Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Metzeler-Tourance-Next-2.jpg

To smo v petek montirali na Honda Varadero 1000

Metzeler Tourance Next

Test po prvih 750km je :OK::OK::OK::OK::OK::OK::OK::OK::OK::OK::OK::OK:

Za naprej bomo pa videli!

Ej, kva pa thumperju, kaj ste pa njemu zmontiral?

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno (popravljeno)

1.maja sem kupil ta motor že z temi gumami katere so bile dosti cele...tako da sem jaz naredil 3000 pa še prejšnji lastnik je z njo naredil par km tako da zadnja zdrži približno 4k. 

NinjaRider04 

koliko km ti zdržijo d211 E?

mislu sem za qualifer..8000Km z lahkoto.. :D...drugač sem vozu d211 E na 2x na dirkališču...5000km se z njimi z lahkoto tudi naredi..odvisno od vožnje..lahko pa manj..ti jo priporočam!..drugač pa najbolše da se sam odločiš kaj bo tebi odgovarjalo...pejt gledat in dobro premisli..sam z D211 E neboš nič zgrešil. :)

Popravljeno . Popravil NinjaRider04
Objavljeno

Zdravo!

 

Pri katerem vulkanizerju čim bliže LJ se da nabaviti Haidenau pnevmatike?

 

Lp

greš na stran heidenau slovenija , pokličeš prijaznega možaka na telefonsko pa ti bo povedal... al pa mu daš na mail ane..

 

Se v naprej opravičujem ker še bom 1x vprašal

Edina guma ki bo po sredini najdle zdržala je Dunlop Sportmax Qualifier II

Ker mi neko savo ponujajo ampak meni je pomembna samo sredina zaenkrat

 

kako edina ? conti motion je kolegu zdržala na cbr1100xx s popravljenimi konjiči v plus(cca 200) zadnja 13000km do rusije in nazaj ... 

http://www.conti-online.com/www/motorcycle_de_en/themes/motorcycletires/sport_touring/contimotion_en.html

Ej, kva pa thumperju, kaj ste pa njemu zmontiral?

ma brez veze ... pusti nakladače naj nabijajo  ... 

Objavljeno

mislu sem za qualifer..8000Km z lahkoto.. :D...drugač sem vozu d211 E na 2x na dirkališču...5000km se z njimi z lahkoto tudi naredi..odvisno od vožnje..lahko pa manj..ti jo priporočam!..drugač pa najbolše da se sam odločiš kaj bo tebi odgovarjalo...pejt gledat in dobro premisli..sam z D211 E neboš nič zgrešil. :)

Mogoče da bi lahko iztisnil 5000 iz nje(qualifire) sedaj mi jo je po sredini že skoraj do konca zrediralo, pa prva guma ni več lepo zaobljena...mi je pri strani ratala kar stopnička me malce skrbi kaj je to. Zdej jo bom vozil še ene 500km med tem bom pa nove naročil najveretneje da  bom res dal D211 E mogoče da bi dal prvo celo D211M misliš da bi zdržala isto kot zadnja E pa da ju menjam skupaj?

Objavljeno

Mogoče da bi lahko iztisnil 5000 iz nje(qualifire) sedaj mi jo je po sredini že skoraj do konca zrediralo, pa prva guma ni več lepo zaobljena...mi je pri strani ratala kar stopnička me malce skrbi kaj je to. Zdej jo bom vozil še ene 500km med tem bom pa nove naročil najveretneje da  bom res dal D211 E mogoče da bi dal prvo celo D211M misliš da bi zdržala isto kot zadnja E pa da ju menjam skupaj?

lahko das tudi sprednjo S, naceloma zdrzi prednja gp racer dve zadnji.

Objavljeno (popravljeno)

lahko das tudi sprednjo S, naceloma zdrzi prednja gp racer dve zadnji.

 

Zelo odvisno od stila vožnje.. Pri meni na GSX-Rju kjer sem imel način vožnje precej blagodejen za zadnjo gumo (izogibanje nažiganju iz križišč, tiščanju po AC, etc.. ) in dokaj agresiven za prednjo gumo, je bilo razmerje med obrabo obeh precej blizu 1:1 :)

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

pozdrav vsem,

 

ima morda kdo izkušnje z metzeler sportec m7 rr.

 

S katero pnevmatiko bi jo primerjali?

 

Lp, Jst

Objavljeno (popravljeno)

Kolk je filate gume tisti ka mate cestake? =) v owners manualu mi piše 2,5 S in 2,5 Z za high speed riding :) trenutno mam 2,5 S in 2,8-2,9 Z na SportSmart2, pa mi sprednja ne daje tistega zaupanja v njo kot bi prčakavu (pr odpiranju iz ovinka začne dost hitr trest). Prevoženih mam cca. 3000km z njo. Sm razmišlju de bi spustu sprednjo na 2,3 in zadnjo na 2,5, se bo pa sigurno poznalo na obrabi zadnje :) aja, pa gre se pa za vožnjo po cesti ne dirkališču :)

Popravljeno . Popravil Yunksi
Objavljeno

Js sm glih učeri dofilou do 2,5 (obe) pa je bla zadnja spuščena na 1,5 in ko sem dopolnil sem dobil občutek da se motor dosti lepše prelaga ampak da je prišlo do izgube pri oprijemu...kot da bi pri isti hitrosti guma več poplesovala sploh pri kakšnih izboklinah ko se gre v ovinek. Vem pa da je1.5 premalo samo to sem imel le za 30km da sem probal (prvo sem imel na 2) 

Objavljeno

vedno filam spredaj 2.2-2.4 zadaj 2.4-2.6. ne glede na obrabo.

tudi jaz sem imel, če sem probal filat več kot 2.5, potem občutek, da ne drži kot prej.

Objavljeno

lahko das tudi sprednjo S, naceloma zdrzi prednja gp racer dve zadnji.

prva S pa skoraj dvomim da bi lahko zdržala 2 zadnji E. Z motorjem ne grem nikoli po avtocesti in le redko na kakšno umirjeno turo (2x na leto do morja) drugo je pa vse vožnja po ovinkastih cestah kjer se da lepo polagati tako da je pri mojem stilu tudi 1. dosti obremenjena. Bi dal pa malce mehkejšo ker sem pred leti padel ko je prva guma popustila (še na 125cc je pa res da je bila guma še nova :S) in sem spoznal da ko spodrsne 1. guma ne moraš narediti več nič da bi se ujeu tako da bi dal raje malce mehkejšo

Objavljeno

zdravo.. na b-kingu sem se odlocil da nebom dal vec gor dimenzije 200/50-17 ampak bom dal sirino 190...zdej me pa zanima kaksna je razlika med 190/50 in 190/55...je samo v obliki roba ali je tudi razliko v obsegu gume?...se potem to kaj pozna pri prikazovanju hitrosti...hvala

sem enkrat računal in se mi zdi, da je pri 50 km/h razlika 3 km/h.

po drugi strani pa s 55 ne gre več ampak manj, zaradi navora (manjši vrtljaji/navor pri isti hitrosti). Po izkušnjah celo 20 km/h. Mogoče pa je na to vplivalo še kaj drugega, npr olje Motul, prej Yamalube ali pa vetrobran, sicer iste višine ampak širši.

Objavljeno

Metzeler-Tourance-Next-2.jpg

 

 

To smo v petek montirali na Honda Varadero 1000

Metzeler Tourance Next

Test po prvih 750km je  :OK:  :OK:  :OK:  :OK:  :OK:  :OK:  :OK:  :OK:  :OK:  :OK:  :OK:  :OK:

 

Za naprej bomo pa videli!

V ovinkih je super, po ravnem te pa glava boli tolko je glasna.

Objavljeno (popravljeno)

sem enkrat računal in se mi zdi, da je pri 50 km/h razlika 3 km/h.

po drugi strani pa s 55 ne gre več ampak manj, zaradi navora (manjši vrtljaji/navor pri isti hitrosti). Po izkušnjah celo 20 km/h. Mogoče pa je na to vplivalo še kaj drugega, npr olje Motul, prej Yamalube ali pa vetrobran, sicer iste višine ampak širši.

Manj ne bo šlo če daš večjo gumo, je pa res da bi ti števec kaže isto. Skratka če ti motor v najvišji prestavi pride do max rpm potem ti bo z višjo gumo števec pri istih (max rpm) kazal isto vozil se boš pa malce hitreje. Navor na kolesu je vedno isti neglede na gumo do manjših sprememb (ampak res minimalnih) pride ker se voziš malce hitreje pod nižjimi obrati kar ti pa pri visokih obratih kvečemu pomaga saj začne krivulja (Nm/rpm) padati in je pri malce nižjih obratih več navora (v motorju)...kar se seveda potem prenese na kolo

Popravljeno . Popravil blavric4
Objavljeno

sem enkrat računal in se mi zdi, da je pri 50 km/h razlika 3 km/h.

po drugi strani pa s 55 ne gre več ampak manj, zaradi navora (manjši vrtljaji/navor pri isti hitrosti). Po izkušnjah celo 20 km/h. Mogoče pa je na to vplivalo še kaj drugega, npr olje Motul, prej Yamalube ali pa vetrobran, sicer iste višine ampak širši.

 

 

Manj ne bo šlo če daš večjo gumo, je pa res da bi ti števec kaže isto. Skratka če ti motor v najvišji prestavi pride do max rpm potem ti bo z višjo gumo števec pri istih (max rpm) kazal isto vozil se boš pa malce hitreje. Navor na kolesu je vedno isti neglede na gumo do manjših sprememb (ampak res minimalnih) pride ker se voziš malce hitreje pod nižjimi obrati kar ti pa pri visokih obratih kvečemu pomaga saj začne krivulja (Nm/rpm) padati in je pri malce nižjih obratih več navora (v motorju)...kar se seveda potem prenese na kolo

več manj kaj se vidva pogovarjata? o 50 ali o končni hitrosti????

 

 

pri 50 je zračni upor nizek in se upošteva samo obseg gume , ki je pri preseku 55 večji torej je absolutna hitrost večja ( če z obema presekoma peljemo 50 po cagarju in na istih obratih )..

kar se tiče navora je vprašanje v kateri prestavi  vozimo ..

 

če govorimo o končni hitrosti pa je stvar drugačna .. 

za doseganje končne hitrosti je važna samo moč motorja ...  ta premaguje v večini zračni upor ter kotalni upor ..

 

.ker imamo v obeh primerih isto moč motorja bi se tukaj strinjal z motom .. iz dveh razlogov ..

- motor je pri 55 preseku višji zadaj za - približno - 1cm ter se s tem zveča frontalna presečna ploščina vozila 

- ker se zaradi višjega zadnjega konca spremeni koeficient zračnega upora v plus ( predvidevam - to bi pač lahko izerili le v zračnem tunelu ) se s tem v končnem rezultatu pojavi plus pri množenju koeficienta zračnega upora ter povečanega frontalnega preseka - ploščine .. 

višji kot je ta rezultat več oči rabimo za doseganje iste končne hitrosti ..

 

ker pa je moč ista posledično dobimo v realnosti nižjo končno hitrost..  pri par % nižjih obratih ..

Objavljeno

Po 3.700 km sem spet malo pogledal stanje na gumah - Dunlop SportSmart2. Pri meni jo najbolj obrablja na 2/3 in je v tej kilometrini prišla iz osnovnih 5,5mm na 3,2mm. Na sredini pa iz 5,7mm na 4,0mm. Po tej oceni bo do meje legalnosti prišla nekje pri 7.500 km.

Sprednjo pa je pobralo iz 4.0mm na 3,3mm. Torej bo zdržala še eno zadnjo.

 

Meni se zdi za ta segment gume vredu, čeprav bi raje videl, da bi več zdržala :)

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

sava sport force zadnja je po 5800km na indikatorju na sredini, na robu je še luft, mislm da je svoje terjala avtocesta, vozil sem jo na malo nižjem tlaku, 2.4 zadnja, 2.2 sprednja, pa tudi šparal je nisem nevem kolk, tko da sem kar zadovoljen z kilometrino. Sprednja ima pa še 1mm do indikatorja po celi površini, tako da bom verjetno kar obe menjal. :)

Objavljeno

Tkole je stanje.....sprednja RoadAttack2, je po 8 jurjih na strehco, mogoce se kaksen kilometer, pa bo res kriticna....zadnja RoadSmart2 pa po 7 jurjih zelo blizu indikatorjev....tko da sm zdej Z8 Interact narocil, da se to sprobam, upam, da se nisem nasponal. :D Se enkrat na Jadranko, pa bomo street ilegal. :lol: 

Objavljeno

več manj kaj se vidva pogovarjata? o 50 ali o končni hitrosti????

 

 

pri 50 je zračni upor nizek in se upošteva samo obseg gume , ki je pri preseku 55 večji torej je absolutna hitrost večja ( če z obema presekoma peljemo 50 po cagarju in na istih obratih )..

kar se tiče navora je vprašanje v kateri prestavi  vozimo ..

 

če govorimo o končni hitrosti pa je stvar drugačna .. 

za doseganje končne hitrosti je važna samo moč motorja ...  ta premaguje v večini zračni upor ter kotalni upor ..

 

.ker imamo v obeh primerih isto moč motorja bi se tukaj strinjal z motom .. iz dveh razlogov ..

- motor je pri 55 preseku višji zadaj za - približno - 1cm ter se s tem zveča frontalna presečna ploščina vozila 

- ker se zaradi višjega zadnjega konca spremeni koeficient zračnega upora v plus ( predvidevam - to bi pač lahko izerili le v zračnem tunelu ) se s tem v končnem rezultatu pojavi plus pri množenju koeficienta zračnega upora ter povečanega frontalnega preseka - ploščine .. 

višji kot je ta rezultat več oči rabimo za doseganje iste končne hitrosti ..

 

ker pa je moč ista posledično dobimo v realnosti nižjo končno hitrost..  pri par % nižjih obratih

 

 

 

 

vem da je razlika v  hitrosti med 50 in 55...ampak mene zanima ce imam sedaj serijsko 200/50-17 in ce dam gor 190 kaj bi se bolje ujemalo 50 ali 55????

Objavljeno (popravljeno)

55

Dunlop je ponavadi širša kot ostale. Tko da bo motor se zmer ok zgledal.

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

hvala biker za odgovor! to me je zanimalo...

je mozno da bi meu kake probleme zaradi druge sirine pnevmatike

Objavljeno

Vsaka nova guma je boljša od ta stare. 

Meni  so Metzelerke Z8 zdržale 66% v primerjavi z Michelin Pilot Road 2, Bridgestone bt021 pa  60%. 

Na grobo 2 kompleta Michelin ali 3 komplete  BT 021  ali Z8. 

Na splošno, po testih voznikov, je Michelin guma s katero narediš največ km 

 

http://www.mototirereviews.com/motorcycle/tire_reviews_michelin_pilotroad2.htm

 

http://www.tyretest.com/cgi-bin/rtp_review.pl?rt_rubrik=MO&rt_marke=michelin&rt_profil=107110221&sortid=3

Objavljeno

55

Dunlop je ponavadi širša kot ostale. Tko da bo motor se zmer ok zgledal.

a imaš mogoče kakšen link do tehničnih mer za dunlop pnevmatike ker na njihovi strani ga jaz ne najdem ?

takega kot ga ima recimo avon : 

Roadrider Technical Specifications
                      size load/spd index rec rim (in) alt rim (in) min/max width (mm) width (in) dia (mm) dia (in) depth Roadrider (rear) 160/80-15 74V MT3.75 3.00 - 4.50 162 6.4 637 25.1

7.5

 

http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/roadrider

hvala!

Objavljeno

Zal ne. To da je sirsa opazam pri malo bolj sportnih gunah kjer je 180 dunlop lih tok siroka kot 190 pireli. Za tvoje dimenzije pa nimam pojma ;-)

Objavljeno

Em, če koga zanima guma Pirelli Angel GT..eno čudno stvar opažam po 6000km, sprednja guma je pri zmerno dinamični vožnji, dobro ogreta, začela popuščat...zdaj sem bil par dni na furi in v čisto okey zmernem ovinku, nisem ne pospeševal ne zmanjševal hitrosti, peljal sem okrog 90km/h je grdo zdrsnila in sem kar moral lovit motor. Danes sem sicer gledal, da je po 6000km prva guma že na sredini blizu indikatorja..je kar malo čudno vse skupaj. Zvozim še do indikatorja in grem nazaj na Continental.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!