Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Jaz na Banditu z zadnjo slabih 8000, sprednjo 11000.... Sedaj na Hondi pa je sprednja po 5500km že precej boga, zadnja še ne toliko... Dvomim da bo zdržalo še 1000km.... Sedaj pa vlečem zobotrebce, še ene RS2 ali Angel GT, ali it na kaj bolj športnega, Sportsmart2 oz Mitas.... 

 

:sleep2:

Enako sem v dilemi. Mitas pri men odpadejo ker nimajo trše sredine, ker ne uporabljam motorja za le drgnenje kolen (razen znanih odcepov, imam zelo umirjeno potovalno vožnjo). Tako da morda zopet RS2 oz Q2 bi probu. Bom vidu kolk bo dala od sebe. Trenutno je RS2 dala čez 4000 in glede na izmerjen profil bi morala še enkrat tok

 

 

 

@DIN če sva enakih misli, potem je dražje kot nov komplet!

Popravljeno . Popravil Ervin93
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, potem pa meni tudi odpadejo...  Večinoma izleti, nekaj vožnje v dvoje... Zakaj ne raje SS2 namesto Q2?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, potem pa meni tudi odpadejo...  Večinoma izleti, nekaj vožnje v dvoje... Zakaj ne raje SS2 namesto Q2?

SS2= 217€

Q2= 187€

To je zgolj tk informativno napisan, pobrane cene na avto . net  120/70-180/55

 

Sicer pa šele zdaj vidim da je SS2 tudi več-komponentna!

Neki se bo nataknil slaba ne more bit nobena :D

 

Sicer ne opazn razlike med vožnjo pri roadsmart 2 pa pri prejšnjem motorju streetsmart. Pač obe držita in se lepo pelejo. Tk da če mi zdj daš gor Q2 oz. SS2 bom pač reku da držita in to je to. Nekih drugih komentarjov nam mel

Popravljeno . Popravil Ervin93
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Streetsmart? Al si mislil sportsmart? Ja sej neke razlike tud jaz verjetno nebom opazil... je pa vsaj občutek in zaupanhe verjetno boljši na sport gumi.. čeprav mi tudi ta ni nikoli spustila... lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem opazil, da mi zadnja guma po malem spušča. Ima še profila za kakih 2 do 3000 km. Verjetno sem kaj povozil, nisem našel napake.

 

Je flikanje (z injekcijo ali čim podobnim) na motorju varno ali naj požrem knedl in kupim novo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Flikanje  z injekcijo je povsem varno. Jaz sem na prejšnjem s skoraj novo gumo na Avstrijskii strani Jezerskega nabasal žebelj od konjskega kopita. Zaflikal pri najbližjem vulkanizerju in se potem vozil še celo sezono.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče 'varno' po sredini, kaj pa po robovih? Jaz osebno nevem če bi še toliko zaupal v gumo..

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam bi prej zaupal zaflikani gumi kot pa unicenim cestam. Prej bos zaradi ceste u maline zapeljal kot pa zaradi predrte gume,ki nikoli ne spusti v trenutku,tak da je strah nepotreben

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že s strani fizike ni isto ampak ok pustmo zdej to. Jaz osebno je nebi dal, razlogi so preprosti - imel bi tisti občutek v podzavesti, injekcija bi morala biti začasna rešitev ne stalna, vsi vemo kaj pomeni pri motorju predrta guma.. Je pa odvisno od posameznika, 100 ljudi 100 čudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že s strani fizike ni isto ampak ok pustmo zdej to. Jaz osebno je nebi dal, razlogi so preprosti - imel bi tisti občutek v podzavesti, injekcija bi morala biti začasna rešitev ne stalna, vsi vemo kaj pomeni pri motorju predrta guma.. Je pa odvisno od posameznika, 100 ljudi 100 čudi.

Mislm da so ze dost o fiziki razgrablal pri bremzanju. Ampak bi pa rd slisu kaj je drugac se mas zaflikano gumo tocno na sredini in kaj je drugace ce jo mas bolj proti robu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm da so ze dost o fiziki razgrablal pri bremzanju. Ampak bi pa rd slisu kaj je drugac se mas zaflikano gumo tocno na sredini in kaj je drugace ce jo mas bolj proti robu.

verjetno hoce povedat, da ce ti spusti na sredini in gres naravnost bi recimo to resil brez padca, ce ti pa pr strani v nagibu gres pa potleh. sicer pa tukaj ne vem ce je ze kdo reku da mu je injekcija spustila. zaupanje v gumo je pa tako subjektivna zadeva in je nesmiselno o tem razglabljat. sicer po moje gres tudi z zaflikano gumo prej v maline zaradi lastne napake, kot zaradi problemo s to inekcijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sej ce si v nagibu pa ce ti guma zrak na sredin spusti al pa pr robu bo enak zgubla pritisk in greš papa

Popravljeno . Popravil Ervin93
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem opazil, da mi zadnja guma po malem spušča. Ima še profila za kakih 2 do 3000 km. Verjetno sem kaj povozil, nisem našel napake.

 

Je flikanje (z injekcijo ali čim podobnim) na motorju varno ali naj požrem knedl in kupim novo?

si zihr da ni za to kriv ventilček?

ni vedno guma kriva..

Meni je na avtu že puščala feltna naprimer. prejšnjič ventilček..

da ne boš po nepotrebnem kej "flikal" najprej poglej kaj dejansko pušča

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jest sem se že vozil na zaflikani gumi.

Imaš dva načina flikanja. Eden je z gobico kjer mislim, da ti dajo celo garancijo ter z injekcijo, ki je malo manj zanesljiv. Osebno sem z nov gumo naredil 15 km ko sem z zadnjo povozil žebelj. Flikal sem na sistem injekcije in z njo naredil cca 8K. Ravno zaradi flikanja sem jo menjal nekoliko hitreje ker se s tanjšanjem gume tudi povečuje riziko.

Drugače pa moraš imeti veliko smolo, da ti guma res naenkrat spusti. Ob premalo napolnjeni itak čutiš na riti, ker ti jo začne spodnašat. Važno je, da znaš prepoznat "simptome" prazne pnevmatike. Kako je s prvo prazno pa žal ali na veselje še ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že s strani fizike ni isto ampak ok pustmo zdej to. Jaz osebno je nebi dal, razlogi so preprosti - imel bi tisti občutek v podzavesti, injekcija bi morala biti začasna rešitev ne stalna, vsi vemo kaj pomeni pri motorju predrta guma.. Je pa odvisno od posameznika, 100 ljudi 100 čudi.

Če se prav spomnim, sem že dan po predrtju pozabil, da se vozim z zaflikano gumo...tako da...kvalitetno zaflikat in je to to.....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si zihr da ni za to kriv ventilček?

ni vedno guma kriva..

Meni je na avtu že puščala feltna naprimer. prejšnjič ventilček..

da ne boš po nepotrebnem kej "flikal" najprej poglej kaj dejansko pušča

oziroma feltna na robovih oksidira in pušča zrak mimo

Popravljeno . Popravil Ervin93
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler je guma preluknjana na tekalni plasti se jo komot zaflika in bo 100% držala (pogoj je da je bila zaflikana z inekcijo) tudi s tanjšanjem gume inekcija drži enako. Problem je če je guma preluknjana s strani takrat je pa samo še za stran sicer se jo lahko zaflika vendar bo flika popustila zaradi pritiskov v ovinkih in zrak bo dobil pod med plasti gume takrat guma postane bulasta in jo lahko raznese vendar je namotoju praktično nemogoče prebiti gumo ob strani  tako da to velja bolj za avte

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah... Meni je inekcija/crv/spaget zacel puscat po cca 200 km. pocasi je napihovalo baloncke. Slisal sem za primer, ko je tak spaget zagnalo z gume ven, in je spustila v trenutku.... Ne vem kaj naj si mislim. Do flikanja s fliko in vulkanizacijo nimam popolnoma nobenga pomisleka. Tale injekcijski quick-fix bom pa uporabil kot izhod v sili, in zadevo saniral ASAP

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako pri motorju kot pri avtu je važno, da se luknjo popravi s fliko, ki ima na sredini špaget in se jo zalima znotraj. Taka flika drži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler je guma preluknjana na tekalni plasti se jo komot zaflika in bo 100% držala (pogoj je da je bila zaflikana z inekcijo) tudi s tanjšanjem gume inekcija drži enako. Problem je če je guma preluknjana s strani takrat je pa samo še za stran sicer se jo lahko zaflika vendar bo flika popustila zaradi pritiskov v ovinkih in zrak bo dobil pod med plasti gume takrat guma postane bulasta in jo lahko raznese vendar je namotoju praktično nemogoče prebiti gumo ob strani  tako da to velja bolj za avte

 

 

Sem bil malo površen pri mojem postu v mislih sem mimel notranjo inekcijo ki je hkrati tudi flika une zunanje inekcije so pa popravilo do prvega vulkanizerja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!