cikadina Objavljeno Junij 21, 2014 Opozori Objavljeno Junij 21, 2014 (popravljeno) Priznam da nevem katero qualifierko sem mel... ampak da ti toliko malo zdržijo gume najbrž voziš 3/4 po pisti? Ali pa si pravi bin laden na cesti! kr povej mu divjaku :D vtr je tudi dvocilindraš kar ponavadi pomeni, da je guma zaradi večjega navora na "uporabnem območu vrtljajev" bolj obremenjena, od tod tudi večja poraba. itak več faktorjev vpliva na porabo, najbolj gotovo gibčnost zapestja, stil vožnje (zaviranje globoko v ovinek, grobo odpiranje iz ovinka, nažiganje po ravnini.. .), pol je še teža samega motorja, voznika, morebitnega spotnika, prtljage itd. Popravljeno Junij 21, 2014. Popravil cikadina
Ramzy Objavljeno Junij 21, 2014 Opozori Objavljeno Junij 21, 2014 zdravo.. na b-kingu sem se odlocil da nebom dal vec gor dimenzije 200/50-17 ampak bom dal sirino 190...zdej me pa zanima kaksna je razlika med 190/50 in 190/55...je samo v obliki roba ali je tudi razliko v obsegu gume?...se potem to kaj pozna pri prikazovanju hitrosti...hvala
S1000R Objavljeno Junij 21, 2014 Opozori Objavljeno Junij 21, 2014 Torej če prav razumem če hočem po sredini da bo zdržala rabim Dunlop Sportmax Qualifier II Hvala za info?
Cartman Objavljeno Junij 21, 2014 Opozori Objavljeno Junij 21, 2014 se prav, kok boš naštepal z mitasko-zadnjo? (stil mava podoben, pa me zanima) Men nekako šiba 1mm/1000, sam se bojim, da v primeru kakega potoavnja v dvoje, požrem sredino p.s. drgač pa same pohvale Savi.......best buy prize/performance zdej ma ene 2000km, paaaaaa morm rect, de ni vec nova. ce se obrablja linearno, bo verjetno zdrzala se enkat tolko. ampak vecina gum se v drugi polovici lajfa radira hitrej kot na zacetku. Priznam da nevem katero qualifierko sem mel... ampak da ti toliko malo zdržijo gume najbrž voziš 3/4 po pisti? Ali pa si pravi bin laden na cesti! Nic od tega. res. Zelo redko preko 150km/h, nikoli silnih startov in pospesevanj. pridejo odseki ko se peljem bol zivahno, ampak delc od kakih dirkaskih insertov. in se nikol po pisti pelal. Torej če prav razumem če hočem po sredini da bo zdržala rabim Dunlop Sportmax Qualifier II Hvala za info? da. budget 2ct guma. men je bla super.
andrej82 Objavljeno Junij 22, 2014 Opozori Objavljeno Junij 22, 2014 Zdravo! Pri katerem vulkanizerju čim bliže LJ se da nabaviti Haidenau pnevmatike? Lp
S1000R Objavljeno Junij 22, 2014 Opozori Objavljeno Junij 22, 2014 (popravljeno) Se v naprej opravičujem ker še bom 1x vprašal Edina guma ki bo po sredini najdle zdržala je Dunlop Sportmax Qualifier II Ker mi neko savo ponujajo ampak meni je pomembna samo sredina zaenkrat Popravljeno Junij 22, 2014. Popravil quattroooo
DAMI34 Objavljeno Junij 22, 2014 Opozori Objavljeno Junij 22, 2014 (popravljeno) Se v naprej opravičujem ker še bom 1x vprašal Edina guma ki bo po sredini najdle zdržala je Dunlop Sportmax Qualifier II Ker mi neko savo ponujajo ampak meni je pomembna samo sredina zaenkrat ne, dunlop Roadsamart2 ali bridgestone T30 ali medzeler Z8 ali pirelli angel GT Popravljeno Junij 22, 2014. Popravil DAMI34
motom Objavljeno Junij 22, 2014 Opozori Objavljeno Junij 22, 2014 Še mal pa bo TWI pogledal ven... Sicer pa zdaj 35oo km
Ervin93 Objavljeno Junij 22, 2014 Opozori Objavljeno Junij 22, 2014 Še mal pa bo TWI pogledal ven... Sicer pa zdaj 35oo km 2014-06-22 16.40.31.jpg katera je to?
TOMCAT Objavljeno Junij 22, 2014 Opozori Objavljeno Junij 22, 2014 Še mal pa bo TWI pogledal ven... Sicer pa zdaj 35oo km 2014-06-22 16.40.31.jpg a je sportsmart2 ???
motom Objavljeno Junij 22, 2014 Opozori Objavljeno Junij 22, 2014 a je sportsmart2 ??? Je. Pa mal se viha na bočnih žlebovih. Ampak drži pa hudo. Zanimivo, da prej spusti sprednja Corsa Rosso, ki je za en razred boljša.
MihaJ Objavljeno Junij 22, 2014 Opozori Objavljeno Junij 22, 2014 To, da se vihajo bočni žlebovi dostikrat kaže na neustrezno nastavitev dušenja v raztegu. Sem pa tudi jaz opazil, da je sprednja Rosso Corsa ...kritična. Če ni zelo dobro ogreta, rada zdrsne kar tako, brez hude obremenitve. GP Racer je v tem bistveno boljša. Drži...zmeraj. Je pa zadnja Rosso Corsa fenomenalna. Odpiraš lahko zelo bogato, pa daje zelo dober občutek kaj počne. Če že drsi, pa zdrsne zelo postopoma. Mogoče kombinacija GP Racer spredaj in Rosso Corsa zadaj? Bom probal sedaj, ker imam sprednjo znucano, zadnje je pa še veliko in ne bom metal stran povsem dobre gume.
motom Objavljeno Junij 22, 2014 Opozori Objavljeno Junij 22, 2014 To, da se vihajo bočni žlebovi dostikrat kaže na neustrezno nastavitev dušenja v raztegu. Sem pa tudi jaz opazil, da je sprednja Rosso Corsa ...kritična. Če ni zelo dobro ogreta, rada zdrsne kar tako, brez hude obremenitve. GP Racer je v tem bistveno boljša. Drži...zmeraj. Je pa zadnja Rosso Corsa fenomenalna. Odpiraš lahko zelo bogato, pa daje zelo dober občutek kaj počne. Če že drsi, pa zdrsne zelo postopoma. Mogoče kombinacija GP Racer spredaj in Rosso Corsa zadaj? Bom probal sedaj, ker imam sprednjo znucano, zadnje je pa še veliko in ne bom metal stran povsem dobre gume. Seveda je zadnja rosso corsa fenomenalna... ampak tud zmanjka jo fenomenalno hitro... 33oo km. Kaj pa GP Racer v primerjavi z rosso corso, koliko manj narediš?
motom Objavljeno Junij 22, 2014 Opozori Objavljeno Junij 22, 2014 Kar se pa tiče neustreznega dušenja... možno. Ampak robovi se vihajo zanemarljivo malo in vprašanje, če ne bi le poslabšal zadevo, če bi kaj spreminjal.
alko1 Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 To, da se vihajo bočni žlebovi dostikrat kaže na neustrezno nastavitev dušenja v raztegu. Sem pa tudi jaz opazil, da je sprednja Rosso Corsa ...kritična. Če ni zelo dobro ogreta, rada zdrsne kar tako, brez hude obremenitve. GP Racer je v tem bistveno boljša. Drži...zmeraj. Je pa zadnja Rosso Corsa fenomenalna. Odpiraš lahko zelo bogato, pa daje zelo dober občutek kaj počne. Če že drsi, pa zdrsne zelo postopoma. Mogoče kombinacija GP Racer spredaj in Rosso Corsa zadaj? Bom probal sedaj, ker imam sprednjo znucano, zadnje je pa še veliko in ne bom metal stran povsem dobre gume. Meni se tud vihajo žlebovi ob strani. Na RS je bil rob zelo opazen na MITAS pa precej manj. Vprašal Čarmana po morebitnih nastavitvah amortizerja pa je pohvalu da se rob dela zaradi pospeševanja iz zavoja ?!
siks Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 Je. Pa mal se viha na bočnih žlebovih. Ampak drži pa hudo. Zanimivo, da prej spusti sprednja Corsa Rosso, ki je za en razred boljša. a to si ugotovil? s padcem? z zdrsom? tudi sam razmišljam o rosso corsa, ker supercorsa ne zdrži več kot 2K zadnja! pa razmišljam o kombinaciji supercorsa sp spredaj pa rosso corsa zadaj, vendar je rosso corsa dražja od supercorse sp...kje pa nabavljate rosso corso?
DAMI34 Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 Meni se tud vihajo žlebovi ob strani. Na RS je bil rob zelo opazen na MITAS pa precej manj. Vprašal Čarmana po morebitnih nastavitvah amortizerja pa je pohvalu da se rob dela zaradi pospeševanja iz zavoja ?! Točno tako.......manj kot so prečni, se pravi bolj kot so vzdolžni žlebovi manj se vihajo.
motom Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 a to si ugotovil? s padcem? z zdrsom? tudi sam razmišljam o rosso corsa, ker supercorsa ne zdrži več kot 2K zadnja! pa razmišljam o kombinaciji supercorsa sp spredaj pa rosso corsa zadaj, vendar je rosso corsa dražja od supercorse sp...kje pa nabavljate rosso corso? ne, ni mi treba pasti, da bi to ugotovil. pri širniku po internetu. sicer pa tudi rosso2 ni slaba za zadaj. naredil 4500km. z rosso corsa pa 3300.
blavric4 Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 Trenutno imam na R6-ki gume qualifire in sedaj moram počasi razmišljati o menjavi...zaenkrat mi je bila guma dosti všeč samo sem slišal od nekih motoristov da naj nebi držala zato ji najbolj ne zaupam. Kakšne izkušnje imate vi z to gumo (je primerna za drgnjenje z kolenom ali je pretrda?) ali naj germ na kakšno mehkejšo varianto. Ima kdo izkušnje z GP racer d211 E(tista ta trda izvedba)?
NinjaRider04 Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 Trenutno imam na R6-ki gume qualifire in sedaj moram počasi razmišljati o menjavi...zaenkrat mi je bila guma dosti všeč samo sem slišal od nekih motoristov da naj nebi držala zato ji najbolj ne zaupam. Kakšne izkušnje imate vi z to gumo (je primerna za drgnjenje z kolenom ali je pretrda?) ali naj germ na kakšno mehkejšo varianto. Ima kdo izkušnje z GP racer d211 E(tista ta trda izvedba)? jo imam jaz..ka ti naj rečem...po robih se pelam z lahkoto..v ovinek se dobro vleže..segreje se tudi hitro..sam je pa mi že 2krat HIGHsajdera naredilo...jebat ga ne,..al ok..sicer pa hmm..nebom je več kupil..DUNLOP SPORTSMART2 oz na Kvadrat 2014 so že v nabavi!
Ervin93 Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 Trenutno imam na R6-ki gume qualifire in sedaj moram počasi razmišljati o menjavi...zaenkrat mi je bila guma dosti všeč samo sem slišal od nekih motoristov da naj nebi držala zato ji najbolj ne zaupam. Kakšne izkušnje imate vi z to gumo (je primerna za drgnjenje z kolenom ali je pretrda?) ali naj germ na kakšno mehkejšo varianto. Ima kdo izkušnje z GP racer d211 E(tista ta trda izvedba)? Kok ti zdržala?
Jetam Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 (popravljeno) To smo v petek montirali na Honda Varadero 1000 Metzeler Tourance Next Test po prvih 750km je Za naprej bomo pa videli! Popravljeno Junij 23, 2014. Popravil Jetam
blavric4 Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 Kok ti zdržala? 1.maja sem kupil ta motor že z temi gumami katere so bile dosti cele...tako da sem jaz naredil 3000 pa še prejšnji lastnik je z njo naredil par km tako da zadnja zdrži približno 4k. NinjaRider04 koliko km ti zdržijo d211 E?
Ramzy Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 zdravo.. na b-kingu sem se odlocil da nebom dal vec gor dimenzije 200/50-17 ampak bom dal sirino 190...zdej me pa zanima kaksna je razlika med 190/50 in 190/55...je samo v obliki roba ali je tudi razliko v obsegu gume?...se potem to kaj pozna pri prikazovanju hitrosti...hvala
blavric4 Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 Jp to se pozna na števcu...mogoče da bi znal občutiti tudi razliko, pri 50 bo manjša končna hitrost in boljši pospešek pri 55 pa ravno obratno (podobno kot bi dal večji/manjši zobnik le da ni tako očitno). Če se pa motim naj me pa kdo popravi. Je pa 100% da če je radij zadnje gume večji oz manjši prihaja do takšnih sprememb. Če te pa skrbi da ti bo števec kazal 50km/h ti boš šel pa več so skrbi odveč saj že v štartu števec sprogramiran da kaže za nekaj % višjo hitrost kot je v resnici.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se