Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

....Sicer se pa precej piše o kitajskih Metzeler gumah tako, da do nadaljnega bo Mitas...

lihkar dobu (sicer Z8) made in germany (nov, 2014) torej.... le kdo ma že ta novo kitajsko robo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kapo dol. Lepo kilometrino izvabljate iz gum. 15K in vec.

 

Ce sam na motorju ( na centralnem stojalu) v zaprti garazi sedim mi ne zdrzijo 6K.  :smoke:

Da dodam še tole. Na prejšnjem benkotu 1150GS so gume oddelale Gruzijo in Armenijo in sem jih kasneje menjal pri 21Kkm. Zadnja dva milimetra sem "obril" do Korčule in nazaj.

Ja, ko sem šel od doma so bile še povsem legalne in predvidoma bi moralo bit profila še za domov pa me je en "solo" nekaj preganjal po jadranki tam do Paklenice. Tudi benza je pil več kot ponavadi, da o tem kako je ploščice žrl ne napišem.

Rezultat je bil pa tole.

post-7865-0-19141100-1427382827_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, ugotovili smo da so Sava-Mitaske primerne za kolenčkarje, komolčkarje in ostale dirkače.

Kako pa se  te gume obnesejo pri počasnejši vožnji? (nekje blizu omejitev)

 

Se bodo primerno ogrele ali bi znale drseti?

 

Kako bi služile nekomu z nakedom, ki ima 2 cm roba na gumi, vozi pa kot bi kdo rekel primerno upokojenemu invalidu ? :)

 

 

600 ccm, 98 KM, vožnja srednje umirjena :)

 

Skoraj 1000 strani raznoraznega nabijanja je malo preveč za branje, zato bi morali narediti nek povzetek o gumah, kjer bi bilo na kratko opisano, kako se določen model obnaša na cesti, obraba, zdrsi,  itd..

 

 

Čist fajn se obnesejo, čist fajn. Vseeno bom zapametoval. Če ti ostaja 2cm do roba, je mogoče bolje pogledat kako sport touring gumo s tršo sredino. Pri mitaski se mi je po dolgem času zgodilo, da je prej crknila po sredi kot po bokih.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore.

 

Bom poskusil gume, pa bo kar bo :)

 

Glede na ceno dobim skoraj 2 para Metzelerc, ki sem jih kupil nazadnje.

Na Metzelercah je po sredi še ca 1.5 mm, oblika je pa nekam čudna, spredaj in zadaj je čudno oglata.

Lani sem imel večkrat občutek, da mi je zadnjo gumo odneslo, čeprav je bilo še skoraj pol profila.

Glede na ceno so me razočarale, tako da s Mitas verejtno ne more biti slabše.

 

 

Lepo vreme in veliko km , 

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da dodam še tole. Na prejšnjem benkotu 1150GS so gume oddelale Gruzijo in Armenijo in sem jih kasneje menjal pri 21Kkm. Zadnja dva milimetra sem "obril" do Korčule in nazaj.

Ja, ko sem šel od doma so bile še povsem legalne in predvidoma bi moralo bit profila še za domov pa me je en "solo" nekaj preganjal po jadranki tam do Paklenice. Tudi benza je pil več kot ponavadi, da o tem kako je ploščice žrl ne napišem.

Rezultat je bil pa tole.

attachicon.gifHin.jpg

 

Sorry bro, sam takih gum pri nas tud na kres ne mecemo, kaj sele, da bi se vozil z njimi.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi pri nas ne, saj veš ekologija pa to. Ta guma iz slike je ostala pri vulkanizerju in upam, da jo je "upepelil" po predpisih.

:oops:  sem :topic::bike:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko jaz pišem o moji kilometrini, vedno napišem o kmjih ki so se dogajali do takšne obrabe, ko se dotakne, bilokje senzorja, taka guma se pri meni takoj menja. Se mam preveč rad.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo že poskusil Continental TKC 70 ?

Zanima me predvsem obraba oz. kilometrina ki jo naredi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo že poskusil Continental TKC 70 ?

Zanima me predvsem obraba oz. kilometrina ki jo naredi.

 

Jaz sem jih  namontiral pred tednom dni.

Zal sem z njimi naredil samo 10 km, tako da bo treba za kaksen bolj resen vtis se mal pocakat.       :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko so pa stale, če ni skrivnost?

 

Ne vem se, ker jih se nisem placal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

Ker nič ne najdem na tej temi, ker se ljudje sam zajbavajo, sprašujem:

 

1. A ma kdo že nove Mitas Sportforce+?

2. A piše gor "made in Slovenia"?

3. Če ste/si opravil/la kej kilometrov, kakšen je občutek?

4. Primerjava z starimi Mitas/Sava Sportforce?

 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

Ker nič ne najdem na tej temi, ker se ljudje sam zajbavajo, sprašujem:

 

1. A ma kdo že nove Mitas Sportforce+?

2. A piše gor "made in Slovenia"?

3. Če ste/si opravil/la kej kilometrov, kakšen je občutek?

4. Primerjava z starimi Mitas/Sava Sportforce?

 

Hvala

:blink:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

Ker nič ne najdem na tej temi, ker se ljudje sam zajbavajo, sprašujem:

 

1. A ma kdo že nove Mitas Sportforce+?

2. A piše gor "made in Slovenia"?

3. Če ste/si opravil/la kej kilometrov, kakšen je občutek?

4. Primerjava z starimi Mitas/Sava Sportforce?

 

Hvala

1. Jaz jih imam!

2. Gor piše made in Slovenia

3.opravil sem kilometrov od viča do štepanca. Občutki v kurcu. Zebl me je predvsem!

3 V primerjavi s starimi gumami, je en + več napisan.

 

Hvala in lep pozdrav.

 

 

ps. pa :l_01:  vas Mitas. Že 200+ strani se govori sam o tej gumi. Jaz ne vem kaka je, nisem je uspel sprobat, ampak če jih je večina zadovoljna, potem nekaj že mora bit na tem! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

Ker nič ne najdem na tej temi, ker se ljudje sam zajbavajo, sprašujem:

 

1. A ma kdo že nove Mitas Sportforce+?

2. A piše gor "made in Slovenia"?

3. Če ste/si opravil/la kej kilometrov, kakšen je občutek?

4. Primerjava z starimi Mitas/Sava Sportforce?

 

Hvala

1. ja jst jih mam trenutno motor na servisu in premontaži pnevmatik

2. ja so made in slovenia

3. nism še javim

4. ne vem ampak mislm da naj nebi smel bit razlike konec koncev je guma ista samo da je prej pisalo gor sava zdej mitas izdelane so pa v isti tovarni z istimi ljudmi in sredstvi ne vem zakaj bi bla razlika. lahko da so le malenkost izboljšal + izvedbo. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No kul, sam da jih delajo še vedno pr nas, še vedno bl zaupam savi kokr pa čehom hehe

 

Hvala za odgovore, vem da je 200+ strani o tej gumi napisanga, sam je vse tok razdrobljen da tut "Search" nc ne najde pametnega. Vsaj men ne :D

 

Trenutno sm namontiru še tastaro Mitas zadnjo gumo, k itak ni nc narobe z njimi in me čist ferbca kaj naprej nabavt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

Ker nič ne najdem na tej temi, ker se ljudje sam zajbavajo, sprašujem:

 

1. A ma kdo že nove Mitas Sportforce+?

2. A piše gor "made in Slovenia"?

3. Če ste/si opravil/la kej kilometrov, kakšen je občutek?

4. Primerjava z starimi Mitas/Sava Sportforce?

 

Hvala

a samo ti si to resno prašal? sm misnla, da je to sarkazem, glede na vse napisano :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....baje je cela štala s "tanovo" Mitas-ko. ...........ker ima nova + ,je pri centriranju potrebno prestaviti utež  :P  :D

 

Torej bo za po štali dobra potemtakem?  :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!