Anndr79ej Objavljeno Maj 20, 2014 Deli Objavljeno Maj 20, 2014 Pozdravljeni. Kaj bi mi svetovali glede zadnje gume? Suzuki GSXR 750 pa bol rekreativna vožnja. Po parih letih se privajam nazaj na motor. Odločam se med GP Racer D211 in Qualifier 2. Če ima pa kdo kakšen drug predlog pa prosim na dan z besedo. Vnaprej hvala!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Maj 20, 2014 Deli Objavljeno Maj 20, 2014 Vzemi kompromis med GP Racerjem in Qualifier II --> Sportsmart 2 matkoR1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
siks Objavljeno Maj 20, 2014 Deli Objavljeno Maj 20, 2014 par postov višje govori nekdo o savi/mitasu. po moje ok zate. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
blabla Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 Pozdravljeni. Kaj bi mi svetovali glede zadnje gume? Suzuki GSXR 750 pa bol rekreativna vožnja. Po parih letih se privajam nazaj na motor. Odločam se med GP Racer D211 in Qualifier 2. Če ima pa kdo kakšen drug predlog pa prosim na dan z besedo. Vnaprej hvala!! Svetujem Bridgestone S20,če ga ne goniš preveč po avtocesti-zelo hitra obraba,a v vseh pogojih odlična,predvsem pa št.1 v dežju. Jaz jo imam na gixeru 1000, zelo zadovoljen . Kilometrina? Od 4000,pa tudi 6500 se da,vendar mora bit izpoljnjen omenjeni pogoj... DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 Svetujem Bridgestone S20,če ga ne goniš preveč po avtocesti-zelo hitra obraba,a v vseh pogojih odlična,predvsem pa št.1 v dežju. Jaz jo imam na gixeru 1000, zelo zadovoljen . Kilometrina? Od 4000,pa tudi 6500 se da,vendar mora bit izpoljnjen omenjeni pogoj... potrjujem, le kilometrina, spredaj 3500 (žal sem naredil trikotno) zadaj 4500. Oprijem fantastičen. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MKrmec Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 Pozdravljeni. Kaj bi mi svetovali glede zadnje gume? Suzuki GSXR 750 pa bol rekreativna vožnja. Po parih letih se privajam nazaj na motor. Odločam se med GP Racer D211 in Qualifier 2. Če ima pa kdo kakšen drug predlog pa prosim na dan z besedo. Vnaprej hvala!! Nabavi Sava/Mitas Sportforce, ne bo ti žal, pocen in dobra roba. Scarlett in alko1 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gasperX Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 Dami34 dej mal updejta napiš za pirelli gume no Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Maj 22, 2014 Deli Objavljeno Maj 22, 2014 Dami34 dej mal updejta napiš za pirelli gume no kilometrina bo fantastična, oprijem je tut, guma drži, zaupam ji, le ni mi preveč všeč, težko ti bom pojasnu, mogoč mi daje premau filinga nazaj.......ampak guma je dobra. Ne boš nč falil, če jo boš vzel. gsxf750, gasperX in skalaprava 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KLOVN Objavljeno Maj 22, 2014 Deli Objavljeno Maj 22, 2014 kilometrina bo fantastična, oprijem je tut, guma drži, zaupam ji, le ni mi preveč všeč, težko ti bom pojasnu, mogoč mi daje premau filinga nazaj.......ampak guma je dobra. Ne boš nč falil, če jo boš vzel. bolj všeč ti je Briđestonka, zaka ti je nerodno povedat, da je to zaradi Rossia :glare: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Maj 22, 2014 Deli Objavljeno Maj 22, 2014 bolj všeč ti je Briđestonka, zaka ti je nerodno povedat, da je to zaradi Rossia :glare: No, da bom realen, preprelli mi je najbolj podobna dunlop rodsmartki oziroma sportsmart1. In da, bolj ,so mi všeč bridgestonke, še najbolj s20 ali pa bt16pro. tudi t30 ni slaba. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
logarr Objavljeno Maj 22, 2014 Deli Objavljeno Maj 22, 2014 Kva pa tole? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maskota Objavljeno Maj 22, 2014 Deli Objavljeno Maj 22, 2014 Če komu kaj pomaga guma na sliki ima 1644 km motor r6 2004 guma je d211 ntec medium. Relacija vožnje Kočevje - Grobnik Gume se pelje vrhunsko in na R6 drži do kolena brez problema brez drsenja tudi do 14k obratov. Sprednja d 211 medium je pa po 1644 KM kot nova pa do roba manjka 1mm. Zdaj pa preizkusim še 190 55 17 zadaj D211 E pa poročam. Upam da sem komu pomagal Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maskota Objavljeno Maj 22, 2014 Deli Objavljeno Maj 22, 2014 Aja pa še tole na ZX 10 r 2006 je guma držala odlično dokler je bil viden profil, potem pa je motor postal skoraj nevozen. Guma je zdržala pa Medium 1200km, enduranc pa 2000. na R6 je pa tolk manj konjičev da ni panike Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
logarr Objavljeno Maj 22, 2014 Deli Objavljeno Maj 22, 2014 Dober si. Upam da bo se dolgo drzala, ce jo bos po cesti tko teral. Pri svoji sem mislil tiste luknjice ki se delajo v profilu gume, ce je kdo imel kaksen podoben problem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gizmo_ Objavljeno Maj 22, 2014 Deli Objavljeno Maj 22, 2014 Dober si. Upam da bo se dolgo drzala, ce jo bos po cesti tko teral. Pri svoji sem mislil tiste luknjice ki se delajo v profilu gume, ce je kdo imel kaksen podoben problem Kot zgleda na sliki so "tiste luknjice", posledica parkiranja na kamenčkih ob segreti gumi ? thumper in Zivnorc 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jozexj6 Objavljeno Maj 22, 2014 Deli Objavljeno Maj 22, 2014 Kot zgleda na sliki so "tiste luknjice", posledica parkiranja na kamenčkih ob segreti gumi ? To sem tud jst ravnokar mislu napisat Zivnorc in thumper 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsxf750 Objavljeno Maj 22, 2014 Deli Objavljeno Maj 22, 2014 Če komu kaj pomaga guma na sliki ima 1644 km motor r6 2004 guma je d211 ntec medium. Relacija vožnje Kočevje - GrobnikDSCF4377.JPGDSCF4380.JPGDSCF4383.JPG Gume se pelje vrhunsko in na R6 drži do kolena brez problema brez drsenja tudi do 14k obratov. Sprednja d 211 medium je pa po 1644 KM kot nova pa do roba manjka 1mm. DSCF4384.JPG Zdaj pa preizkusim še 190 55 17 zadaj D211 E pa poročam. Upam da sem komu pomagal GP ali GP Racer ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno Maj 23, 2014 Deli Objavljeno Maj 23, 2014 Kot zgleda na sliki so "tiste luknjice", posledica parkiranja na kamenčkih ob segreti gumi ? točno tako. thumper 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
domi46 Objavljeno Maj 23, 2014 Deli Objavljeno Maj 23, 2014 Kva pa tole? taka je tut moja če je neki časa na kamenčkih al na kakšnem betonu Zivnorc in maus 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Vito23 Objavljeno Maj 23, 2014 Deli Objavljeno Maj 23, 2014 Evo po 2500km letos se sava dobro drži. Morm rečt, da sem zelo zadovoljen. Obraba ni velika in mislm, da bojo zdržale tja do 6.000 mogoče še kej več? V dežju držijo tudi dobro. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maskota Objavljeno Maj 23, 2014 Deli Objavljeno Maj 23, 2014 GP ali GP Racer ? gp racer gp morjo bit obvezno na grelcih jaz mislim da je za na cesto prehuda jo ne segrejes da bi delala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Maj 23, 2014 Deli Objavljeno Maj 23, 2014 Ene in druge se da vozit brez grelcev, čeprav jih jaz na pisti vedno uporabljam.. Kar se tiče ceste ni pa z GP Racer res nobenega problema. Guma drži praktično takoj, par ovinkov in oprijem že preseže večino ST gum. Ko se pa malo bolj segreje pa itak lima. Tudi z GP211 in GP212 gre po cesti čisto ok, če pač upoštevaš, da rabijo malce dlje, da se ogrejejo. Sam sem po cesti zvozil že kar ene par zadnjih GPjk (211 in 212), ki so bile do konca za ponucat (nova sredina). Oprijem odličen. Je sicer res, da jih je praktično nemogoče imeti na cesti na tisti za njih najbolj optimalni temperaturi. Ampak fora je, da te gume že "delno" ogrete (gledano z vidika delovne temperature teh gum) držijo vsaj tako dobro če ne bolje kot večina cestnih SS gum. Je pa res da so najboljše v tistih toplejših mesecih in da je po dežju pač potrebna malce večja mera previdnosti. Če hočeš gumo, ki bo držala takoj ko spelješ z dvorišča, ki bo dobra tudi za hladne pomladne in pozne jesenske dni oziroma gumo, ki vliva zaupanje na mokrem, potem pač to res ni prava izbira. matija1234, gsxf750 in Zivnorc 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsxf750 Objavljeno Maj 23, 2014 Deli Objavljeno Maj 23, 2014 gp racer gp morjo bit obvezno na grelcih jaz mislim da je za na cesto prehuda jo ne segrejes da bi delala bučka Preverjeno nekaj Rakitničarjev v pistaškem tempu, sam pa v LS stilu prek 10.000km (Rennsport, Supercorsa, Superbike, Pilot Race M2) seveda v poletni vročini in ustrezno napumpana Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
logarr Objavljeno Maj 23, 2014 Deli Objavljeno Maj 23, 2014 Kot zgleda na sliki so "tiste luknjice", posledica parkiranja na kamenčkih ob segreti gumi ? Haha sej je logično ja, sploh nisem na to pomislil Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tedybear Objavljeno Maj 23, 2014 Deli Objavljeno Maj 23, 2014 Po 13000 km je čas za zamenjavo. Zadnja bi zmogla še jurja, prednja pa vsaj še 4-5. Če koga zanima prednja Z8, naj me drugi teden kontaktira na PM. Kakšen 6pack ga bo koštalo... Nove že čakajo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se