ankh Objavljeno Februar 1, 2014 Opozori Objavljeno Februar 1, 2014 (popravljeno) K kdu voz Michelin Pilot Power zanima me kako se kej odnese? Najprej preberi/predelaj knjigo od Toporišiča ....potem ti bomo podali odgovor za pnevmatiko Michelin Pilot Power (+2CT) Popravljeno Februar 1, 2014. Popravil ankh
kawasaki24 Objavljeno Februar 2, 2014 Opozori Objavljeno Februar 2, 2014 mogoce kdo prodaja rablene gp-jke rabm zadno 180?
bagio Objavljeno Februar 2, 2014 Opozori Objavljeno Februar 2, 2014 mogoce kdo prodaja rablene gp-jke rabm zadno 180? GP v širini 180 ni,so pa v 190 in 200,če pa misliš gp racer te pa so imam GP javi če rabiš
poggy Objavljeno Februar 3, 2014 Opozori Objavljeno Februar 3, 2014 A kdo vozi te nove metzlerke karoo 3 na veliki enduri, me zanima kako se kaj obnesejo po šodru - makedmu - gramozu in po kakih gozdnih kolovozih metzeler_karoo-3.jpg Js bom dal gor Savo MC60... Že čakajo v garaži zraven motorja
siks Objavljeno Februar 3, 2014 Opozori Objavljeno Februar 3, 2014 mislim da je poštno ležeče možno samo, če dostavlja avstrijska pošta, oz. njen tuji partner. sem 1x naročal pa je dhl dostavljal, pa niso sprejeli na pošti. nisem 100%.
Buschi Objavljeno Februar 3, 2014 Opozori Objavljeno Februar 3, 2014 Ve kateri, se da kje v Kuri kupiti gumo Kenda K270, 5.10 x 18. Hvala.
Bostjan L Objavljeno Februar 4, 2014 Opozori Objavljeno Februar 4, 2014 Ve kateri, se da kje v Kuri kupiti gumo Kenda K270, 5.10 x 18. Hvala. Uvoznik za Kendo je cs-eurotrade.com. Pri njih sem kupil pnevmatiko za kolo; poceni in hitro dostavljena
Buschi Objavljeno Februar 4, 2014 Opozori Objavljeno Februar 4, 2014 (popravljeno) Vem, delam v kolesarskem fohu in moto gum nimajo. Zato sprašujem. Popravljeno Februar 4, 2014. Popravil Buschi
borollety_4 Objavljeno Februar 4, 2014 Opozori Objavljeno Februar 4, 2014 Bolj ko gledam, bolj me firbec matra o Savi/Mitas Speed Force. Že par kompletov sem vedno izbral GP Racer, ker mi je resno bomba guma, ampak me resno zanima kako bi se odrezala tale Mitas. Guma bi se večinoma uporabljajla na cesti, parkat letno pa kak skoz na dirkališče (Marof in potem bolj resne zadeve Grobnik, Panonija). Pri tej Mitas je možno prilagodit oz. znižat pritisk kot pri GP Racerju? Kdo že testiral to gumo na drikališčih? Tole sm še najdu: http://blog.qcql.com/?uid-6397-action-viewspace-itemid-80651
svobodnaptica01 Objavljeno Februar 4, 2014 Opozori Objavljeno Februar 4, 2014 Bolj ko gledam, bolj me firbec matra o Savi/Mitas Speed Force. Že par kompletov sem vedno izbral GP Racer, ker mi je resno bomba guma, ampak me resno zanima kako bi se odrezala tale Mitas. Guma bi se večinoma uporabljajla na cesti, parkat letno pa kak skoz na dirkališče (Marof in potem bolj resne zadeve Grobnik, Panonija). Pri tej Mitas je možno prilagodit oz. znižat pritisk kot pri GP Racerju? Kdo že testiral to gumo na drikališčih? Tole sm še najdu: http://blog.qcql.com/?uid-6397-action-viewspace-itemid-80651 Toliko kot pri GP racerju pritiska ne smeš znižati, ker nima NTEC karkase, zmerno pa tlak lahko spustiš. Glede na predstavo na cesti, bi morala tudi na dirkališču delovat vsaj v rangu GP racer. Zivnorc 1
borollety_4 Objavljeno Februar 5, 2014 Opozori Objavljeno Februar 5, 2014 Toliko kot pri GP racerju pritiska ne smeš znižati, ker nima NTEC karkase, zmerno pa tlak lahko spustiš. Glede na predstavo na cesti, bi morala tudi na dirkališču delovat vsaj v rangu GP racer. Hvala in info. Misliš, da bi se dobro ujele s grelci? Torej pod 2.0 BAR zadnjo nebi smel spusti, prednjo pa nekje 2.3.
Zivnorc Objavljeno Februar 5, 2014 Opozori Objavljeno Februar 5, 2014 Tko kot je rekla svobodna ptica. Moj prijatelj je testiral te gume v razvojni fazi in mi je povedal enako. Grobnik se da komot peljat 1:40.... sevede če si majster Za na cesto je pa odlična guma. ...se ne bom ponavljal, ker sem že ene 2x napisal moje vtise. Grelcev po mojem ne rabiš, ker se zelo hitro segreje. Nisem nek majstr... ampak grelce uporabljajo majstri na "GPjkah", ki morajo biti ogrete, da delajo in da ne delajo preveč "ogrevalnih krogov" za brezveze..... glede spuščanja gume: Spustiš samo toliko, da imaš med ogreto gumo ( ki je na stezi mnogo bolj vroča kot na cesti) nekje na predpisanem tlaku (zaradi termičnega "širjenja" zraka in s tem posledično povišanja tlaka v pnevmatiki).
gsxf750 Objavljeno Februar 5, 2014 Opozori Objavljeno Februar 5, 2014 toplo = hladno + 0,4 bara bi naj bi bilo optimalno
Zivnorc Objavljeno Februar 5, 2014 Opozori Objavljeno Februar 5, 2014 Sem poklical prijatelja in mi je na hitro razložil tole: ..Sava/Mitas še vedno CESTNA guma! Za na pisto ima kot vsaka cestna guma svoje meje, ker se začnejo pregrevati! Nima NTEC tehnologije in jo ne spuščati pod 2,2 bar (obe) v hladnem stanju. Raje 2,3, ker nima tako mehke zmesi, da bi rabila veliko površino kot dirkalne gume. Odvisno od zunanje temperature (asfalta) so odvisni tudi časi na pisti. Taprav majster bi znal peljati 1:42 -1:40 pozimi s tekočo vožnjo brez dodatnih stresov za gumo, da bi jo (preveč) pregrevalo. Pri pregrevanju na pisti jo pa ni več lušno voziti. Tko... na hitro. LP
jozexj6 Objavljeno Februar 5, 2014 Opozori Objavljeno Februar 5, 2014 Sem poklical prijatelja in mi je na hitro razložil tole: ..Sava/Mitas še vedno CESTNA guma! Za na pisto ima kot vsaka cestna guma svoje meje, ker se začnejo pregrevati! Nima NTEC tehnologije in jo ne spuščati pod 2,2 bar (obe) v hladnem stanju. Raje 2,3, ker nima tako mehke zmesi, da bi rabila veliko površino kot dirkalne gume. Odvisno od zunanje temperature (asfalta) so odvisni tudi časi na pisti. Taprav majster bi znal peljati 1:42 -1:40 pozimi s tekočo vožnjo brez dodatnih stresov za gumo, da bi jo (preveč) pregrevalo. Pri pregrevanju na pisti jo pa ni več lušno voziti. Tko... na hitro. LP vpraš prjatla kdaj pridejo 190/55/17 vn. Rabm
borollety_4 Objavljeno Februar 5, 2014 Opozori Objavljeno Februar 5, 2014 Sem poklical prijatelja in mi je na hitro razložil tole: ..Sava/Mitas še vedno CESTNA guma! Za na pisto ima kot vsaka cestna guma svoje meje, ker se začnejo pregrevati! Nima NTEC tehnologije in jo ne spuščati pod 2,2 bar (obe) v hladnem stanju. Raje 2,3, ker nima tako mehke zmesi, da bi rabila veliko površino kot dirkalne gume. Odvisno od zunanje temperature (asfalta) so odvisni tudi časi na pisti. Taprav majster bi znal peljati 1:42 -1:40 pozimi s tekočo vožnjo brez dodatnih stresov za gumo, da bi jo (preveč) pregrevalo. Pri pregrevanju na pisti jo pa ni več lušno voziti. Tko... na hitro. LP Najlepša hvala za informacije. Za cesto sem prepričan ta bi bile polna kapa, na kaki pisti pa bi res znale bit hinavske, če bi jo začelo pregravat. Bom mal premislu zadevo al te mitas al pa kar ostat na preizkušenih Racerjih, res pa Mitas ima pa Top ceno. Tud mene zanima kdaj bodo vzuni dim. 190/55
macak333 Objavljeno Februar 5, 2014 Opozori Objavljeno Februar 5, 2014 Najlepša hvala za informacije. Za cesto sem prepričan ta bi bile polna kapa, na kaki pisti pa bi res znale bit hinavske, če bi jo začelo pregravat. Bom mal premislu zadevo al te mitas al pa kar ostat na preizkušenih Racerjih, res pa Mitas ima pa Top ceno. Tud mene zanima kdaj bodo vzuni dim. 190/55 Racer je top za po cesti, za Grobnik pa kokr si sposoben, ker če se prereje hitr kakšnega highsiderja fašeš. Zato če imaš možnost kupi Racer za po cest in GP za pisto, ziher je ziher . Demon 1
Demon Objavljeno Februar 6, 2014 Opozori Objavljeno Februar 6, 2014 Racer je top za po cesti, za Grobnik pa kokr si sposoben, ker če se prereje hitr kakšnega highsiderja fašeš. Zato če imaš možnost kupi Racer za po cest in GP za pisto, ziher je ziher . Točno tako kot si napisal, preverjeno iz prve roke!
Zivnorc Objavljeno Februar 6, 2014 Opozori Objavljeno Februar 6, 2014 ...podpis pod vajini izjavi.... s tem, da za po cesti daš komot gor Savo, ni neke razlike od GP Racer..... če drugega ne, prišparaš stotaka... bodo pa Sava/Mitas 190/55 mende kmalu na policah.... Čakajo, da sneg skopni gsxf750 1
speed Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Kar se tice gp racer gum, so fantje svoje cajte vozili ze z gp racer 209 gumo, na grobniku 1.40.xxx case, brez pregrevanja gume, (6 hitrih krogov) seveda ce niso ble zunanje temperature vecje od 35 stopinj. Dunlop cup dirke kjer je bila dovoljena max. Gp racer guma so dosegal tudi 1.37. xxx case sam tukaj se je pa ze zadnja dva kroga pregrevala, mislim da je blo od 6 do 8 krogov. Gp racer 211 pa je bila oz je se boljsa guma, kot je bila gp racer 209. Osebno mislim da do 1.40.xxx casa na grobniku nimas kaj falit z gp race gumo. Je pa valda GP- jka 100x bolsa in res ne rabis skrbet da se bo pregrela. Sam je pa gp-jka tudi obcutno drazja. gsxf750 1
borollety_4 Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 O.k fantje, potem pa še stopimo malo izven meja Če bi se resno uporabljale 2 različne pnevmatike (ene za cesto druge za pisto) kakšno mnenje imate o Metzeler Racetec Slick ter katero verzijo? Nekako premišlujem spredi K1 mogoče K2, zadi pa K2. Zima je idealna za taka razmišlanja Kolk sem gledal naj bi bila identična Pireliju SuperCorsa SBK
speed Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 (popravljeno) Upam da bo kaj pomagalo. test gum moto puls: 100UT_Natjecateljske_gume.pdf Popravljeno Februar 7, 2014. Popravil speed gsxf750 1
kawasaki24 Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 ksn mogoce prodaja rablene gume iz grobnika rabu bi zadno gp-jko 180 sirine d bi bla za letos
macak333 Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Kar se tice gp racer gum, so fantje svoje cajte vozili ze z gp racer 209 gumo, na grobniku 1.40.xxx case, brez pregrevanja gume, (6 hitrih krogov) seveda ce niso ble zunanje temperature vecje od 35 stopinj. Dunlop cup dirke kjer je bila dovoljena max. Gp racer guma so dosegal tudi 1.37. xxx case sam tukaj se je pa ze zadnja dva kroga pregrevala, mislim da je blo od 6 do 8 krogov. Gp racer 211 pa je bila oz je se boljsa guma, kot je bila gp racer 209. Osebno mislim da do 1.40.xxx casa na grobniku nimas kaj falit z gp race gumo. Je pa valda GP- jka 100x bolsa in res ne rabis skrbet da se bo pregrela. Sam je pa gp-jka tudi obcutno drazja. Vse je odvisno kakšen filing maš v desni roki. Sam poznam tipa z R1 in vozi na grobniku 1.43 tm nek in mu je v luknji zadnjo odneslo. Je mel srečo, da ni guma zagrabla ker pol bi znal letet čez belanco, guma GP racer. Sej guma je dobra, sam če nisi stručko in čutiš kdaj začne spuščat, pol se jaz ne bi igral, raje tistih nekaj evrov več, izkušnje bodo pa itak prišle z vajo . ksn mogoce prodaja rablene gume iz grobnika rabu bi zadno gp-jko 180 sirine d bi bla za letos Ne obstaja 180, samo 190+. Demon 1
speed Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 (popravljeno) Mogoče veš kakšna je bila zunanja temperatura in pa kateri krog je vozil. Sprašujem zato, ker je znanec k je vozil 1.40.xxx z gp racer rekel, da se je njemu pregrevala če je bilo zunaj okoli 38-40 stopinj in to šele 5 in 6 krog dirke. Rekel je da mu je malo drsela na pospeševanjih. Sprašujem pa zato, ker bi rad čim več informacij, da lahko vidim do katere meje oz. časa na grobniku je še varno uporabiti Gp racer gumo. Lp Speed Popravljeno Februar 8, 2014. Popravil speed
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se