Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Na prejšnjem motorju (Versys - 2 cilindra, 65 km) so mi Roadsmart 2 zdržale najmanj 10.000 km in vedno je šla najprej zadnja, potem sprednja.

Letos sem na novem motorju (Tiger - 3 cilindri, 115+ km) montiral tudi Roadsmart 2 in po slabih 6 tisoč km je prednja praktično na indikatorjih, zadnja bo tam čez recimo 1000-1500 km. Prednja je precej trikotnega prereza.

S tremi cilindri se zavira pogosteje in močneje kot z dvemi. Res je tudi, da včasih zaviram v ovinek in rad tudi hitro pospešujem iz ovinka ven.

 

Ob skorajšnji menjavi gum se sprašujem, ali se mi splača razmišljati o manj sport-touring in bolj sport gumah? Ali je to smiselno? Ali pa bo sport gume še hitreje pobralo? Ker denarja nimam preveč, sem tudi razmišljal o teh Sava-Mitas Sport force, s katerimi so tudi v tujini po forumih sodeč kar zadovoljni (price/performance).

 

Hvala za vsako misel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sport gume bo velik prej pobralo, boš pa neprimerno bolj zadovoljen z oprijemov v idealnih pogojih.

 

Mitas-Sava ima vsaj 30% krajšo življensko dobo kot pa RS2, ampak jo je pa veselje vozit. 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To, da imajo sport gume načeloma krajšo življensko dobo, mi je seveda jasno.

Mislil sem, da glede na to, da trenutno vozim manj touring :grim  in je guma znucana bolj ob straneh, na sredini pa manj, da je morda bolj pametna izbira (beri več km) sport guma.

Da se sport in sport-touring gume pač iztrošijo na različen način.

Glede oprijema pa mi je tudi Roadsmart ok, je pa res, da grem čisto do roba.

Rad bi torej nekoliko več km, oprijema pa nič manj. Naj ostanem na Roadsmart in pač pljuvam ven €€€?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj bi pameni priporočal, kako gumo na zadaj dam gor? Prvo sem imel neke Dunlop prvovgradnjo ST 220 se spomnem oznake, naredu sem 9.400km z tem da bi sprednja guma bila še za kak km, zadnja pa se je že lupila na celotnem obsegu. Menjal sem seveda obe z Metzeler Z6, z katerimi sem naredu 8.000km, z tem da je na sprednji še kar nekaj mesa, pri zadnji se pa že žičke vidijo, zato danes nisem šel do mb gledat dirk z yet ski-ji :D. Razlik med gumami do sedaj ne opažam, razen pri ceni in po tem koliko km katere zdržijo :). Drugače pa vožnja bi reku neka tekoča, ampak robovi so pa ko iz fabrike :D. Vozm se sam, no ja, morda vsega kake 500km je bla sopotnca poleg :D. Gume pumpam spredaj na 2,5 in zadaj na 2,8.

Torej, kaj naj sedaj dam gor, da bi zadeva kaj dlje zdržala, oprijem pa bi bil isti? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katera guma je najboljša...v vseh pogledih, odgovora ne boš dobil. Tudi izkušnje med uporabniki so različne. Na moji Krawi sem originalno imek Preperelli, s katerimi sem bil zadovoljen, ampak nič veš kot to. Zamenjal z Metzeler Z8, fajn gume, ampak zadnja mi ni zdržala več kot 12k.

Čisto na pamet sem se odločil za najcenejše v tem segmentu Bridgestone BT 023 (215€ z dostavo - Širnik). S takšno lahkoto motor ni šel v ovinke niti z Preperelli, še manj z Z8. Hočem reče le...najboljše ali najslabše gume v ST segmentu ni...karkoli boš kupil,  ne boš razočaran. 

Popravljeno . Popravil Tedybear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem tudi jaz opazil takoj po menjavi gum, na Pirellijevih Angel GT moraš kar delat v ovinek, ContiRoadAttack 2 so bile pa izredno igrive in bom šel zagotovo nazaj na njih, sploh po tem zdrsu prvega kolesa. Nekdo tu je pisal, da je kupil update-ano verzijo, RoadAttack 2 EVO..ki bi naj imele izboljšano kilometrino in oprijem v dežju. Me zanima, kakšno so izkušnje do sredine sezone?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam še dobro polovico zadnje roadsmartke. Prednja gre h koncu in je hiška style kar me še najbolj moti. Imam možnost dobit za drobiž novo prednjo continental contimotion ali pa pirelli diablo navadno. Alternativno pa bi posegel po sava/mitas-ki.

Cilj? Da spodobno opravi svoje delo suho/mokro/mraz dokler ni v celoti za preobut. Bo tak mix max prej pi.....ja ali ni panike?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam še dobro polovico zadnje roadsmartke. Prednja gre h koncu in je hiška style kar me še najbolj moti. Imam možnost dobit za drobiž novo prednjo continental contimotion ali pa pirelli diablo navadno. Alternativno pa bi posegel po sava/mitas-ki.

Cilj? Da spodobno opravi svoje delo suho/mokro/mraz dokler ni v celoti za preobut. Bo tak mix max prej pi.....ja ali ni panike?

 

ni panike

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kao.. :D

...dokler si sam z roko delaš "čudeže", ne veš kako je čudežna ženska rokca..... :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dons sm dubu cene za gume dimenzije 110/70 - 17 in 150/60 - 17

 

Conti sport attack 2 - zad. 113€ pred. 98€

Dunlop sport smart 2 - zad. 114€ pred. 95€

Metzeler m7 - zad. 127€ pred. 107€

 

Mi zna kdo svetovat kere nj dam na duka 125? pa če bi kje loh dubu cenej pevmatike, pa prbližne cene premontaže?

 

Popravek :

Prosu bi še koga za ceno mitas (sava). Zaželjeno je, da je vulkanizer  :grim

Popravljeno . Popravil Žan96
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam še dobro polovico zadnje roadsmartke. Prednja gre h koncu in je hiška style kar me še najbolj moti. Imam možnost dobit za drobiž novo prednjo continental contimotion ali pa pirelli diablo navadno. Alternativno pa bi posegel po sava/mitas-ki.

Cilj? Da spodobno opravi svoje delo suho/mokro/mraz dokler ni v celoti za preobut. Bo tak mix max prej pi.....ja ali ni panike?

jest mam eno zelo dobro gp racer, voženo lansko sezono, M trdota, skoraj ko nova..

dam za 50 evrov..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj bi pameni priporočal, kako gumo na zadaj dam gor? Prvo sem imel neke Dunlop prvovgradnjo ST 220 se spomnem oznake, naredu sem 9.400km z tem da bi sprednja guma bila še za kak km, zadnja pa se je že lupila na celotnem obsegu. Menjal sem seveda obe z Metzeler Z6, z katerimi sem naredu 8.000km, z tem da je na sprednji še kar nekaj mesa, pri zadnji se pa že žičke vidijo, zato danes nisem šel do mb gledat dirk z yet ski-ji :D. Razlik med gumami do sedaj ne opažam, razen pri ceni in po tem koliko km katere zdržijo :). Drugače pa vožnja bi reku neka tekoča, ampak robovi so pa ko iz fabrike :D. Vozm se sam, no ja, morda vsega kake 500km je bla sopotnca poleg :D. Gume pumpam spredaj na 2,5 in zadaj na 2,8.

Torej, kaj naj sedaj dam gor, da bi zadeva kaj dlje zdržala, oprijem pa bi bil isti? :)

 

Jest bi na tvojem mestu probal še z Road smart-ko. Ne morem primerjat z drugim ker drugega na tem motorju kot z Michelinovo Pilot road 2 nisem imel, sedaj pa kar vstrajam na Roadsmartki že 3 komplet, menjam pa prvo in zadnjo hkrati čeprav bi prednja bila še za cca 2K km... Naredim pa cca 12K Km na komplet...

lp

Popravljeno . Popravil Urbii
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest mam eno zelo dobro gp racer, voženo lansko sezono, M trdota, skoraj ko nova..

dam za 50 evrov..

Hvala za ponudbo. :D Sem pa skeptičen da se bi sploh ogrela na moji relaciji... sploh pa pozimi.... Menda se sport gume ogrejejo kasneje in bolje prenašajo izživljanje ali se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ves kje je se zima?

Nekje 6000Km stran z dvoletno punčko doma. :D Brez nje si tega problema nebi postavljal. Je pa dvoletna frajerka toliko fajn, da je horneta včasih že kar preveč ljubosumna...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danilo: kar precej španaš?

Jazmam sedaj 9.100 na road smart 2... Po sredini je malo ploščata, ampak profil pa mislim da še bo neso enih 2k km...po sredini... Boki pa bi še bli za 4k km ;) .... Ima kdo na fz6 metzelerko z8? Sicer ta se mi super obnaša v vseh razmerah, tako da niti nevem če bi menjaval za drugo marko? Po eni strani pa bi rad sprobal še kaj drugega ... Hmmmmmm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem zvozil tri komplete roadsmartk 1 in bil zelo zadovoljen. Super oprijem in kilometrina 10.000km. Potem sem vzel roadsmart 2, ker naj bi bila kao še boljša od enke. Pa nimam takih občutkov. Zadnjo mi po sredini hitreje pobira, sprednja ima pa zelo vprašljiv oprijem. Prime ali pa ne prime. Zelo pogosti so nenadni zdrsi sprednje gume :closedeyes:  Skratka imam zelo neprijeten občutek ker gumi ne zaupam najbolje.

Naslednji komplet bo pa Sava/Mitas. Jo imamo na drugem motorju in je super za peljat. Res da bo zadnja guma manj zdržala a je tudi cena kompleta za 100€ nižja od roadsmartk :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem zvozil tri komplete roadsmartk 1 in bil zelo zadovoljen. Super oprijem in kilometrina 10.000km. Potem sem vzel roadsmart 2, ker naj bi bila kao še boljša od enke. Pa nimam takih občutkov. Zadnjo mi po sredini hitreje pobira, sprednja ima pa zelo vprašljiv oprijem. Prime ali pa ne prime. Zelo pogosti so nenadni zdrsi sprednje gume :closedeyes:  Skratka imam zelo neprijeten občutek ker gumi ne zaupam najbolje.

Naslednji komplet bo pa Sava/Mitas. Jo imamo na drugem motorju in je super za peljat. Res da bo zadnja guma manj zdržala a je tudi cena kompleta za 100€ nižja od roadsmartk :smoke:

O roadsmartkah sem slišal podobno že večkrat. RS1 vs RS2. Pojma nima kaj bom preobul ko bo konec... izbire je veliko.

A bo sava/mitas delala kdaj sport touring gume?

Aja komplet 120/180 se dobi za 150€ so v italiji (s poštnino v italiji) kar je bedno da "lastno" robo plačujem pri nas dražje kakor se dogaja z Laškim, radensko in še marsičem... Očitno smo narod hlapcev ki ne znamo drugače. Rabimo dobrega gospodarja ker si sami nismo kos ali pa se ogoljufamo (beri politiki).

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- znamka in model pnevmatike: dunkop qalifire 2
- model motorja: rsv mille
- prevoženi kilometri: 4000 (še za cca 500km bo)
- način vožnje: 10%agresivna-športna, 90% umirjena-potovalna, 0%dirkališče
- vrsta ceste: lokalne-magistralne 90%, mesto 10%, avto cesta%
-oprijem na mokrem: ocena: ? (se jajcam po mokrem, tako da mi je vseeno)
- oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena od 10 (brez komentarjev, drži vedno)
- oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 10
-način obrabe: celotna površina (po robih jo je malo ostalo, ker je vožja večino v dvoje)
- 90% km s sopotnico
-CENA z montažo: ?
-komentar: ....... _dost poceni guma, drži brez problema. Naslednja bo bolj turing, upam na več km - Kaj predlagate?____....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

znamka in model pnevmatike: continental conti road attack2

model motorja: Honda CBR 1100 XX

prevoženi kilometri: 4500

način vožnje: 15% športne, ostalo ST, 0% dirkališča

vrsta ceste: lokalne, magistralne 95%, AC 5%

oprijem na mokrem: ocena 3

oprijem izven sezone: prej prodal

oprijem v sezoni: 5

način obrabe: celotna površina

99 % km solo vožnja

cena: ? bile nameščene nove ob nakupu motorja

komentar/ocena:  sam je ne bi nikoli kupil, zelo slaba guma (imel sem občutek, da so jo naredili Kremenčkovi)

Popravljeno . Popravil ton
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav vsem

 

rabil bi nasvet;)vozim hondo nc 750x in ker se bliza menjava gum se odlocam med DUNLOP ROADSMART 2,MICHELIN PILOT ROAD 4 in PIRELLI ANGEL GT :blush: vozim kar precej defenzivno(ovinki)in se ne morem odlocit katere gume bi dal gor....ce ima kdo izkusnje s temi gumami pa naj pove,da bo odlocitev lazja :OK: forum sem nekaj prebiral ,ampak se mi zdi ,da vsak svoje hvali ne vem no :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!