Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Ekola...včeraj izmeril preostanek profila na SAVA Sport Force pnevmatikah.

 

Sem ravno na meji legalnosti, kar pomeni, da je na zadnji gumi še 1mm profila.

Prevozil sem pa okroglih 6000 km. To se pravi, da sem porabil natanko 4,5mm zadnje gume, kar znese obrabo 0,75mm/1000km.

Prednja se je obrabila za 1,8mm, kar pomeni 0,3mm/1000km.

Merjeno pri indikatorjih obrabe na temenu pnevmatike.

Vožnja:

Nisem softič.... nek hud tišač pa tudi ne. Veliko (cca 50%) vožnje v dvoje.... po sili razmer zelo veliko AC (nekaj 100km) pri hitrosti okoli 150km/h. Ne speljujem in pospešujem (pre)agresivno.

Prednja guma bi zdržala še kake 3-4000 km, vendar je treba vzeti v obzir, da vozim V2 - 130KM... tako, da bolj malo zaviram, ker to večino opravlja mašina. Na 4-valjnem motociklu bi z enakim načinom vožnje naredil kakih 1500-2000km več z zadnjo gumo, prednjo bi pa bolj poradiral, ker bi moral več zavirati :O ... tako, da bi bila verjetno obraba prednje/zadnje pnevmatike na 4-valjniku "sočasna".

Niti enkrat me gumi nista negativno presenetili. Dvakrat me je dobil dež in tudi takrat sem se počutil odlično (pustimo to, da sem bil moker  :D   )

Guma se hitro segreje in pregovorno "drži do roba".... sevede na dobrem asfaltu. Na kakem svetlečem gladkem asfaltu pa tako ali tako drsi vsaka guma...

 

Če primerjam recimo z DUNLOP Sport Smart... s katero sem prevozil 5.500km (z manj AC in manj s sopotnico), sem s kilometrino itak da bolj zadovoljen, ravno tako je mnogo bolj vozna (za moj način vožnje in moj motor). Lahko jo primerjam z GP Racer glede voznih lastnosti. Na pisti nisem bil, je pa prijatel vozil na Grobniku (mislim da) 1:40.

Prednja guma se mi ni obrabila na "strehico" in je še vedno nevtralna v zavoju...in ne dviga motorja med zaviranjem v zavoju...

Moja končna ocena:

ZELO ZADOVOLJEN...in močno priporočam!

prvo bom v kratkem namontiral, pa bom hitro vidu kak jo žre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo. en nasvet/pomoč

kupujem nove gume in v homologaciji imam 180/55/17 ter 160/60/17

zanima me v čem je bistvena razlika? samo kotalna površina? poraba?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:xx:

 

ok, je res da so to prve gume na prvem motorju... :closedeyes:

...se javim ob naslednji menjavi (zdj k sm se ulaufala) če bom kaj manj km naredila ;)

Če narediš kak km manj nič narobe. Le uživaj. Gume pri meni ne zdržijo rekordno ker je najbrž kljub konzervetivnemu linijskemu 4 valjniku vseeno dovolj navora, da jih žulim bolj kot če bi bil "priden" karkoli naj bi to že pomenilo... in občasni dinamični vožnji. Če pa po vrhu še tehtaš pol manj napram meni (91Kg) pa najbrž tudi nekaj pripomore...

z750 kot prvi motor? Malenkost drzno... :)

 

(3) Na vozilih z največjo dovoljeno maso nad 3,5 tone in, ki dosegajo hitrost nad 40 km/h morajo biti, poleg zahtev v prvem odstavku tega člena, pnevmatike na isti osi enake velikosti, vrste, zgradbe, nosilnosti in kategorije hitrosti ter istega proizvajalca in dezena.

 

... torej ker na enoslednem vozilu je po ena pnevmatika na os je lahko mix max. ?!?

Popravljeno . Popravil Horny-et
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če narediš kak km manj nič narobe. Le uživaj. Gume pri meni ne zdržijo rekordno ker je najbrž kljub konzervetivnemu linijskemu 4 valjniku vseeno dovolj navora, da jih žulim bolj kot če bi bil "priden" karkoli naj bi to že pomenilo... in občasni dinamični vožnji. Če pa po vrhu še tehtaš pol manj napram meni (91Kg) pa najbrž tudi nekaj pripomore...

z750 kot prvi motor? Si pa upaš...

ne sikej..črna je ornk baba ne pa en skelet na dieti ..tud zato lohk pelje z-ja... :D

se mi pa zdi kilometrina za ketno dokaj nizka če je to res okoli 20,000km...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne sikej..črna je ornk baba ne pa en skelet na dieti ..tud zato lohk pelje z-ja... :D

se mi pa zdi kilometrina za ketno dokaj nizka če je to res okoli 20,000km...

No niti ne, če je vzdrževanje bolj slučajno kot redno. :D

Nikoli ne veš..

 

 

 

večinoma vidim kaj takega...

AXORepsol-side-action.jpg

 

Skelet na dieti? Mnja vsakemu svoje...

Včasih je prav zanimivo kaj se vse pelje mimo... vedno rade volje pogledam na lepe linije v usnju... včasih ma človek še srečo pa pride nekaj takega mimo...

F27218066.jpg

 

Ampak na cesti moramo biti zbrani.... :bum:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z750 kot prvi motor? Malenkost drzno... :)

 

zakaj? :rolleyes:

 

 

se mi pa zdi kilometrina za ketno dokaj nizka če je to res okoli 20,000km..

 

thumper: ma to je blo sarkastično za ketno ;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj? :rolleyes:

 

 

thumper: ma to je blo sarkastično za ketno ;)

ratal ti je  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo. en nasvet/pomoč

kupujem nove gume in v homologaciji imam 180/55/17 ter 160/60/17

zanima me v čem je bistvena razlika? samo kotalna površina? poraba?

 

 

kaj imaš pa sedaj gor?

 

trenutno so gor sportsmart 160/60/17 še od prejšnega lastnika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

trenutno so gor sportsmart 160/60/17 še od prejšnega lastnika

jaz bi pogledu kaksna je feltna. ce je 17×5 bi pustu 160. ce je 17×5,5 bi fural 180.

ce je feltna 5 in gor zmontiras 180 bo gumo zvilo malce na spico. malenkost bo dvignilo zadnji konc in boki gume bodo strmi. ce je feltna 5,5 in guma 160, bo malck raztegnjena, boki bol polozni in takoj bos na robu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...oba imata prav... obseg/višina zmontirane gume bo približno enaka.... le boki bodo pri 180 malo bolj pod kotom, tako, da bo treba kako stopinjo al pa dve bolj nagnit, da gumo povaljaš do roba....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz bi pogledu kaksna je feltna. ce je 17×5 bi pustu 160. ce je 17×5,5 bi fural 180.

ce je feltna 5 in gor zmontiras 180 bo gumo zvilo malce na spico. malenkost bo dvignilo zadnji konc in boki gume bodo strmi. ce je feltna 5,5 in guma 160, bo malck raztegnjena, boki bol polozni in takoj bos na robu.

jaz sem že in bi še dal 170/60 gor, če jo ima izbrani gumar v svoji paleti seveda.

Je motor lahkotnejši v prekladanju  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa je pri tem drznega??

...v črn leder oprijeto  oblečena rit   :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ma še različno višino gume tako da mislim da nebi smelo bit neke razlike

...oba imata prav... obseg/višina zmontirane gume bo približno enaka.... le boki bodo pri 180 malo bolj pod kotom, tako, da bo treba kako stopinjo al pa dve bolj nagnit, da gumo povaljaš do roba....

 

jaz sem že in bi še dal 170/60 gor, če jo ima izbrani gumar v svoji paleti seveda.

Je motor lahkotnejši v prekladanju  :D

:hmm: ce ne zivim v popolni zmoti bi bla matematika za visine taka:

160×0.6=96

170×0.6=102

180×0.55=99

torej je motor z gumo 170/60, ce to sploh se obstaja, kak mm visji kot na 180, in obcutno visji kot na 160/60. No, ker je 180/55 na kolesu 5,5 en preverjen standard, bi se vedno zmontiral glede na sirino feltne. Ce so homologirani obe meri itak morjo obe dobro delat.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo pa lih gledam na mitasovi spletni strani, tlak za sport force gume je priporočen tak:

 

Recommended inflation pressures:

The strong Carcass Technology gives a bit more free hand in choosing optimum inflation pressure.

We reccommend as follows:

- A ride with a passenger and extra luggage - inflation pressure is to comply with the vehicle manufacture's specification: F: 2.5 / R: 2.9 bar

- A long ride at high speeds on a highway: F: 2.5 / R: 2.9 bar

- A solo ride on a heavier motorcycle (naked, touring): F: 2.3 – 2.5 / R: 2.4 – 2.6 bar

- A solo ride on a lighter motorcycle (sport): F: 2.1 – 2.4 / R: 2.2 – 2.5 bar

- A solo ride on an extra light motorcycle (supermoto): F: 2.0 – 2.3 / R: 1.9 – 2.4 bar

- A racetrack ride: F: 1.9 – 2.3 / R: 1.8 – 2.3 bar

glih tole sem že par dni iskov pa nikjer najdu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa je pri tem drznega??

Ker se novinec tipično ne zaveda pasti ki ga tak agregat prinese in kljub temu, da z750 najbrž dovoli kar nekaj napak še zdaleč ni relativno nedolžna reč kot npr kak er5, cb500f, nx700, er6 ipd... Poleg tega močno dvomim, da je sposobna sama dvignit z-ja če se bognedaj zloži po tleh. Meni je bilo orenk težko dvignit svojo horneto pa nisem lih švoh dečko pa še ta tehata konkretno manj kot tipičen Z...  Sej ne da mora vsak bit sposoben dvignit svoj motor ampak škodi pa definitvno ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej tut er-5 sama ne bi mogla dvignit.

kar se drznosti tiče je tk, da če maš glavo poštimano, pol lahko vse za prvi motor voziš. ni optimalno je pa bp izvedljivo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...nč bat... ženska se že znajde tko, da ji je prav....

tut če ima 48 kil, zna dvignit 100 kilskega deca....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

190/50/17 sportforce so že na trgu :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a 55 bomo pa čakal do naslednjega leta ??? :headbang: 

mitas piše da novembra pride vn..sicer pa ti nimaš 55 homologirane, če prav vem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mitas piše da novembra pride vn..sicer pa ti nimaš 55 homologirane, če prav vem

 

Tut jst ne.. And? :):P

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!