Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Glede na to da praviš da so ti 8kkm zdržale ..... pri meni recimo še nubena zadnja ST guma ni zdržala več kot 8kkm. Kako bi se pa recimo ta sport force obnašala in zdržala na kaki tdm-ki? Glede na to da predvidevam da je guma mehkejša, bi jo kaj prej zlizalo al kako? Pa tudi nisem kaki sport driver :D. Kaka bi lahko bila sploh razlika v vožnji med ST in to gumo, za nekega laika, bi sploh opazu razliko? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pomoje nebi zdrzala 8kkm....men tud okol 8 zadnja zdrzi....z8 je 10kkm....s temi sm se najbl zadovoljen,suverene so...pa kilometrina je. Savo pa pomoje poje dost prej....bom probu eno gor butnt....sam se spredi bi rabu eno sportno....18' sm sam qualifier najdu....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sportforc je po 5500km še živa. Pri tej kilometrini so ble nelegalne tud Roadsmart 1. Je pa majhna razlika. Roasmart, sportsmart in Qualifire2 so mi pocrkale po bokih, sportforce pa je bol zguljena po sredini. Pozna se da je eno komponentna. Običajno imam najprej na soncu levi indikator, pol desnega in na koncu še sredinskega. tokrat bo vrstni red lev sredina kanta. Do 7000 ne bo šlo.

 

Moram poudarit, de mi je vožnja z mitasko neprimerno bol všeč kot sportsmart 1.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiv mi to k je gašper reku da mu je zdržala 8kkm, glede na to da je mehka, moje pač so po sredini mal trdejše kot po robovih, pa se zihr ne pele tok lep k js :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to da praviš da so ti 8kkm zdržale ..... pri meni recimo še nubena zadnja ST guma ni zdržala več kot 8kkm. Kako bi se pa recimo ta sport force obnašala in zdržala na kaki tdm-ki? Glede na to da predvidevam da je guma mehkejša, bi jo kaj prej zlizalo al kako? Pa tudi nisem kaki sport driver :D. Kaka bi lahko bila sploh razlika v vožnji med ST in to gumo, za nekega laika, bi sploh opazu razliko? :)

Mitaske so bile v tej temi, beri nazaj močno predelane in povedane so bile vse možne kilometrine. Realno je pričakovati (zadnja) od 5.000 do 7.000km. Odvisno kje in kako in koliko obtežen se voziš. Če ga žgeš 1000km po AC verjem, da nau dolgo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiv mi to k je gašper reku da mu je zdržala 8kkm, glede na to da je mehka, moje pač so po sredini mal trdejše kot po robovih, pa se zihr ne pele tok lep k js :D

 

 

mehka trda to ni nč. O temu se ne nit pogovarjat, ker se samo fantazira. Za primer, "mehka" pirelli pa "trda" dunlop, pol pa durometer gor postaviš in pokaže da je ZMES na dunlopki občutno mehkej kot na pirelli, čeprav maš na noht/otip občutek da je pirelli čigum, dunlopka pa zgleda kot z betona ulita, in je tud v uporabi precej trša. Gripa majo pa vse na pretek, ker trde zmesi deljo z mehekjšo karkaso in blablablabla...bez veze.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To k si reku .... pri sedajšnjih Continentalkah lih tko opažam kako so tko na otip v profilu čigumaste :D, upm da zdržijo neko zgledno kilometrino :D.

Nisem pa še zasledil, kakšna je razlika pri vožnji med ss in st gumo, a nek laik to sploh opazi kj? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a si mogu to zinat, da me bo zdj sm skrbel kok mnj bo zdržala :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To k si reku .... pri sedajšnjih Continentalkah lih tko opažam kako so tko na otip v profilu čigumaste :D, upm da zdržijo neko zgledno kilometrino :D.

Nisem pa še zasledil, kakšna je razlika pri vožnji med ss in st gumo, a nek laik to sploh opazi kj? :D

Ko boš menjal ST za SS boš opazil. Ponavadi najprej začutiš boljšo odzivnost (mehkost , natančnost vožnje), lepšo bolj zaprto krivuljo skozi ovinke, bočni oprijem skozi ovinke in na koncu, če boš namestil SS gumo boš opazil tudi v denarnici, ko jo boš skuril :D

 

Moj nasvet: nič te ne stane probat eno športno (hypersport) gumo, boš vsaj vedel pri čem si in če se ti splača. Mitas je tukaj zelo dober, ker ima dokaj zadovoljivo kilometrino, in ugodno ceno. cca 30% je cenej v primerjavi s konkurenco, kar pomeni, da gladko lahko naredi 30% manjšo kilometrino, pa nisi nič zgubil.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitas trenutno kaže 2500km, odpeljana magistralka, odpeljana bosna, vožena v dežju.......prej imel gp racer....ne menjam več :-) Kilometrina zaenkrat kaže da bo lepa :-) Kmalu gre še sava na maxsiskuter, pa da vidmo še tam :-) Na hardenduri je pa itak že skoz mitas :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja lej pač res točne cifre nimam pojma, je pa definitivno boljša kilometrina kot pa prej ko sem imel Conti Roadattack.

Že prvi komplet mitasa sem vozi cca 7000km spte točnih cifer nevem... ko je za zamenjat zamenjam....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja lej pač res točne cifre nimam pojma, je pa definitivno boljša kilometrina kot pa prej ko sem imel Conti Roadattack.

Že prvi komplet mitasa sem vozi cca 7000km spte točnih cifer nevem... ko je za zamenjat zamenjam....

No men so pa Mitaske zdržale nekje 6K. Vožnja 95% dva od tega 50% + tovor, avtoceste 0.

Trenutno mal eksperimentiram in imam gor Conti EVO samo bom šel sigurno nazaj na Mitas. Čist drug filing je z njimi :bike:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No men so pa Mitaske zdržale nekje 6K. Vožnja 95% dva od tega 50% + tovor, avtoceste 0.

Trenutno mal eksperimentiram in imam gor Conti EVO samo bom šel sigurno nazaj na Mitas. Čist drug filing je z njimi :bike:

v prevodu:

abčutki so bažanski :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ENDURO GUMA

 

Meni je najbolj važno da drži svojo življensko dobo pa če tudi samo 7.000.

Conti trail attack 2, ki jo imam prvič je res vrhunska, čeprav so robovi kot radirka.

Predhodna Michelin Anake 3, je bila na koncu slaba, saj je na ovinkih pošpteno spuščala,-na robovih(sprednja guma, 9000km) sem prišel sicer na indikator za minimum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ENDURO GUMA

 

Meni je najbolj važno da drži svojo življensko dobo pa če tudi samo 7.000.

Conti trail attack 2, ki jo imam prvič je res vrhunska, čeprav so robovi kot radirka.

Predhodna Michelin Anake 3, je bila na koncu slaba, saj je na ovinkih pošpteno spuščala,-na robovih(sprednja guma, 9000km) sem prišel sicer na indikator za minimum.

Genau rihtih (-:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po dveh Dunlopkah TR91 zadnjih, sem sprobal Metzeler Tourance. Mislim, da Dunlopa ne bo več na motorju. Nekako TR91 mi ob nagibanju ni bila tista prava. Ko sem imel občutek, da jo počasi zmanjkuje, je manjkalo še 2 cm do roba. Da ne omenjam vihanje (robljenje), ko si se malo angresivneje spravil skozi zavoje. Pri Tourance tega ni opazit, da ne omenjam, da jo lepo (z)ližem od roba do roba, brez kakšnega strahu oz. dvoma v oprijem. Edino Tourance je bolj "nervozna" pri hitrih zaprtih zavojih (čuti se oster prehod čez sredino gume).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ukica....

...mitaske so zanič.....

...sportsmartka drsi....

...bt016pro se pa hitro znuca...

 

...brezveze... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jutri grem po nove gume in nekako študiram med mitasko, sportsmartko ter bt016 pro..kakšna ideja, kaj uzeti? :)

sam ne sportsmarta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • mladench
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!