Brihta Objavljeno September 1, 2006 Opozori Objavljeno September 1, 2006 Jaz pumpam Dunlop Qualifier 2.3 zadaj pa 2.2 spredaj kadar me prime bolj športna vožnja. Drugače pa 2,5 zadaj in 2,3 spredaj, kot je priporočeno po knjigi za Cometa Jst mam pa 2,3 spredi pa 2,9 zadi. Priporočeno za moj moped je pa 2,25 in 2,5. Sam jaz sem bolj šparavne sorte :blush: Za na marof zadnjo spustim na 2,5.
SEOI-NAGE Objavljeno September 1, 2006 Opozori Objavljeno September 1, 2006 Jaz bom 2,3 - 2.6 pumpal pa bo vse ok Pravite.. Tak da se ne rabim držat za glavo če kaj raznese :)
simonsi Objavljeno September 1, 2006 Opozori Objavljeno September 1, 2006 2.5 spredaj, zadaj. Pri 2.3 že postane gumijasto. BTW: Dve lokalni pumpi kažeta 0.3 bara preveč. Priporočam kvaliteten manometer za merodajno kontrolo. :grim
SEOI-NAGE Objavljeno September 1, 2006 Opozori Objavljeno September 1, 2006 Ok 2,5 spredaj zadaj.. Samo a ni 2,5 preveč ? Da ne bi postala cudna sprednja guma pa da drsi, saj sem preveč šparau za tole zverco
Original-One Objavljeno September 1, 2006 Opozori Objavljeno September 1, 2006 Ok 2,5 spredaj zadaj.. Samo a ni 2,5 preveč ? Da ne bi postala cudna sprednja guma pa da drsi, saj sem preveč šparau za tole zverco Pravm ti, probi 2.4 in 2.8
bna Objavljeno September 1, 2006 Opozori Objavljeno September 1, 2006 (popravljeno) mater komplicirate eno gor ali dol na cesti itak neboš opazil razlike Popravljeno September 1, 2006. Popravil bna
P182 Objavljeno September 1, 2006 Opozori Objavljeno September 1, 2006 (popravljeno) mater komplicirate eno gor ali dol na cesti itak neboš opazil razlike opaziš, 2.5 v zadnji gumi namesto 2.9 občutno zmanjša življensko dobo; po sredini jo hitrej pobere Popravljeno September 1, 2006. Popravil P182
2384nsdf83 Objavljeno September 1, 2006 Opozori Objavljeno September 1, 2006 opaziš, 2.5 v zadnji gumi namesto 2.9 občutno zmanjša življensko dobo; po sredini jo hitrej pobere Pa ne zdrsne tok hitr.
Brihta Objavljeno September 1, 2006 Opozori Objavljeno September 1, 2006 (popravljeno) Pa ne zdrsne tok hitr. Sami rossiji na cesti. Meni z6 2,9 bara še ni nikol zdrsnl. Zdej pa bo enmu z d208rr na cest drsel, če bo mal bolj gumo napumpal :slap: Popravljeno September 1, 2006. Popravil Brihta
maXXXimum Objavljeno September 1, 2006 Opozori Objavljeno September 1, 2006 Jst sm se z cbr 900 skoz vozil z 2.6 spreda in 2.9 zadaj... brez problemov :)
Zx_R Objavljeno September 2, 2006 Opozori Objavljeno September 2, 2006 (popravljeno) Jaz sem imel prvo gor bridgestone bt 014 so bile polnjene z tlakom kot priporoča proizvajalec(2,5/2,9) pa se je dalo super peljat, ko sem jih menjal za dunlop qualifier mi jih mehanik natlači 2,2/2,4 za kar v bistvu sploh nisem vedel ker nisem bil zraven ko jih je pumpal, ampak že po prvi bolj resni furi sem opazil da se motor nekam čudno obnaša pa vseeno preverim tlak, nato napolnim na2,5/2,9 in zadeva je bistveno boljša, pa tudi to kar je misty zgoraj napisal, ne obrabi se tako hitro po sredini, jaz sem z mojimi qualifier zvozil 4k km pa na sredini še blizu indikatroja nisem, na straneh pa ni več zdrava za policaje. :P :P Proizvajalec ne bo zavajal folka z nepreverjenimi podatki, zato mu je včsaih vseeno zdravo prisluhniti. :OK: :OK: Popravljeno September 2, 2006. Popravil Zx_R
Terminator Objavljeno September 2, 2006 Opozori Objavljeno September 2, 2006 (popravljeno) opaziš, 2.5 v zadnji gumi namesto 2.9 občutno zmanjša življensko dobo; po sredini jo hitrej pobere :grim Less pressure = more heat = accelerated wear Popravljeno September 2, 2006. Popravil Terminator
pirrulz Objavljeno September 2, 2006 Opozori Objavljeno September 2, 2006 Ah, mi na kmetih se največkrat ravnamo kar pa vrednostih, ki jih je predpisal proizvajalec mopeda. :fredy: Kmetavzi, ja, saj vem. :grrr
Terminator Objavljeno September 2, 2006 Opozori Objavljeno September 2, 2006 Pritisk po napotkih proizvajalca je za polno obrmenjen motocikel. Odbij 10% za normalno uporabo (1 pilot), nadaljnih 10% če si agresiven in nadaljnih 10% če si na dirkališču. Seveda je to okvirno, bolj natančne nastavitve pa uporabljajo dirkaški đeki k letijo k sneti kladvi po dirkališču.
pirrulz Objavljeno September 2, 2006 Opozori Objavljeno September 2, 2006 Okej še eno vprašanje čisto iz firbca - kolko natančne so one kište na benzah, ki ti kažejo do desetinke bara? :hmm:
Terminator Objavljeno September 2, 2006 Opozori Objavljeno September 2, 2006 Okej še eno vprašanje čisto iz firbca - kolko natančne so one kište na benzah, ki ti kažejo do desetinke bara? :hmm: Ne-natančne. (odstopajo do 0.3 bara = skoraj 10%). Pa še to, če pumpe nimaš ravno pred bajto, imaš gume že segrete ko pumpaš in bodo sploh narobe napumpane. ;)
pirrulz Objavljeno September 2, 2006 Opozori Objavljeno September 2, 2006 Ne-natančne. (odstopajo do 0.3 bara = skoraj 10%). Pa še to, če pumpe nimaš ravno pred bajto, imaš gume že segrete ko pumpaš in bodo sploh narobe napumpane. ;) Hvala, drugi del informacije vemo tudi v vzhodnem bloku. :) In zato mopede štuporamo tovorimo do prve tankštele. B) :grim :P
Terminator Objavljeno September 2, 2006 Opozori Objavljeno September 2, 2006 Hvala, drugi del informacije vemo tudi v vzhodnem bloku. :) In zato mopede štuporamo tovorimo do prve tankštele. B) :grim :P Sori sej to o ogretih gumah ni šlo nate - je blo povedano na splošno.
Stric Burek Objavljeno September 3, 2006 Opozori Objavljeno September 3, 2006 Nevem če bom zdej u temo brcnu, sam meni se je zmer to zdelo kr neki da moraš mrzle gume pumpat. 1.Kako boš z mrzlimi pršu do pumpe? 2.Zakaj na mrzlo 2.5/2.9 če se vozš s toplimi? Torej ma vroča guma več pritiska ker je pač vroča?!?
P182 Objavljeno September 3, 2006 Opozori Objavljeno September 3, 2006 Nevem če bom zdej u temo brcnu, sam meni se je zmer to zdelo kr neki da moraš mrzle gume pumpat. 1.Kako boš z mrzlimi pršu do pumpe? 2.Zakaj na mrzlo 2.5/2.9 če se vozš s toplimi? Torej ma vroča guma več pritiska ker je pač vroča?!? Prav se ti je zdel, gume se pumpajo mrzle 1. Guma potrebuje par kilometrov da se ogreje, verjetno imaš kakšno pumpo blizu doma 2.Zato da ni treba gum najprej ogrevat in šele nato pravilen tlak nastavt
danci1973 Objavljeno September 3, 2006 Opozori Objavljeno September 3, 2006 Nevem če bom zdej u temo brcnu, sam meni se je zmer to zdelo kr neki da moraš mrzle gume pumpat. 1.Kako boš z mrzlimi pršu do pumpe? 2.Zakaj na mrzlo 2.5/2.9 če se vozš s toplimi? Torej ma vroča guma več pritiska ker je pač vroča?!? Kar je povedal P182 in še - ker je to en tak generalno sprejemljiv kompromis, primeren za cestno vožnjo, ki ga je določil (na podlagi testiranj, verjetno) proizvajalec. Če bi pa bil profi, bi meril temperaturo zraka, gume, asfalta, ... in na podlagi tega pumpal gume na desetinko (ali pa še bolj) natančno. D.
Stric Burek Objavljeno September 3, 2006 Opozori Objavljeno September 3, 2006 No ja sej če pomislim mrzla guma je zmer okol 20stopinj, topla pa odvisno kje si se ganjal :D
Jure Objavljeno September 4, 2006 Opozori Objavljeno September 4, 2006 (popravljeno) mater komplicirate eno gor ali dol na cesti itak neboš opazil razlike Jaz takoj opazim ce je zadaj 2,9 namesto 2,3 - 2,5 kakor sem vajen. In sicer mi pri 2,9 bolj drsi .) Je pa seveda druga pesem, ce je zadaj tudi sopotnica, v tem primeru pa pri 2.3 res kar plava :) opaziš, 2.5 v zadnji gumi namesto 2.9 občutno zmanjša življensko dobo; po sredini jo hitrej pobere Pa ni take krize yaradi sredine.. Pri meni je kljub temu da je bila Qualifier pumpana 2.3 - 2.5 prej sel rob.. Vrjamem pa da bi bila pri 2.9 guma za kak km vec.. Popravljeno September 4, 2006. Popravil DeX
Terminator Objavljeno September 4, 2006 Opozori Objavljeno September 4, 2006 Jaz takoj opazim ce je zadaj 2,9 namesto 2,3 - 2,5 kakor sem vajen. In sicer mi pri 2,9 bolj drsi .) Je pa seveda druga pesem, ce je zadaj tudi sopotnica, v tem primeru pa pri 2.3 res kar plava :) Pa ni take krize yaradi sredine.. Pri meni je kljub temu da je bila Qualifier pumpana 2.3 - 2.5 prej sel rob.. To pa zato k po ravnem nikamor ne greš čez ovinke pa letiš kot norc! :P Nevem če bom zdej u temo brcnu, sam meni se je zmer to zdelo kr neki da moraš mrzle gume pumpat. 1.Kako boš z mrzlimi pršu do pumpe? 2.Zakaj na mrzlo 2.5/2.9 če se vozš s toplimi? Torej ma vroča guma več pritiska ker je pač vroča?!? Ja - guma ima več pritiska ko je vroča. ;)
Jure Objavljeno September 4, 2006 Opozori Objavljeno September 4, 2006 To pa zato k po ravnem nikamor ne greš čez ovinke pa letiš kot norc! :P Sm zgleda doma preblizu rid :P
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se