Terminator Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 No, nekako sem prišel do tiste točke kjer bo treba zamenjat sprednjo gumo. Zdej vozim D208RR, rad bi poskusil alternativo Dunlopu. Izbiram med Metzeler: -Sportec M1 Michelin: -Pilot Power Pirelli: -Diablo Problem nastane ker nevem katere gume so katere, oz. kateri rang so. rad bi oprijem kot je bil zdaj, lahko kaj manj, in da zdrži kaj več... Na strani KLIK je več enakih gum, samo da imajo na koncu drugo črko, recimo Sportec M1-C ali Sportec M1-M Kaj te črke pomenijo in zakaj so drugačne cene istega modela? Naj dam tiste ki dobim ceneje? Zakaj bi rad probal alternativo? Vse te gume so približno enako dobre. To je tko k da se odločaš med gatami Armani al pa CK. Za na cesti je pomojem (imho) boljše da imaš gume katerih si navajen. Na cesti ne želiš novih presenečenj? 208RR je bomba cestna guma. Plus tega kot sem že povedal v tej temi zakaj bi se vozil naokrog z drugačno sprednjo in zadnjo? Vsi proizvajalci to odsvetujejo, kar je tudi logično. Ne razumem zakaj nekateri tukaj vozijo "missmatched" sprednjo in zadnjo in pravijo, da je ok in da nimajo problemov? Zanimivo, da menjaš samo sprednjo. Ponavadi menjaš dve zadnji in eno sprednjo, kar pomeni da je čas za menjavo obeh? Torej če hočeš na vsak način probat nekaj drugega vzami dve novi Pirelli Diablo ali Corsa in gasa. :naughty: Osebno bi ostal na 2080RR.
snoopy Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 Kako se reče gumi ki ima po sredini tršo zmes kot ob straneh???
Gregs Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 Zakaj bi rad probal alternativo? Vse te gume so približno enako dobre. To je tko k da se odločaš med gatami Armani al pa CK. Za na cesti je pomojem (imho) boljše da imaš gume katerih si navajen. Na cesti ne želiš novih presenečenj? 208RR je bomba cestna guma. Plus tega kot sem že povedal v tej temi zakaj bi se vozil naokrog z drugačno sprednjo in zadnjo? Vsi proizvajalci to odsvetujejo, kar je tudi logično. Ne razumem zakaj nekateri tukaj vozijo "missmatched" sprednjo in zadnjo in pravijo, da je ok in da nimajo problemov? Zanimivo, da menjaš samo sprednjo. Ponavadi menjaš dve zadnji in eno sprednjo, kar pomeni da je čas za menjavo obeh? Torej če hočeš na vsak način probat nekaj drugega vzami dve novi Pirelli Diablo ali Corsa in gasa. Osebno bi ostal na 2080RR. Se strinjam z napisanim... :grim Vse naštete gume so dobre, edino rekel bi ti tole, da je boljši nadomestek za D208RR pri Pirelliju Diablo Corsa in ne samo Diablo. No, je pa še boljpa guma, vendar dražja. Včeraj sprobano na Grobniku se Diablo Corsa manj svaljka in še boljše drži kot D208RR. Moje mnenje. mislim, da bo pri tebi najbolj cena igrala vlogo, tako da pač glej to.
pirrulz Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 Se strinjam z napisanim... :grim Vse naštete gume so dobre, edino rekel bi ti tole, da je boljši nadomestek za D208RR pri Pirelliju Diablo Corsa in ne samo Diablo. No, je pa še boljpa guma, vendar dražja. Včeraj sprobano na Grobniku se Diablo Corsa manj svaljka in še boljše drži kot D208RR. Moje mnenje. mislim, da bo pri tebi najbolj cena igrala vlogo, tako da pač glej to. Glede Diablo/Diablo Corsa je vse troo. Pa tudi tolko dražja ni napram Diablo. :grrr
master 007 Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 Kako se reče gumi ki ima po sredini tršo zmes kot ob straneh??? Mogoče "Guma s tršo zmesjo po sredini kot ob straneh!" :D :P :blush: Resno. Pirelli Diablo je nekaj takega ali. Pirelli Diablo Strada. :krneki:
Terminator Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 Kako se reče gumi ki ima po sredini tršo zmes kot ob straneh??? Rabljena! :P
Stric Burek Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 Pilot Power naj bo! Zakaj? Ker je lepa :D :blush: :wub: B) O:-)
Brihta Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 Zdej sm se odloču, d nabavim Dunlop D220, se jih dobi pod 30 jurju z montažo vred. Sam tam, kamor sem klical (Kovačič, Čarman) jih je zmanjkal. Kdo ve, kje se jih še da dobit trenutno? LP D220 je šrot guma. Ti predlagam Metzler z6 ali pa mishelin pilot road. Pa ja ne boš za 5 jurjov jamral. Pa še z6 zdrži dalj od d220. kar je tudi logično. Ne razumem zakaj nekateri tukaj vozijo "missmatched" sprednjo in zadnjo in pravijo, da je ok in da nimajo problemov? Še vedno ne vem zakaj bi bilo tako nelogično imeti različne gume. Oboje so okrogle, iz približno enakega materiala, dimenzije so prave.... Fora je pač, če se odločiš voziti bolj športno z sport-turing gumami, je dobro imeti prvo mehkejšo. Sem prevozil veliko sport-turing kompletov in imel vedno težave z prvo gumo. Odkar mešam, težav več ni. Je pa res da bo naslednji komplet metzler, samo različni model.
Terminator Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 D220 je šrot guma. Ti predlagam Metzler z6 ali pa mishelin pilot road. Pa ja ne boš za 5 jurjov jamral. Pa še z6 zdrži dalj od d220. Še vedno ne vem zakaj bi bilo tako nelogično imeti različne gume. Oboje so okrogle, iz približno enakega materiala, dimenzije so prave.... Fora je pač, če se odločiš voziti bolj športno z sport-turing gumami, je dobro imeti prvo mehkejšo. Sem prevozil veliko sport-turing kompletov in imel vedno težave z prvo gumo. Odkar mešam, težav več ni. Je pa res da bo naslednji komplet metzler, samo različni model. Komplet "športnih" gum proizvajalca ima itak sprednjo mehkejšo kot zadnjo. Fora je v profilu. Npr., D208RR ima drugačen profil kot Pirelli Diablo. Če imaš zadaj drugačen profil kot spredaj pa čeprav se razlikuje malenkostno se motor ne obnaša tako kot je bil stestiran pri proizvajalcu kar je logično - gume niso sinhronizirane in se s tem spremeni "bike handling". Proizvajalec vedno navede gume za na motor in opozarja, da se gume različnih proizvajalcev ne smejo mešati med sabo. Seveda pa, ko je motor star 10 let gum ki jih je priporočil proizvajalec ni več. Takrat po pravilih pokličeš "main dealerja" in ti priporočijo ekvivalentno različico. Enako velja za športne avtomobile, seveda pa je pri Katri res vseen klinac tut, če maš balone gor.
adrenalyn Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 Šrot gor al dol, če je tok priznana firma, čistega sr... verjetn ne bo nardila. Povem po nekaj sto kilometrih :) A kdo ve, kje najbliže Zasavju je kak poceni vulkanizer, k bi mi jutr zmontiru gumo gor? Na misel mi pride sam Laba v Litiji... Jutri mislim mal okoli poklicat. LP
gebre Objavljeno Avgust 19, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2006 Pilot Power naj bo! Zakaj? Ker je lepa :D :blush: :wub: B) O:-) Prodam, malo rabljeno .)
Brihta Objavljeno Avgust 20, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2006 Komplet "športnih" gum proizvajalca ima itak sprednjo mehkejšo kot zadnjo. Valda, če furaš ss gume imaš enake. Ampak meni pač odgovarja sport-turing zadnja guma in malo bolj šprtna prva. Pa sej brez veze. Vsak misli pač svoje. Samo jaz sem vozil že komplet enakih gum, in komplet različnih gum in pač lahko podam mnenje na podlagi izkušenj, Ti, predvidevam ne .) Kakšna katreca???
Terminator Objavljeno Avgust 20, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2006 Valda, če furaš ss gume imaš enake. Ampak meni pač odgovarja sport-turing zadnja guma in malo bolj šprtna prva. Pa sej brez veze. Vsak misli pač svoje. Samo jaz sem vozil že komplet enakih gum, in komplet različnih gum in pač lahko podam mnenje na podlagi izkušenj, Ti, predvidevam ne .) Predvidevaš prav, jaz osebno različnih znamk in profila gum nebi mešal. Se pravi ti se pa podelaš na navodila proizvajalca gum in motorjev? :hmm: Ok. Imaš prav vsak po svoje - ti že veš... Sej glih dons sem gledal GP in je mel Rosi spredaj michelin zadaj pa bridgstone. :whistle: Kakšna katreca??? Renault 4 - Katra. ;)
Brihta Objavljeno Avgust 20, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2006 (popravljeno) Ti pa še kr o rossiju, pa d208rr, pa diablo corsa..... Jst pa govorim pač o prilagajanju obutve motorja, lastnim potrebam. Motor uporabljam za vožnjo v službo, vožnjo na fax, žganje po okoliških magistralkah, zadnje čase občasno Marof..... In z izkušnjami sem sestavil, meni dobro kombinacijo. Rekordov ne bom podiral z mojo kombinacijo, se pa čez ovinke lepše vozi z mischelinko pilot power, kot z sport-turing gumo. Ne rečem, da ne bi bilo bolje, če bi imel tudi zadaj pilot power, samo je pa definitivno bolje, kot če bi imel tudi prvo gumo sport-turing. Pa že 100x si omenil proizvajalci ne priporočajo. No proizvajalci ne priporočajo ša marsikaj. Tako naprimer honda priporoča, da se uporablja original potrošni material. Jar pravi da se z njihovim praškom opere do 25% več posode. Ariel je pa itak oh in sploh :yes: Je pa meni že več serviserjev/vulkanizerjev povedalo, da ni problema če mešaš tipe gum. Popravljeno Avgust 20, 2006. Popravil Brihta
simonsi Objavljeno Avgust 20, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2006 Meni se zdi, da je največji problem pri mešanih gumah oblika profila. Če imaš zadaj jurčkasto ST gumo in spredaj špičasto sport gumo, pol se ne bo tako peljalo kot bi se lahko.
danci1973 Objavljeno Avgust 20, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2006 dvidevaš prav, jaz osebno različnih znamk in profila gum nebi mešal. Se pravi ti se pa podelaš na navodila proizvajalca gum in motorjev? Ok. Imaš prav vsak po svoje - ti že veš... Navodila proizvajalca gum so čisto logična - zakaj bi prodali eno samo gumo, če lahko dve. To je (verjetno) glavni razlog za takšna navodila. Navodila proizvajalcev motorjev pa pač sledijo navodilom prozivajalcev gum - zakaj bi riskirali mastne tožbe, ko bi jih lahko kdo tožil češ da se je poškodoval, ker dovoljujejo uporabo različnih gum, kar pa je v nasprotju z navodili proizvajalca gum? Po moje med gumami istega ranga ni tako velikanskih razlik oz. povedano drugače - verjetno bi lahko našel kakšne kombinacije gum različnih proizvajalcev in modelov, ki bi v nekih pogojih delovale bolje kot kombinacija gum istega proizvajalca in modela... :hmm: Sej glih dons sem gledal GP in je mel Rosi spredaj michelin zadaj pa bridgstone. Kot prvo imajo tu hude sponzorske pogodbe in Rossi oz. Yamaha nima možnosti te izbire. Če pa bi gume kupovali na prostem trgu, bi zanesljivo (vsaj) testirali tudi kombinacije različnih proizvajalcev - morda pa bi našli boljšo kombinacijo kot jo sedaj lahko ponudi samo en dobavitelj. D.
Brihta Objavljeno Avgust 20, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2006 Meni se zdi, da je največji problem pri mešanih gumah oblika profila. Če imaš zadaj jurčkasto ST gumo in spredaj špičasto sport gumo, pol se ne bo tako peljalo kot bi se lahko. To je pa res. Ne paše vse k vsem.
Terminator Objavljeno Avgust 20, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2006 Fantje pa dejte no faking-hell, vse kar pravim tudi vem da 100% drži! Je pa res, da za na karjolo al pa za vožnjo kot s karjolo je vseen klinac kako jo obuješ. Športaki in tudi cestno hitri motorji so narejeni za šopanje ali za hitro vožnjo tako kot so tudi športni avtomobili - in pri teh - IT FUCKING MATTERS! Če mešaš profile (ne trdote brihta) na športaku ali cestno hitrem motorju in se voziš hitro in športno si debil! OK? Razumete? Bo treba narisat? Če ima sprednaj guma drugačen profil od zadnje ne grabi sinhronizirano - ja pa p%&da to bi moralo biti vsakem osnovnošolcu jasno - a ste fizko čist prespal al kaj? Tko, da nehajte lapat in tle novince učit, da je mešanje gum OK - it fucking is not! Pa lahko tle lapate u nedogled kako to ni tko - jest vem da je in sem s to debato zaključil! :angry2:
Brihta Objavljeno Avgust 20, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2006 Jst ti verjamem :) Tut verjamem da za podiranje rekordov ni dobro mešanje. Ampak vsak posameznik (navaden smrtnik) si lahko skombinira mešanico, katera njemu paše. Pa s tako mešanico, se da tudi malo hitreje vozit.
master 007 Objavljeno Avgust 20, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2006 Sami filozofi. :BUA: Sprednja in zadnja guma so uštimane tako (od istega proizvajalca), da se jih da najbolje izkoristiti. Ja, brihta, lahko daš spredaj Diablo SC, zadaj pa makadamko. Nikjer ne piše , da tega ne smeš. Tudi peljal se boš lahko, vendar ko bo šlo malo hitrej v ovinek, bo šlo tudi iz ovinka bolj hitro ...... po boku. .)
SiR Objavljeno Avgust 20, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2006 Jst ti verjamem :) Tut verjamem da za podiranje rekordov ni dobro mešanje. Ampak vsak posameznik (navaden smrtnik) si lahko skombinira mešanico, katera njemu paše. Pa s tako mešanico, se da tudi malo hitreje vozit. Brihta, a pa ti dejansko čutiš, da je boljše, kot če bi imel zadaj enak model, kot spredaj? Mislim, si že tolk gum zvozil pa to? Jaz sem mešal takrat, ko se nista istočasno menjali obe gumi, pa še to sem vzel po principu, da sem vprašal bladzota al pa mehanika "a bo to v redu, al lahk mam kake hude probleme?" pa je bil običajno odgovor "ti sam pel, u redu bo..." Ok, priznam, da so se tako znašle kombinacije Metz M1 + Dunlop 205 in enkrat Metz M1 + Metz Z4, pa mislim da enkrat Pirelli Scorpio + Dunlop, pa mislim, da je bila nekoč kombinacija tudi Dunlop 207 spredaj in michelinka zadaj (montiral rabljeno, ki kolegu ni ustrezala)... Ampak najbolj kul filing je bil vedno lepo par enakega modela montirat in se na sveže peljat naokoli... mislim, tudi jaz, enako kot ti, nisem podiral rekordov in sem se kr tko mal fijakal naokoli ... Nisem pa trdil, da so to bile zmagovalne kombinacije. So bile pač priložnostne, pa fajn se mi je zdel, če je bla spredja "bolj športna" gor, kot zadaj... kilometir me pa niso skrbeli, sej m ije gumo zmer zlo hitr po sredini pobralo od tišanja gasa in od teže pa od neagresivne vožnje čez ovinke.
Brihta Objavljeno Avgust 20, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2006 (popravljeno) Brihta, a pa ti dejansko čutiš, da je boljše, kot če bi imel zadaj enak model, kot spredaj? Mislim, si že tolk gum zvozil pa to? Seveda, čutim, drugače se pri mojih trditvah nebi naslanjal na izkušnje. Tudi z padcem, zaradi zdrsa prednje gume, sem nabral izkušnje. Veliko sem gum prevozil ja Symru. Leta niso pogoj za izkušnje. Ampak najbolj kul filing je bil vedno lepo par enakega modela montirat in se na sveže peljat naokoli... Seveda, je bil najbol kul filing, ko so bile obe enake in obe še lepo okrogle. Nove gume so itak poezija. Sploh če si bolj turaš in gume nucaš predvsem po sredini. Takrat ni lepšega, kot pa zamenjat štirikotno gumo z okroglo. Zato je da best filing z novo gumo. Če so obe naenkrat nove je pa sploh zakon. Tudi zato jaz vozim spredaj mehkejšo in zadaj tršo. Da se znucata istočasno in menjam obe hkrati. Najbolj me moti voziti z štirikotno zadnjo in okroglo sprednjo. Tako pa imam par gum, v katerem se obe gume približno enako obrabljajo. Sami filozofi. :BUA: Sprednja in zadnja guma so uštimane tako (od istega proizvajalca), da se jih da najbolje izkoristiti. Ja, brihta, lahko daš spredaj Diablo SC, zadaj pa makadamko. Nikjer ne piše , da tega ne smeš. Tudi peljal se boš lahko, vendar ko bo šlo malo hitrej v ovinek, bo šlo tudi iz ovinka bolj hitro ...... po boku. .) Sam še tale konstruktiven, že malo jasnoviden, komentar sem čakal :slap: Ja master, ti že veš :yes: Popravljeno Avgust 20, 2006. Popravil Brihta
Brihta Objavljeno Avgust 20, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2006 - a ste fizko čist prespal al kaj? Bil sem med prvih 10 na državnem tekmovanju iz fizike :D
SiR Objavljeno Avgust 20, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2006 Bil sem med prvih 10 na državnem tekmovanju iz fizike :D jaz sem bil top 3.
Brihta Objavljeno Avgust 20, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2006 jaz sem bil top 3. Blagor teb. Pol si šel na poletni fizikalni kamp :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se