Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

...hudica pol pa nevem kako je men uspel na fazerki tko zglodat 208...menda mam preveč rad ročico gasa, posebi iz ovinka ven :grim... ker guma že od cca 4500 ni bila legalna :grrr

Objavljeno

mal mam problem ker sm se prisiljen peljat po avtocesti skoraj vsakič ko grem do svoje druge polovice ,....in tam mi požira gumo po sredini. :blush:

Objavljeno

mal mam problem ker sm se prisiljen peljat po avtocesti skoraj vsakič ko grem do svoje druge polovice ,....in tam mi požira gumo po sredini. :blush:

Bolj jih napumpaj, pa pelji se največ 150 in ne bo take sile. Pa če se skriješ za vetrobran, da je upor manjši, tudi pomaga!

Objavljeno

d 208rr so ta najbol :worship:

Če ne probaš druge :whistle:

Objavljeno

:? INEKCIJO.... V GUMO MOTORJA.... HMMM... SAJ SE TI GOR VOZIŠ.... :eek:

Oločitev je vsekakor tvoja, moja izkušnja z enakim problemom pa se je v redu izšla :OK: , tako da nisem imel s tem nobenih problemov. Če injekcija potem obvezno NOTRANJA. Poglej nazaj sem o tem že pisal.

Objavljeno

Fantje prosim za vaše mnenje glede Bridgestone 020 ali 014 za yamaho FZ6 N. Rabim gumo, ki drži dosti km in ima dober oprijem. Sem bolj začetnik z malo izkušenj. V akciji lahko dobim te gume za kakih 60.000 SIT. Se to splača???

Hvala za odgovore.

Objavljeno

014-spredaj

020-zadaj,odlična kombinacija,meni zdržale 7000km-športne vožnje :OK:

Objavljeno

Fantje prosim za vaše mnenje glede Bridgestone 020 ali 014 za yamaho FZ6 N. ...

Z Battlax 020 sem bil na ZR7 povsem zadovoljen. Dober oprijem, v redu tudi v dežju, dobra vzdržljivost čez 10.000 km.

Na ZRX1200 pa predvsem z zadnjo nisem zadovoljen. Se mi zdi pretrda in prehitro zdrsne tako pri zaviranjih kot tudi pri pospeševanjih! Se pa verjetno različno voziva, tako da, jemlji le kot moje osebno mnenje!

Objavljeno

saj ne morem verjet ... D208RR ... zadnja guma zdržala 6000km, ki jih niti D220 ni na enakem motorju ... :hmm: :krneki: B)

Objavljeno

:OK: bridgestone so zakon, meu ze marskej gor (na razlicnih tipih motorjev) ampak te so mi v splosnem ble najboljs!

Objavljeno

Jaz imam kot prvo vgradnjo bridgestone bt 014 pa moram reči da nimam nekih problemov z njo, res je da dokler je ne ogrejem na črti ne drži kaj posebej, ko je ogreta ni problema tudi do roba gume pa drži po črtah, večji problem mi delajo zalivke na cesti kjer je asvalt počen in ga zalijejo z smolo tam pa se mi zdi da kar pogosto popusti v bolj močnih nagibih , ko je dobro ogreta pa seveda nekoliko manj. Povratne informacije z ceste na motor pa dobro prenaša tako da nimam kaj reči proti njej.

Glede obrabe mislim da bo držala nekje 6kkm samo ceste brez dirkališč.

Bi pa poizkusil še kaj druga na istem mašinu npr metzeler m3 ali dunlop qualifier ali pilot power da vidim razliko, ker drugače je težko dati oceno katera je pa zdaj res najbolja, pa tud odvisno od stila vožnje seveda.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

zanima me kje se da kupit gume za motorje, predvsem štajerka regija-maribor?

Objavljeno

zanima me kje se da kupit gume za motorje, predvsem štajerka regija-maribor?

Zaverski na Titovi cesti ima dokaj dobre cene,mogoče probaš tam.

lp vuk

Objavljeno

Če ti pa ni težko se malo zapeljati, pa poceni dati za gume, pa priporočam Vulko pnevmatik center v Radljah. :OK:

Objavljeno

Če ti pa ni težko se malo zapeljati, pa poceni dati za gume, pa priporočam Vulko pnevmatik center v Radljah. :OK:

Samo v info, tudi Zaverski spada pod VULCO verigo. Cene gum pa sta takrat ko sem jaz svoje kupoval(cca. 1 mesec nazaj) imela čisto iste(šlo se pa je za komplet Metzeler Z6).

lp vuk

Objavljeno

a kdo ve kje bi se dalo dobit enduro gumo dimenzije 2.75-21? recimo metzeler enduro 1 ali pa bridgestone tw301? Kdo sploh prodaja pri nas Bridgestone za motorje?

hvala, lp

Objavljeno

Hola!

Zgolj v vednost in ravnanje: v zadnji številki Motorrada (12/2006, 26.5.2006) je bil objavljen test športnih gum. Merjenje je potekalo na dirkališču v Calafatu/F (upam da ga bom lahko tudi sam sprobal čez 14 dni, hehehe), za ocene so uporabljali 2D-datarecording, moto je bil R6/2006, vsako gumo sta vozila dva voznika, vsak 10 krogov, od "počasnega landstrassen" tempa do missile moda :-))

Izmerjeni rezultati so na slikcah in v tabelah, zadnji dve sta obraba za pet najbolje uvrščenih gum + primerjava s Touring Metzeler Z6. Obrabo so merili na 4600 km dolgi furci od Stuttgarta do Palerma (in nazaj, 80% poti po AC) s petimi enakimi Buelli XB12S.

post-163-1149088274_thumb.jpg

post-163-1149088362_thumb.jpg

post-163-1149088394_thumb.jpg

post-163-1149088427_thumb.jpg

post-163-1149088472_thumb.jpg

post-163-1149088583_thumb.jpg

Objavljeno

Kakorkoli, tudi meni so lani Z6 zdržale 9000 km na Fazerju. Za moj stil vožnje in potrebe, dobim za svoj denar največ....Letos imam na Hornetki Pirelli Diablo, trenutno 2500 km, pa dvomim, da bom naredil kaj več kot 5000 km, jih sumljivo jemlje. Nato na Hornetko dam Z6..... :OK: Se jih da kje v SLO dobiti ceneje kot za 37.000 tolarjev z menjavo za zadnjo dim. 180 55 ZR17? :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Iz testa je razvidno da so tacenejše gume (Sportec M1 in pa Diablo) na 4. in 5. mestu

Zakon :D

Pa tudi zdržijo dlje kot kake Qualifier

Popravljeno . Popravil Stric Burek
Objavljeno

Iz testa je razvidno da so tacenejše gume (Sportec M1 in pa Diablo) na 4. in 5. mestu

Pa tudi zdržijo dlje kot kake Qualifier

če bi te cene veljale pri nas kot prodajne bi bilo krasno .... o trajnosti paaa .. med 4000 in 5000 je vsake konec ... pri malo bolj dinamični vožnji ..

Objavljeno

Mogoče butasto vprašanje :blush:

Koliko sta si podobni dunlop d208 in metzeler sportec m3?

Trenutno vozim dunlop pa jo pri 4k km skoraj ni več. Pri malo bolj športni vožnji imam občutek da se guma v kratkem času (pre)greje. Ne pričakujem da bi z drugo športno gumo delal bistveno več km, samo bolj konstanten oprijem.

Objavljeno

Mogoče butasto vprašanje :blush:

Koliko sta si podobni dunlop d208 in metzeler sportec m3?

Trenutno vozim dunlop pa jo pri 4k km skoraj ni več. Pri malo bolj športni vožnji imam občutek da se guma v kratkem času (pre)greje. Ne pričakujem da bi z drugo športno gumo delal bistveno več km, samo bolj konstanten oprijem.

Gumi sta si precej podobni po oprijemu in obrabi. D208RR se je na Grobniku pregrela v nekaj krogih, medtem ko se M3 na Pannonia Ring-u ni (je pa res, da imata ti stezi precej različen asfalt, pa tudi letni čas temperatura je bila na Grobniku precej višja).

Obe gumi sem vozil na N. Marofu, kjer pa nisem opazil kakšne velike razlike (je pa med eno in drugo gumo minila cela zima, tako da občutki niso tako 'sveži').

S prvim setom D208RR sem uspel narediti 5400km, z drugim pa 1100km do platna....

Z M3 sem naredil 5900km, drugi set pa je trenutno še v uporabi.

D.

Objavljeno

Jest teh testov ne zastopm. Na nekem prejšnjem nemškem testu je bil Qualifier na 1. mestu Pilot power pa na drugem....v tem primeru je Qualifier na 8. mestu ....Pilot power pa takorekoč na prvem.....kje je logika??

Objavljeno

med ostalim velja tudi, da ni vsaka guma za vsak model/tip motorja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!