Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Jaz pumpam Dunlop Qualifier 2.3 zadaj pa 2.2 spredaj kadar me prime bolj športna vožnja. Drugače pa 2,5 zadaj in 2,3 spredaj, kot je priporočeno po knjigi za Cometa

Jst mam pa 2,3 spredi pa 2,9 zadi. Priporočeno za moj moped je pa 2,25 in 2,5. Sam jaz sem bolj šparavne sorte :blush:

Za na marof zadnjo spustim na 2,5.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2.5 spredaj, zadaj.

Pri 2.3 že postane gumijasto.

BTW: Dve lokalni pumpi kažeta 0.3 bara preveč. Priporočam kvaliteten manometer za merodajno kontrolo. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok 2,5 spredaj zadaj.. Samo a ni 2,5 preveč ? Da ne bi postala cudna sprednja guma pa da drsi, saj sem preveč šparau za tole zverco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok 2,5 spredaj zadaj.. Samo a ni 2,5 preveč ? Da ne bi postala cudna sprednja guma pa da drsi, saj sem preveč šparau za tole zverco

Pravm ti, probi 2.4 in 2.8

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mater komplicirate eno gor ali dol na cesti itak neboš opazil razlike

opaziš, 2.5 v zadnji gumi namesto 2.9 občutno zmanjša življensko dobo;

po sredini jo hitrej pobere

Popravljeno . Popravil P182
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

opaziš, 2.5 v zadnji gumi namesto 2.9 občutno zmanjša življensko dobo;

po sredini jo hitrej pobere

Pa ne zdrsne tok hitr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne zdrsne tok hitr.

Sami rossiji na cesti. Meni z6 2,9 bara še ni nikol zdrsnl. Zdej pa bo enmu z d208rr na cest drsel, če bo mal bolj gumo napumpal :slap:

Popravljeno . Popravil Brihta
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel prvo gor bridgestone bt 014 so bile polnjene z tlakom kot priporoča proizvajalec(2,5/2,9) pa se je dalo super peljat, ko sem jih menjal za dunlop qualifier mi jih mehanik natlači 2,2/2,4 za kar v bistvu sploh nisem vedel ker nisem bil zraven ko jih je pumpal, ampak že po prvi bolj resni furi sem opazil da se motor nekam čudno obnaša pa vseeno preverim tlak, nato napolnim na2,5/2,9 in zadeva je bistveno boljša, pa tudi to kar je misty zgoraj napisal, ne obrabi se tako hitro po sredini, jaz sem z mojimi qualifier zvozil 4k km pa na sredini še blizu indikatroja nisem, na straneh pa ni več zdrava za policaje. :P :P

Proizvajalec ne bo zavajal folka z nepreverjenimi podatki, zato mu je včsaih vseeno zdravo prisluhniti. :OK: :OK:

Popravljeno . Popravil Zx_R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

opaziš, 2.5 v zadnji gumi namesto 2.9 občutno zmanjša življensko dobo;

po sredini jo hitrej pobere

:grim

Less pressure = more heat = accelerated wear

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, mi na kmetih se največkrat ravnamo kar pa vrednostih, ki jih je predpisal proizvajalec mopeda. :fredy:

Kmetavzi, ja, saj vem. :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pritisk po napotkih proizvajalca je za polno obrmenjen motocikel. Odbij 10% za normalno uporabo (1 pilot), nadaljnih 10% če si agresiven in nadaljnih 10% če si na dirkališču. Seveda je to okvirno, bolj natančne nastavitve pa uporabljajo dirkaški đeki k letijo k sneti kladvi po dirkališču.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okej še eno vprašanje čisto iz firbca - kolko natančne so one kište na benzah, ki ti kažejo do desetinke bara? :hmm:

Ne-natančne. (odstopajo do 0.3 bara = skoraj 10%). Pa še to, če pumpe nimaš ravno pred bajto, imaš gume že segrete ko pumpaš in bodo sploh narobe napumpane. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne-natančne. (odstopajo do 0.3 bara = skoraj 10%). Pa še to, če pumpe nimaš ravno pred bajto, imaš gume že segrete ko pumpaš in bodo sploh narobe napumpane. ;)

Hvala, drugi del informacije vemo tudi v vzhodnem bloku. :)

In zato mopede štuporamo tovorimo do prve tankštele. B) :grim :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, drugi del informacije vemo tudi v vzhodnem bloku. :)

In zato mopede štuporamo tovorimo do prve tankštele. B) :grim :P

Sori sej to o ogretih gumah ni šlo nate - je blo povedano na splošno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem če bom zdej u temo brcnu, sam meni se je zmer to zdelo kr neki da moraš mrzle gume pumpat.

1.Kako boš z mrzlimi pršu do pumpe?

2.Zakaj na mrzlo 2.5/2.9 če se vozš s toplimi? Torej ma vroča guma več pritiska ker je pač vroča?!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem če bom zdej u temo brcnu, sam meni se je zmer to zdelo kr neki da moraš mrzle gume pumpat.

1.Kako boš z mrzlimi pršu do pumpe?

2.Zakaj na mrzlo 2.5/2.9 če se vozš s toplimi? Torej ma vroča guma več pritiska ker je pač vroča?!?

Prav se ti je zdel, gume se pumpajo mrzle

1. Guma potrebuje par kilometrov da se ogreje, verjetno imaš kakšno pumpo blizu doma

2.Zato da ni treba gum najprej ogrevat in šele nato pravilen tlak nastavt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem če bom zdej u temo brcnu, sam meni se je zmer to zdelo kr neki da moraš mrzle gume pumpat.

1.Kako boš z mrzlimi pršu do pumpe?

2.Zakaj na mrzlo 2.5/2.9 če se vozš s toplimi? Torej ma vroča guma več pritiska ker je pač vroča?!?

Kar je povedal P182 in še - ker je to en tak generalno sprejemljiv kompromis, primeren za cestno vožnjo, ki ga je določil (na podlagi testiranj, verjetno) proizvajalec.

Če bi pa bil profi, bi meril temperaturo zraka, gume, asfalta, ... in na podlagi tega pumpal gume na desetinko (ali pa še bolj) natančno.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja sej če pomislim mrzla guma je zmer okol 20stopinj, topla pa odvisno kje si se ganjal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mater komplicirate eno gor ali dol na cesti itak neboš opazil razlike

Jaz takoj opazim ce je zadaj 2,9 namesto 2,3 - 2,5 kakor sem vajen. In sicer mi pri 2,9 bolj drsi .) Je pa seveda druga pesem, ce je zadaj tudi sopotnica, v tem primeru pa pri 2.3 res kar plava :)

opaziš, 2.5 v zadnji gumi namesto 2.9 občutno zmanjša življensko dobo;

po sredini jo hitrej pobere

Pa ni take krize yaradi sredine.. Pri meni je kljub temu da je bila Qualifier pumpana 2.3 - 2.5 prej sel rob.. Vrjamem pa da bi bila pri 2.9 guma za kak km vec..

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz takoj opazim ce je zadaj 2,9 namesto 2,3 - 2,5 kakor sem vajen. In sicer mi pri 2,9 bolj drsi .) Je pa seveda druga pesem, ce je zadaj tudi sopotnica, v tem primeru pa pri 2.3 res kar plava :)

Pa ni take krize yaradi sredine.. Pri meni je kljub temu da je bila Qualifier pumpana 2.3 - 2.5 prej sel rob..

To pa zato k po ravnem nikamor ne greš čez ovinke pa letiš kot norc! :P

Nevem če bom zdej u temo brcnu, sam meni se je zmer to zdelo kr neki da moraš mrzle gume pumpat.

1.Kako boš z mrzlimi pršu do pumpe?

2.Zakaj na mrzlo 2.5/2.9 če se vozš s toplimi? Torej ma vroča guma več pritiska ker je pač vroča?!?

Ja - guma ima več pritiska ko je vroča. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa zato k po ravnem nikamor ne greš čez ovinke pa letiš kot norc! :P

Sm zgleda doma preblizu rid :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!