Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Koliko km vam pa drži?

Zadnja 5-6000, prednja vec. Odvisno sicer od motocikla in stila voznje, pri gixxerju sem ponavadi menjal hkrati ker je po 6000 tudi prva bila bolj tako tako, na fz1 je pa obraba spredaj bistveno manjsa. Se mi pa zdi da zadnja pri "enaki" voznji dela 500-1000 manj. Na gixxerju sem praviloma dosegal 6k km, tu je pa po dobrih 5 bila ze na meji legalnosti.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnja 5-6000, prednja vec. Odvisno sicer od motocikla in stila voznje, pri gixxerju sem ponavadi menjal hkrati ker je po 6000 tudi prva bila bolj tako tako, na fz1 je pa obraba spredaj bistveno manjsa. Se mi pa zdi da zadnja pri "enaki" voznji dela 500-1000 manj. Na gixxerju sem praviloma dosegal 6k km, tu je pa po dobrih 5 bila ze na meji legalnosti.

Katero trdoto pa uporabljaš ?

Meni je s sprednjo uspelo naredit 10k km zadnjo pa 2-2,5k km. Imel sem pa oboje m.

Trenutno sem zadaj namestil sportsmart in sem prilezel do 4,5k km mogoče se bo za 500km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...jest imam spredaj GP Racer M.... pa se kar noče pa noče znucat.

Res pa je , da skoraj nč ne bremzam  :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole jamranje okoli sportsmartk velja za enko ali kvadratno?

 

Prej sem skuril tri komplete enke sedaj prvi komplet kvadratne in za sedaj držijo, ko pes jejža, se hitro segrejejo in sem z njimi povsem zadovoljen, še posebej, ker z njimi naredim okoli 10k km. Takšnega obnašanja (zdrsov brez razloga) še nisem zasledil ampak ok, je res da sem glede teh zadev malo lesen. 

Tut IgorKR je bil tega mnenja....nakar je po prvem zdrsu svoje mnenje spremenil (mislim da je bil 3 njegov komplet SS). Pa ne pravim, da bo teb. Izgleda pa kot da imajo slabo kontrolo nad gumami.

Dogajalo pa se je tako na enki kot kvadratu.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene je na ta način šolala T30.

Zato zdaj vozim vedno spredaj en razred boljšo.

Trenutno spredaj pirelli diablo corsa, zadaj sport smart2, že 2.par zapored in zadovoljen, čeprav se zgodi, da corsa tudi včasih mal popusti.

Dobro, t30, zvozil 3 prednje je touring guma, ki je precej trda, vedno rahlo drsi ven, a nenadnih zdrsov nisem nikoli doživel. Je pa z njo zeeelo težko ostro vozit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povej kako je s tem gumam gp racer, prideš in kupiš ali

 

moraš najprej še trdote izbirat.

 

Kako prakticirate s tem M....S......itd

Medium spredi, zadi pa endurance+....se pravi extra trda zadaj dovolj drži. Če pa ne, pa zadnji mal tlak spustiš in bo še bolj držala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

zanima me ko nekateri bolj spremljate katera gume so 2 komponentne?

oz kakšen komentar če kdo pozna

dunlop qualifier 2

canti attack 2

pireli angel gt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

zanima me ko nekateri bolj spremljate katera gume so 2 komponentne?

oz kakšen komentar če kdo pozna

dunlop qualifier 2

canti attack 2

pireli angel gt

Sej ne rabiš dvokomponentne gume itak jo vedno pr strani zmanjka sploh pr dučetu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... kuko pr dučetu... sej ne sme na postran laufat, k mu olje steče, pol pa lohka zariba....

 

..aja gume...

 

turko:

... pa sej če znaš WWW motosvet zalaufat.... bi mogoče znal tudi kej na to vižo: Dunlop qualifier 2 rewiew.... piše dual compound. Soft on the outside and harder at the centre.... tudi za ostale gume piše :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut IgorKR je bil tega mnenja....nakar je po prvem zdrsu svoje mnenje spremenil (mislim da je bil 3 njegov komplet SS). Pa ne pravim, da bo teb. Izgleda pa kot da imajo slabo kontrolo nad gumami.

Dogajalo pa se je tako na enki kot kvadratu.

 

Osebno sem bil s Sportsmart1 zelo zadovoljen (2 kompleta). Meni je tudi ustrezalo, kako se je guma peljala. SS1 je bila precej veleslalomsko naravnana. Na Kačjih ridah  ni bila ravno doma, so ji pa zelo ustrezali dolgi ovinki kot so od Senožeč do Divače. Pač pri prkladanju motorja si se moral malo nadelat, v samem zavoju pa si se peljal kot na tračnicah.

Skratka z SS1 nikoli in nikjer nobenih problemov. Bolj od vsega govorjenja koliko je zanič sem začel dvomit vanjo.

 

Tako opevana Sportsmart2 pa druga zgodba. Skratka SS2 je bolj odzivna, samo ko mi je sprednjo grdo zmaknlo sem zgubil zaupanje v gumo. Dobro roko na srce, čez Kras ni bilo nikoli nobenih problemov, na Črnem kalu tudi ne, kakor tudi ne na ridah. Samo, ko podlaga ni bila idealna pa je znala grdo spustit. Imel sem velika pričakovanja z SS2, izkazala pa se ni.

 

Če komu SS2 ustreza in je z njo zadovoljen, vredu. Jaz nisem bil. Sedaj imam montirane Savo/Mitas in meni je odlična guma. Imam še en komplet, ki me lepo čaka, da tega porabim. Se tudi Savo mi je že zmaknlo spredaj (po moji krivdi, pač malo preveč zavru v zavoju), samo občutek prav drugi. Guma je kontrolirano zdrsnila, ne pa da jo je odrezalo kot SS2.

 

Vsak naj si da gor tisto gumo, ki mu ustreza. Glede na izkušnje, pa ne bom SS2 nobenemu priporočal, tudi če mi plačajo ne. Kot sem že enkrat napisal, ne bi rad mel koga na vesti.

Popravljeno . Popravil igorkr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro, t30, zvozil 3 prednje je touring guma, ki je precej trda, vedno rahlo drsi ven, a nenadnih zdrsov nisem nikoli doživel. Je pa z njo zeeelo težko ostro vozit.

SS, ST ali T, vseeno... sprednja bi vedno morala držat bolje kot zadnja. In če bi bilo tako, bi se obe lepo naenkrat znucale in bi jih menjali istočasno.

V mojem primeru tudi je tako, ker vozim spredaj mehkejšo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SS, ST ali T, vseeno... sprednja bi vedno morala držat bolje kot zadnja. In če bi bilo tako, bi se obe lepo naenkrat znucale in bi jih menjali istočasno.

V mojem primeru tudi je tako, ker vozim spredaj mehkejšo.

Se strinjam, v primeru T30 ima zadnja boljši oprijem kot prednja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno sem bil s Sportsmart1 zelo zadovoljen (2 kompleta). Meni je tudi ustrezalo, kako se je guma peljala. SS1 je bila precej veleslalomsko naravnana. Na Kačjih ridah  ni bila ravno doma, so ji pa zelo ustrezali dolgi ovinki kot so od Senožeč do Divače. Pač pri prkladanju motorja si se moral malo nadelat, v samem zavoju pa si se peljal kot na tračnicah.

Skratka z SS1 nikoli in nikjer nobenih problemov. Bolj od vsega govorjenja koliko je zanič sem začel dvomit vanjo.

 

 

Kot sem rekel, poznam ljudi, ki so doživeli nenadne zdrse tudi z SS1, pri normali ali celo počasni vožnji, med drugim jaz 4x. Tolikokrat pa ne moreš zajebat, da ne bi videl svinjarije na cesti. V glavnem gre se za nenaden zdrs, kot bi povozil trak peska in že ko udariš z nogo ob tla spet prime.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj men je tudi že prednja tu pa tam spustila SS2 mislim..,to pa pač zato ko prednja nima roba...tudi jaz tuhtam..al še bi te dal gor al ne hmmm :hmm:...al bi raje dal kake PIRELLI DIABLO SUPER CORSA SC2 V2 al pa Dunlop d211 medium...al celo Q3?...hmm..težke odločitve..:D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jure, hvala!

 

Kako pa je mešat različne proizvajalce oz. gume med sabo? Se to kaj pozna na sami vožnji? Recimo spredaj SC2 in zadaj D211 ipd.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jure, hvala!

 

Kako pa je mešat različne proizvajalce oz. gume med sabo? Se to kaj pozna na sami vožnji? Recimo spredaj SC2 in zadaj D211 ipd.?

Zdej da bi kombiniral st pa ss gumo,pomoje ni pametno

,če pa maš,kot v tvojem primeru obe ss,

pa ni panike.Probal vozil dela......

Se pa pred podvigi-beri kolenčkanje-prepričaj,da sta

obe segreti......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj ko prebiram forum o gumah, bolj se mi zdi, da imamo v Sloveniji same Márquez-e, ki jim Dunlop SS gume abnormalo drsijo in jim posledično ne zaupajo. Sam sem zvozil tri komplete Dunlop SportSmart 1 in en komplet SportSmart 2. Lahko rečem, da sta gumi odlični za javno (nikakvo) cesto in se da peljati zelo hitro brez raznih zdrsavanj, opletanj, ..itd.Z ženo kot sovoznico ( 99,99% vedno z menoj) peljem zmerno hitro in na podlagi tega menim, da je tukaj preveč nakladačev.

Možno je tudi, da se motim, ker sem že takozvani atek čez 50 in obenem povrh tudi dedek. No, da slišim še reakcijo "racerjev"........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj ko prebiram forum o gumah, bolj se mi zdi, da imamo v Sloveniji same Márquez-e, ki jim Dunlop SS gume abnormalo drsijo in jim posledično ne zaupajo. Sam sem zvozil tri komplete Dunlop SportSmart 1 in en komplet SportSmart 2. Lahko rečem, da sta gumi odlični za javno (nikakvo) cesto in se da peljati zelo hitro brez raznih zdrsavanj, opletanj, ..itd.Z ženo kot sovoznico ( 99,99% vedno z menoj) peljem zmerno hitro in na podlagi tega menim, da je tukaj preveč nakladačev.

Možno je tudi, da se motim, ker sem že takozvani atek čez 50 in obenem povrh tudi dedek. No, da slišim še reakcijo "racerjev"........

Nimam nc z racing opcijam,samo opisal sem kaj me je

večkrat doletelo med touring vožjo z omenjeno pnevmatiko.

Vrjamem,da na kakšnen motociklu služijo noro,mene

so plašile in ko ne vrjameš gumi si trd in užitek v vožji zgine

By the way kaj voziš-kateri motor-?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ankh, ne poznaš niti mene, niti tustih ki so opisovali podobne probleme, zato ne razumem kako lahko tako sodiš.

Lp

Rossi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pred menjavo prednje gume. Zadnja še 40+% in je roadsmartka. Razmišljam da bi dal gor qualifier 2 prednjo ali roadsmart II. Koliko prej bi pobralo qualifierko? Kakšne izkušnje imate z nizkimi temperaturiami in dežjem s qualifierko 2 kot prednjo gumo? Nažiganje po ovinkih me za naslednjih nekaj mesecev sploh ne zanima. Skratka commuter guma ki suvereno drži v različnih pogojih pa da ni po 5000km z v smeti. Trenutna roadsmartka gre v pokoj z 16000+ km (prednja) deformirana v strehco in blizu markerjev na srednini, nekaj profila je še ostalo okoli pa ne dosti.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko prebiras to temo itak ugotovis, da je najbols, da sam probas razlicne gume.

mogoče kakor komu..  :P  jaz sem poizkusil nekaj različnih gum in sem imel enake občutke kot tule nekaj uporabnikov...  .)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najvec debat je okol SS gum pa drsenja, ker jih pac raketarji vozte. :P Pr ST je uglavnem kilometrina....drzijo vse glih. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moje Contti SportAttack za mojo vožnjo držijo :OK: ... niso glih za na pisto, za unih par ovinkov, ki jih pa u izi odpelem, so pa več kot perfektne in tudi kilometrine imajo dovolj ... tko ta .... res SS gum ne rabimo za po prometni cesti, sem pa ke za po kolenu, so pa tudi ST več kot odlične.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   2 članov

    • bosa
    • mladench
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!