DAMI34 Objavljeno Maj 28, 2014 Deli Objavljeno Maj 28, 2014 Ekola...včeraj izmeril preostanek profila na SAVA Sport Force pnevmatikah. Sem ravno na meji legalnosti, kar pomeni, da je na zadnji gumi še 1mm profila. Prevozil sem pa okroglih 6000 km. To se pravi, da sem porabil natanko 4,5mm zadnje gume, kar znese obrabo 0,75mm/1000km. Prednja se je obrabila za 1,8mm, kar pomeni 0,3mm/1000km. Merjeno pri indikatorjih obrabe na temenu pnevmatike. Vožnja: Nisem softič.... nek hud tišač pa tudi ne. Veliko (cca 50%) vožnje v dvoje.... po sili razmer zelo veliko AC (nekaj 100km) pri hitrosti okoli 150km/h. Ne speljujem in pospešujem (pre)agresivno. Prednja guma bi zdržala še kake 3-4000 km, vendar je treba vzeti v obzir, da vozim V2 - 130KM... tako, da bolj malo zaviram, ker to večino opravlja mašina. Na 4-valjnem motociklu bi z enakim načinom vožnje naredil kakih 1500-2000km več z zadnjo gumo, prednjo bi pa bolj poradiral, ker bi moral več zavirati ... tako, da bi bila verjetno obraba prednje/zadnje pnevmatike na 4-valjniku "sočasna". Niti enkrat me gumi nista negativno presenetili. Dvakrat me je dobil dež in tudi takrat sem se počutil odlično (pustimo to, da sem bil moker ) Guma se hitro segreje in pregovorno "drži do roba".... sevede na dobrem asfaltu. Na kakem svetlečem gladkem asfaltu pa tako ali tako drsi vsaka guma... Če primerjam recimo z DUNLOP Sport Smart... s katero sem prevozil 5.500km (z manj AC in manj s sopotnico), sem s kilometrino itak da bolj zadovoljen, ravno tako je mnogo bolj vozna (za moj način vožnje in moj motor). Lahko jo primerjam z GP Racer glede voznih lastnosti. Na pisti nisem bil, je pa prijatel vozil na Grobniku (mislim da) 1:40. Prednja guma se mi ni obrabila na "strehico" in je še vedno nevtralna v zavoju...in ne dviga motorja med zaviranjem v zavoju... Moja končna ocena: ZELO ZADOVOLJEN...in močno priporočam! prvo bom v kratkem namontiral, pa bom hitro vidu kak jo žre. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
turko Objavljeno Maj 28, 2014 Deli Objavljeno Maj 28, 2014 zdravo. en nasvet/pomoč kupujem nove gume in v homologaciji imam 180/55/17 ter 160/60/17 zanima me v čem je bistvena razlika? samo kotalna površina? poraba? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno Maj 28, 2014 Deli Objavljeno Maj 28, 2014 kaj imaš pa sedaj gor? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
StaraFeltna Objavljeno Maj 28, 2014 Deli Objavljeno Maj 28, 2014 (popravljeno) :xx: ok, je res da so to prve gume na prvem motorju... :closedeyes: ...se javim ob naslednji menjavi (zdj k sm se ulaufala) če bom kaj manj km naredila Če narediš kak km manj nič narobe. Le uživaj. Gume pri meni ne zdržijo rekordno ker je najbrž kljub konzervetivnemu linijskemu 4 valjniku vseeno dovolj navora, da jih žulim bolj kot če bi bil "priden" karkoli naj bi to že pomenilo... in občasni dinamični vožnji. Če pa po vrhu še tehtaš pol manj napram meni (91Kg) pa najbrž tudi nekaj pripomore... z750 kot prvi motor? Malenkost drzno... (3) Na vozilih z največjo dovoljeno maso nad 3,5 tone in, ki dosegajo hitrost nad 40 km/h morajo biti, poleg zahtev v prvem odstavku tega člena, pnevmatike na isti osi enake velikosti, vrste, zgradbe, nosilnosti in kategorije hitrosti ter istega proizvajalca in dezena. ... torej ker na enoslednem vozilu je po ena pnevmatika na os je lahko mix max. ?!? Popravljeno Maj 28, 2014. Popravil Horny-et Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Maj 28, 2014 Deli Objavljeno Maj 28, 2014 Če narediš kak km manj nič narobe. Le uživaj. Gume pri meni ne zdržijo rekordno ker je najbrž kljub konzervetivnemu linijskemu 4 valjniku vseeno dovolj navora, da jih žulim bolj kot če bi bil "priden" karkoli naj bi to že pomenilo... in občasni dinamični vožnji. Če pa po vrhu še tehtaš pol manj napram meni (91Kg) pa najbrž tudi nekaj pripomore... z750 kot prvi motor? Si pa upaš... ne sikej..črna je ornk baba ne pa en skelet na dieti ..tud zato lohk pelje z-ja... se mi pa zdi kilometrina za ketno dokaj nizka če je to res okoli 20,000km... Zivnorc, trebor in cikadina 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
StaraFeltna Objavljeno Maj 28, 2014 Deli Objavljeno Maj 28, 2014 ne sikej..črna je ornk baba ne pa en skelet na dieti ..tud zato lohk pelje z-ja... se mi pa zdi kilometrina za ketno dokaj nizka če je to res okoli 20,000km... No niti ne, če je vzdrževanje bolj slučajno kot redno. Nikoli ne veš.. večinoma vidim kaj takega... Skelet na dieti? Mnja vsakemu svoje... Včasih je prav zanimivo kaj se vse pelje mimo... vedno rade volje pogledam na lepe linije v usnju... včasih ma človek še srečo pa pride nekaj takega mimo... Ampak na cesti moramo biti zbrani.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
črna strela Objavljeno Maj 28, 2014 Deli Objavljeno Maj 28, 2014 z750 kot prvi motor? Malenkost drzno... zakaj? se mi pa zdi kilometrina za ketno dokaj nizka če je to res okoli 20,000km.. thumper: ma to je blo sarkastično za ketno Demon, trebor in igorkr 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Maj 28, 2014 Deli Objavljeno Maj 28, 2014 zakaj? thumper: ma to je blo sarkastično za ketno ratal ti je Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
turko Objavljeno Maj 28, 2014 Deli Objavljeno Maj 28, 2014 zdravo. en nasvet/pomoč kupujem nove gume in v homologaciji imam 180/55/17 ter 160/60/17 zanima me v čem je bistvena razlika? samo kotalna površina? poraba? kaj imaš pa sedaj gor? trenutno so gor sportsmart 160/60/17 še od prejšnega lastnika Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno Maj 28, 2014 Deli Objavljeno Maj 28, 2014 trenutno so gor sportsmart 160/60/17 še od prejšnega lastnika jaz bi pogledu kaksna je feltna. ce je 17×5 bi pustu 160. ce je 17×5,5 bi fural 180. ce je feltna 5 in gor zmontiras 180 bo gumo zvilo malce na spico. malenkost bo dvignilo zadnji konc in boki gume bodo strmi. ce je feltna 5,5 in guma 160, bo malck raztegnjena, boki bol polozni in takoj bos na robu. Zivnorc 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno Maj 28, 2014 Deli Objavljeno Maj 28, 2014 Sej ma še različno višino gume tako da mislim da nebi smelo bit neke razlike Zivnorc 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno Maj 29, 2014 Deli Objavljeno Maj 29, 2014 ...oba imata prav... obseg/višina zmontirane gume bo približno enaka.... le boki bodo pri 180 malo bolj pod kotom, tako, da bo treba kako stopinjo al pa dve bolj nagnit, da gumo povaljaš do roba.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsxf750 Objavljeno Maj 29, 2014 Deli Objavljeno Maj 29, 2014 jaz bi pogledu kaksna je feltna. ce je 17×5 bi pustu 160. ce je 17×5,5 bi fural 180. ce je feltna 5 in gor zmontiras 180 bo gumo zvilo malce na spico. malenkost bo dvignilo zadnji konc in boki gume bodo strmi. ce je feltna 5,5 in guma 160, bo malck raztegnjena, boki bol polozni in takoj bos na robu. jaz sem že in bi še dal 170/60 gor, če jo ima izbrani gumar v svoji paleti seveda. Je motor lahkotnejši v prekladanju Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Demon Objavljeno Maj 29, 2014 Deli Objavljeno Maj 29, 2014 z750 kot prvi motor? Malenkost drzno... Kaj pa je pri tem drznega?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno Maj 29, 2014 Deli Objavljeno Maj 29, 2014 Kaj pa je pri tem drznega?? ...v črn leder oprijeto oblečena rit DAMI34, thumper, siks in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno Maj 29, 2014 Deli Objavljeno Maj 29, 2014 Sej ma še različno višino gume tako da mislim da nebi smelo bit neke razlike ...oba imata prav... obseg/višina zmontirane gume bo približno enaka.... le boki bodo pri 180 malo bolj pod kotom, tako, da bo treba kako stopinjo al pa dve bolj nagnit, da gumo povaljaš do roba.... jaz sem že in bi še dal 170/60 gor, če jo ima izbrani gumar v svoji paleti seveda. Je motor lahkotnejši v prekladanju ce ne zivim v popolni zmoti bi bla matematika za visine taka: 160×0.6=96 170×0.6=102 180×0.55=99 torej je motor z gumo 170/60, ce to sploh se obstaja, kak mm visji kot na 180, in obcutno visji kot na 160/60. No, ker je 180/55 na kolesu 5,5 en preverjen standard, bi se vedno zmontiral glede na sirino feltne. Ce so homologirani obe meri itak morjo obe dobro delat. hajoktejn in thumper 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
domi46 Objavljeno Maj 29, 2014 Deli Objavljeno Maj 29, 2014 Evo pa lih gledam na mitasovi spletni strani, tlak za sport force gume je priporočen tak: Recommended inflation pressures: The strong Carcass Technology gives a bit more free hand in choosing optimum inflation pressure. We reccommend as follows: - A ride with a passenger and extra luggage - inflation pressure is to comply with the vehicle manufacture's specification: F: 2.5 / R: 2.9 bar - A long ride at high speeds on a highway: F: 2.5 / R: 2.9 bar - A solo ride on a heavier motorcycle (naked, touring): F: 2.3 – 2.5 / R: 2.4 – 2.6 bar - A solo ride on a lighter motorcycle (sport): F: 2.1 – 2.4 / R: 2.2 – 2.5 bar - A solo ride on an extra light motorcycle (supermoto): F: 2.0 – 2.3 / R: 1.9 – 2.4 bar - A racetrack ride: F: 1.9 – 2.3 / R: 1.8 – 2.3 bar glih tole sem že par dni iskov pa nikjer najdu logarr 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
StaraFeltna Objavljeno Maj 29, 2014 Deli Objavljeno Maj 29, 2014 Kaj pa je pri tem drznega?? Ker se novinec tipično ne zaveda pasti ki ga tak agregat prinese in kljub temu, da z750 najbrž dovoli kar nekaj napak še zdaleč ni relativno nedolžna reč kot npr kak er5, cb500f, nx700, er6 ipd... Poleg tega močno dvomim, da je sposobna sama dvignit z-ja če se bognedaj zloži po tleh. Meni je bilo orenk težko dvignit svojo horneto pa nisem lih švoh dečko pa še ta tehata konkretno manj kot tipičen Z... Sej ne da mora vsak bit sposoben dvignit svoj motor ampak škodi pa definitvno ne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
turko Objavljeno Maj 29, 2014 Deli Objavljeno Maj 29, 2014 hvala za odgovore lpk Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
siks Objavljeno Maj 29, 2014 Deli Objavljeno Maj 29, 2014 sej tut er-5 sama ne bi mogla dvignit. kar se drznosti tiče je tk, da če maš glavo poštimano, pol lahko vse za prvi motor voziš. ni optimalno je pa bp izvedljivo. StaraFeltna, cikadina in matkoR1 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno Maj 29, 2014 Deli Objavljeno Maj 29, 2014 ...nč bat... ženska se že znajde tko, da ji je prav.... tut če ima 48 kil, zna dvignit 100 kilskega deca.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Maj 29, 2014 Deli Objavljeno Maj 29, 2014 190/50/17 sportforce so že na trgu igorkr in matkoR1 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TOMCAT Objavljeno Maj 29, 2014 Deli Objavljeno Maj 29, 2014 190/50/17 sportforce so že na trgu a 55 bomo pa čakal do naslednjega leta ??? cikadina in trebor 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Maj 29, 2014 Deli Objavljeno Maj 29, 2014 a 55 bomo pa čakal do naslednjega leta ??? mitas piše da novembra pride vn..sicer pa ti nimaš 55 homologirane, če prav vem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Maj 29, 2014 Deli Objavljeno Maj 29, 2014 (popravljeno) mitas piše da novembra pride vn..sicer pa ti nimaš 55 homologirane, če prav vem Tut jst ne.. And? Popravljeno Maj 29, 2014. Popravil Jure TOMCAT in trebor 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se