Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Se strinjam :)

Jaz tudi :OK: :lol1:

Jaz sem pumpal moje na 2,4 in 2,8 pa tako drsijo za popizdit.. Prej je bilo okol 2,0 - 2,2 pa je držalo ko majka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz svoje vedno pumpam na 2.3 in 2.5 včasih tudi manj in je najboljše vsaj za mene. Če dam več nimam pravega občutka in tudi kr fajn drsita obe gumi <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CBR 600F ULTIMA LIGHT

Priporočeno:

Prva, 36psi (2.48 bar) in Zadnja, 42psi (2.89 bar)

Takole pa jest pumpam;

Enhanced performance – less tyre life:

On the road use:

Front 34psi (2.34bar) & Rear 40psi (2.75 bar)

On the track use:

Front 31psi (2.13 bar) & Rear 30psi (2.06 bar)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pismo pa kaj vam enim tako drsi, al je guma za en kurc, kaj je bolj verjetno pa je da je ne ogrejete dovolj, mrzla ti vsaka drsi pa če maš 2 bara not, vse odvisno od stila vožnje, treba je vedet tudi to, da manj ko je pumpana večje trenje se ustvarja, posledično večje in prejšnje segrevanje gume.Ko maš gumo grobo kot smirkov papir pol veš da si jo dodobra ogrel in takrat na čistem asvaltu ne zdrsne zlepa razen če jo preforsiraš seveda.

Zastonj proizvajalec ne piše user manual-a, ker pol bi tud ketno lahko španali na npr 5 cm pa vzmetenje nastavljali kar na oko.

Eno je motociklizem drugo pa dirkanje po pisti, ne pozabit tega.

Popravljeno . Popravil Zx_R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma jaz mal dvomim v te user manuale.. Pri meni je npr. priporočen pritisk za vožnjo z eno osebo enak kot za vožnjo z dvemi osebami in sicer 2.27 spredaj in 2.48 zadaj.. Pa se mi ne zdi najbolj logično tole, če je na motorju večja teža, sklepam, da morajo biti tudi gume bolj napumpane.. Pa nasploh se mi zdi 2.27 in 2.48 v dvoje malce premalo.

No kakorkoli že, verjetno je odvisno tudi od gume same kakšen pritisk ji najbolj ustreza.. Meni Dunlop Qualifier na Cometu 650 pri 2.9 zadaj občutno drsi.. Tudi ogreta. Medtem ko pri 2.3 ful dobro drži. Najbolje je, da vsak sam sproba kaj mu najbolj ustreza in se tega tudi drži..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to za dve osebi maš ziher prav, pomembno je pa tudi da zdaj ni več ravno pravi čas za testiranje gum kolko kaj zdržijo na robu, posebbej proti večeru, ker se asvalt čez dan več ne segreje dovolj, pa tud rose se že pojavljajo in guma proti večeru že kar dobro podrsava ob grobi vožnji, sem to sam testiral na že nevem kolkokrat prevoženi cesti in mi je takoj bilo jasno da bo počasi konec tistih malo bolj divjih voženj, še posebej če se bodo temparature še nekiloko spustile. .) .) .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s tabo, čas ko smo ležali na tleh čez ovinke pri žgočem soncu in vročem asfaltu se počasi poslavlja za letos.. Bolje je, da skoristimo preostanek sezone za kakšno lepo turco, kot za divjanje in izzivanje usode po čedalje bolj hladni cesti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno prošnjo..

A ima mogoče kdo doma kakšno gumo dimenzije 160/60 17, pa da ima še toliko profila, da je legalna za na cesto?

Moja Dunlopka je namreč že brez profila ob robovih in nočem več z njo na cesto, ker kazni konec koncev niso ravno majhne.. Glede na to, da imam zavarovanje plačano še za en mesec, bi rad naredil še ene par km letos, zato bi bil zelo hvaležen, če ima kdo doma kakšno še legalno gumo in mi jo je pripravljen prodat. Planiram naredit še cca 1000km max, za novo pa trenutno žal ni financ .)

Lahko je tudi touring guma, ker tako in tako ne mislim divjat..

Kontakt lahko kar na PM

TNX, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno prošnjo..

A ima mogoče kdo doma kakšno gumo dimenzije 160/60 17, pa da ima še toliko profila, da je legalna za na cesto?

Moja Dunlopka je namreč že brez profila ob robovih in nočem več z njo na cesto, ker kazni konec koncev niso ravno majhne.. Glede na to, da imam zavarovanje plačano še za en mesec, bi rad naredil še ene par km letos, zato bi bil zelo hvaležen, če ima kdo doma kakšno še legalno gumo in mi jo je pripravljen prodat. Planiram naredit še cca 1000km max, za novo pa trenutno žal ni financ .)

Lahko je tudi touring guma, ker tako in tako ne mislim divjat..

Kontakt lahko kar na PM

TNX, DeX

a ni kazen samo ce mas na sredini manj kot 1 mm profila :? al noces z njo vec na cesto zaradi svoje varnosti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor je meni znano, more bit 1mm profila tekom cele površine gume, kjer je prvotno bil profil.. Pa tudi po sredini ga ni ravno veliko pri meni :)

Drugače pa tudi varnost ni zanemarljiva, ko je guma enkrat čisto brez profila je platno zelo blizu in guma ni več tako odporna na razne tujke na cesti in jo lahko hitro presekaš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dunlop Qualifier :)

Zelo zadovoljen, "drži ko prasica" :OK: Seveda primerno ogreta, ob primerni temperaturi asfalta in primernem tlaku :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi hvalijo supercorso .. Jaz sem pumpal 2,3 2,6 pa drsi ko porko dijo.. Mogoče imam smao tak občutek samo imam občutek kot da nisem stabilen v ovinku, če grem sportski (koleno vn) pa hitri stil :OK:

Če jih pustim na 2,0 bara obe so pa super, je pa res da moram prej enih 5 km narest da se sploh ogrejejo, pa še takrat niso nevem kako, demo rečt enih 5-10 km zmerne vožnje za ogrevanje, potem pa ful gas :kva2:

Ker sem ugotovo da če so mrzle gume da tud po zadnji ne gre, velikokrat mi zdrsne zadaj :BUA: ..

To zadnje je mišljeno v hecu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fora pri supercorsi je to, da so to res super sport gume in so primarno mišljene bolj za vožnjo po pisti kot po cesti.. Na cesti jih zelo težko ogreješ na delovno temperaturo, oz. jih pri normalni vožnji sploh ne moreš.

In ravno zato je še bolj opazna razlika v tlaku, če je tlak manjši, se namreč guma posledično zaradi večjega trenja tudi precej bolj segreje in približa delovni temperaturi, kot pri višjem tlaku..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fora pri supercorsi je to, da so to res super sport gume in so primarno mišljene bolj za vožnjo po pisti kot po cesti.. Na cesti jih zelo težko ogreješ na delovno temperaturo, oz. jih pri normalni vožnji sploh ne moreš.

In ravno zato je še bolj opazna razlika v tlaku, če je tlak manjši, se namreč guma posledično zaradi večjega trenja tudi precej bolj segreje in približa delovni temperaturi, kot pri višjem tlaku..

:grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi hvalijo supercorso .. Jaz sem pumpal 2,3 2,6 pa drsi ko porko dijo.. Mogoče imam smao tak občutek samo imam občutek kot da nisem stabilen v ovinku, če grem sportski (koleno vn) pa hitri stil :OK:

Če jih pustim na 2,0 bara obe so pa super, je pa res da moram prej enih 5 km narest da se sploh ogrejejo, pa še takrat niso nevem kako, demo rečt enih 5-10 km zmerne vožnje za ogrevanje, potem pa ful gas :kva2:

Ker sem ugotovo da če so mrzle gume da tud po zadnji ne gre, velikokrat mi zdrsne zadaj :BUA: ..

To zadnje je mišljeno v hecu

uau, sportski pa hitri stil, a s to izjavo bolj na bejbe ciljaš anede?

Probaj jih nafilat z vakumom, boš vidu kakšen občutek super gripa bo pol

pa kadar bi šel rad na zadnjo in guma še ni ogreta, ti sam pust da drsi, na ta način se najhitreje ogreje

Fora pri supercorsi je to, da so to res super sport gume in so primarno mišljene bolj za vožnjo po pisti kot po cesti.. Na cesti jih zelo težko ogreješ na delovno temperaturo, oz. jih pri normalni vožnji sploh ne moreš.

In ravno zato je še bolj opazna razlika v tlaku, če je tlak manjši, se namreč guma posledično zaradi večjega trenja tudi precej bolj segreje in približa delovni temperaturi, kot pri višjem tlaku..

in preceeeej bolj uničuje. Če pretiravam, izpusti iz gume ves zrak in se po njej pelji. Ne bo dolgo zdržala, segrela se pa bo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nope, nisem praznoglava blond najstnica da bi padal na take

Jst pa u uber padam na 17 letne najstnike s 600ccm SS motorjem, k furajo z napol praznimi na koleno :wub:

Popravljeno . Popravil Brihta
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!