Klajba Objavljeno September 27, 2006 Opozori Objavljeno September 27, 2006 Hm načeloma je vseeno ali greš s kolenom ali ne. Tačka je merilo :D. S kolenom lahko prideš do tal še preden počohaš tačko. V glavnem v septembru šlo do tačke brez problema, cena pa 55k za obe. :grim Kje, pošlji na PM :OK:
Brihta Objavljeno September 27, 2006 Opozori Objavljeno September 27, 2006 Hm načeloma je vseeno ali greš s kolenom ali ne. Tačka je merilo :D. S kolenom lahko prideš do tal še preden počohaš tačko. V glavnem v septembru šlo do tačke brez problema, cena pa 55k za obe. :grim To ni čist res. Ne samo nagib, tudi brzina v ovinku ima veliko vpliva na zdrs. Saj se poveca centipetalna sila in s tem posledično zmožnost zdrsa. Pa še tačke nimajo vsi mopedi enako visoko montirane, tko da tačke niso neko merodajno merilo.
KeC Objavljeno September 27, 2006 Opozori Objavljeno September 27, 2006 Mislil samo na svojega Z-ja :D
Zx_R Objavljeno September 27, 2006 Opozori Objavljeno September 27, 2006 2,5/2,9 kot je predpisano :grim . Glede ogrevanja pa nisem imel nobenih problemov ravno nasprotno, zdi se mi da se hitro ogreje, tačas da se olje v motorju dovolj ogreje je tudi guma nared. (cca 3km normalne vožnje pa ni več občutiti zdrsov, preko črte :devil: pa le v polnem nagibu pri močnejšem pospeševanju) Mislil samo na svojega Z-ja :D Kec maš prav sem vozil od kolega enakega z ja kot imaš ti pa mislim da so proti mojemu tačke kr nižje naštimane, mi je prej pohrzal drsnik na stopalki kot pa kolenski drsnik, je treba pazit kako se obremeni notranjo stopalko da ne pride do kakšnik presenečenj. :devil: :eek: :eek:
KeC Objavljeno September 27, 2006 Opozori Objavljeno September 27, 2006 (popravljeno) Jep, vozil tudi enako ninjo kot jo imaš ti, in so pri Z-ju tačke malce nižje. Tudi z Z-jem se da po kolenu vendar je najboljše merilo nagiba pri Z-ju prav tačka. Ko prideš s tačko do tal, ti na robu (to govorim za normalno napumpano Z6) ostane še kakšen mm ali 2 roba torej še malo rezerve. No kar sem hotel reči je, da so po mojem mnenju za vsakodnevno uporabo lahko Z6 kosa z vsako SS gumo. Mogoče še malo bolje ker jo hitreje spraviš na delovno temperaturo. Se pa je potrebno zavedati da se malce hitreje pregreje. Da pa ne omenjam seveda da je vzdržljivost na veliko višjem nivoju. Moje mnenje je tudi, da 3/4 voznikov ki daje gor SS gume zmogljivosti teh sploh ne potrebuje ali pa jih niti ne izkoristi. Je pa res da če ima zaradi tega voznik več samozaupanja tudi bolje. Je pa to vedno dvorezen meč. Popravljeno September 27, 2006. Popravil KeC
siks Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Moje mnenje je tudi, da 3/4 voznikov ki daje gor SS gume zmogljivosti teh sploh ne potrebuje ali pa jih niti ne izkoristi. se strinjam! ne samo 3/4 ampak 90%!!! lp 6
2384nsdf83 Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Moje mnenje je tudi, da 3/4 voznikov ki daje gor SS gume zmogljivosti teh sploh ne potrebuje ali pa jih niti ne izkoristi. Je pa res da če ima zaradi tega voznik več samozaupanja tudi bolje. Je pa to vedno dvorezen meč. Nekateri vozijo motorje tako na cesti, kot na Grobniku - in ker večini ne znese, da bi imeli dva kompleta gum, pač iščejo komplromis. Kompromis pa pomeni, da guma, ki je za Grobnik, ni nujno tudi za cesto, in obratno.
KeC Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Od oka 10% (verjetno še manj) tistih ki vozijo s SS gumami gre tudi kdaj na grobnik. Od teh pa jih ima 90% komplet za na grobnik in komplet za na ceste. Poznam nekaj ljudii, ki tudi na cesti izkoristijo SS gumo. Vozijo hitro in tudi zanesljivo. Veliko pa je takšnih ki na svoj motročič napopajo SS gume in mislijo, da je to vse kar je treba, da se bodo peljali kot Rosi.
Brihta Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Se popolnoma strinjam z Kecom. Nekatere gume niso za na cesto in so kljub mehkejsi osnovi "slabše". Ampak že vozim SS motor, ga bom pa tudi obul v SS gume :rolleyes: In pol majo nekateri po 2.000 km štirikotno gumo :)
2384nsdf83 Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 In pol majo nekateri po 2.000 km štirikotno gumo :) Ja in? :devil:
Original-One Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Se popolnoma strinjam z Kecom. Nekatere gume niso za na cesto in so kljub mehkejsi osnovi "slabše". Ampak že vozim SS motor, ga bom pa tudi obul v SS gume :rolleyes: In pol majo nekateri po 2.000 km štirikotno gumo :) Se ne strinjam, da je veliko takih, so pa izjeme .)
Brihta Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Se ne strinjam, da je veliko takih, so pa izjeme .) Ja 90% je res prevelika številka .)
Original-One Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Ja 90% je res prevelika številka .) Valda,da rajš mal več odšteješ za gumo, čeprov se skos ne vozš na polno, ampak takrt, ko rabiš pa drži
Brihta Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Samo če se predhodno ne segreje, drži ta uber alles guma slabše kot moja z6 .)
Original-One Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Dobr samo to more bit potem gor supercorsa,bt002,209gp,power race in podobne.. Za pilot power, 208rr,diablo corsa in podobne pa ni treba bit glih kamikaza, da jih segreješ
Brihta Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Ja to itaq. Sej pilot power sem mel jst gor. Optimalna guma za na cesto.
Original-One Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Res je, sem jo imel skos gor, ampak zdej, če bo dnar, ne dam druzga kot bt002 gor :OK: LP
Jure Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Tudi Qualifier ni slaba za na cesto.. Aja, pa nekdo je prej spraševal koliko sem pumpal Qualifierko.. Večinoma sem imel zadaj 2,4 ali 2,5.. Pri 2,9 sem čutil zdrsavanje..
P182 Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 (popravljeno) Res je, sem jo imel skos gor, ampak zdej, če bo dnar, ne dam druzga kot bt002 gor :OK: LP Z BT002 se ti odpre popolnoma nov svet :devil: Popravljeno September 28, 2006. Popravil P182
Zx_R Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Kolk km pa kaj našibaš z bt002 P182???? Pa kje jo kaj furaš še malo razloži, da vidim če je res vredna tako velikih denarcev! :D :D
Original-One Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 (popravljeno) Z BT002 se ti odpre popolnoma nov svet :devil: Defenitivno :grim zx-r: furaš jo po grobniku in po cesti..Po grobniku sem naredil cca. 40 krogov, pa bo dobra še za kakšnih 1500 po cesti lp Popravljeno September 28, 2006. Popravil Original-One
P182 Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Kolk km pa kaj našibaš z bt002 P182???? Pa kje jo kaj furaš še malo razloži, da vidim če je res vredna tako velikih denarcev! :D :D Našibaš okol 5k brez Grobnika, z Grobnikom pa mal manj. Pa še eno fajn lastnost ima; v dežju drži k s....
danci1973 Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Jep, vozil tudi enako ninjo kot jo imaš ti, in so pri Z-ju tačke malce nižje. Tudi z Z-jem se da po kolenu vendar je najboljše merilo nagiba pri Z-ju prav tačka. Ko prideš s tačko do tal, ti na robu (to govorim za normalno napumpano Z6) ostane še kakšen mm ali 2 roba torej še malo rezerve. No kar sem hotel reči je, da so po mojem mnenju za vsakodnevno uporabo lahko Z6 kosa z vsako SS gumo. Mogoče še malo bolje ker jo hitreje spraviš na delovno temperaturo. Se pa je potrebno zavedati da se malce hitreje pregreje. Da pa ne omenjam seveda da je vzdržljivost na veliko višjem nivoju. Moje mnenje je tudi, da 3/4 voznikov ki daje gor SS gume zmogljivosti teh sploh ne potrebuje ali pa jih niti ne izkoristi. Je pa res da če ima zaradi tega voznik več samozaupanja tudi bolje. Je pa to vedno dvorezen meč. Ne bi se čisto strinjal. Meni SS gume trajajo dlje kot ST (npr. Pilot Road je bila za v kanto po 5000km, M3 pa po 7000 - s tem da Road ni nikoli videla dirkališča, M3 pa nekajkrat). Poleg tega imajo SS gume drugačen profil (ne mislim na 'zareze', ampak na obliko gume) in se zato drugače obnašajo v zavojih. Morda so ST gume OK za tvoj moped, ki je verjetno malo lažji, ima drugačno geometrijo in je morda bolj okreten - za mojega pač niso - je težji, manj okreten in SS guma s svojim profilom pripomore k boljšemu občutku. Tudi oprijem SS gume je boljši, pa čeprav ga na javnih cestah ne izkoristim - sem pa vesel, da vozim s 30% rezervo namesto z 10% ali 15% (kar se tiče oprijema). D.
BONO Objavljeno September 29, 2006 Opozori Objavljeno September 29, 2006 zame najboljša guma je trenutno michelin pilot power in ne dam drugih gor ker so fenomenalne....držijo držijo in še držijo...dopuščajo veliko nagiba in lepo naznanijo zdrs in še življenjska doba bo zgleda dost večja kot pa pri D208RR, ki se lahko skrijejo za powercam v glavnem priporočam powerce :OK: Odlična guma, vendar navadna. Izvedba 2CT ima pa določene omejitve. Je odlična na cesti, je odlična na Grobniku; toda po Grobniku ni več za na cesto. Njena površina se nekako zažge, postane trda in na normalni cesti ne drži več. :angry2: Jaz sem bil v sredo na Grobniku in čeprav je ostalo še kar nekaj profila gume letijo dol. Na cesti se nimam namena zvaljat po tleh.
šokac Objavljeno September 29, 2006 Opozori Objavljeno September 29, 2006 Tudi oprijem SS gume je boljši, pa čeprav ga na javnih cestah ne izkoristim - sem pa vesel, da vozim s 30% rezervo namesto z 10% ali 15% (kar se tiče oprijema). D. :hmm: Po kateri matematični formuli pa izračunaš s kakšno rezervo voziš? :whistle: :P
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se