krucymucy Objavljeno Julij 29, 2013 Opozori Objavljeno Julij 29, 2013 Ja, pa tudi razlaga je povsem logicna. Levi ovinki so daljsi, desni krajsi in tako ima vecina vsaj malenkostno bolj pobrane pnevmatike na desni strani. Anglezi imajo pa na levi.
igorkr Objavljeno Julij 29, 2013 Opozori Objavljeno Julij 29, 2013 Ja, pa tudi razlaga je povsem logicna. Levi ovinki so daljsi, desni krajsi in tako ima vecina vsaj malenkostno bolj pobrane pnevmatike na desni strani. Anglezi imajo pa na levi. Demon in malakai 2
Zivnorc Objavljeno Julij 29, 2013 Opozori Objavljeno Julij 29, 2013 ... ja to se pojavlja sploh, če imaš kotni ventilček... in potem ko pumpaš gume, ti zrak nabije bolj v levo stran gume...in posledično se desna stran gume bolj znuca kot leva.... resno: ... ja... tudi moja guma, ki/ko je godna za zamenjavo, je po desni strani malenkostno bolj pobrana, kot po levi........ sicer ne vem, če po Krucymucyjevi logiki... ampak tko je.... perzo in igorkr 2
jozexj6 Objavljeno Julij 29, 2013 Opozori Objavljeno Julij 29, 2013 ... ja to se pojavlja sploh, če imaš kotni ventilček... in potem ko pumpaš gume, ti zrak nabije bolj v levo stran gume...in posledično se desna stran gume bolj znuca kot leva.... resno: ... ja... tudi moja guma, ki/ko je godna za zamenjavo, je po desni strani malenkostno bolj pobrana, kot po levi........ sicer ne vem, če po Krucymucyjevi logiki... ampak tko je.... Kaj pa če je to odvisno na katero stran motorja ti jajca visijo? gandi in perzo 2
GregaSLO Objavljeno Julij 29, 2013 Opozori Objavljeno Julij 29, 2013 Ja, al pa zgleda vpliva tudi to, s katero roko si na šank naslonjen.... To bo to, fantje hvala za odgovore, vse ste mi povedali gandi in Bostjan L 2
krucymucy Objavljeno Julij 29, 2013 Opozori Objavljeno Julij 29, 2013 (popravljeno) A se še komu zdi tale guma na eni strani bolj pobrana kot na drugi? Tle si preber, drugi del zapisa ... Jst sem tisto zgoraj napisal ravno kontra. :glare: Anglezi imajo pobrane gume na desni strani, mi pa na levi. Ne vem zakaj imas ti kontra. Morm it na svoj moped pogledat. http://www.rattlebars.com/tirewear/index.html Je bil moped kdaj sesut mogoče? Da niso poravnana kolesa? Popravljeno Julij 29, 2013. Popravil krucymucy
SLVR Objavljeno Julij 29, 2013 Opozori Objavljeno Julij 29, 2013 Prvo naredi sliko, ki ima fokus na gumi in je le ta osvetljena enakomerno z obeh strani. Da se po nesreči ne pogrunta kaka topla voda. Sicer je pa čisto možno, da v eno smer bolj nagibaš/tiščiš kakor v drugo.
Borutt Objavljeno Julij 29, 2013 Opozori Objavljeno Julij 29, 2013 Zakaj ljudje hodimo v krogu ? Ker nismo simetrični in nas bolj vleče v eno stran. Pač mu bolj ugaja oziroma se bolje počuti in bolj položi samo en ovinek. Topla voda preko roba. Zivnorc in BelaStrela 2
GregaSLO Objavljeno Julij 29, 2013 Opozori Objavljeno Julij 29, 2013 Ne moped ni bil nikoli položen... Zadnja guma je pa iz obeh strani enako... Na sprednji se pa vidi da ena stran nima več toliko profila kot druga... Ne zarad tople vode, bolj zaradi firbca sprašujem...
Borutt Objavljeno Julij 29, 2013 Opozori Objavljeno Julij 29, 2013 Topla voda sem napisal zaradi drugih. Kot sem že napisal, boljše se počutiš v enem ovinku in bolj obremeniš prednje kolo, zaradi česar prihaja do večje obrabljenosti na eni strani pnevmatike. TakeALookAround, Zivnorc in suzuki 3
Zivnorc Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 (popravljeno) GregaSLO... .. to je tipičen primer brušenja prednje gume v "strehico". To se tudi dogaja, ko nekateri zavirajo pregloboko v ovinek... vožnja s tako gumo je skrajno neprijetna, ker ti prednje kolo v ovinku zapira in moraš krmilo tiščati kontra.... in posledično zaradi tega je mnogo težje držati linijo v zavoju... nenadzorovano ti motor hoče spreminjati smer... skratka: skrajno neprijetno in celo nevarno, če mene vprašaš! Čim se pojavijo geometrijske anomalije po tekalni površini gume (da guma ni več lepo okrogla) guma spremeni svoje vozne lastnosti. Drugače pa.... Krucymucy ima prav če gledamo levi in desni zavoj z enakim radijem s tem, da so bankine recimo poraščene in "nepregledne", je levi zavoj mnogo preglednejši od desnega. Posledično več levih ovinkov pelješ hitreje z večjim nagibom, zato je tudi guma enakomerneje oprabljena bolj do roba.... v desnih zavojih pa peljemo večkrat z malo manjšo približno enako hitrostjo do določenega kota ( ker iz previdnosti zaradi nepreglednosti ovinka ne upamo več). Zato je to tako. Popravljeno Julij 30, 2013. Popravil Zivnorc gsxf750, siks, TOMCAT in 3 others 6
biker77 Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Človek vpraša če se še komu zgodi da je ena stran gume bolj obrabljena kot druga in dobi odgovor da se bo najbrž zelo kmalu ubil..dejte se mal ohladit no.. ja, itak da to ni nič takega, čeprav je ponavadi zadnja pnevmatika taka.. se ti je to prvič zgodilo? prvič na tem motorju? če ja, potem je možno kaj v gumi..menjaj gumo in poročaj čez 5.000 km.. če se ti to redno dogaja, potem je pa nekaj ali na motorju ali na tebi.. in ne, ponavadi to ni od silnega bremzanja v ovinek..razen če si huj ko živnorc
igorkr Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Meni se to ne dogaja, ka se stalno samo po isti cesti do Vikija vozim in če pogulim gumo neenakomerno na eni strani do Vikija se to pokompenzira na poti nazaj
GregaSLO Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Hehe to je to vidte Ne prej je bla guma OK, Vozi se tudi super, s tako sem šel do Paga čez most varianto pa nazaj še prejšnji teden... V ovinek gre tudi zelo lepo, v bistvu sem vprašal bolj zaradi amortizerja, ki pa ga nihče ni omenil... Sem mislil, da je lahko to problem... V ovinke že 4 leta ne bremzam več, odkar sem začel zaupat nagnjenemu motorju Je pa res, da ima tale guma 23.000 km za sabo in je zrela za menjavo...
Zivnorc Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Človek vpraša če se še komu zgodi da je ena stran gume bolj obrabljena kot druga in dobi odgovor da se bo najbrž zelo kmalu ubil..dejte se mal ohladit no.. ja, itak da to ni nič takega, čeprav je ponavadi zadnja pnevmatika taka.. se ti je to prvič zgodilo? prvič na tem motorju? če ja, potem je možno kaj v gumi..menjaj gumo in poročaj čez 5.000 km.. če se ti to redno dogaja, potem je pa nekaj ali na motorju ali na tebi.. in ne, ponavadi to ni od silnega bremzanja v ovinek..razen če si huj ko živnorc ...glej: Sej je dobil nekaj odgovorov, da je to čisto nekaj normalnega... in nihče ni omenil, da se bo zaradi tega ubil.. .. verjamem, da hočeš na hitro "rešiti " situacijo zdaj, ko je že padlo nekaj odgovorov.. ampak če pozorno prebereš svoj post, mu nisi pomagal nič.... postavljaš mu vprašanja taka, kot otrok sprašuje pilota, koliko hitro gre njegov avijon... pa kako visoko.... ... in ne... ne bremzam v ovinek... in Živnorc je samo moj nick... na cesti sem pa bolj softič.. siks 1
Zivnorc Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Hehe to je to vidte Je pa res, da ima tale guma 23.000 km za sabo in je zrela za menjavo... .... u bistvu se ti norca iz naš delaš..... siks, BelaStrela in Demon 3
krucymucy Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Je pa res, da ima tale guma 23.000 km za sabo in je zrela za menjavo...
GregaSLO Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Resno... Nikakor se ne delam norca BT023, zadnja mi zdrži okoli 15.000km sprednja pa mnogo dlje... Pri 55.000 km ki jih ima motor, imam tudi zavorne ploščice še prve, dva clinindra, ogromno bremzam z mašino... Mogoče bi kak snecer ali Ferek tudi znala povedat kaj o tem, sta oba vozila enak motor... Veš da ne bi kr neki nabijal, nima smisla ane :glare:
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Resno... Nikakor se ne delam norca BT023, zadnja mi zdrži okoli 15.000km sprednja pa mnogo dlje... Pri 55.000 km ki jih ima motor, imam tudi zavorne ploščice še prve, dva clinindra, ogromno bremzam z mašino... Mogoče bi kak snecer ali Ferek tudi znala povedat kaj o tem, sta oba vozila enak motor... Veš da ne bi kr neki nabijal, nima smisla ane :glare: bom , ER je pa res eden bolj nežnih dvovaljnikov in ni ravno nekega strašnega učinka če spustiš gas. Kar se pa tiče bremzanja z mašino so mene vedno učili, da so zavorne ploščice mnogo cenejše kot mašina
logarr Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 A se mašino z bremzanjem z njo uničuje?
hajoktejn Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Bye bye sportŠmart ... z zadnjo morm rect da sem bil zadovoljen, ko sem se je navadil. Sprednja ... cuden feedback, nism nikol vedu al je cesta cudna al kva. Zadnja in sprednja. cikadina 1
danci1973 Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 A se mašino z bremzanjem z njo uničuje? Bolj kot brez bremzanja z mašino...
logarr Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Bo treba to novo odkritje tovornakarjem sporočit, da jim bo vsak cajt mašine potrgal. Tudi če bi blo samo o sklopki govora, je z uporabo medgasa obraba zanemarljiva. hajoktejn 1
GregaSLO Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Mene so vedno učili, da naj bremzam z mašino kjer pač lahko.... Moj seat je bil star 11 let z 480.000 prevoženimi km pa mi mašina ni nikamor šla pa skos bremzal z mašino... To pa res prvič slišim... BTW ko na ER-6 spustiš gas, se precej dobro občuti in pošteno zabremza.... Ne vem od kje ti take trditve :glare: Demon 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se