Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Seveda, čutim, drugače se pri mojih trditvah nebi naslanjal na izkušnje. Tudi z padcem, zaradi zdrsa prednje gume, sem nabral izkušnje. Veliko sem gum prevozil ja Symru. Leta niso pogoj za izkušnje.

Samo malo sem te provociral. In hvala za vsa prijazna pojasnila ;)

kar sem hotel rečt - pismo, ja nek razlog pa že mora bit, da se predpisuje, da je zakonsko preferirano ali kar določeno, da sta obe pnevmatiki enak model, kaj meniš?

Mislim, da ne gre zgolj za željo po prodajanju dveh gum namest samo ene... v končni fazi bi lahko dunlop rekel da je njihova 208rr spredaj kompatibilna z 220 zadaj - pa tega ne naredijo...

:doze:

Objavljeno

Samo malo sem te provociral. In hvala za vsa prijazna pojasnila ;)

kar sem hotel rečt - pismo, ja nek razlog pa že mora bit, da se predpisuje, da je zakonsko preferirano ali kar določeno, da sta obe pnevmatiki enak model, kaj meniš?

Mislim, da ne gre zgolj za željo po prodajanju dveh gum namest samo ene... v končni fazi bi lahko dunlop rekel da je njihova 208rr spredaj kompatibilna z 220 zadaj - pa tega ne naredijo...

:doze:

A je zakonsko preferirano :? Nisem vedel :xx:

Objavljeno (popravljeno)

A je zakonsko preferirano :? Nisem vedel :xx:

hmja, tko kot pri avtih ,se mi zdi ... lahko pa da se motim, nisem glih vseved :P

Popravljeno . Popravil SymRu
Objavljeno

@Brihta

Ah pusti ga, saj vidiš da kar nekaj naklada :)

Pri avtomobilih je res zakonsko določeno, da morajo biti gume vsaj parno enake in sicer enake gume na vsaki osovini..

Za motorje pa ni nikjer zakona, ki bi prepovedoval uporabo različnih gum na prvem in zadnjem kolesu :)

Objavljeno

Mislim, da ne gre zgolj za željo po prodajanju dveh gum namest samo ene... v končni fazi bi lahko dunlop rekel da je njihova 208rr spredaj kompatibilna z 220 zadaj - pa tega ne naredijo...

:doze:

Spredaj 208R, zadaj pa D220. V primerjavi z Bridgestone BT020 spredaj, zadaj, imam občutek, da boljša izbira. Obe varijanti sicer lepo držijo cesto, imam pa občutek, da se Dunlopke prej segrejejo in da motor lepše leže v ovinek. Kako pa v dežju z zadnjim kompletom še ne vem, ker ga še nisem okusil :) Bo pa verjetno obraba tu večja. Ja, bom videl .)

Pozdrav od Roberta

Objavljeno

Pri avtomobilih je res zakonsko določeno, da morajo biti gume vsaj parno enake in sicer enake gume na vsaki osovini..

Za motorje pa ni nikjer zakona, ki bi prepovedoval uporabo različnih gum na prvem in zadnjem kolesu :)

v AUT je tudi zakon, da se uporablja na isti osovini enak par gum.

ker ima motor samo eno gumo na osovino........ :)

predlog tovarne je tocno samo predlog o uporabi ustreznega para gum (z malo ekonomije pomesane zraven).

dokler sta gumi primerljivega ranga (po oprijemu) in je prednja mehkejse mesanice se ni potrebno posebno cirkulirati. drugace pa vsak po svojih moznostih in preferencah.

Objavljeno

BTW če ima neka guma oz. komplet isti profil bi blo za vožnjo najbolje, da ko si nagnjen za recmo 30° voziš po isti črti(profil oz. "vdolbina") na gumi, ampak ker vemo da to nekako ne gre tko je verjetno dokaj isti klinac al maš dunlop zadaj in neki druzga spredej al ne... Je seveda mal drgač če maš spredej okroglo zadej pa kvadrato gumo...

Objavljeno

Hei, a dila ker tu z cross gumami? Bi nucal en par.

LP

Objavljeno

Ali ima mogoče kdo za prodat zadnjo gumo za aprilio RS125, dimanzije (150-70-17), lahko je malo rabljena.

Ponudbe na 040 232 358 (BaHa)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Alora suzuki gsx-r 600 '04 ... sprednja pa zadnja guma kakšen pritisk mora bit v njih ?

So pa dve 17, pirelli diablo corsa.

Hvala

Objavljeno

nekaj na hitro. a je res da se d205 ne da več dobit?

ne da se mi brskat po vsej tej solati .)

dr.looney :devil:

Objavljeno

Ne bom 100% trdil ampak mislim da sem jih videl pri Simčiču v Solkanu (Go), lahko pa, da so bile D220, nisem bil preveč pozoren. :blush:

lp

Objavljeno

Alora suzuki gsx-r 600 '04 ... sprednja pa zadnja guma kakšen pritisk mora bit v njih ?

So pa dve 17, pirelli diablo corsa.

Hvala

proizvajalci priporočajo 2.5 spredaj in 2.9 zadaj ampak nekateri se tega ne držimo ;)

Objavljeno

D220 je zamenjala staro D205, če se jih pa še kje dobi so najbrž stare kot Zemlja.

Objavljeno

nekaj na hitro. a je res da se d205 ne da več dobit?

ne da se mi brskat po vsej tej solati .)

dr.looney :devil:

zamenjala jih je, če prov vem, d252 ?

Objavljeno

proizvajalci priporočajo 2.5 spredaj in 2.9 zadaj ampak nekateri se tega ne držimo ;)

koliko pa vi pumpate ?

Objavljeno

10 dni nazaj je imel Sitar D205 še v ceniku.

Kljub temu sem po treh kosih D205

prejšnji teden prestopil na D220.

Gume D205 ni zamenjala

D252,

temveč D220.

D252 naj bi sedela med sportno D208 in sportturersko D220 (D205)

Objavljeno

Alora suzuki gsx-r 600 '04 ... sprednja pa zadnja guma kakšen pritisk mora bit v njih ?

So pa dve 17, pirelli diablo corsa.

Hvala

2.4 in 2.8 je baje najbolše

lp

Objavljeno

tukaj pišete na desetinko natančno koliko pumpate, tisti manometri ki jih (ponavadi) uporabljate pa lažejo za par desetink :rolleyes:

vseeno, pumpajte tolk kot je priporočil proizvajalec

Objavljeno

vseeno, pumpajte tolk kot je priporočil proizvajalec

da bi imel tko napumapane kot priporočajo bi bilo nevarno oz. skoz bi drselo :devil:

Objavljeno

po omejitvah vozi pa ne bo drselo ... :P

Objavljeno

po omejitvah vozi pa ne bo drselo ... :P

sej se vozim ampak ceste so tako slabe da skoz drsi :ninja:

Objavljeno

Ok 2,4 - 2.8, sam da ne dobim kos plastike v faco :D

Vas tožim :P

Pa nemoreš po omejitvah, potem pa naj nehajo izdelovat take hitrostne motocikle

Objavljeno

Jaz pumpam Dunlop Qualifier 2.3 zadaj pa 2.2 spredaj kadar me prime bolj športna vožnja. Drugače pa 2,5 zadaj in 2,3 spredaj, kot je priporočeno po knjigi za Cometa

Bi se pa hmal razsul, ko mi je vulkanizer novo zadnjo gumo napumpal 2,9.. Pa sem postopoma zvečeval nagib in zvozil gumo, ampak to je kar plesalo zardi prevelikega tlaka.. .) Potem sem pa ugotovil da nekaj ni ok, in sem šel gledat tlak, pa je bilo not 2,9 namesto 2,3 kot sem vajen..

Aja, pa še nekaj me zanima.

Ima kdo e-mail ali teš št. od Simčiča v Novi gorici. Lahko na PM

LP, DeX

Objavljeno

Jaz pumpam Dunlop Qualifier 2.3 zadaj pa 2.2 spredaj kadar me prime bolj športna vožnja. Drugače pa 2,5 zadaj in 2,3 spredaj, kot je priporočeno po knjigi za Cometa

Bi se pa hmal razsul, ko mi je vulkanizer novo zadnjo gumo napumpal 2,9.. Pa sem postopoma zvečeval nagib in zvozil gumo, ampak to je kar plesalo zardi prevelikega tlaka.. .) Potem sem pa ugotovil da nekaj ni ok, in sem šel gledat tlak, pa je bilo not 2,9 namesto 2,3 kot sem vajen..

Aja, pa še nekaj me zanima.

Ima kdo e-mail ali teš št. od Simčiča v Novi gorici. Lahko na PM

LP, DeX

Jst sm vozu na 2.2spredi pa 2.4 zadi, pa je reku u Elisi, da je bolje 2.4spredi in 2.8 zadi..Bomo vidl dons .) :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!