Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Kupi raje qualifier boš videl da ti nebo žal.

Objavljeno

Kdo ve, kje bi najcenej kupu spredno gumo D208 širine 120 (za na Z750).

Loh na PM, da ne bo oglaševanja ;)

Imaš na PM! .)

Objavljeno

Kupi raje qualifier boš videl da ti nebo žal.

se strinjam...kurim že druge letos.... zdržale 6000 km... veliko touring vožnje v dvoje, pospeševanja in radiranja gume čez ovinke...

aja naredil tudi caa 500km v dežju in ni niti enkrat zdrsnila....

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Objavljeno

Kupi raje qualifier boš videl da ti nebo žal.

Na maksijevei delavnici so mi rekl, da ni pametno mešat gume, zdej pa ne vem, al so misll da je ena stara in ena nova al da morta bit obe gumi enaki (isti model) :hmm:

Imaš na PM! .)

Hvala :)

Objavljeno

Na maksijevei delavnici so mi rekl, da ni pametno mešat gume, zdej pa ne vem, al so misll da je ena stara in ena nova al da morta bit obe gumi enaki (isti model) :hmm:

Hvala :)

Oboje.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo!

Zanima me katere gume mi priporočate za Aprilio RS 125 ali Michelin Pilot Power ali Dunlop qualifier? Nekateri pravijo, da so qualifer boljše, drugi obratno! :?

LP!

Objavljeno

Živjo!

Zanima me katere gume mi priporočate za Aprilio RS 125 ali Michelin Pilot Power ali Dunlop qualifier? Nekateri pravijo, da so qualifer boljše, drugi obratno! :?

LP!

kar dobiš cenejs

mam ualifiere pa sm z njimi fulll zadovoln bl kot pa d 207rr

Objavljeno

Gumi sta si precej podobni po oprijemu in obrabi. D208RR se je na Grobniku pregrela v nekaj krogih, medtem ko se M3 na Pannonia Ring-u ni (je pa res, da imata ti stezi precej različen asfalt, pa tudi letni čas temperatura je bila na Grobniku precej višja).

Obe gumi sem vozil na N. Marofu, kjer pa nisem opazil kakšne velike razlike (je pa med eno in drugo gumo minila cela zima, tako da občutki niso tako 'sveži').

S prvim setom D208RR sem uspel narediti 5400km, z drugim pa 1100km do platna....

Z M3 sem naredil 5900km, drugi set pa je trenutno še v uporabi.

D.

Divjak. :P

Objavljeno

Na maksijevei delavnici so mi rekl, da ni pametno mešat gume, zdej pa ne vem, al so misll da je ena stara in ena nova al da morta bit obe gumi enaki (isti model) :hmm:

Ma je dost vseen. Jst mam spredi michelin, zadi pa metzler, pa je kombinacija super :)

Objavljeno

širnik v radljah ob dravi

širnik nima centrirke centrira na roko

ima pa poceni gume

pireli supercorsa prednja in zadnja za 54 tisoč montaža in centriranje gratis

Objavljeno

Živjo!

Zanima me katere gume mi priporočate za Aprilio RS 125 ali Michelin Pilot Power ali Dunlop qualifier? Nekateri pravijo, da so qualifer boljše, drugi obratno! :?

LP!

Jaz mam qualiferke obe pa so ful dobre gume.....ce te zanima ti jih lahk poceni zrihtam,....vec na pm!

Objavljeno

Ma je dost vseen. Jst mam spredi michelin, zadi pa metzler, pa je kombinacija super :)

:hmm: , če ne voziš na nož se strinjam, za vožnjo na limitu (racetrack) pa se jaz s tem nebi igral...

Objavljeno

js sm tudi mel spredi rabljeno rennsport od metzeler (tolk da sm tudi zadnjo znucal, da sem dal gor nov komplet), zadi michelin Pilot Race in sta se lepo ulovile...tudi na nož... so pa zdržale zadnja 2400, sprednja 3500km :) no grobnik, no marof, no panoniaring

Objavljeno

Ma je dost vseen. Jst mam spredi michelin, zadi pa metzler, pa je kombinacija super

Pomembno je, da imaš spredaj mehkejšo gumo, če se le da, ker če zdrsne zadnja, se še da nekako ujeti (če imaš znanje in srečo), če pa zdrsne prva, pa ti lahko samo sreča pomaga... da se preveč ne poškoduješ... ;)

Objavljeno (popravljeno)

po moje proizvajalci že v enakem kompletu poskrbijo za mehkejšo mešanico materalov na sprednji gumi... sem imel več vrst enakih kompletov pa s sprednjo ni bilo nikoli težav ... z zadnjo pa ... tako da ...

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno

Zanima me če se da dobit sava gumo mc29 dimenzije 120/80-70 17 pa kolko je cena??

Objavljeno

Zanima me če se da dobit sava gumo mc29 dimenzije 120/80-70 17 pa kolko je cena??

Noben neve :? :eek:

Objavljeno (popravljeno)

:hmm: , če ne voziš na nož se strinjam, za vožnjo na limitu (racetrack) pa se jaz s tem nebi igral...

Ja na marofu odpelu krog, v katerem sem skoraj na vsakem brusil z tacko. Se pravi je bil naklon MAX. Ja za case pod 1:20:xxx najbrz res ni.

Pomembno je, da imaš spredaj mehkejšo gumo, če se le da, ker če zdrsne zadnja, se še da nekako ujeti (če imaš znanje in srečo), če pa zdrsne prva, pa ti lahko samo sreča pomaga... da se preveč ne poškoduješ... ;)

Ja sej zato sem dal spredi mehkejso. Pa se mal hitrej se obrablja, tako da bom lahko obe gume menjaval priblizno istocasno :)

po moje proizvajalci že v enakem kompletu poskrbijo za mehkejšo mešanico materalov na sprednji gumi... sem imel več vrst enakih kompletov pa s sprednjo ni bilo nikoli težav ... z zadnjo pa ... tako da ...

To je verjetno res. Samo za prvo itaq ne ves za tezave. Za tezave zves sele ko si na tleh. Men tut ce zadnja mal poplese, no big deal, ampak cim pa prva spusti, si pa na tleh, motor pa v gozdu :wacko:

Popravljeno . Popravil Brihta
Objavljeno

To je verjetno res. Samo za prvo itaq ne ves za tezave. Za tezave zves sele ko si na tleh. Men tut ce zadnja mal poplese, no big deal, ampak cim pa prva spusti, si pa na tleh, motor pa v gozdu :wacko:

No ni tko hudo, ene 2x sem imel situacijo, ko mi je prvo konkretno odneslo, obakrat potem tudi dobro zagrabila ampak pulz mi je pa nabilo v višave. :grim

Objavljeno

Aja pa še detajli:

Prvič z pirelli diablo, razlog: rahlo vlažen asfalt in pa neogreta guma.

Drugič z metzeler z6, razlog: fin pesek na sredini cestišča.

Manjših zdrsov bilo še par ampak tale dva sta se mi vtisnila v spomin.

Objavljeno

Aja pa še detajli:

Prvič z pirelli diablo, razlog: rahlo vlažen asfalt in pa neogreta guma.

Drugič z metzeler z6, razlog: fin pesek na sredini cestišča.

Manjših zdrsov bilo še par ampak tale dva sta se mi vtisnila v spomin.

Pirrulz ni imel s Pirreli diablo nobenih problemov. Pa tudi s Pirelli diablo corsa ne.

Razen seveda, da tudi ta guma, tako kot nobena do sedaj, ni izpolnila mojih pričakovanj po 10K+ km ob mrtvaškem oprijemu skozi vso življenjsko dobo in ne-šparanju s pospeški. :fredy:

Objavljeno

A mi lahko kdo pove konkretne izkušnje z razliko med 208RR in Qualifier.

Naj bi Qualifierka dlje zdržala ob nekoliko slabšem oprijemu?

Objavljeno

No ni tko hudo, ene 2x sem imel situacijo, ko mi je prvo konkretno odneslo, obakrat potem tudi dobro zagrabila ampak pulz mi je pa nabilo v višave. :grim

Ja če zdrsne ko greš naravnost in bremzaš. Meni se je to zgodilo pri maksimalnem zalaganju :(

Objavljeno

No ni tko hudo, ene 2x sem imel situacijo, ko mi je prvo konkretno odneslo, obakrat potem tudi dobro zagrabila ampak pulz mi je pa nabilo v višave.

To je seveda možno, sploh recimo, če ti malo na pesku zdrsne, pa se potem guma "ujame". Jaz sem imel v mislih situacijo, ki je normalna recimo na dirkališču, kjer ni peska in podobnega. Ko prva guma v takem primeru zdrsne, ti ni več pomoči.

Razen seveda, da tudi ta guma, tako kot nobena do sedaj, ni izpolnila mojih pričakovanj po 10K+ km ob mrtvaškem oprijemu skozi vso življenjsko dobo in ne-šparanju s pospeški.

Pirulče, to boš doživel, ko se boš prijetno grel v kotlu in boš popoldne rekel glavnemu kurjaču, da naj pokliče g. Peklenščka, da gresta skupaj na eno furo, kjer bosta noro žgala po ovinkih, ušesa vama bodo strgala asfalt, tačke se bodo iskrile, a bo guma vseeno držala večno in večno in večno.... ;) Do takrat pa: srečno do 5.000 km, nato pa nov nakup... :grim

A mi lahko kdo pove konkretne izkušnje z razliko med 208RR in Qualifier.

Naj bi Qualifierka dlje zdržala ob nekoliko slabšem oprijemu?

Najbrž so redki, ki so pokurili svoj komplet Qualifierk, kaj šele dva, da bi ti lahko bolj praktično povedali razliko. Teoretično pa naj bi bila Qualifierko nekje med D208 in D208RR po vseh performansah in obrabi - torej držala naj bi malo manj kot RR in obrabljala naj bi se tudi manj.

Objavljeno

Ja če zdrsne ko greš naravnost in bremzaš. Meni se je to zgodilo pri maksimalnem zalaganju :(

Ti dve situaciji sta se zgodili v ovinkih pri kar globokem naklonu (niso blie tačke ampak blizu).

To je seveda možno, sploh recimo, če ti malo na pesku zdrsne, pa se potem guma "ujame". Jaz sem imel v mislih situacijo, ki je normalna recimo na dirkališču, kjer ni peska in podobnega. Ko prva guma v takem primeru zdrsne, ti ni več pomoči.

Če bi bil v maksimalnem naklonu je seveda verjetnost da spet zagrabi veliko manjša. V moje primeru je šlo verjetno za prehod iz peska ali kakšne druge drseče površine na bolj oprijemljivo kjer je guma spet zagrabila.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!