Sorty Objavljeno Julij 22, 2013 Opozori Objavljeno Julij 22, 2013 jst bi reku da je napačen tlak v pnevmatikah..
Coban Objavljeno Julij 22, 2013 Opozori Objavljeno Julij 22, 2013 Zdravo, imam eno vprašanje glede pnevmatik michelin pilot road 2 na yamahi tdm 850. Pojavlja se mi stopničasta obraba pnevmatik na robovih. Se pravi, da je na eni strani zareze večja obraba kot na drugi in to kar občutno. To se pojavlja na obeh stranih na zadnji pnevmatiki. Prva se normalno obrablja. Vožnja je raznovrstna. Večinoma touring, se pa na cajte tudi bolj konkretno zapeljem. Zanima me kaj bi bil vzrok taki obrabi? Lp, Denis Če je tlak vredu, bo potrebno rauzmišljat o novem amortizerju ali vsaj obnovi ! Ps lahko tudi zračnost v nihalki !
gsxf750 Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 Zdravo, imam eno vprašanje glede pnevmatik michelin pilot road 2 na yamahi tdm 850. Pojavlja se mi stopničasta obraba pnevmatik na robovih. Se pravi, da je na eni strani zareze večja obraba kot na drugi in to kar občutno. To se pojavlja na obeh stranih na zadnji pnevmatiki. Prva se normalno obrablja. Vožnja je raznovrstna. Večinoma touring, se pa na cajte tudi bolj konkretno zapeljem. Zanima me kaj bi bil vzrok taki obrabi? Lp, Denis normalen pojav, več tu: http://www.rattlebars.com/tirewear/index.html#CUPPING pod CUPPING: primer RoadSmart-ke na RF900 Zivnorc in krucymucy 2
krucymucy Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 Se strinjam z gsxf750. Tole je normalen pojav, bolj je ociten ce ima pnevmatika globji profil in vecji razmak.
Zivnorc Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 ... to se meni na vsaki pnevmatiki pojavlja.... .. zdej se mi ne da brat razlag zakaj do tega "cupping efekta" prihaja... ampak po moji kmečki logiki je to tko: Ker je guma na dotičnem mestu prekinjena ( zareza profila) so tudi navidezne silnice obremenitve med pospeševanjem v gumi prekinjene ... in se rob gume med pospeševanjem "vtiska" v gumo (zaradi prožnosti gume) in je robček zaradi tega neobremenjen in se ne obrablja ampak ostaja kot "jeziček" na robu zareze profila..... igorkr 1
GregaSLO Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 Enako tukaj, popolnoma normalno... Če pa malo po jadranki "šparam" pa lepo vozim se razlika pa zmanjša...
Virtus Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 normalen pojav, več tu: http://www.rattlebars.com/tirewear/index.html#CUPPING pod CUPPING: primer RoadSmart-ke na RF900 super hvala. Dober članek... sem brskal po netu pa nisem ničesar našel. To je potem znak, da se guma dobro drži ceste in bo naslednja tudi verjetno michelinka. Lp
krucymucy Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 To je potem znak, da se guma dobro drži ceste in bo naslednja tudi verjetno michelinka. Ne, to ni znak da se guma drzi ceste. Jaz michelinke sicer se nisem imel nikoli, me pa odvrača to, da so na vseh testih zadnje. Zato vecinoma krozim na relaciji continental, pirelli, metzeler pa tudi dunlop.
krucymucy Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 2300km update na conti trail attack 2 pri 32°C S sprednjo pnevmatiko nisem prevec zadovoljen. Prehitro ji "postane vroce". Zadnja je sicer boljsa, a tudi zadnja zacne popuscat. Zivnorc in suzuki 2
HyperJack Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 2300km update na conti trail attack 2 pri 32°C S sprednjo pnevmatiko nisem prevec zadovoljen. Prehitro ji "postane vroce". 2013-07-22 15.29.16.jpg Zadnja je sicer boljsa, a tudi zadnja zacne popuscat. 2013-07-22 15.29.30.jpg Mah kaj se obremenjuješ, itak bo že kmalu zmanjkalo profila, boš mogu itak menjat
OrangePower Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 @krucymucy pa si ti kdaj razmišljal da bi šel na bolj "cestne gume" na teh ti zmanjkuje roba in kot praviš se pregrevajo.... isto štorijo sem imel z michelin road attack2, pa še odnašalo jo je za znorit... Zivnorc in cikadina 2
Zivnorc Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 @krucymucy pa si ti kdaj razmišljal da bi šel na bolj "cestne gume" na teh ti zmanjkuje roba ...... ... nč bat... tu je limit... več ne more nagnit... razen če da v glave cilindrov "takratke svečke"...ampak to so že malenkosti... krucymucy, cikadina, BenX in 1 other 4
biker77 Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 sej krucymucy ma že supercorso naročeno.. krucymucy 1
motozajebant Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 sej krucymucy ma že supercorso naročeno.. ma kruci je objestnež... on bi še gume narejene iz kamna poradiral
Spider™ Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 normalen pojav, več tu: http://www.rattlebars.com/tirewear/index.html#CUPPING pod CUPPING: primer RoadSmart-ke na RF900 Ni tukaj fora da se vzmetenje ali prepočasi ali prehitro giblje da potem ratajo "štenge"?
krucymucy Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 @krucymucy pa si ti kdaj razmišljal da bi šel na bolj "cestne gume" na teh ti zmanjkuje roba in kot praviš se pregrevajo.... isto štorijo sem imel z michelin road attack2, pa še odnašalo jo je za znorit... Kaksne pa so bolj cestne gume? Michelin pilot road 2 mislis? To je touring guma. Po testih sodec ne prevec dobra. ... nč bat... tu je limit... več ne more nagnit... razen če da v glave cilindrov "takratke svečke"...ampak to so že malenkosti... Do cilindra je se delec, ni to japonc da vse drgne sej krucymucy ma že supercorso naročeno.. Sem pisal na pirelli da naj razmislijo o razsiritvi ponudbe na 19 col. ma kruci je objestnež... on bi še gume narejene iz kamna poradiral Aha, kilometrino s kompletom bova na koncu imela pa enako.
nekdo Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 Ni tukaj fora da se vzmetenje ali prepočasi ali prehitro giblje da potem ratajo "štenge"? nisem 100%, samo mislim, da gre tu za dva različna pojava. Pojav na sliki je v bistvu "vihanje" profila, kjer se navzgor zaviha tanek sloj na začetku naslednjega dela gume po zarezi v profilu. Klasične "štenge" so pa, ko je celotna guma po zarezi višja (ali nižja, nisem prepričan) od gume pred zarezo.
MihaJ Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 S tem vihanjem robov na profilih je velikokrat tako, da je napačno nastavljeno dušenje v raztegu (rebound po domače). Ker je preveč zategnjen (''da bo motor bolj trd, bo šel ful dobr čez ovinke''), guma ne sledi površini in ostaja v zraku. Ko pa že pride do tal, se že prehitro vrti in potem rob dezena nasanka. Meni se je to dogajalo ko sem šel z Dunlopa na Pirelli in je bilo bistveno bolje ko sem malo navrtel knofe. Da se vam pa pregrevajo Trail itd gume.... ja, tut s fičotom ni težko do konca gas tiščat, če pa itak nikamor ne gre. Če mal privijaš, take gume pač niso primerne, nič čudnega da se svaljkajo. domina 1
krucymucy Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 Da se vam pa pregrevajo Trail itd gume.... ja, tut s fičotom ni težko do konca gas tiščat, če pa itak nikamor ne gre. Če mal privijaš, take gume pač niso primerne, nič čudnega da se svaljkajo. my point exactly...
Erik Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 A ma kdo kksno 212gp-jko za prodat? Ne prevec rableno :grim perzo 1
Spider™ Objavljeno Julij 25, 2013 Opozori Objavljeno Julij 25, 2013 S tem vihanjem robov na profilih je velikokrat tako, da je napačno nastavljeno dušenje v raztegu (rebound po domače). Ker je preveč zategnjen (''da bo motor bolj trd, bo šel ful dobr čez ovinke''), guma ne sledi površini in ostaja v zraku. Ko pa že pride do tal, se že prehitro vrti in potem rob dezena nasanka. Meni se je to dogajalo ko sem šel z Dunlopa na Pirelli in je bilo bistveno bolje ko sem malo navrtel knofe. Da se vam pa pregrevajo Trail itd gume.... ja, tut s fičotom ni težko do konca gas tiščat, če pa itak nikamor ne gre. Če mal privijaš, take gume pač niso primerne, nič čudnega da se svaljkajo. No tole sem jaz mislil, sicer na TDMki nima velik kaj za štelat, ma pa za dušenje obrnit na soft pa hard, trenutno ma na hard, če bi dal na soft, bi kaj pomagalo? Pa mogoče feder malce zategnu, ker pravi da mu je motor premehak (zato je tudi obrnil na hard)
hajoktejn Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 Glih zarad "prehard" nastimanga vzmetenja odskakuje guma ... motor mora zadi mal pocepnt k pospesujes, ce "mal" poenostavim stvari.
Zivnorc Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 ... pr men oreng počepne, že kose vsedem gor..... bo treba shujšat... perzo in gsxf750 2
Frips Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 No tole sem jaz mislil, sicer na TDMki nima velik kaj za štelat, ma pa za dušenje obrnit na soft pa hard, trenutno ma na hard, če bi dal na soft, bi kaj pomagalo? Pa mogoče feder malce zategnu, ker pravi da mu je motor premehak (zato je tudi obrnil na hard) Sicer "off topic"....za začetek, če ne ve kaj in kako štelat amortizacijo, naj da vse skupaj na "tovarniške nastavitve". hajoktejn, Zivnorc in Demon 3
GregaSLO Objavljeno Julij 29, 2013 Opozori Objavljeno Julij 29, 2013 A se še komu zdi tale guma na eni strani bolj pobrana kot na drugi?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se