Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

pozdrav vsem

 

rabil bi nasvet;)vozim hondo nc 750x in ker se bliza menjava gum se odlocam med DUNLOP ROADSMART 2,MICHELIN PILOT ROAD 4 in PIRELLI ANGEL GT :blush: vozim kar precej defenzivno(ovinki)in se ne morem odlocit katere gume bi dal gor....ce ima kdo izkusnje s temi gumami pa naj pove,da bo odlocitev lazja :OK: forum sem nekaj prebiral ,ampak se mi zdi ,da vsak svoje hvali ne vem no :blush:

 

tle maš več kategorij na moto svetu, ene k majo že paranormalno občutljive čute in doživljajo več občutkov med vožnjo kot med kako posteljno aktivnostjo, pol maš uno kategorijo (ta je največja) k neglede na temo te želi prepričat, da edino kar imajo oni je dobro, vse drugo je k***, ... pa še kej bi se najdlo.

 

verjetno boš največ kilometru z metzeler z8 naredu. z nobeno od st gum pa ne boš ravno brcnu v temo. itak pa par kompletu boš mogu zamenjat da boš vidu kere ti pašejo. lahko se pa pridružiš skupini navdušenih uporabnikov save/mitas so kr neki cenej od ostalih, čeprav bojo nrdile kak kilometer manj (sicer če si bolj nežen z gasom bo tudi tuki lepa kilometrina)

  • Všeč mi je 4
Objavljeno

Satan..sem vozil na tem motorju rs2. Mislim da ne mores falit z nobeno od omenjenih. Fous sm ti zarad motorja ;-)

Objavljeno

Satan..sem vozil na tem motorju rs2. Mislim da ne mores falit z nobeno od omenjenih. Fous sm ti zarad motorja ;-)

faus zaradi motorja??? :kva2:

Objavljeno

Očitno noben ne zna odgovort... Skratka naroču conti sport attack 2  :OK:

Objavljeno

Ima kdo podatek koliko kasira Širnik za menjavo gum (versys) in ali se je treba prej najaviti?

Objavljeno

prideš počakaš in je to to, saj gre hitr. Nazadnje sem bil 1.4. tam pa mi je za tdm-ko računal 12eur za menjavo + ventillčki posebej, sploh nisem vidu da jih menju, a  motor še let ni bil star, pa zgleda po njihovem bli tok slabi že :D. Danes jutr grem po novo zadnjo, bom pa vnaprej reku brez menjave ventička :D.

Objavljeno (popravljeno)

prideš počakaš in je to to, saj gre hitr. Nazadnje sem bil 1.4. tam pa mi je za tdm-ko računal 12eur za menjavo + ventillčki posebej, sploh nisem vidu da jih menju, a  motor še let ni bil star, pa zgleda po njihovem bli tok slabi že :D. Danes jutr grem po novo zadnjo, bom pa vnaprej reku brez menjave ventička :D.

 

Meni vulkanizer ob vsaki menjavi gume zamenja tudi ventilček, on že ve zakaj :) Sploh pa ta ventilček ni noben strošek, za malenkost več kot 1€ je brezveze komplicirat ;)

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
Objavljeno

Pa Širnik če malo tarnaš za popust še ventile gratis da. Kolega gori s hondico pa če ti ni za ravno divjanje med ovinki, vzemi PilotRoad 4, boš naredil skoraj zagotovo nenormalno številko kilometrov z njimi. Pa ne pravim, da se z njimi ne da divjat, samo bolj so talentirane za ovinke katere druge.

 

"..paranormalno občutljive čute in doživljajo več občutkov med vožnjo kot med kako posteljno aktivnostjo.." Tole mi je polepšalo zaključek delovnega dne :OK:  :OK:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Po dobrih 5000km sem z RS2 zadovoljen, edino sprednja je že skoraj na indikatorju :glare:  :mellow: , zadnja pa ima še dovolj mesa... Al pa samo občutek vara?! :ninja:  Pobira mi jo enakomerno po sredini in po robu, zdrsnila mi še ni... Aja, pa bilo je tudi kar nekaj vožnje v dvoje.

 

Kaj obuti naslednji komplet je pa itak večna dilema... Morda probat Angel GT, al it na Sportsmart2.... Al pa enostavno ostati na gumi s katero sem zadovoljen in ji zaupam. :closedeyes:

Objavljeno

Iskalnik ne najde, me pa zanima, če ima kdo kakšne izkušnje s Sava MC60 Getaway pnevmatikami? So precej poceni, na enih tujih forumih jih kar precej hvalijo

Objavljeno

ŽAN96

 

conti sport attack 2 vozim že tretji komplet.

Morda je res večja obraba kot pri konkurenci, ampak me to ne zmoti, namreč takega zaupanja kot imam v to gumo še nisem imel.

Namenoma sem ožemal izhode iz ovinka pa se ne zgodi nič, parkrat presenečenje zaviranje na polno in brez drame zdrsa.....

V mokrem pa nevem, ker če me že dobi dž grem k po jajcih haha

Vozim jih na 750ccm naked motorju, prevozim pa z enim kpl od 6000km do 7000km, predja morda kak jur zravn.

Ne prenese pa ta guma vožnje v dvoje,prtljage ali veliko ac ....ker jo samo poravna v na sredini in to že po 100km

Objavljeno

ŽAN96

 

conti sport attack 2 vozim že tretji komplet.

Morda je res večja obraba kot pri konkurenci, ampak me to ne zmoti, namreč takega zaupanja kot imam v to gumo še nisem imel.

Namenoma sem ožemal izhode iz ovinka pa se ne zgodi nič, parkrat presenečenje zaviranje na polno in brez drame zdrsa.....

V mokrem pa nevem, ker če me že dobi dž grem k po jajcih haha

Vozim jih na 750ccm naked motorju, prevozim pa z enim kpl od 6000km do 7000km, predja morda kak jur zravn.

Ne prenese pa ta guma vožnje v dvoje,prtljage ali veliko ac ....ker jo samo poravna v na sredini in to že po 100km

Poročam kako bo z gumo, jutri jo namontiramo  :OK: Obraba me ne moti, važno da drži do roba

Objavljeno

ŽAN96

 

conti sport attack 2 vozim že tretji komplet.

Morda je res večja obraba kot pri konkurenci, ampak me to ne zmoti, namreč takega zaupanja kot imam v to gumo še nisem imel.

Namenoma sem ožemal izhode iz ovinka pa se ne zgodi nič, parkrat presenečenje zaviranje na polno in brez drame zdrsa.....

V mokrem pa nevem, ker če me že dobi dž grem k po jajcih haha

Vozim jih na 750ccm naked motorju, prevozim pa z enim kpl od 6000km do 7000km, predja morda kak jur zravn.

Ne prenese pa ta guma vožnje v dvoje,prtljage ali veliko ac ....ker jo samo poravna v na sredini in to že po 100km

 

 

se strinjam...ista zgodba s road atack....avtocesta v dvoje cca 700km pa se je poravnala in po par 1000 km znucala do plašča...

Objavljeno

Roko na srce spališ jo lahko hitro z avtocesto.....ampak drži pa ....................za znort

Objavljeno

prideš počakaš in je to to, saj gre hitr. Nazadnje sem bil 1.4. tam pa mi je za tdm-ko računal 12eur za menjavo + ventillčki posebej, sploh nisem vidu da jih menju, a  motor še let ni bil star, pa zgleda po njihovem bli tok slabi že :D. Danes jutr grem po novo zadnjo, bom pa vnaprej reku brez menjave ventička :D.

 

Vsak vulkanizer menja ventilčke, brez tega ti ne bodo dali garancije na delo. No, vsaj velika večina...

Objavljeno (popravljeno)

Vsak vulkanizer menja ventilčke, brez tega ti ne bodo dali garancije na delo. No, vsaj velika večina...

 

Lahko pa zamenjaš navadne gumijaste ventilčke s kotnimi kovinskimi ventili, ki so trajni pa še nimaš problemov pri kontroli in pumpanju gum.

 

(Obstajajo tudi navadni kotni gumijasti ventili, samo tiste se ne sme stavit na motorje, ker ne vzdržijo centrifugalnih obremenitev - možnost loma ventila. So namenjeni zgolj lahkim skuterjem in motorjem manjših kubatur.)

 

post-25300-0-33732600-1404543430_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil igorkr
Objavljeno

Sport attack 2 gor. Po 3 dneh cjazenja po Rakitni se mi še zdj smeje :D

Objavljeno

Po dobrih 5000km sem z RS2 zadovoljen, edino sprednja je že skoraj na indikatorju :glare:  :mellow: , zadnja pa ima še dovolj mesa... Al pa samo občutek vara?! :ninja:  

Kaj obuti naslednji komplet je pa itak večna dilema... Morda probat Angel GT, al it na Sportsmart2.... Al pa enostavno ostati na gumi s katero sem zadovoljen in ji zaupam. :closedeyes:

Jaz imam na Angel GT 6200km in situacija praktično enaka...zadnja super, enakomerna obraba, dovolj še gume, sprednja pa je slab milimeter do indikatorja na robu. Vožnje v dvoje praktično ta komplet gum ni bilo. Sprednja zdrsnila pri cca 90km/h, k sreči sem ga uspešno poravnal in zvozil ovinek. Je pa bilo to v Bosni na eni dokaj slabi podlagi, vendar gumi ne zaupam več.

Objavljeno (popravljeno)

Včasih je za drsenje (drsiš sicer cel, ne sam prednja) kriv tudi umazan spran asvalt, ko se na njemu nabere prah (zemlja, posledice deževja itd) MarkoR a ti prednja ratuje trikotna?

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno (popravljeno)

Ne, trikotna na pogled ni, je pa stranski indikator že skoraj raven s tekalno površino, na sredini pa je gume kakšen dober milimeter več. Obraba je dosti bolj zvezna po obodu kot sem jo imel na Contikah, kjer sem imel po 6000km zadaj trapez in spredaj trikot. Asfalt je bil bolj bogi, samo vožnja je bila bolj touring kot sport, tako da me je zdrs presenetil.

Zelo veliko sem jih gonil na Pohorje, kjer je guma praktično ves čas na zunanjemu centimetru in pol tekalne površine..samo vseeno je malo hitro tole, ker bi naj bile ultra trpežne te gume..najbrž so, samo če si res nežen z njimi.

Popravljeno . Popravil MarkoR
Objavljeno

Poskusi Mitas, jaz sem zadovoljen, pa prva je res fina, sploh oprijem, ji zaupam v nulo, hkrati pa tut obraba ni neka velika, zgleda, da bom preko 6000km prevozil z njo. Ker nima trde sredice se mi tut rabi ful enakomerno.

Objavljeno

Poskusi Mitas, jaz sem zadovoljen, pa prva je res fina, sploh oprijem, ji zaupam v nulo, hkrati pa tut obraba ni neka velika, zgleda, da bom preko 6000km prevozil z njo. Ker nima trde sredice se mi tut rabi ful enakomerno.

 

Z Mitasom 3.000 profil zadaj 3,6 mm. 95% v dvoje - ponavadi še mal naložen. Obraba enakomerna Prednja podobna obraba kot zadnja tako da bo menjava sigurno v paru.

Vožnja cca 20 km na ovink počasneje kot Dami se pravi bi moral zvozit 7.000 kar pa močno dvomim.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!