Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Lahko kdo priporoča vulkanizerja v Ljubljani? Feltne so že vzete z Duka in čakajo na nove gume ContiAttack SM :) Mogoče bi bilo fajn da še preveri špice, ker nimam nastavka za napere.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko kdo priporoča vulkanizerja v Ljubljani? Feltne so že vzete z Duka in čakajo na nove gume ContiAttack SM :) Mogoče bi bilo fajn da še preveri špice, ker nimam nastavka za napere.

Pri Španu na Brezovici imajo vulkanizerja specialista samo za motorje - car. Je tut motorist in ve za kaj se gre. Ne naklada in za vsko gumo ti pove kaj - pa ne šinfa kar neki v tri krasne.

Srečno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj si na vsakem semaforju gumo kuril? :)

 

Dunlop roadsmart tip I ne II in sem zelo zadovoljen. Prej imel dunlop qualifier ki pa je bila že pošteno naglodana. Po 1000km+ je praktično kot nova. Res pa, da se ne izživljam prav živalsko. Po mokrem drži nad pričakovanji je pa res da nisem nek poznavalec. Je pa lepo vedet da po mokrem deluje zelo lepo saj jo vozim vsak dan dež ali ne.

Pravijo da ne obstaja slabo vreme le slaba oprema. :)

Popravljeno . Popravil Horny-et
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pršpari mi jih za drugo leto:) ker sem sezono že zakluču 3 tedne nazaj...

 

Ajaaaaa tako povej!

 

Kadar js zaključim sezono tudi porabim gume v 300 kilometrih. Med sezono pa v približno 4.500.000 metrih.

 

Zdej mi je pa use jasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

blagor tebi ko tk pocen s gumami prides cez...   men se neda s crkami provokirat tk ko teb zato pa ko se pocelim si vabljen na vožnjo pa ti bom pol povedu zakaj ti gume zdržijo celo sezono

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

blagor tebi ko tk pocen s gumami prides cez...   men se neda s crkami provokirat tk ko teb zato pa ko se pocelim si vabljen na vožnjo pa ti bom pol povedu zakaj ti gume zdržijo celo sezonoJaz

Jaz mam pa še večjega :grrr ..... Fantje vsak po svoje naj uživa, pa bo!!!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko kdo priporoča vulkanizerja v Ljubljani? Feltne so že vzete z Duka in čakajo na nove gume ContiAttack SM :) Mogoče bi bilo fajn da še preveri špice, ker nimam nastavka za napere.

 

Pit Stop v Logatcu. Mojster je tudi byker!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe to je to vidte :)

Ne prej je bla guma OK, Vozi se tudi super, s tako sem šel do Paga čez most varianto pa nazaj še prejšnji teden...

V ovinek gre tudi zelo lepo, v bistvu sem vprašal bolj zaradi amortizerja, ki pa ga nihče ni omenil... Sem mislil, da je lahko to problem...

V ovinke že 4 leta ne bremzam več, odkar sem začel zaupat nagnjenemu motorju :)

 

Je pa res, da ima tale guma 23.000 km za sabo in je zrela za menjavo...

 

Ja, amortizerja tudi meni nihče ni omenil. Tudi js sm bla nora baba, ki zavira pregloboko v ovinek, čudn vozi in se na motorju drži kot kramp. Aja pa še porajkl ma za prenos. :doze:

Za vse, ki se vam guma še ni zbrusla v špico: JE (tudi) amortizer. Tudi če ni "poscan", tudi, če ni kar naenkrat spustu... meni je spuščal počasi počasi, tako, da sem se sproti navajala. Dokler mi ni v Dolomitih motor opletel v hairpinu. Pol sm prašala na motosvet, jih slišala (kot jih bom zdele spet najbrž :xx: ), menjala gume in je blo par 100km dobro, ker se je zadeva skompenzirala. Potem pa spet. BMW jajca pač, gume so mele 3000, seveda bi tahitri menjali že 5 parov do tačas, jaz sem mela pa še čepke gor, motor je pa opletal in guma je bla spet špičasta. Dokler nisem enkrat od blizu pogledala naletne gume od vzmetne noge spredaj. Motor se je na najmanjših neravninah spredaj posedal skoraj do dol. Ja, niti ni tok grozn, če se dnevno voziš z Vespo in se počasi navajaš na mehko balanco. O:-)  Ne vem kako imajo to drugi "normalni" motorji rešeno, mogoče je tudi kej z vilcami? 

Odkar imam Ohlinse, se guma enakomerno obrablja, motor ne opleta in se sploh super pelje.  :wub:

Popravljeno . Popravil BelaStrela
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem prepričan, ampak mislm da sem ti takrat svetoval kontrolo vsaj nastavitve vzmetenja, oz. eden izmed možnih ukrepov. Dobro pa, da ste sedaj uredili reč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kontroliral je pooblaščeni serviser po tvojem priporočilu. Rekel je, da je vse normalno.

Mu pa nisem ostala dolžna, brez skrbi. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolko se kaj gume običajno grejejo v teh ekstremno vročih dneh?

jaz sem ta vikend naredil kakih 20 kilometrov in po koncu je bila sprednja D211 na 61 stopinjah, zadnja D212 pa na 64.

to je bilo merjeno z laserskim merilcem kako minuto po koncu vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolko se kaj gume običajno grejejo v teh ekstremno vročih dneh?

jaz sem ta vikend naredil kakih 20 kilometrov in po koncu je bila sprednja D211 na 61 stopinjah, zadnja D212 pa na 64.

to je bilo merjeno z laserskim merilcem kako minuto po koncu vožnje.

 

Hmmm, zakaj vprašuješ, če pa si sam izmeril? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kontroliral je pooblaščeni serviser po tvojem priporočilu. Rekel je, da je vse normalno.

Mu pa nisem ostala dolžna, brez skrbi. ;)

... a lahko "priporočiš" tega strokovnjaka, ker če pa tega ni opazil (sploh ker je bil opozorjen, baje?), potem se bojim, če sploh kaj opazi med servisom ... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolko se kaj gume običajno grejejo v teh ekstremno vročih dneh?

jaz sem ta vikend naredil kakih 20 kilometrov in po koncu je bila sprednja D211 na 61 stopinjah, zadnja D212 pa na 64.

to je bilo merjeno z laserskim merilcem kako minuto po koncu vožnje.

Še dobr, da je tolk vroče, da se Gp-ke fajn segrejejo :kva1: ...a to skoz vozič dirkalne gume za po cesti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12.Junija letos, sem vrgel dol Dunlop RS2 in namontiral nove Pirelli Angel GT. Takrat sem napisal tole:

 

http://www.motosvet.com/tabla/topic/64-gume-pnevmatike/?p=2012114

 

Evo, po manj kot dveh mesecih uporabe, so bile v torek po dobrih 8.500km zrele za zamenjavo.

 

Kaj lahko rečemo o novih Pirelli sport touring gumah?

Režim vožnje s tem kompletom je bil cca. 50% na polno naložen motor + sopotnica, ostalo je bila dnevna migracija v službo in nazaj.

 

Najprej moram pohvaliti prvo gumo, ki je kljub visokim zunanjim temp. presenetljivo dobro ohranila obliko in bi bila pogojno dobra še za kakšnega jurja kilometrov (ok, na bokih so bili res indikatorji že poravnani), pa vendarle. Ni bili neugodnega podanja v ovinek, zato lahko rečem, da sem imel s prvim koncem dober občutek skozi celo življensko dobo. Res pa je tudi, da je bila polovico dobe v turističnem ritmu uporabe, kar pomeni res malo manj radiranja, ker ni pretiranih nagibov in hitrosti. Kljub temu pohvala iz moje strani :OK:

Še slikici profila prve gume:

post-35672-0-17340800-1375967970_thumb.jpg post-35672-0-92256500-1375967998_thumb.jpg

 

Zadnja guma:

Lahko bi dejal, da so boki vzeti iz neke dokaj špotne gume, sredina pa je prava "hard core" za kilometrino. Zakaj tako pravim? Pri vseh prejšnjih gumah, mi je v tem obdobju dodobra pobiralo sredino in so bile zadnje gume praviloma posledično kar precej ravne (veliko kilomerov je narejenih turistično,čas dopustov je, in posledično takrat pač s sopotnico niti slučajno ne podirava hitrostnih rekordov). Moram reči, da tega pri Pirelli GT ni opaziti tako izrazito. Guma se je lepo radirala enakomerno od roba do roba. Pa še nekaj me je vedno motilo, pri zadnjih gumah - izraziti zavihki na robovih kanalov, ki so se pojavili vsakič, ko si preveč grobo odpiral plin iz nagiba. Tega pojava na GT-ki praktično ni - skratka všečkam :OK:

Preko zalivk tudi ni pretiranih zamer. Ni boljša kot ostale, slabša pa tudi ne.

Kar se kilometrine tiče: Ker je Širnik malo zamujal z dobavo, je bila zadnja guma ob menjavi že v ilegali, kar se policije tiče. Realno bi ocenil, da je zdržala v legali kakih 8.000km. 

V primerjavi s predhodnima kompletoma Dunlop RS2, ki sta zdržala komaj 5.000km, ali pa Metzeler Z8, ki je sicer dosegla tudi 8000km, ampak je ob temu že platno ven pogledalo, je to že kar lep dosežek. Ocenjujem, da bi malo bolj umirjeno desno zapeste iz gume izvleklo 10.000km in več z lahkoto. Mislim da opravičuje naziv Sport in Touring v svojem imenu, ker omogoča res oboje!

Še slikci zadnje gume:

post-35672-0-10256200-1375969381_thumb.jpg post-35672-0-61471300-1375969411_thumb.jpg

 

Glede na vse opisano, imam torej ponovno nov koplet Pirelli Angel GT, me pa malo mikajo tudi Bridgestone T30.

 

Torej Dami34, čakam na tvoje poročilo, ker vem da jih imaš ti na Kwaku  :grim

 

Lep pozdrav

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem menjal sprednjo BT023 za T30...

Er-6f motor... Prejšnja sprednja mi je naredila 23.000 km... Imaš sliko par postov nazaj, res je bla pa čist zgonjena...

Fotr isto vozi z BT023 (GT) in mu krepko čez 10.000 zdržijo... Ima pa enak motor kot ti...

 

Kar se pa BT023 in T30 tiče, omogočajo super oprijem, meni še ni zdrsnila, nagnem do roba oz. do tačke... Po dežju so super T30 ima krasen feedback boljši napram BT023...

Res pa je, da niso SS gume za moje pojme pa super price/performance/duration razmerje...

Toliko ti jaz lahko povem o njih iz svojih izkušenj :)

Vozim pa jih od 2008.

 

LP,

Grega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, amortizerja tudi meni nihče ni omenil. Tudi js sm bla nora baba, ki zavira pregloboko v ovinek, čudn vozi in se na motorju drži kot kramp. Aja pa še porajkl ma za prenos. :doze:

Za vse, ki se vam guma še ni zbrusla v špico: JE (tudi) amortizer. Tudi če ni "poscan", tudi, če ni kar naenkrat spustu... meni je spuščal počasi počasi, tako, da sem se sproti navajala. Dokler mi ni v Dolomitih motor opletel v hairpinu. Pol sm prašala na motosvet, jih slišala (kot jih bom zdele spet najbrž :xx: ), menjala gume in je blo par 100km dobro, ker se je zadeva skompenzirala. Potem pa spet. BMW jajca pač, gume so mele 3000, seveda bi tahitri menjali že 5 parov do tačas, jaz sem mela pa še čepke gor, motor je pa opletal in guma je bla spet špičasta. Dokler nisem enkrat od blizu pogledala naletne gume od vzmetne noge spredaj. Motor se je na najmanjših neravninah spredaj posedal skoraj do dol. Ja, niti ni tok grozn, če se dnevno voziš z Vespo in se počasi navajaš na mehko balanco. O:-)  Ne vem kako imajo to drugi "normalni" motorji rešeno, mogoče je tudi kej z vilcami? 

Odkar imam Ohlinse, se guma enakomerno obrablja, motor ne opleta in se sploh super pelje.  :wub:

 

To pa spada tudi v eno drugo temo, a ne  :K

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12.Junija letos, sem vrgel dol Dunlop RS2 in namontiral nove Pirelli Angel GT. Takrat sem napisal tole:

 

http://www.motosvet.com/tabla/topic/64-gume-pnevmatike/?p=2012114

 

Evo, po manj kot dveh mesecih uporabe, so bile v torek po dobrih 8.500km zrele za zamenjavo.

 

Kaj lahko rečemo o novih Pirelli sport touring gumah?

Režim vožnje s tem kompletom je bil cca. 50% na polno naložen motor + sopotnica, ostalo je bila dnevna migracija v službo in nazaj.

 

Najprej moram pohvaliti prvo gumo, ki je kljub visokim zunanjim temp. presenetljivo dobro ohranila obliko in bi bila pogojno dobra še za kakšnega jurja kilometrov (ok, na bokih so bili res indikatorji že poravnani), pa vendarle. Ni bili neugodnega podanja v ovinek, zato lahko rečem, da sem imel s prvim koncem dober občutek skozi celo življensko dobo. Res pa je tudi, da je bila polovico dobe v turističnem ritmu uporabe, kar pomeni res malo manj radiranja, ker ni pretiranih nagibov in hitrosti. Kljub temu pohvala iz moje strani :OK:

Še slikici profila prve gume:

attachicon.gifIMG_2136.JPG attachicon.gifIMG_2137.JPG

 

Zadnja guma:

Lahko bi dejal, da so boki vzeti iz neke dokaj špotne gume, sredina pa je prava "hard core" za kilometrino. Zakaj tako pravim? Pri vseh prejšnjih gumah, mi je v tem obdobju dodobra pobiralo sredino in so bile zadnje gume praviloma posledično kar precej ravne (veliko kilomerov je narejenih turistično,čas dopustov je, in posledično takrat pač s sopotnico niti slučajno ne podirava hitrostnih rekordov). Moram reči, da tega pri Pirelli GT ni opaziti tako izrazito. Guma se je lepo radirala enakomerno od roba do roba. Pa še nekaj me je vedno motilo, pri zadnjih gumah - izraziti zavihki na robovih kanalov, ki so se pojavili vsakič, ko si preveč grobo odpiral plin iz nagiba. Tega pojava na GT-ki praktično ni - skratka všečkam :OK:

Preko zalivk tudi ni pretiranih zamer. Ni boljša kot ostale, slabša pa tudi ne.

Kar se kilometrine tiče: Ker je Širnik malo zamujal z dobavo, je bila zadnja guma ob menjavi že v ilegali, kar se policije tiče. Realno bi ocenil, da je zdržala v legali kakih 8.000km. 

V primerjavi s predhodnima kompletoma Dunlop RS2, ki sta zdržala komaj 5.000km, ali pa Metzeler Z8, ki je sicer dosegla tudi 8000km, ampak je ob temu že platno ven pogledalo, je to že kar lep dosežek. Ocenjujem, da bi malo bolj umirjeno desno zapeste iz gume izvleklo 10.000km in več z lahkoto. Mislim da opravičuje naziv Sport in Touring v svojem imenu, ker omogoča res oboje!

Še slikci zadnje gume:

attachicon.gifIMG_2133.JPG attachicon.gifIMG_2134.JPG

 

Glede na vse opisano, imam torej ponovno nov koplet Pirelli Angel GT, me pa malo mikajo tudi Bridgestone T30.

 

Torej Dami34, čakam na tvoje poročilo, ker vem da jih imaš ti na Kwaku  :grim

 

Lep pozdrav

Na kratko:

T30 prednja: od do sedaj voženih ST gum ima najboljši feedback in oprijem, kilometrina bo zgleda okrog 10000. (obstajata pa 2 tipa prve, GT z veliko kanali in bolj športna z nekoliko manj)

T30 zadnja: meni ful odgovarja ker ima odlične povratne informacije, zdržala bo okrog 7000km. Enakomeren oprijem po celem obodu.

Način vožnje: preko 4000km v dvoje (+kufri), nič šparanja, ostra vožnja, prehitevanja, tut kak kos AC, in dobrega 1500 solo, največ na ride mal ožemat po ovinkih. Bom rekel takole: kot trdi Bridgestone so se osredotočili na pomanjkljivosti Bt023 in jih odpravili. Na kilometrini pa niso nič delali.

 

Kar se mene tiče so zadovoljiv kompromis, ker mi omogočajo tut malce športnejšo vožnjo. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kratko:

T30 prednja: od do sedaj voženih ST gum ima najboljši feedback in oprijem, kilometrina bo zgleda okrog 10000. (obstajata pa 2 tipa prve, GT z veliko kanali in bolj športna z nekoliko manj)

T30 zadnja: meni ful odgovarja ker ima odlične povratne informacije, zdržala bo okrog 7000km. Enakomeren oprijem po celem obodu.

Način vožnje: preko 4000km v dvoje (+kufri), nič šparanja, ostra vožnja, prehitevanja, tut kak kos AC, in dobrega 1500 solo, največ na ride mal ožemat po ovinkih. Bom rekel takole: kot trdi Bridgestone so se osredotočili na pomanjkljivosti Bt023 in jih odpravili. Na kilometrini pa niso nič delali.

 

Kar se mene tiče so zadovoljiv kompromis, ker mi omogočajo tut malce športnejšo vožnjo. 

Hvala za tole!

 

Sprednjo že imam, lahko potrdim kar si napisal...

Za zadnjo bom pa konec sezone šaltal iz 023 na T30 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!