung und Lenkpräzision passen beim Battle Wing. Möglicher Haftungsverlust kündigt sich gutmütig durch Wegrubbeln an. Eine ausgewogene Paarung.

  Continental Road Attack 2

Mit Contis sportiven Straßenreifen fährt die schwere Honda pri-ma: sehr zielgenau, präzise und neutral auf den Punkt. Denn die Handlichkeit ist gut und das Aufstellmoment gering ausgeprägt. Allerdings kann der Road Attack 2 Holperpisten nicht so komfortabel kaschieren wie reinrassige Straßenenduro-Reifen, seine Eigendämpfung ist geringer. Im Dauertest zeigte sich, dass der Reifen voll beladen auf Autobahnen leichtes Rühren bewirken kann.

  Continental Trail Attack 2

(Vorn mit "Z"-Kennung) Vermittelt vom ersten Meter an vollstes Vertrauen. Die Trail Attack 2 machen den XXL-Tourer besser, als wäre er leichter. Man ist flotter und schräger unterwegs als bislang. Frech, stabil und sicher, mit guter Rückmeldung. Überragende Handlichkeit trifft auf geringes Aufstellmoment und guten Grip. Ein Wohlfühlreifen, der vom Vorgänger hoffentlich die hohe Laufleistung geerbt hat; seine Nasshaftung soll laut Conti verbessert sein. Ein echter Tipp!

 

  Dunlop Roadsmart 2

Muss für gute Fahreigenschaften etwas warm gefahren werden. Beim Hin-und-her-Werfen in Wechselkurven durchaus handlich. Doch beim Abklappen aus der Senkrechten, dem ersten Lenk-impuls, höherer Kraftaufwand erforderlich. Abrollkomfort geringer als bei Enduro-Reifen: Auf einer Schlechtwegstrecke poltern die Reifen etwas über Bodenunebenheiten. Starkes Aufstell-moment beim Bremsen in Schräglage trifft auf guten Grip.

    Dunlop Trailmax TR 91

Passt gut zur Honda, bleibt neutral auf Kurs. Auch in engsten Kehren präzise und berechenbar. Vorderrad führt vertrauen-erweckend gut. Rückmeldung vom Hinterrad dürfte besser sein. Handling nicht ganz so federleicht wie bei Conti und Pirelli, klappt aus der Senkrechten nicht ganz so easy ab. Hohe Eigendämpfung macht komfortabel und überdeckt leichte Fahrwerksschwächen. Stellt sich nur beim Griff zur Vorderbremse etwas stärker auf.

 

  Michelin Anakee 2

Eine Paarung, die Mensch und Maschine guttut. Lenkt leicht ein, führt präzise. Schön handlich, nur nicht ganz so leichtfüßig wie Conti Trail Attack 2 und Pirelli. Macht flottes Wedeln zum Vergnügen, gar kein Aufstellmoment. Gutmütig, rollt schön rund und neutral über die gesamte Reifenbreite ab. Bei sportlicher Fahrweise wird er etwas indifferent, mögliches Haftungsende kündigt sich durch Walken an. Fazit: homogen und komfortabel.

 

  Michelin Pilot Road 3

Sehr zielgenau und stabil, das schafft Vertrauen. Zumal der in Thailand gefertigte Hinterreifen satten Grip beim Rausbeschleunigen bietet. Der mögliche Grenzbereich der „Regenmeister“ ist bei kühler Witterung leider nicht gut definierbar. Die Michelins erlauben sehr enge Linien in Kehren, klappen jedoch in großer Schräglage selbsttätig weiter ab. Handling auf mittlerem Niveau, Rückmeldung etwas schwammig. Komfort dürfte größer sein.

 

  Metzeler Tourance Next

Für den Straßenbetrieb optimiert, begeistert die dritte Tourance-Generation mit „rundem“, leichtfüßig-handlichem Fahrverhalten. Ohne große Eingewöhnung sind knackige Schräglagen drin - bei sehr geringem Aufstellmoment. Stabiler Aufbau kombiniert mit guter Dämpfung, insbesondere auch beim Vorderreifen. Der Komfort ist hoch, der Crosstourer wird zum Crossgleiter. Nicht ganz so sportlich wie der Trail Attack 2, aber äußerst ausgewogen.

 

  Pirelli Scorpion Trail

Die Honda fährt auf den Pirellis leichtfüßig-sportiv, erinnert an eine BMW R 1200 GS. Und lässt sich auch weit in die Kurven hineinbremsen. Bei sehr schräger Fahrweise rutschen die Pneus recht früh, doch ganz sanft weg, lassen sich aber gut wieder einfangen. Eigendämpfung (Komfort) könnte beim recht straff wirkenden Vorderreifen größer sein. Reifen für einen 285-Kilo-Tourer gefühlsecht-frech. Insgesamt eher sinnlich, weniger harmonisch.

post-22985-0-48473500-1368082661_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

Ali jih izdelujejo pri nas ali v Čefukistanu? Kakšna je cena? Kje jih dobiti ...

 

Sam sem našel tole:

http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=233010.0;all

http://www.savatech.eu/?Itemid=634

 

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm zanimivo... ko pride 190/50 in če bo cena konkurenčna...probam :)

 

PS...Videl sem,da piše "made in slovenia"

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz bom probal, ampak ko pride 190/55

 

Hmmm zanimivo... ko pride 190/50 in če bo cena konkurenčna...probam :)

 

PS...Videl sem,da piše "made in slovenia"

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čist odvisno od same gume... recimo PP navadna, mi je bolj ležala 190/55, medtem ko PP 2CT mi je 190/50 čisto ok :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Savina je v zgornji trgovini v dimenziji 160/60ZR17 znižana iz 130€ na 100€, cene za druge gume iz Savinega primerjalnega testa pa so podobne, malce nad 100€ (Sportmax Qualifier in Diablo Rosso II).

Torej je cena "le" konkurenčna, ne pa zelo ugodna. 

Ko naredijo TouringForce se zna znajti tudi na mojih feltnah. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam osebne izkušnje z obema in to kar obilne. Lani sem poradiral tri komplete Metzelerk Z8 Interact ter letos nataknil že drugi komplet Dunlop RoadSmart 2. 

Če grem po vrsti:

Metzeler -  če je bila zadnja z dodatno oznako C (ojačana za težje touring motocikle), je zdržala tudi do 9.000km. Oprijem v vseh legah odličen, celo na mokrem daje zelo dober občutek. Kar me je jezilo, da se je prva guma (pri vseh treh kompletih) pri meni vedno ekstremno ošilila in to na način, da je začel motor zelo neugodno padati v zavoj, čeprav pri oprijemu ni bilo opaznejšega popuščanja s kilometrino! Drugo kar me pri tej gumi moti je, da ko se zadnja guma obrabi do indikatorja obrabe, se potem v naslednjih nekaj sto kilometrih dobesedno do platna poradira! Sem doživel celo dvakrat in če te dobi nekje sredi poti nazaj, je cela jeba, ko se začneš po platnu voziti, čeprav je bilo še 300km prej videti ok. Takšne so pač moje izkušnje - torej ko prideš do indikatorjev menjaj, pa četudi si prepričan, da bo še malo šlo. Itak pa je pri vsaki gumi pravilni postopek menjava ko prideš do inikatorjev. Ali bi jo še kupil? Bi, ampak sem rekel, da bom poizkusil še Dunlop. Sem konec lanske sezone nataknil nove Roadsmart 2 in že letos pred prvomajskimi poradiral prvo do indikatorjev zadnjo pa "samo što nije"! Prevozil s tem kompletom samo kakih 4500-5000km max. Je pa res, da sem se v začetku te sezone vozil samo solo in to kar precej živahno - dopuščam, da je to krivo, zato sem se še enkrat odločil za komplet RoadSmart 2. Sedaj ko so se začeli izleti, kjer sva na motorju dva in prtljaga pa tudi tempo je temu primeren, bom videl koliko km bo potem zdržal komplet. Opažanja pri prvem kompleti RS2 so, da kljub temu da se je prva guma tudi precej ošilila, se to ni tako zelo poznalo pri vstopanju v zavoj (za razliko oz Z8). To štejem vsekakor v velik plus. Minus pa bi dejal, da ta guma mnogo mnogo bolj drsi preko zalivk v asfaltu. Takega drsenj nikoli nisem doživel na Metzeler Z8.

Za zaključek bi povedal, da bom počakal, kako se bo odrezal drugi koplet RS 2, da pa malo pogledujem proti Pirelli Angel ST. Vem da je to v bistvu Metzeler, ampak morda spoznam kaj novega.

Zanima me tudi, če ima kdo izkušnje s Continental RoadAtack2 ali Michelin Road Pilot 3.      

 

Lp.

Zvozil RoadAttack2, super guma kar se oprijema tiče tako v mokrem kot v suhem! Ni mi spustila nikoli, česar ne morem reči za RoadSmart2, ki sem jo imel gor pred njo. Kilometrina pa nikakva, 4700 kilometrov pa je bila na indikatorju, res pa je, da drži še vedno isto, ko indikatorjev ni več. Vozim pa dvocilindraša in večino vožnja v dvoje. Zdej mam gor SportAttack2, ker sem bil z enko super zadovoljen in ima baje 30% večjo kilometrino od stare...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Berem in berem in povsod se nekako največ omenja roadsmart 2,metzeler in michelin.Jaz bi vprašal za mnenje o BT 021.Sem namreč pred nakupom......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Berem in berem in povsod se nekako največ omenja roadsmart 2,metzeler in michelin.Jaz bi vprašal za mnenje o BT 021.Sem namreč pred nakupom......

Jih imam na Banditu 1200 in moram reč da se zaenkrat super obnesejo 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Berem in berem in povsod se nekako največ omenja roadsmart 2,metzeler in michelin.Jaz bi vprašal za mnenje o BT 021.Sem namreč pred nakupom......

bt021 je predhodnica bt023, ki je predhodnica t30...za turing so vse dobre.

bt023 so trenutno v akcijski ceni in jih imam pravkar nameščene. Prva je dokaj trda in zgleda da bo ogromna kilometrina, zadovoljiva je tudi odzivnost, čeprav se s Hypersport gumo sploh ne more meriti, zadnja je pa nekako takole: kilometrina bo za kakih 20% manjša od roadsmart2, je pa tipična ST guma, se pravi AC dobro prenaša, prevelika obremenitev in konji v ovinkih jim pa ne leži najbolje. To je itak problem vseh ST gum, ker imajo precej žlebov na robovih in posledično manj mesa. 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko kdo prilepi še kaj iz razreda enduro/touring, predvsem me zanimajo nove tourance next, trail attack 2 ...

Jaz mam zdaj next. Prej sem imel Conti Trail.

Next so noro dobre, celo tako dobre, da sem se zadnjič na jadranki kar malo vsral zaradi hitrosti.

Ovinke peljem z next dosti bolj suvereno, podrsavanja praktično ni, se mi zdi, da tudi na smolnih zalivkah super držijo. Res noro dobro. Priporočam.

Upam samo, da bo čimdlje tako držale... Do sedaj dobrih 1000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz moram pa spet počasi po nove gume... Trenutno imam gor conti race attack še od prejšnjega lastnika. Najraje bi vzel Sport attack 2, a kaj ko sem z njimi v dežju lani razbil cbr 600rr... V suhem so bile pa 1a.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz mam zdaj gori Dunlop Sportmax qualifer in morem rečt da se gume dobro držijo!!!...v ovinkih na robovih ..nikoli zaneslo ali kaj drugega..z njiji se da zlahka 4900km narediti..odvisno od vožnje (sem jih že imel na 125ki tak da iz izkušenj govorim) ;),...tak da ja ..ko pa bodo zanič pa bomo ja neke druge sprobal :P

Popravljeno . Popravil NinjaRider04
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vozim še zadnje Qualifier RR in so mi gume super. Jih pa po straneh kar lepo pobira. Bo potrebno razmisliti o novih. Verjetno se bom odločila za GP Racer D211, v igri bo tusi Sava Sport Force, če jih bo kdo že prej stestiral in povedal, da se obnesejo ;).

 

Lahko tudi povem, da sem poskusila RoadAttack 2 na FZ6n, pa je guma bila odlična.

 

Poskusila pa sem tudi BT(ne vem koliko) in BT(ne vem koliko) - obe prvi vgradnji na FZ6 in R6 - in sta mi bili "slabi". Preveč sta drseli za moj okus.

Popravljeno . Popravil rosse20
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dunlop sportsmart; trenutno sprednja 2.0 bar, zadnja 2.3 bar; sprednjo bom mejčkeno še napumpal, je pri počasnih ovinkih čutit mal "čigumijasta"; sicer pa dˇbest filing zaenkrat :)

aja, men nč ne trese ... vsaj ne da bi porajtal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!